Elitfönster På Plats Sollentuna

Elitfönster På Plats Sollentuna

• BadgeSixYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Sollentuna! Bor du i Bromma, Danderyd, Hässelby, Lidingö, Sollentuna, Solna, Spånga, Sundbyberg, Täby, Vallentuna, Vaxholm, Vällingby, Österåker.? Tveka då inte att kontakta Gustav som är kontaktperson. Han hjälper dig att välja fönster, dörrar och tillbehör - och att skräddarsy dem specifikt...

137 omdömen om Elitfönster På Plats Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2019

Anna Kristina H
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Saad Naveed A
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Hjälpsam i hela processen. Snabbt svar om frågor och allt.

Marie H
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Kompetent och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på, snabb på återkoppling. Förväntade mig det bemötande vi fick, gjorde koll av fler företag men valde Elitfönster. Vi är jättenöjda, vi bytte ut 3 st gamla bröstade altandörrar mot nya med helglas, supersnygga. Rekommenderar varmt Gustaf och Elitfönster.

Nils K
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Elitfönsters representant var kunnig och tillmötesgående. Dessutom tyckte vi att han var en trevlig person.

Janne R
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Lätt att göra affärer med. Vi fick en ny dörr monterad enligt önskemål.

Catharina O
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Supertrevlig och proffsig. Gick igenom allt och gav bra info.

Annika V
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig, duktig och trovärdig säljare. Tydlig i beskrivning av material samt vilka olika alternativ som finns samt fördelar för respektive fönster/tillbehörs-val. Leverans skedde enligt den tidplan som Gustaf presenterade.

Maja T
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav är kunnig, hjälpsam och snabb med att svara på frågor.

Jan T
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket duktig och kompetent person. Bra och snabb återkoppling. Kan rekommenderas vid fönster och dörrbyte .

Janne I
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi beställde 3 fönster, ytterdörr samt altandörr allt monterat o klart på 8tim! Jag var lite orolig över att det gick så fort men det var högsta kvalitet på jobbet! Otroligt skickliga snickare! Städade ur och lämnade snyggt. Rekommenderas starkt!

Lena
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Då ett av fönstren var skadat när det kom, så är bytet inte färdigt ännu. Vi har inte fått återkoppling om när det kan tänkas bli färdigt och det tycker jag är trist. Annars har det fungerat bra med det som är färdigt.

Svar från Gustaf Wall

Hej Lena, Tråkigt att du känner så. Jag har stämt av er nya karm och den är klar i fabrik den 15/02 24. Så allt är på banan. Robert på service kommer kontakta er när den kommit ut för boka in tiden för bytet. Vi jobbar även med att ta fram en lösning där våra kunder ska kunna följa ärenden så det är på gång. Men ska se över mina rutiner kring detta. Tack för feedback . :)

Michael B
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevlig och kunnig! Köpt fönster tidigare och har varit väldigt nöjd så därför kontakta jag Gustav igen. Det vart lika bra denna gången, håller tiden för leverans och bra montering! Kan verkligen rekommendera Gustav och Elitfönster!

Christer C
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande, sakligt och bra rådgivande.

Martin Ö
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Väldigt kundorienterad och återkopplar alltid i tid.

Jakob H
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Supertrevlig säljare och allt som lovades hölls till punkt och pricka. Kan verkligen rekommendera.

Parviz F
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustaf är duktig på sitt jobb och han tar sitt uppdrag på allvar. Jag är mjöd med hans service….

Magnus E
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Proffsigt och trevligt, bra kunskap. Bra kvalitet på fönster, själva arbetet med fönsterbytet gick över förväntan ! Bra städat efteråt.

Ingela J
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Glad och trevlig. Svarade snabbt på mejl. Vi är nöjda med våra nya fönster!

Fredrik E
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Bra dialog och planering. Håller utlovade tider och ett väl utfört arbete.

Petter Z
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vänlig, tillmötesgående. Snabb på att återkoppla. Tillitsfull.

Eric G
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande, bra leverans och snabb rättning av små misstag

Johan J
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Bra kompetent och service minded

Gunilla H
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav är mkt förtroendeingivande. Rak o tydlig, informerade om allt. Allt vi kom överens om har följts till punkt o pricka. Mkt sympatisk kille. Nu när fönstren är på plats har han följt upp att vi är nöjda med allt.

Magnus K
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Trevligt bemötande kombinerat med stort kunnande. Lyssnade på behovet och tog fram ett förslag som motsvarade förväntningarna. Höll oss uppdaterade och allt levererades i tid och enligt avtal. Kommer få fler beställningar i framtiden!

Lars C
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig och pålitlig person

Angelica B
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket professionell, noggrann och trevlig. Levererade helt enligt vad han lovat.

David L
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Det var enkelt att förstå processen från beställning till montering. Det enda jag hade önskat lite bättre är om man fått se ngt exempel på hur fönstret skulle se ut men det kunde vi få en hyfsad bild på hemsidan, så ingen stor grej. Från första hembesöket till den väldigt proffsiga monteringen var vi supernöjda med hela upplevelsen! Nästa gång vi ska byta fönster vet vi vart vi ska vända oss.

