Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Mongolia Djingis Khan

Mongolia Djingis Khan

Sveavägen 36, 111 34 Stockholm — Visa karta

DJINGIS KHAN BARBECUE för 800 år sedan blev denna specialitet framtagen för självaste Djingis Khan och hans kungliga hov. Senare blev denna buffé serverad även på restauranger. Succén var ett faktum.
Välkommen att komma och prova själv!
Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Kaknästornet
Maria R:
God mat o trevlig sällskap, vad mer kan man begära? Vi kommer kanske åter.

Restauranger nära Mongolia Djingis Khan:

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Läs vad 8 kunder tycker om Mongolia Djingis Khan

• Roza M
    Roza M skrev om Djingis Khan
    Jag hade mycket lite tid. Var dödshungrig och detta var det enda alternativet. Det var helt OK service. 85kr för buffé. Helt OK. Buffén såg fräsch ut och smakade helt OK. Mycket OK:ande här märker jag..Summan av kardemumman: Ät här om du har bråttom och är i närheten.
  • Vaya P
    Vaya P skrev om Djingis Khan
    Inte för att jag förväntade mig någon smakupplevelse i positiv bemärkelse på en mongolisk buffé men ändå ... min kompis hade kort tid kvar på lunchrasten så jag tänkte att något gott kanske det finns på buffén men den var smaklös mat för hela slanten. Fisksoppan eller vad tusan det var såg ut som spya och smakade likaså.
    Ma M gillar detta
  • Robert
    Robert skrev om Djingis Khan
    Inte bättre än de många andra bufféerna i stan och kanske något dyrare.
  • M
    M skrev om Djingis Khan
    "Självplock och tillagning medan du väntar"-bufféen rekommenderas varmt! Supergod mat men blev stressad av personalen som sprang omkring så man knappt hann få tag i dom för att beställa dricka. Förståeligt endå eftersom det var så mycket folk (vilket det vanligtvis är vid middagstid), vilket även resulterade i stora köer vid maten. Detta trots kockarnas snabba arbete.

Absolut värt ett besök!
  • Kevin
    Kevin skrev om Djingis Khan
    En ganska ok restaurang som funkar som lunchställe. Dock finns det bättre lunchbufeer längs sveavägen som dessutom är billigare. Synd att dom inte har räkchips heller. En annan nackdel är inredningen som kändes lite trist och stel. Överlag en medelmåtta restaurang, men inget som får en att höja på ögonbrynen.
  • John B
    John B skrev om Djingis Khan
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Djingis Khan
    The taste of Barbecue is great, abundant and various food ~~ fruits ~~ u can order soup for free too
  • Limore D
    Limore D skrev om Djingis Khan
    Supergod mat, trevlig personal och mysig inredning. Mycket bra
    Emma K gillar detta

Sveavägen 36, 111 34 Stockholm