Bilhuset Globen AB

3.2 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Bilhuset Globen AB

• 2020-08-27

RUNE F skrev om Bilhuset Globen AB
    Köpte en volkswagen caddy juli 2020,trevlig och ärlig försäljare.Fick ta med bilen hem och skriven på mig även att swich inte fungerade.Mycket nöjd med service och köp.😊 Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 621 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • Olle O

2019-10-15

Olle O skrev om Bilhuset Globen AB
    Otrevliga, inte tillmötesgående och noll känsla för kundservice, tyvärr.. Läs mer
  • Cenny E

2019-09-14

Cenny E skrev om Bilhuset Globen AB
    Var där för att köpa en polo 2016 som enligt dem skulle vara i gott skick utan anmärkningar.
    Trösklar har släppt från bilen och glipor över allt, stötfångaren fram tryckt så passning mot skärm inte sitter fast. Bilen misstände till och från vid test körning som de även var felkod på 1 samt 2ans cyl. Vänster bak hjul var slaget så illa att hela bilen skakade våldsamt över 70. Inredningen helt förstörd med hål i fram säten, djupa revor i handbroms skin och instrument bräda och förstörda sömmar samt fläckar på samtliga säten.
    Denna bil var ett renoverings objekt. När vi även anmärker felen blir vi bemött med väldigt defensiv ton och den går super fint och är inget fel på. Samtidigt som de säger att de inte provkört bilen tidigare.

Kommer aldrig sätta min fot här igen Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 94 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • Benny L

2018-05-14

Benny L skrev om Bilhuset Globen AB
    Köpte en -12 opel insignia 4x4 av dem... Maj -18
    Kollade bara 2 av vinterdäcken, men upptäckte snart 2 var dåliga på ett sätt som indikerar framvagnsinställning förmodligen är ett måste.
    Bilen läcker även olja rakt på grenrör och blinkersreglaget går inte tillbaks automatiskt.

Bilhuset Globen erbjöd återköp direkt när jag ringde dem...
    (Nästan FÖR bra service !!!!)

MYCKET tacksam, då jag inte har ork eller tid att vänta på verkstad osv. Läs mer
  • 2018-02-04

Robert H skrev om Bilhuset Globen AB
    Jag köpte min bil av Bilhuset och är nöjd med deras service och bemötande! Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 270 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Bilhuset Globen AB:

RAMAZAN D RAMAZAN D tycker:
“Tror det var den snabbaste och...” Läs mer
Autopunkten (4.4km)
Strands Bilar (4.5km)