Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Elie's Kök & Bar

Elie's Kök & Bar

Katarina bangata 71, 116 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Elie’s Kök & Bar!

På vår restaurang möter svenskt libanesiskt. På vår kvarterskrog på Katarina Bangata kan du sitta ner och frossa i en mix av libaneisk meze, svensk husmanskost med en libanesisk tvist och klassisk italiensk mat. Vi har även ett brett vegetariskt utbud och erbjuder både luncher, middagsmenyer och sällskapsmenyer. Du kan beställa take-away. Du kan abonnera oss för fest. Behöver du catering? Vi fixar det också.

Möjligheterna är oändliga hos Elie’s. Kom förbi hos oss, slå dig ner med ett glas libanesiskt vin och var beredd på att njuta av vår goda mat.
Mån-Tor: 10:00-22:00
Fre: 10:00-23:00
Lör: 12:00-23:00
Sön: 12:00-22:00

Läs vad 2 kunder tycker om Elie's Kök & Bar

• Krister L
    Krister L skrev om Elie's Kök & Bar
    Mycket bra, deras pasta med saffranssås och kyckling knäcker. Goda pizzor och mycket trevlig personal.
  • Helena  S
    Helena S skrev om Elie's Kök & Bar
    Här kommer en femma!!! Om man säger så här, börjar bli pinsamt ofta jag köper min "Antipasto misto" här - löjligt god! Och ja jag är stammis. Denna pizzornas "Rolls royce" kostar 90 kr, men de har suveräna och fräscha ingredienser så den är värd varenda krona! Man blir inte så där tungt mätt utan helt ok. Har inte testat deras pastarätter och övrig meny ännu och vill man äta där så är det fräscht och omsorgsfullt inrett på italienskt vis. Lite litet, men med mysig atomsfär. Mkt trevlig och serviceinriktad personal :)

Katarina bangata 71, 116 42 Stockholm