Elitfönster På Plats Alingsås

Elitfönster På Plats Alingsås

3.6

Välkommen till Elitfönster På Plats Alingsås! Bor du i Alingsås, Bollebygd, Borås, Essunga, Grästorp, Herrljunga, Härryda, Lerum, Lilla Edet, Mark, Partille, Svenljunga, Tranemo, Vara, Varberg eller Vårgårda? Din lokalt ansvariga på plats är Karl-Johan. Tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri offert.

16 omdömen om Elitfönster På Plats Alingsås

Sedan starten hos Reco 2020

Calle L
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Jag orkar inte med alla dessa kundundersökningar så fort man har köpt något eller någon har utfört en tjänst. Det är okej att om det skrivs och frågas en gång men sen är det väl upp till mig om jag känner för att svara. Jättestörigt när det stöts på på nytt och på nytt. Och sen när man vill svara och undanbe sig ytterligare kontakter så visar det sig att det är ett noreply-meddelande. Supertröttsamt. Jag satte betyget "uselt" ovan bara för att jag var tvungen att klicka på något för att äntligen kunna skicka iväg detta. Mvh Calle Lago-Lengquist

Ewa L
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Robin Ivehag, mycket tillmötesgående och kunnig försäljare. Trevliga och duktiga hantverkare

Karin H
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Vi började med att anlita Karl-Johan hösten 2021. Efter att ha fått leveransen påbörjades ett arbete. Vi hade beställt totalt 7 fönster och 4 dörrar. Han och hans kollega var här en dag och gjorde mer än halva jobbet. Sen kom dom några eftermiddagar/kvällar och ”svängde förbi” efter att vi hört av oss och vi kändes oss egentligen inte särskilt prioriterade. En del saker fanns inte i beställningen och vi var tvungna att vänta. Fick påminna Karl-Johan flera gånger hur det gick med våra beställningar. En ytterdörr saknade...

Peter S

Fönsterbyte "Elitfönster på plats". Trevligt bemötande och bra kommunikation kring projektet. Enkelt att komma i kontakt med och bra tillgänglighet.

Filippa G

Tyvärr blev beställningen av fönstrena försenade pga att fel datum angavs, detta informerades inte utan jag var själv tvungen att kontakta flera gånger för att förstå vad som händer. När installationen är klar så är det fel fönster som levereras. Personen i fråga säger att det borde fixas men får ändå inte något datum på när, detta borde planeras in direkt tycker jag. Kunden borde alltid bli informerad om vad som händer, kunden ska inte behöva ringa och fråga vad som händer och sker.

Björn W

Bra och trevligt bemötande och mycket duktiga montörer.

Tina S

Fått den fina hjälp och info som jag önskade.

Peter L

Allt har fungerat bra, leveranstider montering etc.

Zlatibor S

Seriös. Snabba svar. God kommunikation. Ringde o följde upp. Höll kontakten. Kom förbi o kikade vid montering. Professionell.

Marita J

Snabba svar och ett trevligt bemötande på våra frågor angående vårt byte av källarfönster. Fel foder och fönster smygar fick bytas på grund av felleverans men det löstes till belåtenhet. Vi är väldigt nöjd med hela fönsterbyte projektet.

Jonas A

Karl-Johan var trevlig och ingav ett kompetent intryck när han var på besök för offert. Dessvärre blev det bara värre efter detta. Återkoppling och uppdatering existerade inte, jag fick alltid "jaga" honom för att få en uppdatering. Jag fick höra ursäkter efter ursäkter varför vi aldrig fick montörer som skulle installera. Massa löften, och aldrig återkoppling. En leverans som brukar ta 10-14 veckor är fortfarande inte helt klar efter underskrift den 15e maj (24 veckor). Information kring extraarbete stämde inte alls...

Jonas N

Mycket trevlig och serviceinriktad person. Förväntningarna var ganska höga och vi är nöjda. Vi köpte ett dörrbyte.

Success A
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Väldigt nöjd med försäljaren och produkten.

Elitfönster På Plats A gillar detta
Stefan E
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Allting var bra förutom att det var lite si och så med återkoppling. Jag fick ringa ett flertal gånger innan vi fick handtaget som var restat, Vid leveransen fick vi handtag utan lås eftersom rätt handtag var restnoterat. I övrigt är vi mycket nöjda.

Jonas B
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Bemötandet från er säljare var trevligt. Vi förväntade oss att jobbet skulle ta max två dagar, nu visade det sig att vår vägg var lite tuffare att såga upp än förväntat men det tog bara ca 1 dag ytterligare. Men från start till helt klart har detta tagit 4 månader! Det började med fel foder, men säljaren noterade inte när han var här, trodde på järnkoll... jag beställde också lås i altandörren. Inget noterades om detta och givetvis saknades även detta vid montering. Montörerna glömde av att de inte var klara så jag...

Jonas B gillar detta
Svar från Elitfönster På Plats Alingsås

Hej Jonas, tack för ditt omdöme! Vi är ledsna att montaget dröjt längre vad som var planerat och att vi inte lyckats leverera en positiv upplevelse av ert fönsterbyte. Det är viktigt för oss att ni som kunder är nöjda och vi tar till oss av feedbacken. Skönt att ni ändå är nöjda med fönstret och altandörren; vi hoppas ni får mycket glädje av dem. Tack för att ni valde Elitfönster På Plats!

Ann A
Skrev om Elitfönster På Plats Alingsås

Vi bytte ut samtliga fönster och dörrar i huset. Detta var i oktober-20. Tyvärr råkade fabriken göra ena altandörren felhängd (säljaren gjorde rätt beställning). Denna dörr väntar vi på än. Feb-21. Kvaliteten på fönstren och dörrar är utmärkt! Säljaren K-J är jättebra och hjälper oss så gott han kan med altandörren. Snickarna som var här var väldigt bra, noggranna och effektiva.

Elitfönster På Plats A gillar detta