Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Pitchers Mariatorget

Pitchers Mariatorget

Mariatorget 1A, 118 48 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Pitchers Mariatorget

• Cornery L
    Cornery L skrev om Café Tivoli
    Kanon-mat varje gång, gått hit i många år med mina vänner och vi är alltid lika nöjda. Läs mer
  • Anonym
    Anonym skrev om Café Tivoli
    Jag är fortfarande arg sen mitt besök där igår. Åkte med stort sällskap för att äta på Helenes krog på Mariatorget. När alla betalat förklarar mannen i Baren att det saknas bet. för en rätt. Vi är övertygade om att alla betalat sitt och försöker lösa situationen. Mannen vägrar av nån anledning kolla med köket exakt hur många rätter som gått ut och fortsätter att kräva oss på pengar. Inte nog med det kallar han en person i sällskapet för "Din fule fan" och "Tjockis". Enligt tidigare recensioner är det inte första gången som de svär åt och förolämpar sina kunder. Jag sätter inte min fot där igen och råder alla att bojkotta stället. Läs mer
  • Bea
    Bea skrev om Café Tivoli
    Var på HK på Hornsgatan i helgen och servicen var extremt dålig. Hade ett flertal servitörer och ingen hade koll på ngt. Väntade på dryckesbeställningen i 25min. Fick mögliga hallon till desserten och när jag frågade servitören visste han inte ens att det var ett hallon utan sa att det är en vindruva... Kompensationen var att jag inte behövde betala för den mögliga desserten som jag tyvärr ätit lite av. Så dåligt! Läs mer
  • Lina W
    Lina W skrev om Café Tivoli
    Denna restaurang är inget vidare, om man jämför med den dom har på hantverkargatan. Otrevlig och smådryg personal. Även om maten är god så drar personalen ner betyget. Nu var det ett tag sen jag var där, så ev. har de bytt ut personalen i så fall kan det vara värt ett besök. På denna Helens får man dessutom betydligt mindre sås till maten än på de andra, vilket också är ett stort minus. För deras såser är såååååååå goda! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Erendira V Erendira V tycker:
“Mycket bra servis på restauran...” Läs mer

Stora Nygatan 19, 11127, STOCKHOLM