Broomy AB

Prästavägen 12, 224 80 Lund — Visa karta

Välkommen till Broomy!

Vi är städföretaget som lägger vårt största fokus på våra anställda. I en bransch där anställningsvillkoren oftast är allt annat än bra har vi valt en annan väg. Vi på Broomy AB anser att om våra anställda är trygga och mår bra kommer även du som kund må bra då våra professionella medarbetare gör ett strålande jobb.

Våra löften till dig som kund:
  • Anställda hos Broomy kontrolleras i belastningsregistret
  • Vi har alla de försäkringar som krävs
  • Våra anställda genomgår internutbildning
  • Alltid garanti på utfört arbete
  • Endast Miljömärkta städmedel

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, kök & badrum, fönsterputs, flyttstädning och företagsstädning.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Broomy AB

• 2020-10-23

CECILIA A skrev om Broomy AB
    Anlitade Broomy till flyttstädning och är väldigt nöjd med både kommunikationen och resultatet. Rent och snyggt, de hade tänkt på allt! Rekommenderas varmt Läs mer
  • MAGNUS P

2020-10-07

MAGNUS P skrev om Broomy AB
    Tack för hjälpen med städning! Mycket proffsigt och noggrant. Känner mig mycket nöjd! Kommer att bli abonnemang... Läs mer
    2020-10-07 Broomy AB svarar MAGNUS P
    Hej Magnus, Kul att du är nöjd! Det ser vi fram emot! 👍🏼😊
  • LINDA B

2020-09-09

LINDA B skrev om Broomy AB
    Proffsigt rakt igenom! Offertprocessen, sms-påminnelse dagen innan städning, punktlig och proffesionellt städhjälp och framförallt ett rent hus!😃 Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-09-10 Broomy AB svarar LINDA B
    Hej Linda,

Stort tack för din rekommendation! 😊 Roligt att ni är nöjda!
  • KARIN K

2020-09-08

KARIN K skrev om Broomy AB
    Vi har nyligen bytt till Broomy och har nu städning var 14:e dag. Det känns otroligt lovande efter första gången.
    Huset kändes verkligen rent och Hasib som var hos oss ställde bra frågor och var väldigt noggrann och dessutom lättsam och trevlig. Det har varit enkelt att kommunicera med bolaget och man får snabbt svar vid frågor. Att det dessutom finns en ambition att skapa schyssta villkor i branschen är en extra bonus. Läs mer
    2020-09-08 Broomy AB svarar KARIN K
    Hej Karin,

Tack snälla för att du tar dig tid att skriva några rader och trevligt att höra att ni är nöjda! Det värmer dubbelt upp! :)
  • LINUS O

2020-09-05

LINUS O skrev om Broomy AB
    Extremt professionell service. Trevliga, snabba och ett helhetsintryck som lämnade oss väldigt nöjda. Kommer definitivt använda oss av Broomy igen. Läs mer
    2020-09-07 Broomy AB svarar LINUS O
    Hej Linus,

Wow! Tack för din recension! Det glädjer oss att ni är nöjda :)
  • 2020-08-24

Johan Andreas B skrev om Broomy AB
    Vi har valt att byta till Broomy och vi är väldigt nöjda med beslutet. Proffesionellt, kunnigt och trevligt bemötande, tydligt att man är noga med att göra ett bra jobb. Städningen genomförs utan anmärkningar och vi känner oss trygga med Broomy och glada att vi bytte. Läs mer
    2020-08-25 Broomy AB svarar Johan Andreas B
    Hej Johan,

Vad roligt att höra att ni är nöjda! Tack för din rekommendation :)
  • 2020-08-11

ALEXANDRA W skrev om Broomy AB
    Jag är väldigt nöjd med Broomys städning och strykning. Jag har månatlig städning.
    Trevliga, kommer i tid, dubbelkollar så att jag var nöjd etc.

Inget att klaga på - rekommenderas. Läs mer
    2020-08-11 Broomy AB svarar ALEXANDRA W
    Hej Alexandra! :) Vi är superglada att du är nöjd! Tack för ditt fina betyg!
  • 2020-07-13

Julia G skrev om Broomy AB
    Vi är otroligt nöjda med dagens städning av Broomy.

Vilken fantastiskt duktig och effektiv medarbetare. Trevlig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Inget att anmärka på gällande städningen. Helt perfekt! (Och då är vi noggranna.)

