Berkau & Co HB

Berkau & Co HB

3.0

Uteserveringen längst ut i Fredhäll på Kungsholmen.

9 omdömen om Berkau & Co HB

Björn W
Skrev om Berkau & Co HB

Vet inte om det är nya ägare, men jag kan verkligen inte hitta någonting att klaga på. Helt suverän Skagen, riktigt trevlig service, skön brud som spelar och sjunger!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Magnus B
Skrev om Berkau & Co HB

Nja. Jag minns det som ett bra och vattennära ställe längst ut på Kungsholmen. Vattennära och Kungsholmen stämmer alltjämt, men "bra"... inte längre. Känns som att komma till ett ställe i en sömnig småstad, i säg Småland. Ett ställe som en gång var hett; men som tappat DET.

Miriam K
Skrev om Berkau & Co HB

Supermysigt ställe! Nu har de äntligen öppnat. Ht går vi ofta för att bara slappna av.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8065 omdömen 4.3 av 8065 omdömen

zandra f
Skrev om Berkau & Co HB

Äntligen öppnar solis min oas i stockholm.Åt chiliburgaren toppen god..

Karin A
Skrev om Berkau & Co HB

Jättemysigt ställe, men servicen är bedrövlig. Maten är inte heller något vidare och svindyr. Går man hit är det bäst att bara ta något att dricka.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
hanna c
Skrev om Berkau & Co HB

Perfekt ställe för en sommarmåltid med fin utsickt över vattnet. lite dyra mat bara

Robert N
Skrev om Berkau & Co HB

Båda vegetariska alternativen var slut och dessutom riktigt tråkiga. det hela hjälptes inte av förvirrad service och höga priser. Varför kör de inte bordsservering när de har dessa priser? Tar ägarna ledigt på vinterhalvåret och lever helt på vinsten?

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Jenny A
Skrev om Berkau & Co HB

Visst är det lite dyrt och stolarna är lite obekväma men att sitta där en solig eftermiddag kväll med ryggen mot väggen är iallafall en skön "sommar i stockholm"-upplevelse. Jättebra att de har alkoholfritt vin oxå! Uppskattas av mig som är gravid. Vi "invigde" sommaren där en kväll efter jobbet i början av maj och jag går gärna tillbaka igen nån gång i sommar.

Leon
Skrev om Berkau & Co HB

Det spelar ingen roll att detta ställe har en uteservering med utsikt över Mälaren. Solstugan är en riktig turistfälla. På uteserveringen, om man skulle ha turen att först få plats, och sedan skickligheten att navigera sig igenom de trånga gångarna med barnvagnar, sitter man på sunkiga plastmöbler kring bord med lika sunkiga vaxdukar. När man väl har slagit sig ner måste man resa på sig och köa i en halvtimme och sedan vänta 20 minuter på maten som man också får hämta själv! För en öl och en ganska så dålig hamburgare betalar man uppemot 200 kronor, vilket är helt galet.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen