Elitfönster På Plats Helsingborg

Elitfönster På Plats Helsingborg

• BadgeTwoYears

Välkommen till Elitfönster på plats i Helsingborg! Elitfönster På Plats i Helsingborg är din lokala kontakt för Elitfönster med montage i Helsingborg och närliggande orter. Kontakta våra fönsterrådgivare för ett kostnadsfritt hembesök. Du får alltid en offert med fast pris på hela fönsterbytet, där montaget ingår. När du...

88 omdömen om Elitfönster På Plats Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2020

Alexander M
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Bra första intryck av Henrik, vilket fortsatt genom hela fönsterbytet. Bara positiva erfarenheter.

Thomas A
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket trevlig och kunnig entrepenör.

Göran H

Trevlig kunnig och servicemindid

Gert L
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket trevlig och förekommande. Jag har bara positivt att säga om Henrik. Tillmötesgående och lyhörd och serviceinriktad. Gert L

Ulf H
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Bra bemött , företaget levde upp till alla förväntningar, inhandlade en ytterdörr.

Julia R
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mkt bra erfarenhet av Henrik. Snabb, tydlig, hjälpsam i kommunikation och kändes tryggt att ha Henrik som projektledare. Svarade alltid på frågor, ringde själv med avstämningar då vi inte kunde vara på plats vid montering av fönster. Allt sköttes mycket smidigt och bra resultat.

Rebecca H
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Lätt att nå och trevligt bemötande. Fick bra hjälp i samband med fönsterbyte.

Rolf N
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Professionell, lyssnande kom med förslag. såg möjligheter. Vi kände oss väldigt trygga med honom som säljare. Vi hade även andra säljare på besök men Henrik var den som vi kände var mest kunnig och den som vi fick mest förtroende för.

Inger A
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevligt bemötande, ingav förtroende och kompetens, lösnings inriktad, lätt att kontakta, snabb återkoppling.

Christine D
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket proffsigt bemötande redan vid första kontakten. Återkom som utlovat med olika tänkbara åtgärder. Uppföljning av beställning på börjat arbete och utfört. Supernöjda vilket vi också berättat för vänner och grannar.

Samuel S
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Allltid vänlig, saklig och ser ine bara till ELitfönsterrs bästa, iutan också till kundens!

Maria G
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Fönster. Lyhörd, kunnig och professionell .

Agneta K
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Samarbetet har fungerat utmärkt han har tagit rått mått och fönstren passade bra. Han var här och besiktiga också, de fungerade också bra. Om det är någon som jag skulle kunna rekommendera så är det Henrik. Mvh Agneta Knoch

Lennart F

Mycket bra Mycket bra Mycket bra

Veronica B
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket bra. Levde upp till våra förväntningar. Köpte fönster till kök o vardagsrum och trädgårdsdörr. Mycket nöjda med resultatet

Per W
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Bra i kommunikation. Korrekt med pappersexercis. Trevlig att ha att göra med.

Sazan O
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

De är snabba trevlig bästa De har bra pris när man ringer de svarar direkt man får den hjälpen man behöver jag rekommenderar de stark

Marie-Louise P
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket bra bemött av Henrik, när han kom hem till oss och gjorde offert på två ytterdörrar. Henrik lyssnade på våra önskemål i lugn och ro och räknade ut exakt hur det skulle bli, samt att han är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Vi är mycket nöjda med Henrik och med våra vita diplomat dörrar. Och arbetet som hantverkarna gjorde. Allting har flutet bra tidsmässigt.

Göran R
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Snabba svar. Enkel att få tag i och lyssnade på våra behov och kunde snabbt ta fram en bra lösning och pris.

Elzbieta Danuta B
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Professionell, väl insatt i verksamheten och produkter som erbjuds till kunderna, hjälpsam och med stor dos av humor samt glimten i ögat. Härlig representant för Elite Fönster.

Åke B
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevlig, kunnig och bara bra! Rekommenderas.

