Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Chutney Bar & Matsal AB

Chutney Bar & Matsal AB

Katarina Bangata 19, 116 39 Stockholm — Visa karta

Med nyskapande smaker på maträtter inom det vegetariska köket,har Chutney på Södrmalm en given plats i Stockholms restaurangvärld.Du kan äta en snabbare lunch eller njuta av en längre middag med ekologiskt riojavin.Slink in på kaffe eller te och smaka de
Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Lisa W:
Jag säger bara LOVE LOVE LOVELOVELOVE

Restauranger nära Chutney Bar & Matsal AB:

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Lisa W:
Jag säger bara LOVE LOVE LOVELOVELOVE

Bondegatan 54, STOCKHOLM
Börja din dag och avsluta din kväll hos oss på Bistroteket! Här serverar vi väll... Läs mer ›
Gita H:
Jag bjöd min man på middag. Vi åt moulles (musslor) och vi hade det jättemysigt. Personalen var trevlig och bemötande och vi fick reda på at...

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 13 kunder tycker om Chutney Bar & Matsal AB

• Albin L
    Albin L skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Trevligt ställe med väldigt god och prisvärd vegetarisk mat. Många veganska alternativ och gratis påfyllning!
  • Linnea
    Linnea skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Supergod vegetarisk mat! Luncha, fika eller besök för middag. Stora portioner för rimliga priser. Varit nöjd varje gång!
  • Christian B
    Christian B skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    På menyn är majoriteten av rätterna både vegan och glutenfri, portionerna väl tilltagna och smaken himmelsk. En lunch inklusive allt går på 78 kr - sa jag att påfyllning ingår? En klassisk pärla som gör det värt att masa sig söder om slussen.
    Leopold, Nikke L gillar detta
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    En av mina favoritrestauranger. Vegetarisk. Lokalen är tråkig men maten härlig. Dessutom får man påfyllning om man frågar.
  • Maria P
    Maria P skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Fick ett långt hårstrå i maten. Vattnet smakade blöt hund och maten vad uppslängd på tallriken så att det rann ner på sidorna och blev helt kletigt överallt. Jag ville ha någon form av tofu gryta men kunde inte hitta någon tofu alls..
  • anna n
    anna n skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    tillmötesgående personal som gärna tipsar om kökets rätter för dagen. hemtrevlig och opretentiös lokal. glöm inte att gå på toa efter maten innan du fortsätter shoppingrundan och bli inspirerad av alla stickers och budskap på väggarna.
  • Christoffer I
    Christoffer I skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Mycket god mat och trevliga lokaler. Allt till ett överkomligt pris
  • Anders O
    Anders O skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    En favorit som man ofta besöker
  • John C
    John C skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    God, nyttig mat till bra priser. Vad mer behöver man säga?
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Chutney är en klassiker! God mat i stora portioner med möjlighet till ombackning och kombination av kantinrätterna, väldigt bra a la carte. Priset är också bra. Lokalen kunde kanske vara något trevligare.
  • Zara H
    Zara H skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Väldigt god mat kvällstid, lokalen är mysig men lite mörk.
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    En vegetarisk restaurang med bra och trevlig personal. Det finns två menyer, en med kantin mat och en a la carte. Kantinmaten är sådär men man blir mätt. Ofta får man ta om utan extra kostnad men a la carte maten är väldigt god. Själva lokalen är lite tråkig men maten är prisvärd. På väggarna har de satt upp konst från lokala konstnärer.
  • Frida T
    Frida T skrev om Chutney Bar & Matsal AB
    Gillar du vegetarisk mat så ska du gå hit. Ingen mysig lokal men schyst mat. Öppet såväl till lunch som på kvällar.

Katarina Bangata 19, 116 39 Stockholm