Broomy AB

Broomy AB

Välkommen till Broomy!

Vi är städföretaget som lägger vårt största fokus på våra anställda. I en bransch där anställningsvillkoren oftast är allt annat än bra har vi valt en annan väg. Vi på Broomy AB anser att om våra anställda är trygga och mår bra kommer även du som kund må bra då våra professionella medarbetare gör ett strålande jobb.

Våra löften till dig som kund:
  • Anställda hos Broomy kontrolleras i belastningsregistret
  • Vi har alla de försäkringar som krävs
  • Våra anställda genomgår internutbildning
  • Alltid garanti på utfört arbete
  • Endast Miljömärkta städmedel

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, kök & badrum, fönsterputs, flyttstädning och företagsstädning.

Läs vad 27 kunder tycker om Broomy AB 2

• 2021-05-09
    Flyttstädet var utmärkt. Trevligt bemött av personalen som också ställde upp utöver vad som skrevs i kontraktet
    Härligt att höra! Vi ska framföra en eloge till berörd personal. Stort tack för dina fina ord! Broomy AB
  • 2021-04-29
    Klockren service där man märker att personalen mår bra, och det lönar sig i resultatet :)
    Vilka fina ord Jens! Vi tackar och är stolta över att få leverera vår service till er! Broomy AB
  • 2021-02-22
    Vi är nya på det här med hemstäd men med två små barn, studier och jobb längtade vi efter avlastning. Vi fick via kontakter nys om detta fina nystartade företag. Vi är alltid nöjda och det är så en längtar efter att få komma hem på fredagen när Thomas lämnat huset fläckfritt och väldoftande! Det är alltid lätt att få kontakt med företaget också!
    Testa, ni blir inte besvikna :D
    Wow. Tack för din fina recension! Det är mycket glädjande att höra att ni är nöjda 🙌☀️ Broomy AB
  • 2020-12-15
    Jättenöjd med allt från att jag bokade till slutförd flyttstädning. Allt blev rent och fräscht och till bra pris.
    Härligt att höra! Roligt att du är nöjd med flyttstädningen och vi tackar ödmjukast för din recension! 😊🧹 Broomy AB
  • 2020-12-04
    Första gången jag provar Broomy och kan lova att det verkligen inte är den sista heller.
    På extremt kort varsel kunde Broomy komma och genomföra en komplett flyttstädning på vår bostadsrätt.
    Snabb återkoppling och uppföljning genom hela processen och dessutom till ett väldigt förmånligt pris.
    Allting gick smidigt och resultatet felfritt, inga konstigheter.
    Tack för era tjänster!
    Kul att höra, Joel! 🙌 Tack för din recension! 😊🧹 Broomy AB
  • 2020-11-24
    Vi har bytt till Broomy och har nu abonnemang på städning av vårt hem var 14:e dag. Allt hanteras mycket proffesionellt, offert, hembesök, anpassning till våra önskemål. Trevlig och mycket kunnig personal med lång erfarenhet från städbranschen känns tryggt. Att de har justa anställningsavtal och tar väl hand om sin personal var det avgörande vid avtalstecknandet för oss. Happy crew, happy ship! Kan varmt rekommendera Broomy som städfirma.
    Tack för din fina recension, Tina! 🤩 Mycket glädjande att höra att ni är nöjda! 🧹💚 Broomy AB
