Broomy AB

Prästavägen 12, 224 80 Lund — Visa karta

Välkommen till Broomy!

Vi är städföretaget som lägger vårt största fokus på våra anställda. I en bransch där anställningsvillkoren oftast är allt annat än bra har vi valt en annan väg. Vi på Broomy AB anser att om våra anställda är trygga och mår bra kommer även du som kund må bra då våra professionella medarbetare gör ett strålande jobb.

Våra löften till dig som kund:
  • Anställda hos Broomy kontrolleras i belastningsregistret
  • Vi har alla de försäkringar som krävs
  • Våra anställda genomgår internutbildning
  • Alltid garanti på utfört arbete
  • Endast Miljömärkta städmedel

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, kök & badrum, fönsterputs, flyttstädning och företagsstädning.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Broomy AB

• Anna Kristina H

2020-06-28

Anna Kristina H skrev om Broomy AB
    Beställde en sommarstädning och kom hem till ett härligt välstädat och väldoftande hem. Det var lätt att få kontakt med Broomy, mycket professionellt bemötande, Hasib som kom hem till oss ställde rätt frågor om ytor och material och hade koll på läget. Kan verkligen rekommendera Broomy, känns bra att anlita ett lokalt proffesionellt företag som dessutom har schyssta villkor för sina anställda. Läs mer
    2020-06-29 Broomy AB svarar Anna Kristina H
    Hej Anna! Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd! :)
  • 2020-06-18

Lars H skrev om Broomy AB
    Bra utfört ich första gången vi är nöjda med en städning. Läs mer
    2020-06-23 Broomy AB svarar Lars H
    Det värmer i hjärtat, Lars. Stort tack! :)
  • 2020-06-12

Andreas S skrev om Broomy AB
    Snyggt, rent och prydligt. Ett öga för små detaljer som överraskade oss. Små enkla saker, men som verkligen piffade till.

Ordentlig och noga, köket blev skinande rent och rostfria ytor såg som nya ut! 5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
    2020-06-12 Broomy AB svarar Andreas S
    Så härligt att höra, Andreas! Tack för dina fina ord! :)

Kerstin B skrev om Broomy AB
    Anlitat Broomy för månatlig städning av mitt hem. Snabb och flexibel service, suveränt bemötande och trevlig personal. Utmärkt städning, överträffade mina förväntningar och jag är supernöjd! Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Kerstin B
    Tack för de fina orden, Kerstin. Kul att du är nöjd :)

Ida B skrev om Broomy AB
    Är så glad att jag valde att anlita just Broomy. Fantastiskt bemötande och städning som utförs med stor noggrannhet. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Ida B
    Så himla kul att höra! Tack Ida :)

Karin S skrev om Broomy AB
    Vi anlitade Broomy för storstädning och fönsterputs. Vi var mycket nöjda med utfört arbete. Snyggt och fint. Hasib var jätte trevlig och lyssnade verkligen in vad vi tyckte var viktigt och gjorde ett riktigt bra jobb. All kontakt med Broomy har varit professionell och hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera att anlita Broomy. Ett reko städbolag rakt igenom. Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Karin S
    Hej Karin! Stort tack för din fina rekommendation. Vi är superglada att du är nöjd :)
  • Christian R

2020-06-10

Christian R skrev om Broomy AB
    Vi har återkommande städning och är supernöjda. Smidiga att ha att göra med samt ansvarsfulla. Gedigen kunskap om städning och vilja att göra ett bra jobb. Tummen upp. Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Christian R
    Hej Christian. Stort tack för din feedback! Det värmer att höra att ni är nöjda! Tummen upp för er! :)

Mikkel H skrev om Broomy AB
    Städning 2 gånga i månaden

Altid trevligt bemött

Jag hade höga förväntningar, detta har jag alltid när det komma till service och kvalitet, har utfyllda de fullt ut mina förväntningar Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar Mikkel H
    Tack Mikkel! Roligt att du är nöjd med vår service :)
  • Pontus K

2020-06-10

Pontus K skrev om Broomy AB
    Vi köpte fönsterputs och städning av vår lägenhet.
    Vi blev snabbt, lyhört och trevligt bemötta.
    Företaget levde med råge upp till våra ganska höga förväntningar och vi var mycket nöjda!
    Broomy gör ett kanonjobb och det personliga bemötandet är också ett stort plus och skapar förtroende. Vi gillar Broomy! Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar Pontus K
    Tusen tack för de fina orden, Pontus! :)

Gustaf W skrev om Broomy AB
    Storstädning.
    Mycket nöjde med resultatet och trevliga är ni.
    Städningen var mycket noggrant genomförd och det blev verkligen rent. Förbättringspotential finns i hur rummen ställs i ordning efter städning. tex saker snyggt uppställda och sängar snyggt bäddade. Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar Gustaf W
    Härligt! Vi tackar för feedback och tar det med oss. Nästa gång är det även snyggt uppställt och bäddade sängar hos er. Tack!

bybillgren.com skrev om Broomy AB
    Broomy levde verkligen upp till mina förväntningar! Det blev skinande rent och väldigt bra service! Varma rekommendationer från mig! Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar bybillgren.com
    Stort tack! Dina fina ord glädjer oss verkligen. Är det något annat vi kan hjälpa till med framöver så vet du vart vi finns. Ha en riktigt skön sommar!

Prästavägen 12, 224 80 Lund