Bromma Fönsterputs AB

Västberga Allé 8, 126 30 Hägersten — Visa karta

Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med det Stockholms äldsta fönsterputsbolag. Hos oss kan du snabbt och enkelt får en kostnadsfri prisuppgift men skriftlig inventering av alla fönster. Vi är en organisation som präglas av att vi är professionella och erbjuder fasta och marknadsmässiga priser. Vi är medlemmar hos Almega och har ett kollektivavtal genom fastighetsanställdas förbund. Sedan Mars 2016 är vi certifierade enligt ISO 9001, 14001 och OHSAS 18001. Vi har en välutbildad svensktalande personal där samtliga personer bär arbetskläder samt ID.

Efter ett utfört uppdrag följer vi alltid upp med en serviceenkät för att vi ska försäkra oss om att du som kund är helt nöjd. Då får du svara på fem enkla frågor som rör service och kvalitetskrav. På så sätt kan vi bibehålla absolut högsta kvalitet. Nu har vi dessutom SSG-utbildad personal. 2015 har våra kunder gett oss väldigt fina betyg vilket vi är väldigt stolta över att visa upp. Välkommen att bli en nöjd kund du också!

Läs vad 33 kunder tycker om Bromma Fönsterputs AB

• Dragana V skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Stockholms tingsrätt har av Bromma Fönsterputs AB under flera år köpt tjänster golvvård och fönsterputs.
    Företaget svarade på mina frågor om tid för utförandet av tjänster samt sättet och omfattning av tjänster. Dialog finns hela tiden.
    Bromma Fönsterputs arbetsledare för respektive tjänst har nära kontakt med mig under tjänstens utförande. Det framstår feedback från båda håll.
    När det gäller golvvård upplever jag att företaget levde upp till mina förväntningar om tiden för utförandet av tjänst samt kvaliteten på slutresultatet.
    Den tiden för utförandet av tjänsten fönsterputs kan variera beroende på företagets möjligheter snarare än mina önskningar. Slutresultatet levde upp till mina förväntningar.
    Slutligen är helhetsbild av företaget, samarbetet och utförandet av tjänster väldigt positivt.
    Företaget rekommenderas. Läs mer
  • Anita J skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Bra och snabba. Snyggt resultat. Läs mer
  • Kristine G skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Köpt fönsterputs. Har gått bra och smidigt! Känns som om ni har koll! Läs mer
  • Pernilla M skrev om Bromma Fönsterputs AB
    så trevliga och duktiga och rekommenderar varmt detta företag Läs mer
  • Rolf G skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Lätt att boka. Utmärkt punktlighet. Arbetet utfört till belåtenhet. Prissättning inte helt transparent. Läs mer
  • Tracy M skrev om Bromma Fönsterputs AB
    snabb på att svara, Trevliga, duktiga Läs mer
  • Linda H skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Fönsterputs
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Levde upp till förväntningarna
    Bra företag som utför sina sysslor på ett skickligt sätt Läs mer
  • Petra H skrev om Bromma Fönsterputs AB
    En pålitlig firma med kompetent personal Läs mer
  • Elinor S skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Är mycket nöjd; allt från prisförfrågan, bokning och till hur jobbet utfördes. De som utförde jobbet var väldigt måna om att jag var nöjd med resultatet! Är tacksam för att ni kunde hjälpa oss med så kort varsel! Läs mer
  • Emma R skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Fönsterputsning och rekommenderar dem!
    Bra pris och snyggt gjort samt bra service. Läs mer
  • Anita W skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Nöjd med utförandet som alltid. Läs mer
  • Jan A skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Fönsterputs av glasfasad,
    Trevligt bemötande, väl utfört arbete och rymliga priser. Läs mer
  • Karin G skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Alltid lika trevliga och gör ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Birgitta B skrev om Bromma Fönsterputs AB
    I tid, det blir rent, de kommunicerar om ev svårighter och är alltid super trevliga. Jag har tidigare arbetat med företaget i 8 år och när jag bytte företag till Scandic så var en av mina första åtgärder att byta ut fönsterputs företaget som tidigare haft uppdraget till Bromma FP. Läs mer
  • Margareta H skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Har haft förmånen att få fönsterputsning av Bromma Fönsterputs under flera år. Kan rekommenderas, trevlig personal, flexibel, tar hänsyn till hur lokalerna/verksamheterna är utformade. Läs mer
  • Jenny W skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Jag har köpt in fönsterputs på stora objekt. Fått snabb respons och jobben utförs snabbt och smidigt. Bromma är väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. Läs mer
  • Andrea F skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Fönsterputs hemma samt på Hotellet jag ansvarar för . Mkt bra bemött och proffsigt gjort Läs mer
  • Maria P skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Alltid snabba och tillmötesgående!
    Trevlig personal både admin och utförande. Läs mer
  • Jermu L skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • Nina T skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Bra bemötande, självgående killar som putsade hotellets alla fönster.
    Trevlig personal Läs mer
  • Frida S skrev om Bromma Fönsterputs AB
    De är alltid flexibla och har koll på läget. Trevliga och vet vad de skall göra. Läs mer
  • Annika Ö skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Bromma fönsterputs ansvarar för putsning av hela hotellet löpande, invändigt och utvändigt. Vi är mycket nöjda med Bromma fönsterputs over lag. Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Företaget har alltid varit service inriktade. De har hjälpt de företag jag arbetat med att köpa in städmaterial, putsa fönster, flyttstädning och mycket mer.
    Samtliga medarbetare har ett profit bemötande.
    Kan varmt rekommendera firman. Läs mer
  • Anders B skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Det fungerar väldigt bra att beställa från Bromma Fönsterputs.
    Jag skickar ett mail så ordnar dom resten, hyr kranar ,ordnar med tillstånd från Staden samt jobbar natt. Jag beställer utvändig fönsterputs på en kontorsfastighet på Vasagatan där man måste ha tillstånd från staden för att ställa upp kranar på gatan. Läs mer
  • Rebecca M skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Bra service, effektiva och gav bra resultat Läs mer
  • Sigbjörn E skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Trevligt bemötande.
    Fönsterputs utförd smidigt och snabbt och med en positiv attityd. Läs mer
  • Danguole M skrev om Bromma Fönsterputs AB
    trevlig personal ,engagerad personal som stannade till och pratade med våra brukare vilket blev jätte uppskattat. Läs mer
  • Antoinette N skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Vi har under flera år fått hjälp med fönsterputsning av Bromma Fönsterputs
    och herrarna som utfört den, har alltid varit hjälpsamma, snabba och noggranna. Läs mer
  • Mi G skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Vi fick snabb återkoppling och de var flexibla med vilka tider och dagar vi behövde hjälp. De tog dessutom kontakt med oss efter att vi använt dem förra våren. Vi är mkt nöjda Läs mer
  • Anders S skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Har dock aldrig träffat Johan på Bromma Fönster men har mailet och pratat i telefon med honom. Har alltid fått ett bra bemötande.
    Brukar alltid beställa fönsterputs på två större hus och har aldrig fått klagomål på hur det utfört arbetet så jag är nöjd med det. Läs mer
  • Peter A skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Bromma fönsterputs är mycket kompetenta , ofta lång erfarenhet som märks väl. Läs mer
  • Klaus H
    Klaus H skrev om Bromma Fönsterputs AB
    tydligt och snabbt i förarbetet och i kundkontakt. utmärkt utförd jobb, både noggrant och snabbt. trevliga anställda. mycket nöjd kund Läs mer
  • Helen M skrev om Bromma Fönsterputs AB
    Bra bemötande. Kom i tid och gjorde ett bra jobb! Läs mer

Västberga Allé 8, 126 30 Hägersten