Boons

Boons

Ring 08-662 75 75 www.boons.se

Clive Boon Eastern hairdresser of the year 2007 Uk, med lång erfarenhet och med världen som arbetsfält, nu i sammarbete med Jesper Ekberg och Sanne Parkow. Välkommen!

9 omdömen om Boons

Hedda
Skrev om Boons

Otroligt hög service och kvalité- varje gång, år efter år. Blir lika lycklig varje gång jag lämnar bygget och längtar alltid tills jag ska dit nästa gång.

Nikke L gillar detta
Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Tobias B

Kan bara hålla med föregående talare, helt underbar service, mycket personlighet från Jesper och Sanna. Massagestolarna vid hårtvätten är helt underbara, bra baristakaffe ifall man är lite tidig. Något som jag uppskattar är att det ingår ett kort återbesök efter några veckor så man kan trimma till sin kalufs kring sidorna. Om du är osäker efter denna recension så ska du åtminstone gå dit för en kostnadsfri rekommendation

Lars H
Skrev om Boons

Kanonbra service - bra klippning och sköna massagefåtöljer. Bra utbud av produkter

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Pia H
Skrev om Boons

En mycket trevlig och välkomnande salong. Gott kaffe och underbar massagestol vid hårtvätt! Mycket trevligt bemötande av all personal. Jag rekommenderar varmt ett besök hos Sanne på Boons.

anna n
Skrev om Boons

Jag kan rekommendera alla oavsett behov att gå till Boons. Bra produkter och kunnig personal som kan se det jag inte ser:-)

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
anna n
Skrev om Boons

Jag går dit var 8:e vecka vilket säger en del. Fantastisk atmosfär med glädje och fin service.

Mathias P

Förstklassig salong med proffsiga & kunniga frisörer som verkligen lyssnar på hur man vill ha det! X-tra plus till supergott kaffe!!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Madeleine B

Toppenservice, trevligt, alltid bra resultat

Li P
Skrev om Boons

Proffsig frisörsalong där man känner sig viktig som kund. Artiga och kunniga frisörer med ett personligt och vänligt bemötande. Kan varmt rekommenderas, jag har alltid lämnat salongen nöjd. Ett plus för den goda cappuccinon och skön musik.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .