Djingis Khan

Djingis Khan

Ring 08-21 63 85 www.djingiskhan.net
3.1

DJINGIS KHAN BARBECUE för 800 år sedan blev denna specialitet framtagen för självaste Djingis Khan och hans kungliga hov. Senare blev denna buffé serverad även på restauranger. Succén var ett faktum. Välkommen att komma och prova själv!

8 omdömen om Djingis Khan

VIVI S
Skrev om Djingis Khan

God mat men sur servitris som snäser åt en o som står o vaktar på kunderna.🤨 Känns mest som man är i vägen. Lite matgäster i lokalen av förståeliga skäl.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Roza M
Skrev om Djingis Khan

Jag hade mycket lite tid. Var dödshungrig och detta var det enda alternativet. Det var helt OK service. 85kr för buffé. Helt OK. Buffén såg fräsch ut och smakade helt OK. Mycket OK:ande här märker jag..Summan av kardemumman: Ät här om du har bråttom och är i närheten.

Robert
Skrev om Djingis Khan

Inte bättre än de många andra bufféerna i stan och kanske något dyrare.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Maurine F
Skrev om Djingis Khan

"Självplock och tillagning medan du väntar"-bufféen rekommenderas varmt! Supergod mat men blev stressad av personalen som sprang omkring så man knappt hann få tag i dom för att beställa dricka. Förståeligt endå eftersom det var så mycket folk (vilket det vanligtvis är vid middagstid), vilket även resulterade i stora köer vid maten. Detta trots kockarnas snabba arbete. Absolut värt ett besök!

ANDREAS N
Skrev om Djingis Khan

En ganska ok restaurang som funkar som lunchställe. Dock finns det bättre lunchbufeer längs sveavägen som dessutom är billigare. Synd att dom inte har räkchips heller. En annan nackdel är inredningen som kändes lite trist och stel. Överlag en medelmåtta restaurang, men inget som får en att höja på ögonbrynen.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
John H

Ningjing C
Skrev om Djingis Khan

The taste of Barbecue is great, abundant and various food ~~ fruits ~~ u can order soup for free too

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Limore D
Skrev om Djingis Khan

Supergod mat, trevlig personal och mysig inredning. Mycket bra

Emma K gillar detta