Bromma Fönsterputs AB

4.8 i betyg av av 33 omdömen
Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med det Stockholms äldsta fönsterputsbolag. Hos oss kan du snabbt och enkelt får en kostnadsfri prisuppgift men skriftlig inventering av alla fönster. Vi är en organisation som präglas av att vi är professionella och erbjuder fasta och marknadsmässiga priser. Vi är medlemmar hos Almega och har ett kollektivavtal genom fastighetsanställdas förbund. Sedan Mars 2016 är vi certifierade enligt ISO 9001, 14001 och OHSAS 18001. Vi har en välutbildad svensktalande personal där samtliga personer bär arbetskläder samt ID.

Efter ett utfört uppdrag följer vi alltid upp med en serviceenkät för att vi ska försäkra oss om att du som kund är helt nöjd. Då får du svara på fem enkla frågor som rör service och kvalitetskrav. På så sätt kan vi bibehålla absolut högsta kvalitet. Nu har vi dessutom SSG-utbildad personal. 2015 har våra kunder gett oss väldigt fina betyg vilket vi är väldigt stolta över att visa upp. Välkommen att bli en nöjd kund du också!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 33 kunder tycker om Bromma Fönsterputs AB