BVV Bil

BVV Bil

Ring 031-68 12 50 bvvbil.se

BVV Bil hjälper såväl köpare som säljare på bästa sätt. Genom att köpa din begagnade bil via oss på BVV Bil AB så får du de bästa tänkbara förutsättningarna för att göra ett bra köp. Vi är experter på bilar och ser till att alla begagnade bilar vi säljer håller precis den standard vi förmedlar till dig som köpare. Ofta är det...

83 omdömen om BVV Bil

Fredrik G
Skrev om BVV Bil

VARNING för detta företag. ac i bilen jag köpte av dom funka ej (troligtvis pump?)har försökt nå dom via telefonkontakt och mail kontakt, först så var "chefen" på semester" sen var det semesterstängt, sen antal dagar efter man försökt nå dom igen så hade dom inte kvar försäljningen (bvv bil) 27/8-19, allt ljug för o slippa åtgärda felet på bilen, detta kommer tas vidare till arn.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Ulf L
Skrev om BVV Bil

Jag köppte en bil.Jag blev bemött på ett föredömligt sätt,mycket positivt. Jag hade inga förväntningar, men jag rekommenderar dom till andra

Rami

😃😃😃😃😃😃😃👌👌👌👌👌👍👍👍

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Andreas H
Skrev om BVV Bil

Har köpt nästintill alla våra bilar på Bvv bil och har aldrig varit några problem någonsin. Dom bemöter sin kunder väl och med en toppen service. Jag skulle alltid rekommenderar Bvv bil. Jag är en riktigt nöjd och återkommande kund och kommer fortsätta köpa mina bilar här. Tack 👍😊

Denise P
Skrev om BVV Bil

Trevlig personal och fina bilar,bra servic. Kan starkt rekommendera denna bilfirma.

Melissa
Skrev om BVV Bil

Väldigt bra bemötande av personal, levde upp till förväntningarna! Rekommenderar starkt!

Maria M
Skrev om BVV Bil

God service och bemötande , vilket resulterade i bilköp.

Dennis N
Skrev om BVV Bil

Kan inte säga mer än att man är nöjd, under dom senaste 5 åren har jag köpt stort sett alla mina bilar på Bvv. Kan strakt rekommendera👍🏻👍🏻👍🏻

Rebaz R
Skrev om BVV Bil

Riktigt nöjd med min Audi rs6 köpt hos bvv bil , håller alltid vad dem lovat ! Rekommenderas strakt

Pance D
Skrev om BVV Bil

Grynt ställe,bäst e dom.Farre bra chef.

Anders L

Seriösa hjälpsamma . Köpt 5 bilar här

Jovani
Skrev om BVV Bil

Hjälpsam personal ! Kunnig personal. Jätte fint bemötande.

Jonas Z
Skrev om BVV Bil

Glatt bemötande och kompetent personal. Proffs!

Karl E
Skrev om BVV Bil

Om bvvbil kan jag bara säga posetift om. Har köp mina senaste 5-6 bilar därifrån och alltid lika nöjd. Trevligt bemötande och snabba affärer! Kan varmt rekomendera att åka dit.

Anton G
Skrev om BVV Bil

Fick ett proffsigt bemötande och mycket trevlig personal, helnöjd med köpet rekommenderas starkt👍

Johannes S
Skrev om BVV Bil

Intresserad av en bil de har. Mailade och fick svar av ”försäljningschef” om att ringa istället. Ringer på fredagen och han svarar och får som svar att han är upptagen med kund och att jag får ett finansförslag på måndag. Måndag går och inget finansieringsförslag kommer. Har sedan ett missat samtal så jag ringer upp men inget svar på två försök. Ringer igen på tisdagen och då sitter han upptagen igen och skall återkomma senare men återigen återkommer han inte. Skickar idag ett mail med påminnelse men har ännu inte fått något svar så jag vänder mig till en annan bilhandlare.

Svar från BVV Bil

Hej Johannes, Eftersom du är och va en "Riktig" kund, Dvs ingen påhittad person som skriver! Vi hörde av oss till dig personligen via Sms för att ursäkta för fördröjningen! Dock så fick du förklaringen att vi har haft svårt att hinna med alla, då vi har vart underbemannade. Vi sätter Alltid kund i focus i förstahand men det är inte alltid lätt dessvärre! Tyvärr blev det så denna gång men vi önskar att du hittar din drömbil ändå:)

Urban B
Skrev om BVV Bil

Mycket trevligt bemötande. Jag kom m tåg o de hämtade t o m vid stationen. Kändes som att de ärligt försökte hjälpa mig. Enda negativa var att den var nyservad o ändå hade de missat att bromsarna bak var helt slut. Jag vill ändå rekommendera dem!

Zoltan L
Skrev om BVV Bil

Proffsigt bemötande när de sålde min bil snabbt och effektivt.

Anders L
Skrev om BVV Bil

BVV tog in min bil för försäljning, väldigt bra bemötande och service. Dom t.o.m. ordnade skjuts därifrån så jag slapp ta taxi!

Cicci Q
Skrev om BVV Bil

Fantastisk service och mycke tillmötesgående !

Mats R
Skrev om BVV Bil

Bra service och proffsigt genomförande.

Sladjan D
Skrev om BVV Bil

Man känner sig allting välkommen. Trevlig personal.

Almin N
Skrev om BVV Bil

Trevlig personal och lätta att ha med att göra Rekommenderas👍

Sandra L
Skrev om BVV Bil

Detta är den bästa bilfirman som finns i Göteborg. Bra bemötande, bra service. Dom tar väl hand om sina kunder och dom ser allltid till att man är nöjd när man går därifrån.

Henrik L
Skrev om BVV Bil

Proffsiga o trevliga säljare. Som sålde en bmw 650 cab till mig . Hjälpte till extra då det krånglade lite med låneansökan . Tack personalen på BVV Bil. Hälsningar Henrik lansenfeldt

Simon H
Skrev om BVV Bil

Snabb och smidig affär, bra bemötande, kunnig personal

Andereas H
Skrev om BVV Bil

Jag kan inte mer än annat säga, att detta är absolut den bästa bilfirman som finns. Dom är så otroligt mån om sina kunder och gör allt för att man ska bli nöjd. Jag kommer inte köpa mina bilar någon annanstans än här. Så tack för ett toppen köp =)

Jasmina S
Skrev om BVV Bil

Jätte trevliga personalen och de är mitt andra bil som jag köper hos dom och är jätte nöjd!!!

William S
Skrev om BVV Bil

Jag köpte i veckan en bmw 428i. Blev väl bemött av trevlig personal samt en fin lokal. Hann inte snacka så mycket med de andra men fick hjälp av Freddie som var en toppenkille, duktig och hjälpsam som gav mig en deal jag inte kunde tacka nej till. Företaget levde upp över mina förväntningar. Ger 5/5, otroligt nöjd!

Bernt P
Skrev om BVV Bil

Bra bemötande, trevlig personal.trivsamt och sympatisk.

Shabana S
Skrev om BVV Bil

Topp bemötande och service i världsklass!!

Tina L
Skrev om BVV Bil

Bästa bil firman i Göteborg. Både servicen och bemötandet är utmärkt. Fick hjälp med att byta in min bil mot en annan. Är riktigt nöjd och kommer fortsätta att gå till bvv bil i framtiden.

Torgny H
Skrev om BVV Bil

Mycket bra. Lycka till i framtiden

Caroline J
Skrev om BVV Bil

Mycket trevligt bemötande både i telefon o på plats. Hade kontakt med Andreas. Köpte en bil och är mycket nöjd med den. Om jag skulle byta min lilla pärla skulle jag absolut besöka BVV bil igen.

Andreas C
Skrev om BVV Bil

Bra bemötande av personal. Bra priser & bra kontakt efteråt!

Damoun B
Skrev om BVV Bil

Väldigt bra kundbemötande och trevlig personal,rekommenderas starkt!!!!

Dafina
Skrev om BVV Bil

Super trevlig personal, ett gott bemötande av personal, fanns tillgänglig vid alla tillfällen. Gav goda råd samt tycke.

Kujtim F
Skrev om BVV Bil

Är jätte nöjd med bilen jag köpte, säljarna bemötte mig hur bra som helst, jätte trevliga , Bvv Bil tar verkligen hand om sina kunder, rekommenderar starkt att handla hos Bvv Bil Mvh Kujtim

Emil G

Mycket bra....................................

Nicklas P
Skrev om BVV Bil

Väldigt bra kundbemötande och trevlig personal, rekommenderas starkt !

Abbas A
Skrev om BVV Bil

väldigt nöjd med min nya bilköp och personalen med all hjälp även efter bilköpen. Rekommenderar starkt.

Dragan K
Skrev om BVV Bil

Väldigt fint bemötande och super nöjd med bilhandlandet från Bvv bil

Susanne L
Skrev om BVV Bil

Mycket trevligt bemötande, kunnig personal. Dessutom gott kaffe. Köpte en fin liten bil som fungerar klockrent. Den är allt de lovade. Mycket nöjda kunder.

Ludvig H
Skrev om BVV Bil

Riktgt bra service av Freddie!

Saleh A
Skrev om BVV Bil

Det vart okej trevligt personalen lycka till

Rabi A
Skrev om BVV Bil

Bra och trevlig säljare! Hjälpte till med vad som var avtalat vid bilköpet.

Magnus B
Skrev om BVV Bil

Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Rolf T
Skrev om BVV Bil

Trevligt bemötande, snabb och bra affär!

Björn S
Skrev om BVV Bil

Nytt och fräscht företag med trevligt bemötande både före, under och efter affär. Rekommenderar gärna. /Björn Sundqvist

Hagman A
Skrev om BVV Bil

Trevligt bemötande med personal som är kunnig om bilarna de säljer. Lugna som inte försöker offensivt sälja in objektet utan ger en fakta rakt av utan krusiduller samt är tillmötesgående i diskussion och förhandlingen