Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

Hallenborgs Gata 1B, 211 19 Malmö — Visa karta

Bjurfors - Sveriges ledande Mäklare och Fastighetsmäklare. Vi har Mäklare i Stockholm, Mäklare i Göteborg och Mäklare i Malmö. Vår stab av välutbildade och erfarna mäklare och fastighetsmäklare står till förfogande vid alla typer av fastighet

Läs vad 5 kunder tycker om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB

• Anders P
    Anders P skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB
    Marielle Jungerup:

Hittade denna mäklare första gången på en visning av en liknande lägenhet i samma förening. Då jag noterade att hon gjorde ett mycket bra jobb under denna visning och dessutom sålde lägenheten för ett mycket bra pris så valde jag att anlita denna mäklare och då sålde hon även min lägenhet för ett mycket bra pris som hon förhandlade upp. Processen fungerade mycket bra rätt igenom! Läs mer
  • Christopher B
    Christopher B skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB
    Amelie Sjöbring:
    Sålde vår lägenhet på 2 dagar! Återkopplar exemplariskt och är anträffbar dygnet runt verkar det som!!! Vi kommer garanterat anlita Amelie nästa gång vi säljer vår lägenhet eller hus :)

Blazeski Läs mer
  • Ola T
    Ola T skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB
    Jag lämnade ett försäljningsuppdrag till Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB när jag skulle sälja min lägenhet. Det motsvarade inte förväntningarna på långa vägar. Mäklaren visade prov på sällan skådad lathet och arrogans. Han tappar tålamodet och temperamentet och vill tvinga kunden att sänka utgångspriset genom att vägra fler visningar än de två som ingick..Han hade fullt upp att tänka på årets julbonus kan man tro..Ärendet renderade självklart i en anmälan till fastighetsmäklarnämnden. Läs mer
  • André K
    André K skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB
    Håller med Christin.
    snobbigt bemötande är ordet. när vi skulle sälja vår lägenhet. Allt var bra från början och det var inget problem att sälja en sådan fin lägenhet sa hon. Men sen efter 3-4 veckor när hon märkte att det inte va så lätt som hon tycktes tro bad hon oss byta mäklare??!! Då var vi inget värda längre, Man kan väl kräva lite mer av ett så pass stort företag kan jag tycka. jag rekommenderar inte Bjurfors. Läs mer
  • Christin H
    Christin H skrev om Bjurfors Privatmarknad i Malmö AB
    Kan inte rekommendera Bjurfors Malmö Öster. Snobbigt bemötande och hela tiden försök att få oss som köpare att känna oss nojiga och överdrivet oroliga. Behandlade oss som lägre stående varelser till dess att vi faktiskt la ett bud. Alldeles för partisk med köparen där han istället borde varit medlare för att effektivt få till affär. Läs mer

Bästa mäklarna i Malmö:

Tegnérg. 58, 21612, Limhamn