Ekman Hair

Ekman Hair

Ring 08-667 98 10 www.ekmanhair.se
1 198

Hos oss på Ekman Hair finner du en helt perfekt balans mellan kunniga och erfarna frisörer och välutbildade yngre förmågor. Vi erbjuder dig en unik salongsmiljö som ger dig en helhetsupplevelse med det där lilla extra. Vi frisörer som jobbar här är mycket stolta över salongen och vårt yrke. Kvalitet och personlig service är...

1 198 omdömen om Ekman Hair

Maria B

Lyhörd och skicklig. Är alltid nöjd när jag varit hos Sofie!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Ulrika B

Anna är superduktig och kunnig. Har gått hos Anna i många år och är alltid lika nöjd. En bonus är den fantastiskt sköna huvudmassagen. //Ulrica

Margarita R

Klippning och färgningen Trevligt bemötande Mycket bra kvalitet Professionell

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Ingrid S

David är super! Hans lugn med blandning av hans långa erfarenhet gör att man känner sig väldigt trygg med honom! Och han lyssnar så att man kan ha dialog innan han börjar (viktigt för mig då jag haft dåliga erfarenheter av andra frisörer). Så mycket professionell och sen är han oerhört trevlig! Och ska nämna att jag bor i en annan stad och åker hellre till honom i samband med resor till Stockholm!

Niklas W

Jag är kund hos Therese sedan lång tid. Hon är väldigt professionell och noggrann. Resultatet har varit fantastiskt vid varje tillfälle. Rekommenderas varmt.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Sofia A

Klipper och slingar hår flera år hos Max på den fina, luftiga Ekmans frisörsalongen. Max är genuin proffsig, trevlig och väldig noggrann att uppnå det bästa resultatsitt. Där kan jag sitta avslappnad i frisörstolen med bjuden på godaste cappuccino med choklad biten och nyfiken konstaterar att Max levererar alltid perfekt! Sofia A.

Karin F

Alltid nöjd med mitt hår efter att ha varit hos Eva, det blir alltid naturligt och fint och jag som tidigare har varit försiktig med färg är jättenöjd med mina nya slingor! Dessutom är hon varm och glad och man blir på bra humör :)

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1053 omdömen 4.8 av 1053 omdömen

Malin W

Slingar och klipper mig sedan en tid tillbaka hos Jenny på Ekman Hair. Alltid nöjd! Superduktig, lyhörd och väldigt trevlig! Kan starkt rekommendera Jenny!

Lars W

Klippning. Trevligt mottagande och utmärkt service. Kan bara rekommendera!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Seoyun H

Charlotte är super kunnig på både klippning och färgning. Hon kan hantera all typer av hår från jätterockigt till rakt och tjockt asiatiskt. Hon är lyhörd och alltid har bra förslag.

Celine B

Supertrevlig, lyssnar och ger bra råd och får till jättefint och naturligt resultat!

Monica C

Jag var där för att färga håret. Blev väldigt trevligt bemött - som vanligt. Charlotte är en mycket noggrann person, så allt blir väldigt bra utfört. Mycket nöjd. Mvh Monica

Monica C

Jag var där för att färga håret. Blev väldigt trevligt bemött - som vanligt. Det blev precis som jag önskade mig Mycket nöjd.. Mvh Monica

Elisabeth R

Jag har klippt och färgat/slingat mitt hår hos Ulrika i många år, hon är fantastisk. Kan varmt rekommendera henne🌸

Klas N

Therese är lika duktig och noggrann som hon är trevlig. Och, om man vill, kan man bara sitta tyst utan att det blir konstigt. Alltid lika nöjd när jag går därifrån.

Jennifer H

Jag har både klippt och färgat hos Ulrica och blir alltid jättenöjd! Om jag inte riktigt vet vilken förändring jag vill göra kommer Ulrica med bra råd. Hon är väldigt noggrann och ser alltid till att jag är nöjd med resultatet. Väldigt professionell!

Klas T

Eva är mycket kunnig, duktig, kreativ, och trevlig. Jag är så glad att jag blivit ny stammis hos henne.

Benny M

Jag sköter mitt hår på Ekmans hos Haisan sedan några år tillbaka. Mitt helhetsintryck av salongen är att den håller hög klass där kunden är i centrum. Min frisör Haisan är ”outstanding”! Professionell i ordets bästa betydelse. Sammantaget - salong och frisör - är den bästa kombinationen som får mig att åka från Köpenhamn till Stockholm för att klippa håret!

Marianne H

Har alltid varit nöjd vid mina besök hos Ulrica.

