Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Bromma Äppelviken Elliots Krog, Catering, Take away Restaurang

Elliots Krog, Catering, Take away Restaurang

Alviksvägen 47, 167 53 Bromma — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Elliots Krog, Catering, Take away Restaurang

• Per N
    Per N skrev om Elliots Krog, Catering, Take away Restaurang
    Mycket trevlig kvarterskrog/restaurang, god mat, avslappnad stämning. Egentligen bra betyg.

Ett minus att man på högtidsdagar (mors dag) inte har kökspersonal nog att förse gäster som bokat bord med mat. Vi och andra gick då de inte han med dessert... :-(

Känns inte helt seriöst. Läs mer
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Elliots Krog, Catering, Take away Restaurang
    Besökte Elliots krog igår. Var riktigt nyfiken på om vi äntligen har fått en riktigt bra "restaurang" till Bromma. Men vi blev riktigt besvikna. Förstår inte hur man kunde få så bra betyg i Metro??

Personalen var trevlig och servicen ok men maten lyckades man inte leverera till 100%.
    - Det är lustigt att personalen frågade hela tiden om allt var bra och om vi var nöjda. Men när man då svarar att köttet inte var riktigt bra klarar man inte av att hantera situationen.
    - Varför frågar man om man ändå inte är intresserad av vad kunden tycker och inte heller är intresserad av att lösa problemet?

Hur var då maten? Anklever för 170kr - Riktigt bra

Löjrom från Vänern för 180 kr - Ok

Lammet för 255kr - Hela rätten var riktigt dåligt, simmade i vitlökscréme som till slut tog över hela rätten.

Hjälmargösen för 280kr - Var ok men absolut inte värd pengarna...

Vi hann aldrig till efterrätterna då vi tappade aptiten och avslutade måltiden.

Vår rekommendation: Det är smartare att besöka en riktigt bra krog som LUX Stockholm (Lilla Essingen) 1 gång än att gå till Elliots 2 gånger. Det kostar lika mycket och men skillnaden gällande både mat och upplevelse är enorm... Lika mycket pengar men en helt annan upplevelse.

Patrik Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Folkungagatan 126, 11630, STOCKHOLM