Broomy AB

Broomy AB

Ring 046-560 03 72 broomy.se

Välkommen till Broomy! Vi är städföretaget som lägger vårt största fokus på våra anställda. I en bransch där anställningsvillkoren oftast är allt annat än bra har vi valt en annan väg. Vi på Broomy AB anser att om våra anställda är trygga och mår bra kommer även du som kund må bra då våra professionella medarbetare gör ett...

35 omdömen om Broomy AB

Malin J
Skrev om Broomy AB

Bra städfirma - fram till ett par veckor sedan då firman bytte ägare. Nu har man dragit sig ur vårt område på ett väldigt osnyggt sätt. Respekterar inte det som står i avtalet och gör inget för att försöka kompensera när städare blir sjuk. Uppenbarligen inte mån om sina kunder.

ANNA M gillar detta
Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

ANNIKA E
Skrev om Broomy AB

Mögel i badrummet vid fönstret  Inte rengjort inuti tvättmaskin, intorkad svart smuts i gummit i öppningen. Inte rengjort kakel, och avlopp tillhörande badkar/dusch, luktar illa   Inte noga rengjort i badrumsskåp ovanför handfatet. Skäggrester och tvål bla.   Inte rengjort inne i hålet i handfatet, svartmögel   Stopp i vasken i köket, och under vasken är inte ordentligt rengjort, luktar illa Dessutom inte rengjort ordentligt vid skåpsdörrarna som är under vasken.   Inte rengjort ovanför vasken...

Christian Hans B

Har använt Broomy för såväl regelbunden hemstädning och flyttstädning. Strålande resultat och trevligt bemötande varje gång! Kan mer än gärna rekommendera Broomy till andra!

Tack! Dina ord värmer! 🥰

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 740 omdömen 4.6 av 740 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

HENRIK G
Skrev om Broomy AB

Vi anlitade Broomy för flyttstädning och senare storstädning. Fantastiskt! Från första bemötande till avslutat arbete, uppföljning och prislapp. We like!

Svar från Broomy AB

Stort tack för att ni valde oss! Ni är bäst!

CHARLOTTE S
Skrev om Broomy AB

Trevligt bemötande och bra städat! Punktliga och enkla att samarbeta med!

Svar från Broomy AB

Tack för dina fina ord! Hoppa vi får förtroendet igen!

Sofi B
Skrev om Broomy AB

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Väl utförda städningar. Mycket nöjda såhär långt.

Svar från Broomy AB

Tack!! 🙏🏼 Vi framför detta till berörd personal. Tack för förtroendet!

Matilda W
Skrev om Broomy AB

Bra bemötande från start till mål när jag behövde flyttstädning. Det var enkelt att boka och bra service med att hämta nyckeln så att jag inte behövde åka dit och öppna. Jag kommer att anlita samma företag igen när jag behöver hjälp med städning nästa gång.

Wow! Tack Matilda, det värmer 🙏🏼

ANNA M
Skrev om Broomy AB

Har bara positivt att säga. Trevligt bemötande från första kontakt. Underbart att få komma hem till ett städat hus när man har två små barn i sina "bästa" år. Det är lätt att få kontakt med dom och man får snabbt svar på eventuella frågor man har. Rekommenderas!

Svar från Broomy AB

Tack för de fina orden och förtroendet att städa ert hem!

SUNNA K
Skrev om Broomy AB

Som småbarnsföräldrar mitt i livet kände vi att vi behövde avlastning med städningen, men vi sökte ett företag med schyssta villkor. Vi är supernöjda! Alltid fint städat och extra plus att produkterna är miljövänliga. Snabba att svara och enkelt att avboka/omboka vid behov.

Svar från Broomy AB

Otroligt kul att höra, stort tack för det fina omdömet!

David A
Skrev om Broomy AB

Flyttstädet var utmärkt. Trevligt bemött av personalen som också ställde upp utöver vad som skrevs i kontraktet

Svar från Broomy AB

Härligt att höra! Vi ska framföra en eloge till berörd personal. Stort tack för dina fina ord!

Jens G
Skrev om Broomy AB

Klockren service där man märker att personalen mår bra, och det lönar sig i resultatet :)

Svar från Broomy AB

Vilka fina ord Jens! Vi tackar och är stolta över att få leverera vår service till er!

Anna Sofia L
Skrev om Broomy AB

Vi är nya på det här med hemstäd men med två små barn, studier och jobb längtade vi efter avlastning. Vi fick via kontakter nys om detta fina nystartade företag. Vi är alltid nöjda och det är så en längtar efter att få komma hem på fredagen när Thomas lämnat huset fläckfritt och väldoftande! Det är alltid lätt att få kontakt med företaget också! Testa, ni blir inte besvikna :D

Svar från Broomy AB

Wow. Tack för din fina recension! Det är mycket glädjande att höra att ni är nöjda 🙌☀️

Per Anders Hugo S

Jättenöjd med allt från att jag bokade till slutförd flyttstädning. Allt blev rent och fräscht och till bra pris.

