Bilcenter i Årsta KB

2.8

17 omdömen om Bilcenter i Årsta KB

AMINETTA L
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

2023-07-05 KÖP INTE DIN BIL HÄR!!! Blev lovad 2 nycklar och servicebok. Har efter 1 månad bara 1 nyckel och fortfarande ingen servicebok Köpte en bil av de här skojarna och den har stått mer på verkstad än vad jag kunnat nyttja den. De hade bilen inne i 3 veckor. Direkt problem med däck, de hade den inne en vecka. Sen fick jag tillbaka den, samma dag tankar jag bilen full och den börjar läcka bensin! Han som svarar mumlar och frågar om jag tankade den full varpå jag ifrågasätter JAHA SÅ NI VISSTE OM DETTA?! Vi kikar in under...

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Firas K
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Jätte oseriös bilfrima akta er jag försöka köpa bil men det är riktad svårt att förstör vad han snacka om och det är otrevligt och inte seriös bil firma

Malou Marie-Louise Birgitta B
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Victoria Grepo är helt underbara. Fått Plasma Pen där. Fantastiska resultat. De är så professionella. Vilket bemötande. Deras kunskap och proffsighet borde varje salong ta efter. Väldigt nöjd kund

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Mohamad D
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Jag köpte bil faktiskt jätte fin kia bra service nöjd med kund mottagande fick leverans i tid med däcken Jag rekommenderar detta Bilfirma och andra bilfirmor som är seriösa Tack till er Bilcenter i Årsta mvh

Mohamad D gillar detta
Rovan S
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Jätte oseriös bilfrima akta er!! Vi bliv blåsta på ett par vinterdäck samt massa fel på bilen. Vi försökte ringa men dom lägger bara på ansiktet. Anmäld till ARN!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Ameer S
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Ett av de bästa bilbolagen i Sverige är en fin cliché

Sager
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Köpte en volvo där för 4 år sen, på vägen hem rasa hela motorn, trodde det var turbon som va slut, Lämna in bilen till en bilverkstad där jag känner ägaren, han sa att det vart det värsta han sätt under alla sina år. dom hade limmat och tejpat hela motorn för att den inte skulle läcka olja när jag provkörde den osv, Fick med fel vinter däck till bilen också. Dom byter namn på firman hela tiden också? Undra varför? -.-

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

J
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Väldigt bra omdömen på väldigt kort till.. Man kan nästan tro att Säljaren Ali har suttit och plitat ner sitt eget omdöme under olika alias. Man kan nästan tro . : ) "Lita inte på en bilsäljare" är ju en mening som inte kom till för intet . Tror dock inte denna bilförsäljare är värre eller bättre än någon annan. Jag sätter ett betyg utan att ha haft att göra med firman, utan poängterar endast att de senaste meddelandena är lite suspekta.

henrik S
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Jag är mycket nöjd med mina bilköp. Unga Säljaren som jobbar där är kompetent och är seriös, fick oss verkligen och känna oss trygga med bilen vi köpte. han var rak ut med sin info och med bilar han är Väl kunnig och mån av för sina kunder.. rekommenderade honom stort. Stort tack från mig Henrik

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1314 omdömen 4.6 av 1314 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
stefan r
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Mycket nöjd med affären jag precis avslutat. Samarbetsvilliga, hjälpsamma och trevliga försäljare som ansträngde sig för att båda parter skulle vara nöjda med affären. Tredje gången jag gör affär med Bilcenter i årsta och kan varmt rekommendera dem. Stefan

Ola R
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Köpte en Audi A6 från Bilcenter i årsta. vart inga konstighet med det.. försäljning killen Ali vart trevlig och professionell med sitt arbete.. allt gick smidigt med pappers arbete.. hjälpte mig att hitta bra försäkring och fixade mig 6 månaders garanti som lovat. rekommenderar det stället stort. söker du bra service och utmärkt hjälp. Läser här lite dåliga nyheter men kom ihåg att alla förändras. nu vet jag inte vart ni har varit med om. men jag upplever inga problem med bilen och jag kan lugnt säga att Bilcenter i årsta är mer pålitligt än förr.

Christer P
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Köpte en bil ifrån dom. blev trevlig möte av deras sälja som Heter Ali. verklig duktig och vet va han pratar om när det kommer förklara sig om bilar.. Han lovade och höll sina ord. rekommenderar stället stort.. Ny ägare där och och det ska vara bra ..

Lotta C
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Varning Varning...köpte en bil för nästan ett år sedan som enligt servicebok och Bilcenter va bytt kamrem på 2014 hos Mekonomen. Den brakade i torsdags efter kontroll hos Mekonomen på deras servicepapper stämmer det inte. står nu med en obrukbar bil J-vla lurendrejare

Mats E
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Håller med tidigare recensioner. Åkte och tittade på en bmw 525, i annonsen nämndes inga problem, inte heller på plats. Problem; Trasig ac - rök ur ventilerna och luktade bränt Gick dåligt farthållaren trasig Mängder av felkoder i datorn. De tog emot den här informationen utan någon respons. Bu.

Mikael S
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Ezzat på Årsta Bilcenter är en lurendrejare av rang! Hade jag läst rejta innan bilköp hade jag avstått, hoppas detta omdöme hjälper fler att undvika Årsta Bilcenter/Bilcenter Årsta/Södertälje Bilcenter och allt vad de kallar sig! Köpte bilen i slutet av maj. En dag senare testas AC:n som inte fungerar alls (dumt nog testades inte detta vid köp). Ezzat vägrar åtgärda felet och påstår att han inte har något ansvar att göra något åt saken. Efter MYCKET tjat går han med på att låta en kompis på ett annat företag fixa det...

Rovan S och Mikael N gillar detta
Nathalie H
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Riktigt riktigt dålig service! Vi köpte en V50 och fick med sommardäck som vi upptäckte inte passade när vi skulle byta dem - tog kontakt med årsta bilcenter som påstår att vi får lösa det själva! De tar inget som helst ansvar för att de gett oss fel däck... vet inte riktigt vart man ska vänad sig när ett sådant oseriöst företag vägra att hjälpa till! Det blir nog ARN....

Rovan S och 2 andra gillar detta
Neo M
Skrev om Bilcenter i Årsta KB

Ok, anmälda till ARN för att dom inte betalat för ett fel som uppstod två dagar efter försäljning. Dom erbjöd tydligen 5 tkr i alla fall som ersättning efter påtryckning (kostade köparen 15 tkr). Tänkte kolla vad dom gick för efter det. Kommanditbolag, inte medlemmar i MRF, ingen växel. Var intresserad av en bil dom hade inne till rätt pris. Vart ska jag börja? Köper folk bilar utan att ens kolla upp säljare eller bil? Kommer dit, det första jag ser är en stor spricka i framrutan med flera större stenskott. "Missade att...

Rovan S och 2 andra gillar detta