Ciao Ciao Due AB

2.5

6 omdömen om Ciao Ciao Due AB

Patrik R
Skrev om Ciao Ciao Due AB

Goda pastarätter och goda italienska pizzor men prisnivån är lite hög mot vad man får. Deras uteservering ligger alltid i skugga också vilket är väldigt synd.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
jesper g
Skrev om Ciao Ciao Due AB

Det absolut sämsta jag varit med om, kall och illaluktande mat samt otrevlig personal. - hellre en middag på McDonalds än på ciao ciao

Christopher V
Skrev om Ciao Ciao Due AB

Cieo Ciao Due har verkligen tappat stinget sedan deras restaurangchef Peter slutade där. Lunchpersonalen i kassan är nästan otrevliga och bemöter en som *vad har du här att göra* Speciellt den unga mörka lite kraftiga tjejen som jobbar där. Maten är underbart bra men personalen skulle verkligen behöva få en spark i häcken och ge lite glädje även på luncherna och vara mer service-minded. Beställning vid borden skulle vara att faktum med tanke på deras priser.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Mary
Skrev om Ciao Ciao Due AB

Käkade lunch där förra veckan och tog då en pizza, quattro formaggi som är min favorit. Den motsvarade tyvärr inte mina förväntningar, främst pga att det var tomatsås på pizzan. Men den var okej. Stället var okej med uteservering, men inte riktigt min stil. Priserna är antagligen vad man kan förvänta sig, kanske något högre, men absolut för höga för att jag ska återkomma.

Amanda L
Skrev om Ciao Ciao Due AB

Helt okej mat men kan vara dryga mot yngre gäster. Vill gärna inte hålla bord trots bokning pga att man inte är en familj eller äldre. Men mysig lokal om man bortser, satsa på pizza pastan är sådär.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Amanda E
Skrev om Ciao Ciao Due AB

Jag måste nog säga att stans godaste pizzor bakas på Ciao Ciao. Numera finns det ju ett antal Ciao Ciao-restauranger, men min favorit är den lilla på Karlavägen. Den är mysig och har verkligen genuint italiensk stämning och charm. Alltid goda pizzor och alltid mycket folk så ska man äta här är ett tips att boka bord. Bor man i närheten kan man ju alltid ta med sig också!