Tack! Läs mer
    2020-07-15 Broomy AB svarar Julia G
    Wow! Superkul att ni är nöjda, Julia. Tack för att vi fick förtroendet att göra det fint hos er :)
  • 2020-07-09

Andreas S skrev om Broomy AB
    Städning av hem och fönsterputs i ett större hushåll där det även bor småbarn och hundar. Utmärkt resultat!
    Snabb respons och serviceminded kundkontakt. Väldigt trevliga medarbetare som besitter gedigen kunskap och upplevs ha ett genuint intresserade av göra ett bra jobb.
    Kan varmt rekommendera Broomy! Läs mer
    2020-07-09 Broomy AB svarar Andreas S
    Det värmer, Andreas. Vi på Broomy tackar ödmjukast för din recension! :)
  • Anna Kristina H

2020-06-28

Anna Kristina H skrev om Broomy AB
    Beställde en sommarstädning och kom hem till ett härligt välstädat och väldoftande hem. Det var lätt att få kontakt med Broomy, mycket professionellt bemötande, Hasib som kom hem till oss ställde rätt frågor om ytor och material och hade koll på läget. Kan verkligen rekommendera Broomy, känns bra att anlita ett lokalt proffesionellt företag som dessutom har schyssta villkor för sina anställda. Läs mer
    2020-06-29 Broomy AB svarar Anna Kristina H
    Hej Anna! Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd! :)
  • 2020-06-18

Lars H skrev om Broomy AB
    Bra utfört ich första gången vi är nöjda med en städning. Läs mer
    2020-06-23 Broomy AB svarar Lars H
    Det värmer i hjärtat, Lars. Stort tack! :)
  • 2020-06-12

Andreas S skrev om Broomy AB
    Snyggt, rent och prydligt. Ett öga för små detaljer som överraskade oss. Små enkla saker, men som verkligen piffade till.

Ordentlig och noga, köket blev skinande rent och rostfria ytor såg som nya ut! 5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
    2020-06-12 Broomy AB svarar Andreas S
    Så härligt att höra, Andreas! Tack för dina fina ord! :)

Kerstin B skrev om Broomy AB
    Anlitat Broomy för månatlig städning av mitt hem. Snabb och flexibel service, suveränt bemötande och trevlig personal. Utmärkt städning, överträffade mina förväntningar och jag är supernöjd! Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Kerstin B
    Tack för de fina orden, Kerstin. Kul att du är nöjd :)

Ida B skrev om Broomy AB
    Är så glad att jag valde att anlita just Broomy. Fantastiskt bemötande och städning som utförs med stor noggrannhet. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Ida B
    Så himla kul att höra! Tack Ida :)

Karin S skrev om Broomy AB
    Vi anlitade Broomy för storstädning och fönsterputs. Vi var mycket nöjda med utfört arbete. Snyggt och fint. Hasib var jätte trevlig och lyssnade verkligen in vad vi tyckte var viktigt och gjorde ett riktigt bra jobb. All kontakt med Broomy har varit professionell och hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera att anlita Broomy. Ett reko städbolag rakt igenom. Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Karin S
    Hej Karin! Stort tack för din fina rekommendation. Vi är superglada att du är nöjd :)
  • Christian R

2020-06-10

Christian R skrev om Broomy AB
    Vi har återkommande städning och är supernöjda. Smidiga att ha att göra med samt ansvarsfulla. Gedigen kunskap om städning och vilja att göra ett bra jobb. Tummen upp. Läs mer
    2020-06-11 Broomy AB svarar Christian R
    Hej Christian. Stort tack för din feedback! Det värmer att höra att ni är nöjda! Tummen upp för er! :)

Mikkel H skrev om Broomy AB
    Städning 2 gånga i månaden

Altid trevligt bemött

Jag hade höga förväntningar, detta har jag alltid när det komma till service och kvalitet, har utfyllda de fullt ut mina förväntningar Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar Mikkel H
    Tack Mikkel! Roligt att du är nöjd med vår service :)
  • Pontus K

2020-06-10

Pontus K skrev om Broomy AB
    Vi köpte fönsterputs och städning av vår lägenhet.
    Vi blev snabbt, lyhört och trevligt bemötta.
    Företaget levde med råge upp till våra ganska höga förväntningar och vi var mycket nöjda!
    Broomy gör ett kanonjobb och det personliga bemötandet är också ett stort plus och skapar förtroende. Vi gillar Broomy! Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar Pontus K
    Tusen tack för de fina orden, Pontus! :)

Gustaf W skrev om Broomy AB
    Storstädning.
    Mycket nöjde med resultatet och trevliga är ni.
    Städningen var mycket noggrant genomförd och det blev verkligen rent. Förbättringspotential finns i hur rummen ställs i ordning efter städning. tex saker snyggt uppställda och sängar snyggt bäddade. Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar Gustaf W
    Härligt! Vi tackar för feedback och tar det med oss. Nästa gång är det även snyggt uppställt och bäddade sängar hos er. Tack!

bybillgren.com skrev om Broomy AB
    Broomy levde verkligen upp till mina förväntningar! Det blev skinande rent och väldigt bra service! Varma rekommendationer från mig! Läs mer
    2020-06-10 Broomy AB svarar bybillgren.com
    Stort tack! Dina fina ord glädjer oss verkligen. Är det något annat vi kan hjälpa till med framöver så vet du vart vi finns. Ha en riktigt skön sommar!

Prästavägen 12, 224 80 Lund