Cloud Nine

Cloud Nine

4.0

Restaurang i tre delar. Matsal, dessertrum och delikatess. Stor uteservering på Lilla Bantorget på sommaren.

4 omdömen om Cloud Nine

Ulla P
Skrev om Cloud Nine

Bästa servicen på länge! Goda viner o god mat till bra priser. Minus för stämningen/miljön som upplevs lite som skolmatsal/sjukhusmatsal.

Lisa P
Skrev om Cloud Nine

Slank förbi med några kompisar för ett glas vin. Gillar verkligen inredningen och atmosfären på restaurangen. Personalen var super trevlig trots att vi bara skulle ta en drink och inte käka. Jag kommer definitivt komma tillbaka hit för att äta också.

Johannes I
Skrev om Cloud Nine

Lilla delin är ett kanonställe att slinka in på för en öl och några smårätter efter jobbet. Fantastiskt trevlig personal. Har inte provat matsalen än, men både den och efterrättsrummet är en höjdare enligt kollegor.

Nikke L gillar detta
Nikke L
Skrev om Cloud Nine

Ägarna till Cloud Nine har ett flertal lyckade restauranger bakom sig. Själv minns jag med saknad Baguz på Kungsholmen och andra längtar tillbaka till Floras Kulle i Humlegården. Förra hösten öppnade de så nytt i det nybyggda kvarteret alldeles invid Norra Bantorget. Och Cloud Nine är verkligen ett lyckat koncept. Matsalen är inredd med ovala bord med soffor vilket gör att man kan vara bara två eller 7-8 pers i sällskapet och få lika bra plats ändå. Menyn innehåller några helt unika skapelser som Vietnamese baby back...

Niclas B gillar detta