Därmed Pasta HB

3.0

13 omdömen om Därmed Pasta HB

Adam
Skrev om Därmed Pasta HB

Inte säker om kocken hade en dålig dag. Men beställde dagens och tomatsåsen var smaklös.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Nikke L
Skrev om Därmed Pasta HB

Jag gillar pastan på Därmedpasta. Inte tu tal om saken, men på kvällen skulle verkligen önska mig ett glas vin...

Mikael S
Skrev om Därmed Pasta HB

Mycket trevlig personal. Här är jag också stammis men har aldrig ätit på plats, hämtar alltid. Mycket god pasta, och fantastiska pizzor.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Caroline N
Skrev om Därmed Pasta HB

Väldigt trevlig personal, gick hyfsat fort att få vår beställning. Pastarätterna var väldigt goda! Bara bra att säga, kommer absolut gå hit igen!

Anders N
Skrev om Därmed Pasta HB

Ok pastarätter (men kanske inte så nyttiga - i alla fall inte carbonara som jag gillar). Lunchalternativ nära Hornstull. Varning för lunchkoma.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Johan Fredrik L
Skrev om Därmed Pasta HB

Riktigt god mat som ibland kan ta väldigt lång tid när de har kö, bland den bästa pastan jag har ätit, tyvärr får de bottenbetyg pg a personalen, se upp om du får den äldre tanten eller gubben...de är riktigt otrevliga, som tur är så jobbar en yngre kille o en yngre tjej i kassan ibland som är trevliga..men den äldre tanten står och röker utanför och går in och hanterar maten utan att tvätta händerna, har även sett henne helt ointresserad att serva gästerna utan mer intresserad av att äta godis eller sms´a i kassan ibland..ska ni besöka dem ta hämtmat i så fall...

Maria S
Skrev om Därmed Pasta HB

Har tyvärr också råkat ut för den extremt otrevliga lunchservitrisen i kassan. Efter ett sådant snäsigt bemötande smakar inte maten längre. Välj därmedpasta på söder istället, exakt samma mat men ingen otrelig kvinna i dörren.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
H
Skrev om Därmed Pasta HB

Har bara erfarenhet från Därmedpasta på Döbelnsgatan. Tyckte det var OK innan (även om de aldrig hört talas om al dente) men nu har även jag fallit offer för deras fruktansvärt otrevliga och fräcka bemötande. Tanten i kassan samt hennes man är riktigt dryga och aggresiva i deras attityd. Gå aldrig dit om ni inte vill tappa humöret.

Martin S
Skrev om Därmed Pasta HB

Väldigt goda pastarätter som ger en bra mättnadskänsla. Trevlig personal.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Annika T
Skrev om Därmed Pasta HB

Därmed Pasta har helt ok käk! Inte världens bästa pizzor, pasta rätterna kan kännas en aning för gräddiga.. Men man blir aldrig besviken man vet vad man får. Men deras capuccino (kaffe) är bäst i hela Hornstull. Frappino som ligger inte allt för lång från Därmed Pasta har utsett sig själva till att dom gör den bästa latten? Det kan diskuteras.. Det som gör Därmed Pasta så jäkla bra är killen som har jobbat där ett tag, en ung kille! Han kan SERVICE, så jäkla bra e han. Blir alltid så glad bara att se honom alltid glad,...

Stina A
Skrev om Därmed Pasta HB

En riktigt schysst restaurang på Långholmsgatan. Det finns både möjlighet till avhämtning och att äta på plats. Dessutom har restaurangen utökat sina lokaler det senaste året så det finns mer plats att sitta på. Maten är väldigt god, mest pizza och pasta, och priserna är väldigt bra!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Fredrik E
Skrev om Därmed Pasta HB

Detta är italiensk snabbmat. Från telefonsamtal till hemma igen med maten på 12 minuter. Och samma goda och vällagade mat och stora portioner konsekvent och korrekt. För liknande prestationer tänker jag på Pizzeria Da Gino vid korsningen Fleminggatan/Fridhemsgatan. Men pizzan är lite bättre där.

Madelene R
Skrev om Därmed Pasta HB

Skrev tidigare att de hade jätte trevlig personal här. Men jag måste tyvärr ändra mig. Sist jag var där så var det en super otrevlig människa som stod i kassan. Jag och mitt sällskap blev lite halv chockade när vi skulle beställa. Hon var nonchalant och stod och åt godis medans hon tog vår beställning och hon var riktigt dryg. Synd att hon var så oproffesionell att jag ändrar mitt betyg på hela restaurangen, för maten där är riktigt god faktiskt.