Creperie Fyra Knop AB

3.9

8 omdömen om Creperie Fyra Knop AB

Jerome I
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

Crêpes och galetter lika goda som de bästa crêperna i Bretagne och supertrevlig personal 👍

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Cajsa J
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

Helt ok, inte mer el mindre. Otroligt dålig ventilation, så varmt i den inre delen av restaurangen. Galetten jag åt var god, ingen sensation, barnen som åt crepes var nöjda och skrapade tallrikarna. Mysig inredning och trevlig personal. En trea är ett rättvist betyg enl mig, de kan bli bättre med är värt ett besök.

Samuel L
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

Bemötandet är svalt och ointresserat vilket antingen kan uppfattas som en stil man kör eller som ren arrogans, jag ser det som en del av charmen. Stämningen är mysig och ganska romantisk på ett lite povert vis - väldigt franskt. Maten är bra men cider-listan kunde verkligen vara bättre. En svart servitör som är helt genial och själva kocken höjer betyget avsevärt.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mårten T
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

Konstigt ställe. Fattar inte hajpen. Ofta fullt och då kan man bryskt avspisas i dörren "väntelista... nej det har vi inte". Osigt av crepes-stekandet. Men OK trevligt ändå. Annorlunda. Maten är OK, inte mer än så. Billig men ändå knappt prisvärd. Servisen drar sällan på smilbandet. Fransosen som steker crepes är genuin och höjer ändå betyget.

Tobias B
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

Creperiet Fyra Knop är något av en cross-over mellan Söder och Frankrike. Här käkade jag den godaste creppen i mitt liv. Miljön är rustik, varm och mysig med tända ljus och trånga utrymmen. Det var knappast gratis men rekommenderas ändå varmt!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Patric E
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

hit måste du bara ta din respektive. riktigt trevligt!

Jenny A
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

bästa stället en mörk vinterkväll.. spännande crepes, rödvn och tända ljus..

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Nils v
Skrev om Creperie Fyra Knop AB

Franskt, trångt och gemytligt. 4 Knop har en skönt lantligt känsla med träbord, pittoresk fransk inredning och typisk fransk bakgrundsmusik. Man sitter trångt och spartanskt men maten är god (väldigt nischad på crepes) och man blir inte besviken. Är man oerhört hungrig finns bättre alternativ men jag rekommenderar stället varmt!

Emma K gillar detta