Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Creperie Fyra Knop AB

Creperie Fyra Knop AB

Svartensgatan 4, 116 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Creperie Fyra Knop AB

• Cajsa J
    Cajsa J skrev om Creperie Fyra Knop AB
    Helt ok, inte mer el mindre. Otroligt dålig ventilation, så varmt i den inre delen av restaurangen. Galetten jag åt var god, ingen sensation, barnen som åt crepes var nöjda och skrapade tallrikarna. Mysig inredning och trevlig personal.
    En trea är ett rättvist betyg enl mig, de kan bli bättre med är värt ett besök. Läs mer
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Creperie Fyra Knop AB
    Bemötandet är svalt och ointresserat vilket antingen kan uppfattas som en stil man kör eller som ren arrogans, jag ser det som en del av charmen. Stämningen är mysig och ganska romantisk på ett lite povert vis - väldigt franskt. Maten är bra men cider-listan kunde verkligen vara bättre. En svart servitör som är helt genial och själva kocken höjer betyget avsevärt. Läs mer
  • Mårten T
    Mårten T skrev om Creperie Fyra Knop AB
    Konstigt ställe. Fattar inte hajpen. Ofta fullt och då kan man bryskt avspisas i dörren "väntelista... nej det har vi inte". Osigt av crepes-stekandet. Men OK trevligt ändå. Annorlunda. Maten är OK, inte mer än så. Billig men ändå knappt prisvärd. Servisen drar sällan på smilbandet. Fransosen som steker crepes är genuin och höjer ändå betyget. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Creperie Fyra Knop AB
    Creperiet Fyra Knop är något av en cross-over mellan Söder och Frankrike. Här käkade jag den godaste creppen i mitt liv. Miljön är rustik, varm och mysig med tända ljus och trånga utrymmen. Det var knappast gratis men rekommenderas ändå varmt! Läs mer
  • Patric E
    Patric E skrev om Creperie Fyra Knop AB
    hit måste du bara ta din respektive. riktigt trevligt! Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Creperie Fyra Knop AB
    bästa stället en mörk vinterkväll.. spännande crepes, rödvn och tända ljus.. Läs mer
  • Nils v
    Nils v skrev om Creperie Fyra Knop AB
    Franskt, trångt och gemytligt. 4 Knop har en skönt lantligt känsla med träbord, pittoresk fransk inredning och typisk fransk bakgrundsmusik. Man sitter trångt och spartanskt men maten är god (väldigt nischad på crepes) och man blir inte besviken. Är man oerhört hungrig finns bättre alternativ men jag rekommenderar stället varmt! Läs mer
    Emma K gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Folkungagatan 126, 11630, STOCKHOLM