  • 2020-11-18
    Efter vår renovering där halva bohaget stått packat i kök och vardagsrum med kontinuerlig ansamling av diverse damm och smuts i flera rum bestämde vi att leta efter ett företag som hjälpte oss med städet. Broomy bar lätta att kontakta och svarade snabbt. En i vår familj fick symtom som enligt Folkhälsomyndigheten föranleder att man ska isolera sig (såhär under covid-tider) och vid kontakt med Broomy bokade de genast om vår tid utan problem eller extra avgifter. Offerten var tydlig och allt utfördes enligt våra önskemål. Särskilt nöjda är vi med skrubbandet av badrummet som har mycket små klinkers med många små fogar. Nästa gång vi behöver städhjälp kommer vi vända oss till Broomy igen!
    Väldigt roligt att höra! Stort tack för din recension 🙌 Ni vet var vi finns när det behöver skrubbas nästa gång! 👍🏼🧹😊 Broomy AB
  • 2020-10-23
    Anlitade Broomy till flyttstädning och är väldigt nöjd med både kommunikationen och resultatet. Rent och snyggt, de hade tänkt på allt! Rekommenderas varmt
    Hej Cecilia! Tack för din rekommendation! Roligt att du är nöjd! 👍🏼😊 Broomy AB
  • 2020-10-07
    Tack för hjälpen med städning! Mycket proffsigt och noggrant. Känner mig mycket nöjd! Kommer att bli abonnemang...
    Hej Magnus, Kul att du är nöjd! Det ser vi fram emot! 👍🏼😊 Broomy AB
  • 2020-09-09
    Proffsigt rakt igenom! Offertprocessen, sms-påminnelse dagen innan städning, punktlig och proffesionellt städhjälp och framförallt ett rent hus!😃 Kan varmt rekommendera!
    Hej Linda, Stort tack för din rekommendation! 😊 Roligt att ni är nöjda! Broomy AB
  • 2020-09-08
    Vi har nyligen bytt till Broomy och har nu städning var 14:e dag. Det känns otroligt lovande efter första gången.
    Huset kändes verkligen rent och Hasib som var hos oss ställde bra frågor och var väldigt noggrann och dessutom lättsam och trevlig. Det har varit enkelt att kommunicera med bolaget och man får snabbt svar vid frågor. Att det dessutom finns en ambition att skapa schyssta villkor i branschen är en extra bonus.
    Hej Karin, Tack snälla för att du tar dig tid att skriva några rader och trevligt att höra att ni är nöjda! Det värmer dubbelt upp! :) Broomy AB
  • 2020-09-05
    Extremt professionell service. Trevliga, snabba och ett helhetsintryck som lämnade oss väldigt nöjda. Kommer definitivt använda oss av Broomy igen.
    Hej Linus, Wow! Tack för din recension! Det glädjer oss att ni är nöjda :) Broomy AB
  • 2020-08-24
    Vi har valt att byta till Broomy och vi är väldigt nöjda med beslutet. Proffesionellt, kunnigt och trevligt bemötande, tydligt att man är noga med att göra ett bra jobb. Städningen genomförs utan anmärkningar och vi känner oss trygga med Broomy och glada att vi bytte.
    Hej Johan, Vad roligt att höra att ni är nöjda! Tack för din rekommendation :) Broomy AB
  • 2020-08-11
    Jag är väldigt nöjd med Broomys städning och strykning. Jag har månatlig städning.
    Trevliga, kommer i tid, dubbelkollar så att jag var nöjd etc.

