den Gyldene Freden Nya AB

Ring 08-24 97 60 www.gyldenefreden.se

7 omdömen om den Gyldene Freden Nya AB

Linda N
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

jättegott!!! ska hit fler ggr, bra bemötande

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Klara A
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

Har ätit här ett antal gånger är nöjd med servicen och maten. Lite dyrt ibland tycker ändå

Peter
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

Har nu besökt "Freden" 3 gånger senaste halvåret. Bara positiva erfarenheter här. Bra mat, mycket trevlig personal....bra läge. Totalt sett...mycket bra.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Josefine G
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

Jag älskar Den gyldene freden! Min absoluta favorit i Stockholm. (Skrev till och med skolarbete om dem i gymnasiet :)). God mat, underbar lokal, mysigt, trevligt, lyxigt men inte fjanttjustigt. Det enda negativa är att det kan ta lite tid ibland.

Joakim B
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

Vi hade bröllopsmiddag och fest i deras festvåning. Fy katten vad vi är nöjda! Lokalen är underbar, har mycket karaktär. Maten var ruggigt bra! Bemötandet har varit suveränt ända från första kontakt, till planering och genomförande. Vår upplevelse är att vi fick extremt mycket för pengarna och jag kan varmt varmt varmt rekommendera andra att lägga fester på det här stället.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Theo M
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

Otroligt mysigt och lite av stockholms kronjuvel i restaurant vag. Ett maste att besoka!

Madelene R
Skrev om den Gyldene Freden Nya AB

En av Stockholms äldsta resturanger om jag inte har helt fel. Känns lite som att åka tillbaka till Bellmans tid när man kommer in där. :) Jätte mysigt med gamla möbler och tända ljus. Personalen är jätte trevlig och servicen är kanon! Men deras mat är ljuvlig! Underbart god mat, och deras hembakta bröd är fantastiskt gott! Går gärna hit igen och äter! Rekommenderar den här resturangen VARMT till alla!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen