El Cocodrilo Tapas bar

2.0

4 omdömen om El Cocodrilo Tapas bar

Wladimir M
Skrev om El Cocodrilo Tapas bar

Helt ok mat och priser, skön stället att ta en AW på, grym inredning & trevlig personal.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Apan A
Skrev om El Cocodrilo Tapas bar

Se till att ta kvitto när du handlar med kort på El Cocodrilo, priserna justeras (till din nackdel) i efterhand. Hur det är möjligt har jag ingen aning om, men det hände iallafall mig.

Simon L
Skrev om El Cocodrilo Tapas bar

Rekommenderas ej! Det enda som personalen kunde rekommendera på menyn , när vi frågade,var nachotallrik. Vid frågan hur musslorna var tillagade fick vi svaret "gratinerat i micro". Vi valde inte det. Av 13 rätter som vi valde så fick vi 11. Ingen känsla av hemlagat infann sig då micron plingade stup i kvarten. Alla rätter serverades med en klick sallad och en skvätt aioli(?) bredvid även om man specifikt bad om att inte få någon aioli. Kvällen (alla hjärtans dag) slutade utan dricks.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Cecilia B
Skrev om El Cocodrilo Tapas bar

Billigt och prisvärt men både personal och inredning lämnar en del att önska. Varnar för sena kvällar då det tenderar att bli lite väl ungt. Men, jag går tillbaka för det är bra och prisvärd mat som sagt.