Svar från Broomy AB

Härligt att höra! Roligt att du är nöjd med flyttstädningen och vi tackar ödmjukast för din recension! 😊🧹

Joel Long C
Skrev om Broomy AB

Första gången jag provar Broomy och kan lova att det verkligen inte är den sista heller. På extremt kort varsel kunde Broomy komma och genomföra en komplett flyttstädning på vår bostadsrätt. Snabb återkoppling och uppföljning genom hela processen och dessutom till ett väldigt förmånligt pris. Allting gick smidigt och resultatet felfritt, inga konstigheter. Tack för era tjänster!

Joel Long C och Broomy AB gillar detta

Kul att höra, Joel! 🙌 Tack för din recension! 😊🧹

Elina Maria Helena E

Efter vår renovering där halva bohaget stått packat i kök och vardagsrum med kontinuerlig ansamling av diverse damm och smuts i flera rum bestämde vi att leta efter ett företag som hjälpte oss med städet. Broomy bar lätta att kontakta och svarade snabbt. En i vår familj fick symtom som enligt Folkhälsomyndigheten föranleder att man ska isolera sig (såhär under covid-tider) och vid kontakt med Broomy bokade de genast om vår tid utan problem eller extra avgifter. Offerten var tydlig och allt utfördes enligt våra önskemål....

Svar från Broomy AB

Väldigt roligt att höra! Stort tack för din recension 🙌 Ni vet var vi finns när det behöver skrubbas nästa gång! 👍🏼🧹😊

CECILIA A
Skrev om Broomy AB

Anlitade Broomy till flyttstädning och är väldigt nöjd med både kommunikationen och resultatet. Rent och snyggt, de hade tänkt på allt! Rekommenderas varmt

Hej Cecilia! Tack för din rekommendation! Roligt att du är nöjd! 👍🏼😊

MAGNUS P
Skrev om Broomy AB

Tack för hjälpen med städning! Mycket proffsigt och noggrant. Känner mig mycket nöjd! Kommer att bli abonnemang...

Hej Magnus, Kul att du är nöjd! Det ser vi fram emot! 👍🏼😊

LINDA B
Skrev om Broomy AB

Proffsigt rakt igenom! Offertprocessen, sms-påminnelse dagen innan städning, punktlig och proffesionellt städhjälp och framförallt ett rent hus!😃 Kan varmt rekommendera!

Svar från Broomy AB

Hej Linda, Stort tack för din rekommendation! 😊 Roligt att ni är nöjda!

KARIN K
Skrev om Broomy AB

Vi har nyligen bytt till Broomy och har nu städning var 14:e dag. Det känns otroligt lovande efter första gången. Huset kändes verkligen rent och Hasib som var hos oss ställde bra frågor och var väldigt noggrann och dessutom lättsam och trevlig. Det har varit enkelt att kommunicera med bolaget och man får snabbt svar vid frågor. Att det dessutom finns en ambition att skapa schyssta villkor i branschen är en extra bonus.

Svar från Broomy AB

Hej Karin, Tack snälla för att du tar dig tid att skriva några rader och trevligt att höra att ni är nöjda! Det värmer dubbelt upp! :)

LINUS O
Skrev om Broomy AB

Extremt professionell service. Trevliga, snabba och ett helhetsintryck som lämnade oss väldigt nöjda. Kommer definitivt använda oss av Broomy igen.

Svar från Broomy AB

Hej Linus, Wow! Tack för din recension! Det glädjer oss att ni är nöjda :)

Johan Andreas B

Vi har valt att byta till Broomy och vi är väldigt nöjda med beslutet. Proffesionellt, kunnigt och trevligt bemötande, tydligt att man är noga med att göra ett bra jobb. Städningen genomförs utan anmärkningar och vi känner oss trygga med Broomy och glada att vi bytte.

Svar från Broomy AB

Hej Johan, Vad roligt att höra att ni är nöjda! Tack för din rekommendation :)

ALEXANDRA W
Skrev om Broomy AB

Jag är väldigt nöjd med Broomys städning och strykning. Jag har månatlig städning. Trevliga, kommer i tid, dubbelkollar så att jag var nöjd etc. Inget att klaga på - rekommenderas.

Svar från Broomy AB

Hej Alexandra! :) Vi är superglada att du är nöjd! Tack för ditt fina betyg!

Julia G
Skrev om Broomy AB

Vi är otroligt nöjda med dagens städning av Broomy. Vilken fantastiskt duktig och effektiv medarbetare. Trevlig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Inget att anmärka på gällande städningen. Helt perfekt! (Och då är vi noggranna.) Tack!

Svar från Broomy AB

Wow! Superkul att ni är nöjda, Julia. Tack för att vi fick förtroendet att göra det fint hos er :)

Andreas S
Skrev om Broomy AB

Städning av hem och fönsterputs i ett större hushåll där det även bor småbarn och hundar. Utmärkt resultat! Snabb respons och serviceminded kundkontakt. Väldigt trevliga medarbetare som besitter gedigen kunskap och upplevs ha ett genuint intresserade av göra ett bra jobb. Kan varmt rekommendera Broomy!

Svar från Broomy AB

Det värmer, Andreas. Vi på Broomy tackar ödmjukast för din recension! :)

Anna Kristina H

Beställde en sommarstädning och kom hem till ett härligt välstädat och väldoftande hem. Det var lätt att få kontakt med Broomy, mycket professionellt bemötande, Hasib som kom hem till oss ställde rätt frågor om ytor och material och hade koll på läget. Kan verkligen rekommendera Broomy, känns bra att anlita ett lokalt proffesionellt företag som dessutom har schyssta villkor för sina anställda.

Svar från Broomy AB

Hej Anna! Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd! :)

Lars H
Skrev om Broomy AB

Bra utfört ich första gången vi är nöjda med en städning.

Svar från Broomy AB

Det värmer i hjärtat, Lars. Stort tack! :)

Andreas S
Skrev om Broomy AB

Snyggt, rent och prydligt. Ett öga för små detaljer som överraskade oss. Små enkla saker, men som verkligen piffade till. Ordentlig och noga, köket blev skinande rent och rostfria ytor såg som nya ut! 5 stjärnor av 5 möjliga!

Svar från Broomy AB

Så härligt att höra, Andreas! Tack för dina fina ord! :)

Kerstin B
Skrev om Broomy AB

Anlitat Broomy för månatlig städning av mitt hem. Snabb och flexibel service, suveränt bemötande och trevlig personal. Utmärkt städning, överträffade mina förväntningar och jag är supernöjd!

Svar från Broomy AB

Tack för de fina orden, Kerstin. Kul att du är nöjd :)

Ida B
Skrev om Broomy AB

Är så glad att jag valde att anlita just Broomy. Fantastiskt bemötande och städning som utförs med stor noggrannhet. Rekommenderas starkt!

Svar från Broomy AB

Så himla kul att höra! Tack Ida :)

Karin S
Skrev om Broomy AB

Vi anlitade Broomy för storstädning och fönsterputs. Vi var mycket nöjda med utfört arbete. Snyggt och fint. Hasib var jätte trevlig och lyssnade verkligen in vad vi tyckte var viktigt och gjorde ett riktigt bra jobb. All kontakt med Broomy har varit professionell och hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera att anlita Broomy. Ett reko städbolag rakt igenom.

Svar från Broomy AB

Hej Karin! Stort tack för din fina rekommendation. Vi är superglada att du är nöjd :)

Christian R
Skrev om Broomy AB

Vi har återkommande städning och är supernöjda. Smidiga att ha att göra med samt ansvarsfulla. Gedigen kunskap om städning och vilja att göra ett bra jobb. Tummen upp.

Svar från Broomy AB

Hej Christian. Stort tack för din feedback! Det värmer att höra att ni är nöjda! Tummen upp för er! :)

Mikkel H
Skrev om Broomy AB

Städning 2 gånga i månaden Altid trevligt bemött Jag hade höga förväntningar, detta har jag alltid när det komma till service och kvalitet, har utfyllda de fullt ut mina förväntningar

Svar från Broomy AB

Tack Mikkel! Roligt att du är nöjd med vår service :)

Pontus K
Skrev om Broomy AB

Vi köpte fönsterputs och städning av vår lägenhet. Vi blev snabbt, lyhört och trevligt bemötta. Företaget levde med råge upp till våra ganska höga förväntningar och vi var mycket nöjda! Broomy gör ett kanonjobb och det personliga bemötandet är också ett stort plus och skapar förtroende. Vi gillar Broomy!

Svar från Broomy AB

Tusen tack för de fina orden, Pontus! :)

Gustaf W
Skrev om Broomy AB

Storstädning. Mycket nöjde med resultatet och trevliga är ni. Städningen var mycket noggrant genomförd och det blev verkligen rent. Förbättringspotential finns i hur rummen ställs i ordning efter städning. tex saker snyggt uppställda och sängar snyggt bäddade.

Svar från Broomy AB

Härligt! Vi tackar för feedback och tar det med oss. Nästa gång är det även snyggt uppställt och bäddade sängar hos er. Tack!

bybillgren.com

Broomy levde verkligen upp till mina förväntningar! Det blev skinande rent och väldigt bra service! Varma rekommendationer från mig!

Svar från Broomy AB

Stort tack! Dina fina ord glädjer oss verkligen. Är det något annat vi kan hjälpa till med framöver så vet du vart vi finns. Ha en riktigt skön sommar!