Bistro Céline

4.2

6 omdömen om Bistro Céline

Elina k
Skrev om Bistro Céline

Varning om du är glutenintollerant!!! Har ätit på Bistro Celine förut och valt just denna restaurang för de har glutenfri pasta och laktosfritt alternativ, men när jag nu i veckan gick förbi blev jag otroligt konstigt bemött!  Mannen bakom kassan var rent ut sagt otrevlig. När jag frågade om glutenfri pasta snäser han att den är slut.. När jag frågar om det finns något annat alternativ för mig, tex sallad, svarar han ännu mer irriterat att "Jag sa ju att det inte finns någon pasta".. När jag då frågar om jag kan få...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Johnny Mark O
Skrev om Bistro Céline

Trevlig personal, god mat suverän service.

Nicklas L
Skrev om Bistro Céline

Riktigt bra pasta, dessutom är miljön barnvänlig, fungerar utmärkt till lunchmöten m.m. Keep it upp!!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Linda
Skrev om Bistro Céline

Älskar maten de serverar och att portionerna är så pass stora att jag får ta hem hälften. Hummer-saffran-gräddsåsen de lagar är bland det bästa jag någonsin ätit. Salladen som ingår i priset är fräsch och generös. Lokalen är lite trång, men den är mysig och man ser när kocken lagar maten. Ett favoritställe helt enkelt. :)

Patrick M
Skrev om Bistro Céline

Kanon bra pasta till rimlig peng. Alltid ett trevligt bemötande och de minns vad du brukar beställa. Servicen är kanon och maten likaså. Diablo med kyckling är favoriten.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
vanne .
Skrev om Bistro Céline

Riktigt grymt. Måste va Sveriges bästa pasta!!!