Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan den Gyldene Freden Nya AB

den Gyldene Freden Nya AB

Österlånggatan 51, 111 31 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om den Gyldene Freden Nya AB

• Linda N

2013-02-18

Linda N skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    jättegott!!! ska hit fler ggr, bra bemötande Läs mer
  • Klara A

2012-01-26

Klara A skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    Har ätit här ett antal gånger är nöjd med servicen och maten. Lite dyrt ibland tycker ändå Läs mer
  • Peter

2011-10-31

Peter skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    Har nu besökt "Freden" 3 gånger senaste halvåret. Bara positiva erfarenheter här. Bra mat, mycket trevlig personal....bra läge. Totalt sett...mycket bra. Läs mer
  • Josefine G

2011-04-20

Josefine G skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    Jag älskar Den gyldene freden! Min absoluta favorit i Stockholm. (Skrev till och med skolarbete om dem i gymnasiet :)). God mat, underbar lokal, mysigt, trevligt, lyxigt men inte fjanttjustigt. Det enda negativa är att det kan ta lite tid ibland. Läs mer
  • Joakim B

2010-12-05

Joakim B skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    Vi hade bröllopsmiddag och fest i deras festvåning. Fy katten vad vi är nöjda! Lokalen är underbar, har mycket karaktär. Maten var ruggigt bra! Bemötandet har varit suveränt ända från första kontakt, till planering och genomförande. Vår upplevelse är att vi fick extremt mycket för pengarna och jag kan varmt varmt varmt rekommendera andra att lägga fester på det här stället. Läs mer
  • 2009-04-04

Theo M skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    Otroligt mysigt och lite av stockholms kronjuvel i restaurant vag. Ett maste att besoka! Läs mer
  • 2007-12-12

- skrev om den Gyldene Freden Nya AB
    En av Stockholms äldsta resturanger om jag inte har helt fel. Känns lite som att åka tillbaka till Bellmans tid när man kommer in där. :) Jätte mysigt med gamla möbler och tända ljus. Personalen är jätte trevlig och servicen är kanon! Men deras mat är ljuvlig! Underbart god mat, och deras hembakta bröd är fantastiskt gott! Går gärna hit igen och äter! Rekommenderar den här resturangen VARMT till alla! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Bastiaan F Bastiaan F tycker:
“We had a great evening, thanks...” Läs mer

Teatergatan 3, 11148, Stockholm