V V S Shopen AB Energi & V V S Service

3.3

3 omdömen om V V S Shopen AB Energi & V V S Service

Moa Maria S
Skrev om V V S Shopen AB Energi & V V S Service

Hade gett dom noll om det fanns. Använder billiga produkter som bara kommer kosta dig skjorta att åtgärda om några år när du får antingen stop eller vatten läckage. Dvs du får riva upp hela golvet. Materialet dom använder är heller ej godkänd ut ett försäkrings perspektiv. Så du betalar mycket pengar för att slippa alla klåpare och står istället där med ett skit jobb som du betalat mer än normalt för.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Alexander N
Skrev om V V S Shopen AB Energi & V V S Service

Använde Energi & V V S Service år 2016 för återställning utav min Lägenhet som blivit vattenskadad. Är supernöjd och aldrig några konstigheter!

Karin H
Skrev om V V S Shopen AB Energi & V V S Service

Jag gillar VVS-shopen men vet att en del inte ser humorn i deras skyltning och ogillar deras ibland lite kärva ton. Här är det raka puckar som gäller. Kan de inte fixa något man tänk så är det nej, punkt. Kan de fixa det så kan man få det gjort snabbt. Jag har aldrig haft problem vare sig med utförande eller tidshålling utan är nöjd. Är det någon pryl man ska köpa för att sätta upp/installera själv får man goda råd på vägen - ibland i lite rå form. Kanske borde jag hålla det hemligt men det är en av mina "svarsbanker"...

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O