Elitfönster På Plats Malmö

Elitfönster På Plats Malmö

• BadgeThreeYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Malmö! Bor du i sydvästra Skåne och behöver byta fönster i din bostad? Vi utför kompletta fönsterbyte till fast pris! När du väljer att byta fönster med oss, kan du alltid känna dig trygg med svensktillverkade fönster från Elitfönster och ytterdörrar från Diplomat, som byts av certifierade...

115 omdömen om Elitfönster På Plats Malmö

Sedan starten hos Reco 2020

Erik D
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Ofta ("alltid") tillgänglig på telefon, ringer tillbaka inom kort om han inte kan svara när man ringer, alltid rak och tydlig information och bra på att svara på alla möjliga frågor. Trevlig att ha att göra med för att diskutera och välja bästa lösningen för våra behov. Sist men inte minst, ett allmänt trevligt intryck.

Anna E
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Supertrevlig och lätt att ha och göra med. Återkopplade snabbt vid frågor.

Torbjörn A
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Jag upplevde Martin som trevlig och bemötande. Jag hade väl inga förväntningar innan vi anlitade Martin och Elitfönster.,då det var första kontakten med dem. Men som sagt, allt gick smidigt och bra så jag är nöjd. 😃👍Vi bytte ut tre fönster på ovanvåningen i huset.

Lars P
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Efter min förfrågan på Elitfönster på plats så blev jag nästan direkt kontaktad av Martin för ett första möte. Martin är väldigt kunnig och förstod på ett mycket bra sätt vad vi ville ha och kunde på ett bra sätt rekommendera vad vi kunde göra. Jag fick ett mycker bra bemötande och fick också en bra offert på mitt fönsterbyte. Själva montaget var mycket bra och de som utförde montaget var väldigt kunniga.

?
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Beställde nya fönster till norrsidan på vårt hus via Elitfönster på plats. Stora saker och absolut inga standardmått. Blev ett litet fel på ett av fönsterna men det löstes utan problem med en ny beställning. Installationen utfördes proffsigt så kan varmt rekommendera såväl Martin som Elitfönster på plats. Martin höll ihop hela projektet så väldigt bekvämt.

Kristin O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Toppen! Bra kommunikation och mycket snyggt arbete

Benny P
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Mycket trevligt och bra erfarenheter av honom och hans team.

Anita O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Jag är mycket nöjd med bemötande och utförande.

Sean M
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin was very polite and honest. Great customer service and happy to adapt to any changes required. He always delivered on his promises and is a great professional.

Johan B
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Kunnig och kompetent och med hög servicegrad. Kan varmt rekommendera Martin.

Lena H
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevligt bemötande. Inga problem att få hjälp och svar på frågor. Vi hade inga förväntningar på företaget. Vi blev mycket förvånade att vi fick så trevligt bemötande och fantastiska montörer. Vi kände oss trygga hela vägen från beställning till fönster på plats. Fantastisk känsla.

Lars N
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Jodå, han uppfyller de krav som man kan förvänta sig från en representant för ett företag. Det som utlovats har uppfyllts bade vad gäller kvalit och tidsplanering.

Björn M
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Vi är helt nöjda med Elitfönster. Bra genomgång vid första mötet. Duktiga hantverkare som bytte 5 fönster, höjde upp taket och monterade stödreglar. Allt gick enligt plan, projektavslut genomfört med tillfälle att framföra synpunkter. Elitfönster med Martin Schubert har helt enkelt gjort ett perfekt jobb. Med nöje betalar vi fakturan!

Martin B
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Extrem proffsig och samtidigt väldigt inkännande och omtänksam person. Vi sökte proffs på fönsterbyte och det fick vi!

Mattias L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Vi är mycket nöjda med hela processen att byta fönster. Väldigt kunniga och noggranna installatörer.

Siv L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin, kunnig och trevlig. Vi mycket nöjda med fönsterbytet.

Daniel K
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Mycket bra service och tydligt engagemang för oss som kunder och vår upplevelse av ett gott köp.

Lotta L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Bra rakt igenom, från första kontakten till färdigt arbete.

Inger J
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevlig och positiv säljare. Jag hade mycket höga förväntningar. Mycket duktiga och trevliga montörer som verkligen kan sin sak. Snabba och effektiva. Leveransen fungerade bra och bortforsling också. Jag är mycket nöjd med resultatet. Fönsterna är jättefina. Det enda som jag inte riktigt är nöjd med är att jag fått provisoriska fönsterbleck som inte är godkända. Saknar putskant. Jag köpte nya fönster till hela huset. 25 st av varierande storlek, 1 altandörr och två ytterdörrar.

Gudrun N
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Mycket bra bemötande o allt fungerade som utlovat. Vi är mycket nöjda

Ulf & Renate T
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin Schubert har varit lyhörd för våra krav och lätt att få tag på. Han inger och bygger förtroende på ett sätt så att vi nu känner oss trygga med våra nya fönster.

Lennart H
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevlig, kunnig, leverans av svar på frågor snabbt och proffsigt vid köp av ny ytterdörr och altandörr

Johanna O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin gav oss ett trevligt bemötande och riktigt bra tips & råd! Elitfönster levererade och monterade en verkligen fin produkt (10 nya fönster, fasta & öppningsbara) och var lyhörda för våra önskemål. Hela processen var smidig och vi är verkligen nöjda med resultatet.

Britt-marie L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin är väldigt serviceminded och man känner sig trygg i all kontakt med honom.

Anita Ö
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Professionellt bemötande och allt har fungerat smidigt. Efterkontroll var bra och bra med helhetslösning där allt inkluderas.

Erik T
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Bra och informativ . Lätt att nå, klara besked, snabb återkoppling

Mats L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Elitfönster bytte alla fönster och altandörrar i villan. Allting levererades och utfördes enligt tidplan. En särskild eloge till montörerna som gjorde ett fantastiskt jobb utan att skräpa ner eller stöka till. Projektledaren var hela tiden tillgänglig för att svara på frågor. Det är inte alltid man får en bra upplevelse av hantverkare, men det här var toppkvalitet rakt igenom. Rekommenderas varmt!

Malmö Lastbilcentral A
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Fönster fungerade bra höll en bra service

Petros P
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Bra service och mycket professionellt utförande. Dem som jobbar är mycket kunniga och hittar alltid den bästa lösning

Sune A
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Väldigt trevligt bemött. Med tydlighet vad som jag skulle få i köpet. 3 stycken fönster. Med snabb leverans och bra montörer.

Linus S
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Perfekt i sin roll. Mycket trevlig.

Henry O
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Bra och professionelt bemötande ! Hela projektet infriade mina/våra förväntningar Vi bytte ett fönster som var 40 år gammalt !

Gertrud L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Professionell . Allt fungerade som utlovat.

Thomas B
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin är mycket trevlig och kunnig. Han är rak och tydlig med svaren.

Stig L
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Köpte fönster för 173.592kr inkl installation. Leverans 2022-09-08. Jobbet slutfört 2022-12-06. Tidplan och projektledning saknades. För övrigt ok.

Jörgen E
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Det var ett bra mottagande och respons från Martin. Det som tog lite lång tid var väntandet och framtagande av kopparplåt. Här fick jag kontakta Elitfönstet för att höra om status, vilket jag anser ska vara Elitfönsters åtagande. Dvs att det är Elitefönster som ska kontakta mig och informera om status när det drar ut på tiden...

Staffan W
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Alert och kunnig. Följsam på våra önskemål. Medverkande och kontaktbar under HELA processen.

Tord N
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevligt bemött, förväntade att hålla tider vilket de gjorde, installation av fönster

Naomi M
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin är proffsig, trevlig och lyhörd. Blev lång väntan mellan leverans och montering pga semestertider. Hade önskat att montörerna varit lite mer försiktiga vid installationen Allt som allt väldigt nöjda med alla 13 fönster, 3 altandörrar och ytterdörr

Mona S
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Av Martin har jag hela tiden blivit fint bemött med olika förslag, idéer, tankar osv. Tråkigt att arbetarna som utförde fönsterbyte tog för givet att använda mitt kök som sin arbets- och matplats. Likaså att de använde min toalett utan att de frågade om det. Städningen därefter var absolut inte trevlig. Likaså tråkigt med lång leveranstid om den senaste beställda "altandörren". Jag förstår att det är många skäl bakom detta.

Caner A
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

He supported very well us and helped to get good service and products

Thomas D
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevlig bemötande och bra medarbetarna 👍👍👍

Brian N
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Bra pris, bra rodukt och bra information. Installatörerna var mycket bra och går gärna den extra milen för en nöjd kund!

Joakim C
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Första kontakten via telefon gav direkt ett förtroende. Första mötet gav mig ett större förtroende och sen när fönsterna var på plats och foder var monterade kände jag direkt att vi gjort rätt val. Elitfönster är proffsiga från start till mål. Jag rekommenderar detta starkt! 👍

Aida M
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Väl kunnig , professionell, ansvarsfull, tillgänglig och fantastiskt bemötande. På alla sätt och vis super trevlig säljare/ samarbetspartner.

Alexander R
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Martin har varit professionell och väldigt tillmötesgående under hela processen. Vi är väldigt nöjda med vårt fönsterbyte!

Perijan B
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Väldigt samarbete villig och löser problemen smidigt

Tom T

dom kom satte i fönstren, städade efter sej ,allt ser bra ut mvh Tom Thörnquist

Göran E
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Trevligt bemötande. Snabba, klara besked.

Daniel N
Skrev om Martin Schubert en del av Elitfönster På Plats Malmö

Klart och tydligt från start till mål. Bra tips och ideer!