Bromma Fönsterputs AB

Bromma Fönsterputs AB

Ring 08-730 09 60 www.brommafonsterputs.se

Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med det Stockholms äldsta fönsterputsbolag. Hos oss kan du snabbt och enkelt får en kostnadsfri prisuppgift men skriftlig inventering av alla fönster. Vi är en organisation som präglas av att vi är professionella och erbjuder fasta och marknadsmässiga priser. Vi är medlemmar...

33 omdömen om Bromma Fönsterputs AB

Dragana V
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Stockholms tingsrätt har av Bromma Fönsterputs AB under flera år köpt tjänster golvvård och fönsterputs. Företaget svarade på mina frågor om tid för utförandet av tjänster samt sättet och omfattning av tjänster. Dialog finns hela tiden. Bromma Fönsterputs arbetsledare för respektive tjänst har nära kontakt med mig under tjänstens utförande. Det framstår feedback från båda håll. När det gäller golvvård upplever jag att företaget levde upp till mina förväntningar om tiden för utförandet av tjänst samt kvaliteten på slutresultatet....

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen

Anita J
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Bra och snabba. Snyggt resultat.

Kristine G
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Köpt fönsterputs. Har gått bra och smidigt! Känns som om ni har koll!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Pernilla M
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

så trevliga och duktiga och rekommenderar varmt detta företag

Rolf G
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Lätt att boka. Utmärkt punktlighet. Arbetet utfört till belåtenhet. Prissättning inte helt transparent.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Tracy M
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

snabb på att svara, Trevliga, duktiga

Linda H
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Fönsterputs Trevligt och proffsigt bemötande Levde upp till förväntningarna Bra företag som utför sina sysslor på ett skickligt sätt

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Petra H
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

En pålitlig firma med kompetent personal

Elinor S
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Är mycket nöjd; allt från prisförfrågan, bokning och till hur jobbet utfördes. De som utförde jobbet var väldigt måna om att jag var nöjd med resultatet! Är tacksam för att ni kunde hjälpa oss med så kort varsel!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Emma R
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Fönsterputsning och rekommenderar dem! Bra pris och snyggt gjort samt bra service.

Anita W
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Nöjd med utförandet som alltid.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Jan A
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Fönsterputs av glasfasad, Trevligt bemötande, väl utfört arbete och rymliga priser.

Karin G
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Alltid lika trevliga och gör ett utmärkt jobb!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Birgitta B
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

I tid, det blir rent, de kommunicerar om ev svårighter och är alltid super trevliga. Jag har tidigare arbetat med företaget i 8 år och när jag bytte företag till Scandic så var en av mina första åtgärder att byta ut fönsterputs företaget som tidigare haft uppdraget till Bromma FP.

Margareta H
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Har haft förmånen att få fönsterputsning av Bromma Fönsterputs under flera år. Kan rekommenderas, trevlig personal, flexibel, tar hänsyn till hur lokalerna/verksamheterna är utformade.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 228 omdömen 3.7 av 228 omdömen

Jenny W
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Jag har köpt in fönsterputs på stora objekt. Fått snabb respons och jobben utförs snabbt och smidigt. Bromma är väldigt hjälpsamma och tillmötesgående.

Andrea F
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Fönsterputs hemma samt på Hotellet jag ansvarar för . Mkt bra bemött och proffsigt gjort

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Maria P
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Alltid snabba och tillmötesgående! Trevlig personal både admin och utförande.

Jermu L
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen.

Nina T
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Bra bemötande, självgående killar som putsade hotellets alla fönster. Trevlig personal

Frida S
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

De är alltid flexibla och har koll på läget. Trevliga och vet vad de skall göra.

Annika Ö
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Bromma fönsterputs ansvarar för putsning av hela hotellet löpande, invändigt och utvändigt. Vi är mycket nöjda med Bromma fönsterputs over lag.

Jennie F
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Företaget har alltid varit service inriktade. De har hjälpt de företag jag arbetat med att köpa in städmaterial, putsa fönster, flyttstädning och mycket mer. Samtliga medarbetare har ett profit bemötande. Kan varmt rekommendera firman.

Anders B
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Det fungerar väldigt bra att beställa från Bromma Fönsterputs. Jag skickar ett mail så ordnar dom resten, hyr kranar ,ordnar med tillstånd från Staden samt jobbar natt. Jag beställer utvändig fönsterputs på en kontorsfastighet på Vasagatan där man måste ha tillstånd från staden för att ställa upp kranar på gatan.

Rebecca M
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Bra service, effektiva och gav bra resultat

Sigbjörn E
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Trevligt bemötande. Fönsterputs utförd smidigt och snabbt och med en positiv attityd.

Danguole M
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

trevlig personal ,engagerad personal som stannade till och pratade med våra brukare vilket blev jätte uppskattat.

Antoinette N
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Vi har under flera år fått hjälp med fönsterputsning av Bromma Fönsterputs och herrarna som utfört den, har alltid varit hjälpsamma, snabba och noggranna.

Mi G
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Vi fick snabb återkoppling och de var flexibla med vilka tider och dagar vi behövde hjälp. De tog dessutom kontakt med oss efter att vi använt dem förra våren. Vi är mkt nöjda

Anders S
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Har dock aldrig träffat Johan på Bromma Fönster men har mailet och pratat i telefon med honom. Har alltid fått ett bra bemötande. Brukar alltid beställa fönsterputs på två större hus och har aldrig fått klagomål på hur det utfört arbetet så jag är nöjd med det.

Peter A
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Bromma fönsterputs är mycket kompetenta , ofta lång erfarenhet som märks väl.

Klaus H
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

tydligt och snabbt i förarbetet och i kundkontakt. utmärkt utförd jobb, både noggrant och snabbt. trevliga anställda. mycket nöjd kund

Helen M
Skrev om Bromma Fönsterputs AB

Bra bemötande. Kom i tid och gjorde ett bra jobb!