Åke T
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Ett fönsterbyte som blev precis som Gustav hade sagt.Leverans i tid och montörer kom som utlovat och var proffsiga och trevliga. Vi är mycket nöjda med Elitfönster och deras representant. Mvh Åke

Jonas W
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vänlig, hjälpsam, snabb respons, kunnig.

Lisa L
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Bra möte med Gustaf. Vi har bytt fönster i huset, även dörren. Men det tog längre tid än vad vi hade trott.. Fick två fönster som var felmålade vilket gjorde att dom var tvungna att målas om på fabriken. Leveransen kom 2,5 vecka innan det startade fönsterbytet. En plisse var felbeställd och är fortfarande inte på plats. Ska komma nästa vecka. Sen har vi saker som ska åtgärdas efter besiktningen som fortfarande inte är klara. Resultatet blev bra, men var en hel del som inte gick som det var tänkt

Jan M
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustaf är kunnig i sitt arbete och även lyhörd efter vad kunden önskar, vi är väldigt nöjda!

Charlotta L
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Toppen från första kontakt till monterat och klart. Professionell och serviceinriktad. Rekommenderas varmt!

Jon B
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket hjälpsam under processen att välja rätt fönster och altandörrar.

Tomas v
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Jättetrevlig säljare som är engagerad och aktiv i leveransen. Bra och tydlig process, både vid installation och digitalt i offertprocessen.

Margareta M
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Gustav visade stort engagemang för våra önskningar och hade tydliga och bra svar på alla våra frågor. Han informerade på ett lättförståeligt och tydligt sätt om fönstren, leveransen och fönsterbytet. Vi hade som kunder en mycket bra kontakt med Gustav under hela affärs processen. Vi köpte 11 fönster, 3 altandörrar och en ytterdörr, samt montage av dessa. Även de tre fönster montörerna gjorde från start till slut ett mycket bra arbete. Vi är glada att vi valde Elitfönster.

Abrar A
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Supernöjd. Köpte 2 fönster och en altandörr. Från första kontakt med Gustaf tills det blev slutbesiktat av Vicktor, hela resan har varit en riktig fröjd. Transparent offert utan några dolda kostnader, inga överraskningar i efterhand, riktigt snygg/proffsig installation (vad mina lekmannaögon kan se). Jag tycker man får bra valuta för pengar. Rekommenderar varmt. Innerligt tack Gustaf, Viktor samt montörer.

Richard L
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Mycket trevlig, sympatisk, snabb handläggning, höll alla tider och gav tydliga instruktioner. Bättre kan det inte ha varit.,

Bo A
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Snabb, seriös och gav ett förtroendeingivande uppträde.

Wille P
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Hela affären fungerade bra från offert till leverans samt montage. Wilhelm Palm

Christina P
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi är jättenöjda! Bra dialog och trevligt bemötande. Tidplanen följdes, det gick snabbt och smidigt och blev superfint!

Håkan T
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi köpte nya fönster till vår villa och begärde in två offerter från två leverantörer. Bemötandet från Elitfönster var professionellt med snabb respons både vad gällde initialt besök, offert och leveransinformation. Dessutom var priset avsevärt mycket lägre än konkurrenten, så valet var lätt. Gustav gav oss bra förslag på lösning vad gällde typ av fönster, färgsättning, glas och tillbehör. Uppföljningen fungerade perfekt inför leverans där vi fick information om kommande steg och vad som förväntades av oss som kund. ...

Gunilla K
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi bytte fönster i hela huset och upplever Gustav som mycket trevlig och professionell. Väldigt nöjda.

Ramin N
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Väldig trevlig och professionell. Bra kommunikation hela väggen från start till slut.

Annika G
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi förväntade oss ett kunnigt och proffsigt bemötande och genomförande och vi är klart nöjda!! Bytte alla fönster och balkongdörrar och installationen gick över förväntan, effektiva och skickliga hantverkare. Alla tider klaffade.

Micke J
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Jag bytte ett antal 2-glas fönster till modernare 3-glasfönster med alu-utsida. En mycket gedigen Köpupplevelse där allt klaffade gällande beställning, den extra kontrollavstämning tillsammans med montör (rutinen med för att inget skulle fallera med beställda fönster och kontroll att rätt storlek och tillbehör var med, gillade jag särskilt mycket). Sedan var utförande av montörerna mycket seriöst och hantverksmässigt skött. Gustaf engagerade sig i alla delar och var på besök många gånger under perioden från beställningen,...

Roman R
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Det räcker med jag sätter "exceptionellt" som betyg.

Jan R
Skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Jag behövde några nya fönster till huset. Gustaf var snabbt på plats och gav ett trovärdigt förslag. Allt har funkat smidigt.

Linn E
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Säljaren Gustaf på Elitfönster gav ett bra bemötande redan från första samtalet. Väl på plats lyssnade han in våra önskemål och kom med bra tips/råd inför det fönster- och dörrbyte som Elitfönster sedan fick i uppdrag att genomföra. Helhetslösningen med mätning, frakt, installation och bortforsling av skräp genomfördes helt enligt information. Arbetet fint utfört av byggarna som avslutades med en sista kontroll och återkoppling till/från Elitfönster.

Robert S
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Vi bytte våra fönster. Proffsig och positiv upplevelse. Väldigt nöjda!

Stina O
Skrev om Gustaf Wall en del av Elitfönster På Plats Sollentuna

Svarade alltid snabbt på frågor via mail.