Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm El Cocodrilo Tapas bar

El Cocodrilo Tapas bar

Ringvägen 127 b, 116 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om El Cocodrilo Tapas bar

• Wladimir N
    Wladimir N skrev om El Cocodrilo Tapas bar
    Helt ok mat och priser, skön stället att ta en AW på, grym inredning & trevlig personal. Läs mer
  • Apan A
    Apan A skrev om El Cocodrilo Tapas bar
    Se till att ta kvitto när du handlar med kort på El Cocodrilo, priserna justeras (till din nackdel) i efterhand. Hur det är möjligt har jag ingen aning om, men det hände iallafall mig. Läs mer
  • Simon L
    Simon L skrev om El Cocodrilo Tapas bar
    Rekommenderas ej! Det enda som personalen kunde rekommendera på menyn , när vi frågade,var nachotallrik. Vid frågan hur musslorna var tillagade fick vi svaret "gratinerat i micro". Vi valde inte det. Av 13 rätter som vi valde så fick vi 11. Ingen känsla av hemlagat infann sig då micron plingade stup i kvarten. Alla rätter serverades med en klick sallad och en skvätt aioli(?) bredvid även om man specifikt bad om att inte få någon aioli.
    Kvällen (alla hjärtans dag) slutade utan dricks. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om El Cocodrilo Tapas bar
    Billigt och prisvärt men både personal och inredning lämnar en del att önska. Varnar för sena kvällar då det tenderar att bli lite väl ungt. Men, jag går tillbaka för det är bra och prisvärd mat som sagt. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Nina E Nina E tycker: