Elitfönster På Plats Alingsås

Välkommen till Elitfönster På Plats Alingsås!

Bor du i Alingsås, Bollebygd, Borås, Essunga, Grästorp, Herrljunga, Härryda, Lerum, Lilla Edet, Mark, Partille, Svenljunga, Tranemo, Vara, Varberg eller Vårgårda? Din lokalt ansvariga på plats är Karl-Johan. Tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 4 kunder tycker om Elitfönster På Plats Alingsås 2

2021-10-18
    Väldigt nöjd med försäljaren och produkten.
    2021-09-03
    Allting var bra förutom att det var lite si och så med återkoppling. Jag fick ringa ett flertal gånger innan vi fick handtaget som var restat, Vid leveransen fick vi handtag utan lås eftersom rätt handtag var restnoterat. I övrigt är vi mycket nöjda.
    2021-08-31
    Bemötandet från er säljare var trevligt.

Vi förväntade oss att jobbet skulle ta max två dagar, nu visade det sig att vår vägg var lite tuffare att såga upp än förväntat men det tog bara ca 1 dag ytterligare. Men från start till helt klart har detta tagit 4 månader!
    Det började med fel foder, men säljaren noterade inte när han var här, trodde på järnkoll... jag beställde också lås i altandörren. Inget noterades om detta och givetvis saknades även detta vid montering.
    Montörerna glömde av att de inte var klara så jag fick påminna flera gånger.
    Fönster och altandörr är mkt fina men vilket skämt leveransen var

Vi köpte helglasad altandörr och ett lika stort fast fönster
    Hej Jonas, tack för ditt omdöme!

Vi är ledsna att montaget dröjt längre vad som var planerat och att vi inte lyckats leverera en positiv upplevelse av ert fönsterbyte. Det är viktigt för oss att ni som kunder är nöjda och vi tar till oss av feedbacken.

Skönt att ni ändå är nöjda med fönstret och altandörren; vi hoppas ni får mycket glädje av dem. Tack för att ni valde Elitfönster På Plats!
    2021-02-17
    Vi bytte ut samtliga fönster och dörrar i huset. Detta var i oktober-20. Tyvärr råkade fabriken göra ena altandörren felhängd (säljaren gjorde rätt beställning). Denna dörr väntar vi på än. Feb-21.
    Kvaliteten på fönstren och dörrar är utmärkt! Säljaren K-J är jättebra och hjälper oss så gott han kan med altandörren. Snickarna som var här var väldigt bra, noggranna och effektiva.