Boons

Artillerigatan 40, 113 45 Stockholm — Visa karta

Clive Boon Eastern hairdresser of the year 2007 Uk, med lång erfarenhet och med världen som arbetsfält, nu i sammarbete med Jesper Ekberg och Sanne Parkow. Välkommen!
Liljeholmstorget 2 A, 11761, Stockholm

Frisörer nära Boons:

STORGATAN 25, Stockholm
Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukte... Läs mer ›
Preeti D:
Jag fick ett väldigt bra bemötande, proffsigt och trevligt. Jag klippte mig och det var uppenbart att frisören var väldigt kunnig.

Linnégatan 61, STOCKHOLM
Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, h... Läs mer ›
Ida T:
Salong Tid ger alltid ett väldigt professionellt intryck. Man blir också bemött med värme och känner sig alltid ompysslad när man går därifr...

Riddargatan 19, Stockholm
Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla ex... Läs mer ›
Lena F:
Sofia är en jättebra frisör som har bra idéer och är lyhörd.

Kommendörsgatan 14, STOCKHOLM
Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Här hittar du frisörer, make-up-artister och... Läs mer ›
Sara K:
Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba.

Läs vad 9 kunder tycker om Boons

• Hedda
    Hedda skrev om Boons
    Otroligt hög service och kvalité- varje gång, år efter år. Blir lika lycklig varje gång jag lämnar bygget och längtar alltid tills jag ska dit nästa gång.
    Nikke L gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Boons
    Kan bara hålla med föregående talare, helt underbar service, mycket personlighet från Jesper och Sanna. Massagestolarna vid hårtvätten är helt underbara, bra baristakaffe ifall man är lite tidig.

Något som jag uppskattar är att det ingår ett kort återbesök efter några veckor så man kan trimma till sin kalufs kring sidorna.

Om du är osäker efter denna recension så ska du åtminstone gå dit för en kostnadsfri rekommendation
  • Lars H
    Lars H skrev om Boons
    Kanonbra service - bra klippning och sköna massagefåtöljer. Bra utbud av produkter
  • Pia H
    Pia H skrev om Boons
    En mycket trevlig och välkomnande salong. Gott kaffe och underbar massagestol vid hårtvätt! Mycket trevligt bemötande av all personal. Jag rekommenderar varmt ett besök hos Sanne på Boons.
  • anna n
    anna n skrev om Boons
    Jag kan rekommendera alla oavsett behov att gå till Boons. Bra produkter och kunnig personal som kan se det jag inte ser:-)
  • anna n
    anna n skrev om Boons
    Jag går dit var 8:e vecka vilket säger en del. Fantastisk atmosfär med glädje och fin service.
  • Mathias P
    Mathias P skrev om Boons
    Förstklassig salong med proffsiga & kunniga frisörer som verkligen lyssnar på hur man vill ha det!
    X-tra plus till supergott kaffe!!
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Boons
    Toppenservice, trevligt, alltid bra resultat
  • Li P
    Li P skrev om Boons
    Proffsig frisörsalong där man känner sig viktig som kund. Artiga och kunniga frisörer med ett personligt och vänligt bemötande. Kan varmt rekommenderas, jag har alltid lämnat salongen nöjd. Ett plus för den goda cappuccinon och skön musik.

Artillerigatan 40, 113 45 Stockholm