Boons

Artillerigatan 40, 113 45 Stockholm — Visa karta

Clive Boon Eastern hairdresser of the year 2007 Uk, med lång erfarenhet och med världen som arbetsfält, nu i sammarbete med Jesper Ekberg och Sanne Parkow. Välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Boons

• Hedda
    Hedda skrev om Boons
    Otroligt hög service och kvalité- varje gång, år efter år. Blir lika lycklig varje gång jag lämnar bygget och längtar alltid tills jag ska dit nästa gång. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Boons
    Kan bara hålla med föregående talare, helt underbar service, mycket personlighet från Jesper och Sanna. Massagestolarna vid hårtvätten är helt underbara, bra baristakaffe ifall man är lite tidig.

Något som jag uppskattar är att det ingår ett kort återbesök efter några veckor så man kan trimma till sin kalufs kring sidorna.

Om du är osäker efter denna recension så ska du åtminstone gå dit för en kostnadsfri rekommendation Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Boons
    Kanonbra service - bra klippning och sköna massagefåtöljer. Bra utbud av produkter Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Boons
    En mycket trevlig och välkomnande salong. Gott kaffe och underbar massagestol vid hårtvätt! Mycket trevligt bemötande av all personal. Jag rekommenderar varmt ett besök hos Sanne på Boons. Läs mer
  • anna n
    anna n skrev om Boons
    Jag kan rekommendera alla oavsett behov att gå till Boons. Bra produkter och kunnig personal som kan se det jag inte ser:-) Läs mer
  • anna n
    anna n skrev om Boons
    Jag går dit var 8:e vecka vilket säger en del. Fantastisk atmosfär med glädje och fin service. Läs mer
  • Mathias P
    Mathias P skrev om Boons
    Förstklassig salong med proffsiga & kunniga frisörer som verkligen lyssnar på hur man vill ha det!
    X-tra plus till supergott kaffe!! Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Boons
    Toppenservice, trevligt, alltid bra resultat Läs mer
  • Li P
    Li P skrev om Boons
    Proffsig frisörsalong där man känner sig viktig som kund. Artiga och kunniga frisörer med ett personligt och vänligt bemötande. Kan varmt rekommenderas, jag har alltid lämnat salongen nöjd. Ett plus för den goda cappuccinon och skön musik. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Regeringsgatan 80, 11139, STOCKHOLM