Kenneth J
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Blev bemöt mycket bra. Stora förväntningar som blev uppfyllda Jag köpte källarfönster med montering

Anton S
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Lyssnar på kunden och bra bemötande !

Uno J
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Henrik har skött hela processen på ett förtroendefullt sätt. Det har känts tryggt och mycket bra. Utan stress och lyssnande på synpunkter. Dessutom är han mycket trevlig!

Kerstin B
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevlig och kunnig. Relativt lätt att komma i kontakt med. Har troligen en stressig arbetssituation som lite kommer fram i speciellt besöken.

Johan K
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Jättebra service och bemötande.

Malin H
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket hjälpsam och såg vårt behov

Thomas F
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevligt bemötande av Henrik Satte in 13 nya fönster både kvalitén och tidsplanen fungerade utmärkt.

Fudia A
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Han var engagerad och hjälpsam.kände mig trygg med han som stöd för mina val.

Christina J
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevlig, lättsam och mycket hjälpsam. Skönt att han som säljare inte var på något vis pushy, men lyssnade på vad vi ville ha.

Per S
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Utmärkt bemötande, kunnig och väl insatt

Sebastian A
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Väldigt trevligt och professionellt bemötande genom hela processen. Det har kännts tryggt att genomföra ett så stort åtagande med byte av samtliga fönster och dörrar.

Jan Å
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket trevligt bemötande ochkunnig.

Kennert N
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Telefonkontakt med avsikt att mötas för att vilken fönstertyp som skulle väljas. Efter beslut om fönstertyp togs mått, Offert med totalpris upprättades. Kontrollmätning inför fönsterproduktion. Fönsterna som var emballerade för utomhusförvaring anlände. Strax efter kom ett monterings- team om två man. Vid fönsterbytet var temperaturen nära noll och elpriset ganska högt. Husets uppvärmning sker med direktverkande el. Det kan inte varit många minuter det saknades fönster. Om det är delar av, eller hela operationen som...

Johan S
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Erfaren och duktig med bra bemötande

Lars E
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket trevligt, flexibelt och professionellt bemötande i hela processen av att installera nya fönster. Rekommenderar gärna Henrik till andra som vill anlita Elitfönster.

Hatice C
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Det är bra med fönstret och det blivit varmare än förut

Christina B
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Vi skulle göra fönsterbyte och kontaktade Elitfönster som först val. Henrik T kom snabbt och var mycket trevlig kunnig och tillmötesgående Vi bestämde oss på plats och har nu nya fönster som vi är mycket nöjda med

David N
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Vi är mkt nöjda med köpprocessen och resultatet. Både Henrik och fönstermontörer var lätta att ha att göra med.

Mats N
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Snabbt och korrekt. Köpte 3st treglas bruna. Fixade själv några smyglister som jag målade och de sedan monterade.

Jonas H
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Proffsigt bemötande, gav snabb återkoppling och god kvalitet på produkter och utfört arbete. 10/10 would buy again!

Mats H
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Bra bemötande i samband med beställningen som blev som vi förväntade oss

Christer N
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevlig, lyhörd, snabb och levererar enligt plan.

Ulf N

trevligt bemötande, snabb återkoppling,

Håkan L
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Smidig och alert Kundtillvänd.

Ingemar L
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Kunnig, informerade om alternativa lösningar. Snabb respons vid frågor.

Mats B
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Trevligt och bra bemötande. Snabba svar på mail. Killarna som monterade alla våra fönster var jättebra. Trevliga och duktiga.

Christer L
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Helt perfekt........... Trevlig och tillmötesgående. Inget som helst att klaga på Henrik. Köpte en dörr En altandörr Och fyra fönster

Malcolm G
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Nya fönster från ElitFönster. Mycket bra bemötande hela vägen från prospekt till färdiginstallerat. Proffsigt och tydligt.

Lise H
Skrev om Henrik Tygelmark en del av Elitfönster På Plats Trelleborg

Mycket trevligt bemötande och allt har fungerat bra. Vi är mycket nöjda med vårt nya stora fönsterparti.