Inget att klaga på - rekommenderas.
    Hej Alexandra! :) Vi är superglada att du är nöjd! Tack för ditt fina betyg! Broomy AB
  • 2020-07-13
    Vi är otroligt nöjda med dagens städning av Broomy.

Vilken fantastiskt duktig och effektiv medarbetare. Trevlig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Inget att anmärka på gällande städningen. Helt perfekt! (Och då är vi noggranna.)

Tack!
    Wow! Superkul att ni är nöjda, Julia. Tack för att vi fick förtroendet att göra det fint hos er :) Broomy AB
  • 2020-07-09
    Städning av hem och fönsterputs i ett större hushåll där det även bor småbarn och hundar. Utmärkt resultat!
    Snabb respons och serviceminded kundkontakt. Väldigt trevliga medarbetare som besitter gedigen kunskap och upplevs ha ett genuint intresserade av göra ett bra jobb.
    Kan varmt rekommendera Broomy!
    Det värmer, Andreas. Vi på Broomy tackar ödmjukast för din recension! :) Broomy AB
  • 2020-06-28
    Beställde en sommarstädning och kom hem till ett härligt välstädat och väldoftande hem. Det var lätt att få kontakt med Broomy, mycket professionellt bemötande, Hasib som kom hem till oss ställde rätt frågor om ytor och material och hade koll på läget. Kan verkligen rekommendera Broomy, känns bra att anlita ett lokalt proffesionellt företag som dessutom har schyssta villkor för sina anställda.
    Hej Anna! Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd! :) Broomy AB
  • 2020-06-18
    Bra utfört ich första gången vi är nöjda med en städning.
    Det värmer i hjärtat, Lars. Stort tack! :) Broomy AB
  • 2020-06-12
    Snyggt, rent och prydligt. Ett öga för små detaljer som överraskade oss. Små enkla saker, men som verkligen piffade till.

Ordentlig och noga, köket blev skinande rent och rostfria ytor såg som nya ut! 5 stjärnor av 5 möjliga!
    Så härligt att höra, Andreas! Tack för dina fina ord! :) Broomy AB
  • 2020-06-10
    Anlitat Broomy för månatlig städning av mitt hem. Snabb och flexibel service, suveränt bemötande och trevlig personal. Utmärkt städning, överträffade mina förväntningar och jag är supernöjd!
    Tack för de fina orden, Kerstin. Kul att du är nöjd :) Broomy AB
  • 2020-06-10
    Är så glad att jag valde att anlita just Broomy. Fantastiskt bemötande och städning som utförs med stor noggrannhet. Rekommenderas starkt!
    Så himla kul att höra! Tack Ida :) Broomy AB
  • 2020-06-10
    Vi anlitade Broomy för storstädning och fönsterputs. Vi var mycket nöjda med utfört arbete. Snyggt och fint. Hasib var jätte trevlig och lyssnade verkligen in vad vi tyckte var viktigt och gjorde ett riktigt bra jobb. All kontakt med Broomy har varit professionell och hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera att anlita Broomy. Ett reko städbolag rakt igenom.
    Hej Karin! Stort tack för din fina rekommendation. Vi är superglada att du är nöjd :) Broomy AB
  • 2020-06-10
    Vi har återkommande städning och är supernöjda. Smidiga att ha att göra med samt ansvarsfulla. Gedigen kunskap om städning och vilja att göra ett bra jobb. Tummen upp.
    Hej Christian. Stort tack för din feedback! Det värmer att höra att ni är nöjda! Tummen upp för er! :) Broomy AB
    Städning 2 gånga i månaden

Altid trevligt bemött

Jag hade höga förväntningar, detta har jag alltid när det komma till service och kvalitet, har utfyllda de fullt ut mina förväntningar
    Tack Mikkel! Roligt att du är nöjd med vår service :) Broomy AB
  • 2020-06-10
    Vi köpte fönsterputs och städning av vår lägenhet.
    Vi blev snabbt, lyhört och trevligt bemötta.
    Företaget levde med råge upp till våra ganska höga förväntningar och vi var mycket nöjda!
    Broomy gör ett kanonjobb och det personliga bemötandet är också ett stort plus och skapar förtroende. Vi gillar Broomy!
    Tusen tack för de fina orden, Pontus! :) Broomy AB
    Storstädning.
    Mycket nöjde med resultatet och trevliga är ni.
    Städningen var mycket noggrant genomförd och det blev verkligen rent. Förbättringspotential finns i hur rummen ställs i ordning efter städning. tex saker snyggt uppställda och sängar snyggt bäddade.
    Härligt! Vi tackar för feedback och tar det med oss. Nästa gång är det även snyggt uppställt och bäddade sängar hos er. Tack! Broomy AB
  • 2020-06-10
    Broomy levde verkligen upp till mina förväntningar! Det blev skinande rent och väldigt bra service! Varma rekommendationer från mig!
    Stort tack! Dina fina ord glädjer oss verkligen. Är det något annat vi kan hjälpa till med framöver så vet du vart vi finns. Ha en riktigt skön sommar! Broomy AB