Arash A

Hon är otroligt duktig och trevlig .

Henrik E

Har klippt mig hos Max de senaste åren och är alltid nöjd 👌🏻

Mia L

Klippning slingor Mycket bra. Påläst

Lars W

Herr klippning. Utmärkt bemött av receptionist och frisör. Alltid haft höga förväntningar på Haisan och han levererar = förväntingarna har alltid infriats. Möcket nöjd med Haisan.

Mia L

Klippning Lätt att få tid. Max lättsam och klipper bra.

Åsa S

Catherine lyssnar alltid in mina behov och önskningar och skapar det bästa utifrån vad som är möjligt med mitt hår! 😃

Alex T

Max är en otroligt bra frisör och väldigt trevlig att prata med Han är väldigt noga med detaljer och lyssnar på sina kunder, men han kan även gå på sin egen känsla ifall man vill och göra en frisyr som han vet kommer passa dig och det blir alltid bra det med

Cecilia B

Slutade gå hos Ulrika för klippning o hårvård pga pandemin. Gått på liten salong här i närheten nu, där jag varit ensam kund. Tycker dock att den frissan inte varit lika skicklig som Ulrika. Planerar att återkomma när jag fått mina vaccinationer. Uppskattar mkt elegansen hos Ekmans Hair, ävenså toalettrummet. En annan sak är att priset hos nuvarande frissa är hälften. Men jag vill gärna unna mig lyxen gå hos Ulrika !

Ellinor W

Hårklippning, styling och färgning. Mycket nöjd!

Ann R

Hårfärgning Utmärkt. Jag går gärna dit igen.

Brittmari H

Vid en förfrågan om det fanns en ledig tid i somras då jag hade behov av en snabb tid. Då hade Charlotte en ledig tid. Mycket nöjd med henne. Jag behöll min senare tid som var bokad hos min ordinarie frisör Eva Bengtsson.

Anna-karin C

Har klippt mig hos Ulrika i många år och är alltid jättenöjd med mitt hår efteråt. Ulrika tar hand om sina kunder på bästa sätt med både yrkesskicklighet, bemötande och flexibilitet!

Kristina H

Ulrica är superbra och skicklig. Lyssnar alltid in vad man vill göra med håret och hur man tänker sig slutresultatet.

Anne M

Fin frisyr som följt med mig i flera veckor. Proffsig ķlippning och bemötande.

Anna N

Alltid bra och proffsigt bemötande. Den bästa huvudmassagen och alltid nöjd med håret!

Andrea F

Slingor och klippning. Blev mkt nöjd med resultatet. Vänligt bemötande

Andrea F

Mkt positivt intryck. Vänlig och lyssnande

Monica V

Alltid bästa tänkbara resultat både av klippningen och bemötandet. Toppklass, David är bästa frisören 🌺

Charlotte G

Klipp och sling. Jag är supernöjd varje gång. Ulrika är otroigt duktig, trevlig och rolig! Alltid kul att komma och klippa mig :)

Ulrica E

Trevlig, proffsig och väldigt duktig!

Kenneth N

Både jag och min sambo har alltid varit väldigt nöjda. Alltid trevlig, professionell och mysig atmosfär.

Josefine M

Alltid lika trevligt att komma till salongen! Luftigt och fräscht och jättetrevlig personal!

Diana C

Charlotte är mitt självklara val! Val av frisör har tagit lång tid, men nu äntligen har jag hittat hem. Hon gör ett komplicerat hantverk så okomplicerat och resultatet överträffar mina förväntningar varje gång!

Jannike T

Lyhörd, kunnig, kreativ och vet exakt hur mitt hår ska klippas och färgas. Eva är oerhört professionell och trevlig. Jag rekommenderar henne varmt.

Jenny P

Klippning och slingor. Bästa bemötandet och alltid mycket bra resultat 🌟

Birgitta F

Utmärkt service. Trevligt bemötande. Proffsigt utförd klippning.

Marie P

Catherine is a great and lovely professional, I highly recommend her!

Jan W

Proffsigt och trevligt mottagande, alltid kaffe. Klippningen perfekt utförd 👌

Per B

Cathrine Nylander klipper mitt hår var femte vecka. Det tar ca 30 minuter och hon hittar alltid en tid som passar mig bäst. CN klipper mitt hår exakt som jag vill ha det och jag är alltid mycket nöjd med resultatet. Upplevelsen är superb. CN är allmänbildad och mycket trevlig.

Stine J

Sofia är otroligt duktig! Supernöjd

Anders E

Underbar människa och en fantastisk frisör