Bjurkell Bil AB

Gårdsfogdevägen 12-14, 168 66 Bromma — Visa karta

Vi på Bjurkell Bil strävar alltid efter nöjda kunder, utveckling och jämlik respekt. Detta följer vi i allt vi gör, både internt och mot dig som kund genom att ta eget ansvar, behandla alla lika och hålla oss uppdaterade om ny teknik.

På Bjurkell Bil kan du hitta nya och smått begagnade bilar till försäljning. Vi är auktoriserad återförsäljare och serviceverkstad för både SEAT och Mazda. Våra korta hålltider gör att det inte krävs någon större insats från din sida när det kommer till service på bilen.

Kom förbi bilhallen nästa gång du ska byta bil eller sväng förbi verkstaden för en service.

Läs vad 40 kunder tycker om Bjurkell Bil AB

• Martti L skrev om Bjurkell Bil AB
    Mycket bra och seriös bilhandlare. Köpte min Seat Ateca av Cristofer Berglund i Bromma. Cristofer har hjälpt mig och svarat på alla mina otaliga frågor både före och framför allt efter köpet, kan bara rekommendera honom. Läs mer
  • Pinter11 M skrev om Bjurkell Bil AB
    Jag ångrar att jag gick till dem från början när jag skulle leasa min bil ...med facit i hand. Min erfarenhet med bjurkell är att dem är oärliga, och med tanke på senaste bemötandet vid återlämnande av bil så var det bara så dåligt !
    Jag är väldigt besviken . Läs mer
  • Samuel B skrev om Bjurkell Bil AB
    Jättebra och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Emilio P skrev om Bjurkell Bil AB
    Bra bemötande, väldigt trevliga säljare! Jag är jätte nöjd med bjurkell bil och mycket bil för pengarna! Läs mer
  • John E skrev om Bjurkell Bil AB
    Är väldigt nöjd både med bemötande och produkter. Bra och trevliga säljare Läs mer
  • Lena Margareta G skrev om Bjurkell Bil AB
    Snabb och smidig affär. Ett mycket trevligt bemötande av säljaren. Läs mer
  • Laurent Alexander B skrev om Bjurkell Bil AB
    Mycket trevlig bemötande. Tusen tack för allt hjälp Christofer och god jul Läs mer
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Bjurkell Bil AB
    Vänlig och proffesionell hjälp både från verkstad och försäljning Läs mer
  • Carina A skrev om Bjurkell Bil AB
    Supernöjd med min upplevelse av Bjurkells hantering av mitt köp Läs mer
  • Per olof P skrev om Bjurkell Bil AB
    Jag är helt nöjd med hanteringen vid köpet Läs mer
  • Linn S skrev om Bjurkell Bil AB
    Alltid professionellt och personligt bemötande. Alltid varit väldigt nöjd med mina bilaffärer! Läs mer
  • Christian F skrev om Bjurkell Bil AB
    Mycket bra bemötande och rakt igenom en tryck och bra affär. Mycket pålitlig och duktig säljare.
    Är mycket nöjd med bilköpet! Kan helt klart rekommendera att köpa bil på bjurkell bil. Läs mer
  • Håkan J skrev om Bjurkell Bil AB
    Utmärkt kundomhändertagande....Cristofer är en mycket kunnig och trevlig försäljare... Läs mer
  • Eva Å skrev om Bjurkell Bil AB
    Hjulskiftet gick bra och det gjorde även mottagandet. Läs mer
  • Sandra M skrev om Bjurkell Bil AB
    Jag har inte varit på service jag har köpt en ny Mazda och det här meddelandet tror jag kommer då min gamla kanske varit inne på service.

Men när jag lämnat in min bil förut hos er har jag varit väldigt nöjd! Läs mer
  • Eva N skrev om Bjurkell Bil AB
    Jag har köpt min bil hos Bjurkell Bil AB, Bromma. Vänder mig alltid till dem med service och ev skador. Har alltid fått ett mycket bra bemötande och utmärkt service. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Siv K skrev om Bjurkell Bil AB
    Väldigt trevligt bemötande och allmänt trevligt personal Läs mer
  • Barbro L skrev om Bjurkell Bil AB
    Helt nöjd med bemötande och information vid servicen av min bil. Läs mer
  • Christina E skrev om Bjurkell Bil AB
    Bra mottagande, väl utfört arbete men lite väl lång väntetid med tanke på att tiden var förbeställd. Läs mer
  • Olof T skrev om Bjurkell Bil AB
    Helt nöjd!
    med vänliga hälsningar! Läs mer
  • Kristian J skrev om Bjurkell Bil AB
    Som vanligt vänligt bemötande o ute överskridit tfn offert på skov o bromsbyte. Läs mer
  • Gabriel A skrev om Bjurkell Bil AB
    Service 2 år.
    Bra upplevelse.
    Skulle vara bra om man fick en mer exakt tidsangivelse om hur lång tid servicen tar. Läs mer
  • Casten B skrev om Bjurkell Bil AB
    Sedan många år utmärkt tillmötesgående och service Läs mer
  • Vikas S skrev om Bjurkell Bil AB
    Väldigt bra, de svarade på alla frågor. Läs mer
  • Ronnie H skrev om Bjurkell Bil AB
    Trevliga serviceinriktade och ansvarstagande Läs mer
  • Göran E skrev om Bjurkell Bil AB
    Jag är nöjd med servicen de utförde och jag blev fackmässigt och trevligt bemött. Läs mer
  • Reijo H skrev om Bjurkell Bil AB
    Jag blev väldigt nöjd för allt. Läs mer
  • Marianne S skrev om Bjurkell Bil AB
    Service har varit lite si så där lite olika gånger ojämn kvalité speciellt när det gäller att kolla vinter däckens däcktryck samt ork att bry om sina kunder när dom klagar på enkla fel så ger man fan i det för det finns ju flera kunder se upp bjurkelk bil det finns andra som står i kö för att nypa tillbaka nya kunder som känner sig fel behandlade Läs mer
  • Inger M skrev om Bjurkell Bil AB
    Mycket bra kundmottagande och en service
    till en rimlig kostnad samt bra kommunikation
    vid hämtning och lämning. Läs mer
  • Bengt B skrev om Bjurkell Bil AB
    Första servicen på min bil samt hjulbyte till vinterhjul allt till full belåtenhet som vanligt. Läs mer
  • Johan T skrev om Bjurkell Bil AB
    Tycks inte ens vid när uppenbar möjlighet ges fuska med att göra jobb som inte behövs. Mer än vad jag förväntar mig från en verkstad. Läs mer
  • Hans-göran H skrev om Bjurkell Bil AB
    Korrekt mottagande om än vagt. Dock besviken på besked att bilen Mazda 323 1999årsm. Saknade hårdvara för felsökning av fel i automat växellådan. Specialiserad verkstad på annat håll har senare hittat hårdvaran och gjort en felanalys. Jag fick en känsla av att Ni saknade kunniga mekaniker till en så gammal bil. Rätt eller fel?? Läs mer
  • Björn C skrev om Bjurkell Bil AB
    X Y Läs mer
  • Annika S skrev om Bjurkell Bil AB
    Toppenverkstad med bra service trevligt bemötande. Läs mer
  • Susanna K skrev om Bjurkell Bil AB
    Utmärkt service, ingenting att anmärka på. Läs mer
  • Peter A skrev om Bjurkell Bil AB
    Bra, snabb service. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Hans Olof L skrev om Bjurkell Bil AB
    Bra service i Upplands-Väsby snabba mindre bra i Bromma Läs mer
  • Anette S skrev om Bjurkell Bil AB
    Jättebra, snabb service! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Johnny L skrev om Bjurkell Bil AB
    Utgår från senaste kontakten. Kom in utan bokad tid för att byta lampa fram. Bra bemötande och snabbt avklarat, samt att de kontrollerad även övriga lampor. Läs mer
  • Mårten W skrev om Bjurkell Bil AB
    Trevligt bemötande och enkelt at få en tid. Bilen kunde lämnas och hämtas på utsatt tidoch kostnaden var exakt som överenskommet. hade anmärkt på ett fel som tyvärr inte utreddes tillfredsställande vid servicetillfället men vid en reparation kort därefter kunde detta åtgärdas så jag är ändå nöjd. Läs mer

Bästa bilförsäljarna i Stockholm:

Alströmergatan 22, 11247, Stockholm