Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Södertälje Kjell Ljungmark AB

Al 6, 153 92 Hölö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Kjell Ljungmark AB

• Miro
    Miro skrev om Kjell Ljungmark AB
    Ärliga, noggranna och trevliga. Trevligt med en verkstad jag vet att jag kan lita på. Hittas mer fel än vad bilen är inlämnad för hör de alltid av sig innan de gör något, så det blir inga otrevliga överraskningar. De bryr sig uppriktigt om att kunden blir nöjd och det genomsyrar hela verksamheten. Toppen-bra!
    Representant för Din Cityservice gillar detta
  • Jenny
    Jenny skrev om Kjell Ljungmark AB
    Det är 4:e gången jag har bilen hos Din Cityservice. Första gången var det för att det låg så fantastiskt bra till inne i stan. Efter det har det varit för att de är den avsevärt bästa serviceverkstaden jag någonsin nyttjat, och det har varit några olika jag testat med varierande kvalitet men framförallt bemötande. Här får du aldrig annat än bra kundservice. De har bra priser, du kan alltid få veta i förväg vad det kommer att kosta, de hör av dig om de upptäcker något och ger dig ett estimat som du får ta ställning till. Vid ett tillfälle hade de glömt att lägga på kostnaden för arbetet vid byte av bromsskivor eller dyl, men det blev inget extra, de tog på sig att de missat det så jag fick jobbet utan kostnad. De är också duktiga på vad de gör. Man får dessutom alltid bilen tvättad invändigt och utvändigt, och att hämta en bil som ser ny ut är alltid riktigt trevligt. De är ett litet företag så du får direkt personlig kontakt med dem. Jag är mer än 100% nöjd varje gång och jag kommer att fortsätta komma tillbaka så länge jag har bil och inte flyttar från stan.

Al 6, 153 92 Hölö