Boqueria

3.9

7 omdömen om Boqueria

ELIN E
Skrev om Boqueria

Fantastisk mat och service! Vi blev väl omhändertagna av den trevliga personalen. Rekommenderar stark! Vi kommer absolut komma tillbaka.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Mila K
Skrev om Boqueria

Bästa AW:n i stan! Ta ett glas gott vin och njut av maten!

Niclas S
Skrev om Boqueria

Ramlat in här två gånger nöjd med maten och baren!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Ida A
Skrev om Boqueria

Ett grymt AW-ställe. Skönt folk och skön stämning. Men det är som bäst när det är mycket folk. Personalen är lite varierande vissa är jätte travliga andra mindre.

Nikola T och Jonathan R gillar detta
jose n
Skrev om Boqueria

Fredag kväll var ingen bra kväll på Boqueria. Som återkommande kund upplevde jag hur maten var stressad: för kokta "pimientos de padrotes", för kall "mini-hamburgare" (min favorit!), för oljiga pommes frites och för bruna croquetter. Men värst var en av kvällens "hovmästare". Oseriöst och oprofessionellt att ha bordplacerat, under ca. 45 minuter, många andra kunder utan bordbokning, precis som jag, som kom efter mig!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Caroline N
Skrev om Boqueria

Skönt ställe att ta en AW med vännerna och käka några tapas rätter. Härlig stämning. God mat. Kommer troligen tillbaka hit inom kort!

Mikael
Skrev om Boqueria

Åt lunch på Boquerian i Mood Galleria i förra veckan och det var mycket bra. Varför inte blanda några tapas. Det är rikliga portioner så en varmrätt kan lätt delas på två. Tokbra kvalitet på maten och ett bra bemötande av personalen. Missa inte Boquerian!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen