Café Foam

Cafe foam.

4 omdömen om Café Foam

carl p
Skrev om Café Foam

Bra sallader, dock är servicen varierad. Ibland kan man få sina rätter med stort mellanrum. Pannkakorna är grymma.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4711 omdömen 4.2 av 4711 omdömen

Penelope S Penelope S
Jonas B
Skrev om Café Foam

Mycket bra kvalitet på alla kaffedrycker de gör. Rätt styrka, inte skållhett och snyggt serverat. Kul inredning och ofta ganska avslappnad och laid-back stämning.

Amanda E
Skrev om Café Foam

Trevligt och mysigt litet Café på Karlavägen som jag gärna besöker. De har goda stora mackor och en massa olika bakverk. Extra länge kan man sitta och skvallra med tjejkompisarna om någon av de mysiga och fluffiga sofforna är lediga! Bäst är det att gå hit en vardag, för det blir trångt och mycket folk på helgerna.

Ronny M och Ronny M gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Lena C
Skrev om Café Foam

Jag går gärna till Foam och ta mig en latte eller två och äter gärna någon av deras goda luncher. Måste dock påpeka att samtidigt som jag intar maten kan jag skratta lite inombords över denna steriotypa miljö av verkliga och "wannabe" östermalmspersonligheter som blir en del av upplevelsen.

Emma K och 2 andra gillar detta