Crave

3.7

Företaget har avregistrerats.

6 omdömen om Crave

Naseer A

Det är för burgarna och pommesen man äter på Crave, det och musiken / atmosfären. Möblemanget kunde ha varit bättre, och jag gillar inte att drickat serveras i burk med tillhörande sönderdiskat glas. Annars kanon. Blir du trött på burgarna kan jag rekommendera limewooken.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Mikael P

Grymt god trippelburgare.

C.P.N. A

Gott, relativt billigt, men med något beklaglig miljö. Personalen är sällan stressad men ofta tjuriga och ibland rent sagt otrevliga. Men maten smakar som sagt bra och det är relativt prisvärt, även om stämningen inte kan sägas vara den bästa. Kort sagt: Gå dit, men köp med dig maten och ät hemma!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jocke
Skrev om Crave

Trevlig service och inredning. God mat, men kanske aningen dyrt med wok. Nachotallriken har blivit väldigt mycket dyrare på kort tid och innehåller inte tillräckligt med köttfärs längre.

Carina S

Crave har inte särskilt mysig interiör, men bra och prisvärd mat. Finns allt från sallader, nachotallrik och thaiwok. Har ätit wok och sallad där och känns väldigt fräscht för att ha den där "snabbmatskänslan" över sig. Grymt bra att man kan välja sojakött till wokrätterna. Supergott vitlöksbröd till :-)

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Philip C

På Crave kan man förtära både hamburgare, nachotallrik och thaiwok till ett billigt pris. Dessutom går det att få alla wokrätter vegetariskt, med eller utan sojaprotein.