Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fredhäll Berkau & Co HB

Berkau & Co HB

Snoilskyvägen 37, 112 54 Stockholm — Visa karta

Uteserveringen längst ut i Fredhäll på Kungsholmen.

Läs vad 9 kunder tycker om Berkau & Co HB

• Björn W
    Björn W skrev om Berkau & Co HB
    Vet inte om det är nya ägare, men jag kan verkligen inte hitta någonting att klaga på. Helt suverän Skagen, riktigt trevlig service, skön brud som spelar och sjunger! Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Berkau & Co HB
    Nja. Jag minns det som ett bra och vattennära ställe längst ut på Kungsholmen. Vattennära och Kungsholmen stämmer alltjämt, men "bra"... inte längre. Känns som att komma till ett ställe i en sömnig småstad, i säg Småland. Ett ställe som en gång var hett; men som tappat DET. Läs mer
  • Miriam K
    Miriam K skrev om Berkau & Co HB
    Supermysigt ställe! Nu har de äntligen öppnat. Ht går vi ofta för att bara slappna av. Läs mer
  • zandra f
    zandra f skrev om Berkau & Co HB
    Äntligen öppnar solis min oas i stockholm.Åt chiliburgaren toppen god.. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Berkau & Co HB
    Jättemysigt ställe, men servicen är bedrövlig. Maten är inte heller något vidare och svindyr. Går man hit är det bäst att bara ta något att dricka. Läs mer
  • hanna c
    hanna c skrev om Berkau & Co HB
    Perfekt ställe för en sommarmåltid med fin utsickt över vattnet. lite dyra mat bara Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om Berkau & Co HB
    Båda vegetariska alternativen var slut och dessutom riktigt tråkiga. det hela hjälptes inte av förvirrad service och höga priser. Varför kör de inte bordsservering när de har dessa priser? Tar ägarna ledigt på vinterhalvåret och lever helt på vinsten? Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Berkau & Co HB
    Visst är det lite dyrt och stolarna är lite obekväma men att sitta där en solig eftermiddag kväll med ryggen mot väggen är iallafall en skön "sommar i stockholm"-upplevelse. Jättebra att de har alkoholfritt vin oxå! Uppskattas av mig som är gravid. Vi "invigde" sommaren där en kväll efter jobbet i början av maj och jag går gärna tillbaka igen nån gång i sommar. Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om Berkau & Co HB
    Det spelar ingen roll att detta ställe har en uteservering med utsikt över Mälaren. Solstugan är en riktig turistfälla. På uteserveringen, om man skulle ha turen att först få plats, och sedan skickligheten att navigera sig igenom de trånga gångarna med barnvagnar, sitter man på sunkiga plastmöbler kring bord med lika sunkiga vaxdukar. När man väl har slagit sig ner måste man resa på sig och köa i en halvtimme och sedan vänta 20 minuter på maten som man också får hämta själv! För en öl och en ganska så dålig hamburgare betalar man uppemot 200 kronor, vilket är helt galet. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

cecilia b cecilia b tycker:
“Vi var tre pers som åt lunch. ...” Läs mer
4.6 i betyg av 2070 omdömen