Crave

Företaget har avregistrerats.
Bondegatan 54, 11633, STOCKHOLM
Bistroteket
Anna T:
Helt ok service men förväntade mig mer. Bra soltimmar på uteserveringen.

Restauranger nära Crave:

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Anika M:
Mycket trevlig personal. Trevligt bemötande och informativt. Mycket positiv upplevelse av besöket. kommer gärna åter.

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Nora A:
Allting var väldigt bra! God mat, bra vegetariskt utbud, trevligt bemötande av personalen

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 6 kunder tycker om Crave

• Naseer A
    Naseer A skrev om Crave
    Det är för burgarna och pommesen man äter på Crave, det och musiken / atmosfären.

Möblemanget kunde ha varit bättre, och jag gillar inte att drickat serveras i burk med tillhörande sönderdiskat glas.

Annars kanon. Blir du trött på burgarna kan jag rekommendera limewooken.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Crave
    Grymt god trippelburgare.
  • C.P.N. A
    C.P.N. A skrev om Crave
    Gott, relativt billigt, men med något beklaglig miljö. Personalen är sällan stressad men ofta tjuriga och ibland rent sagt otrevliga. Men maten smakar som sagt bra och det är relativt prisvärt, även om stämningen inte kan sägas vara den bästa. Kort sagt: Gå dit, men köp med dig maten och ät hemma!
  • Jocke
    Jocke skrev om Crave
    Trevlig service och inredning. God mat, men kanske aningen dyrt med wok. Nachotallriken har blivit väldigt mycket dyrare på kort tid och innehåller inte tillräckligt med köttfärs längre.
  • Carina S
    Carina S skrev om Crave
    Crave har inte särskilt mysig interiör, men bra och prisvärd mat. Finns allt från sallader, nachotallrik och thaiwok. Har ätit wok och sallad där och känns väldigt fräscht för att ha den där "snabbmatskänslan" över sig. Grymt bra att man kan välja sojakött till wokrätterna. Supergott vitlöksbröd till :-)
  • Philip C
    Philip C skrev om Crave
    På Crave kan man förtära både hamburgare, nachotallrik och thaiwok till ett billigt pris. Dessutom går det att få alla wokrätter vegetariskt, med eller utan sojaprotein.

Långholmsgatan 21, 117 33 Stockholm