Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Bistro Céline

Hornsgatan 92, 118 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Bistro Céline

• Elina k
    Elina k skrev om Bistro Céline
    Varning om du är glutenintollerant!!!

Har ätit på Bistro Celine förut och valt just denna restaurang för de har glutenfri pasta och laktosfritt alternativ, men när jag nu i veckan gick förbi blev jag otroligt konstigt bemött!

Mannen bakom kassan var rent ut sagt otrevlig. När jag frågade om glutenfri pasta snäser han att den är slut.. När jag frågar om det finns något annat alternativ för mig, tex sallad, svarar han ännu mer irriterat att "Jag sa ju att det inte finns någon pasta".. När jag då frågar om jag kan få en sallad utan pasta? Svarar han inte alls utan bara vänder sig om och den andra killen bakom kassan säger "jag är ny så jag vet tyvärr inte vad du kan äta" så vi gick därifrån, två hus längre bort och hittade en fantastisk vegetarisk restaurang som hade superkoll på vad som var glutenfritt och inte!  Läs mer
  • Johnny O
    Johnny O skrev om Bistro Céline
    Trevlig personal, god mat suverän service. Läs mer
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Bistro Céline
    Riktigt bra pasta, dessutom är miljön barnvänlig, fungerar utmärkt till lunchmöten m.m.

Keep it upp!!! Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Bistro Céline
    Älskar maten de serverar och att portionerna är så pass stora att jag får ta hem hälften. Hummer-saffran-gräddsåsen de lagar är bland det bästa jag någonsin ätit. Salladen som ingår i priset är fräsch och generös. Lokalen är lite trång, men den är mysig och man ser när kocken lagar maten. Ett favoritställe helt enkelt. :) Läs mer
  • P
    P skrev om Bistro Céline
    Kanon bra pasta till rimlig peng. Alltid ett trevligt bemötande och de minns vad du brukar beställa. Servicen är kanon och maten likaså. Diablo med kyckling är favoriten. Läs mer
  • vanne .
    vanne . skrev om Bistro Céline
    Riktigt grymt. Måste va Sveriges bästa pasta!!! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Erendira V Erendira V tycker:
“Mycket bra servis på restauran...” Läs mer

Tulegatan 29, 17278, SUNDBYBERG