Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Täby IVT Värmepumpar Energikomfort – En del av SENS-gruppen

Energikomfort – En del av SENS-gruppen

TILLVERKARVÄGEN 16, 187 66 Täby — Visa karta

Energikomfort ska minska sina kunders energikostnader och miljöpåverkan genom att dimensionera, installera, övervaka och underhålla beprövade lösningar för förnyelsebar energi som bergvärme, solenergi, frånluftsåtervinning och kombinationer av dessa.

Energikomfort har installerat över 10 000 värmepumpar i Stockholm. Bolaget grundades 1996 och är ett av Sveriges största IVT Center. Vi är idag ca 20 personer som är verksamma i bolaget.

Energikomfort har en egen organisation för försäljning, projektering, installation och service. Vi tycker att det är viktigt att ha egna resurser i alla led för att leverera hög kvalitet till våra kunder, på kort och lång sikt.

Genom åren har vi hjälpt tusentals fastighetsägare att minska sin miljöpåverkan genom att installera bergvärmeanläggningar som genererar förnyelsebar energi. På årlig basis är vi med och minskar koldioxidutsläppen med över 300 ton. Våra kunder är med och uppnår världens högt ställda miljömål och sparar samtidigt oftast över 50% av sina energikostnader.

Vår vision för företaget är att vi ska vara det självklara valet för våra kunder i segmentet, vi ska ha Sveriges mest nöjda kunder och vi ska ha Sveriges mest nöjda personal i branschen.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 132 kunder tycker om Energikomfort – En del av SENS-gruppen

• r
    r skrev om Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Agerade kundfokuserat. Rekommenderas starkt. Hade med dem nyligen i en medelstor upphandling för vår BRF att göra. Man var en av två som vi till slut valde mellan. Mer info finns om ärendet på vår hemsida http://www.brfekoxen.com/2018/upphandlingen-av-nya-bergvarmepumpar/ Läs mer
  • Janne L skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Snabbt, vänligt, en vacker och fin installation ! Läs mer
  • Mats T skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Vent 202.
    Problem med dess föregångare, varvid reparatören rekommenderade ett utbyte.
    En problemfri anläggning. Överenskomna installationstider fungerade väl.
    Helt OK, möjligen kunde lite mer tid ha ägnats åt att gå igenom instruktionerna Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    I huvudsak bra, men ett element i badrummet fungerar inte längre efter deras besök hemma hos mig.

De luftade alla element och sa till mig att lufta elementen lite då och då. Jag har luftat elementen och det verkar som IQS Komfort lyckades ha sönder termostaten i badrumselementet. Så hela vintern fanns ingen värme i badrummet.

Jag har hört av mig till dem, men de återkommer inte.

Om de kommer och fixar elementet kan jag höja upp betyget. Läs mer
    2018-09-03 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Lennart L
    Hej Lennart!

Tack för ditt omdöme.
    Detta projekt var ett utbyte av frånluftsvärmepump och i dessa sammanhang ersätter vi värmepumpen och installerar mot befintligt värmesystem, det vill säga dina radiatorer/golvvärme. Vi gör ingen vidare åtgärd på värmesystemet när vi gör ett sådant utbyte. I ditt fall verkar det som att termostatfjädern fastnat i ett stängt läge. För att lösa problemet behöver du avlägsna termostatet och motionera fjädern som sitter i ventilhuset.

I denna video visar de hur man gör: https://gds.se/spara-energi/uppvarmning/element/video-fixa-det-kalla-elementet
    Följ instruktionerna och om det inte skulle lösa sig så kan du nå vår serviceavdelning på 08-588 671 50 :-)

IQS Energi Komfort AB (publ)
  • Bengt & Ulla L skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Ny frånluftsvärmepump

trevligt bemötande och trevliga installatörer

har haft tidigare positiv kontakt Läs mer
  • Zar C skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    snabb enkel och prisvärt hela vägen från offert till installation Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Joachim B skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket bra och trevlig upplevelse, från säljare till installatör. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Patrik F skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Vi köpte en IVT Nordic värmeväxlare monterad på terrass och med inblås i allrum på högsta våningen av IQS Energi Komfort.
    Mycket trevligt bemötande från företagets representanter.
    Vi önskade en svalare bostad, framförallt ovanvåning, detta infriades helt.
    Vi upplevde ett professionellt arbete rakt igenom, en utmärkt genomförd installation. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Sofia K skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Jätte trevliga killar, både dom som levererade den nya värme/vatten pannan och dom som installerade. Proffsiga och trevliga och gjorde otroligt rent och snyggt efter sig, till och men bakom och under pannan innan dom ställde dit den nya. Jag har rekommenderat er till alla grannar som är av samma behov. Läs mer
  • Pär L skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Väldigt bra bemötande både från säljare och montörer. Har bara positivt att säga om Energi Komfort Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Monika W skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Jag anser att det gått fel från början med denna installation.
    Det var två män som kom hem, jag var hemma och den ena sa till den andre vad han skulle göra (upplevde det som att den som fick jobba var ny) för han gjorde fel vid flera tillfällen påstod den andre i arbetet. Jag som var hemma frågade om ngt var fel men -problem är till för att lösas säger den man som tydligen ansvarade för det.
    Jag hade tagit ledigt hela dagen för de skulle återkomma senare under dagen för att besikta arbetet men de kom aldrig så det blev en dag borta från mitt arbete. (de hade glömt bort det fick jag till svar senare).
    Installationen var den 8 maj och igår fick jag besiktningen.
    Därav svaret på er fråga Läs mer
    2018-05-31 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Monika W
    Hej Monika!

Din tidigare värmepump var av modell 550 som inte har en direkt ersättare i vårt ordinarie produktsortiment.
    Vi var därför tvungna att använda en modell av ett annat fabrikat, annars hade du tyvärr inte haft en ny värmepump idag.
    Handhavandeinstruktion gavs på installationsdagen samt en ytterligare handhavandeinstruktion som skedde under gårdagen med mig personligen och en tekniker.

Vi har som en vänlig gest för att komma i mål med detta projekt, då den upplevdes som krånglig, även gjort ett avdrag på slutfakturan.
    Tack för att du valde oss som leverantör och jag önskar dig en fin sommar!

IQS Energi Komfort AB (publ)
  • Fredrik C skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Inga konstigheter, OK installation Läs mer
  • Dag F skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Fick bra starthjälp vid val av enhet och sedan mycket bra installation samt genomgång av drift och service. Läs mer
  • Bertil O skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Installatörerna kom p avtalad tid mendet blev 8 besök för att mln luft vattenpump skulle fungera tillförställande. Min luft/luft pump fungerar inte telefonstyrningen och det var 2år sedan den installerades 2 reparationsförsök samt kompressorbyte.urusel teknikrådgivning från fabriken Läs mer
  • Gabriella V skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Installationen genomfördes av ett antal olika hantverkare/entreprenadföretag. De gjorde det de skulle, men jag hade gärna haft tydligare kommunikation om vem som skulle göra vad när. Avsaknad av information gjorde att jag själv fick höra av mig och fråga med jämna mellanrum, vilket inte bara tog tid från mig, utan även tid för anställda på IQS. Föreslår att ett preliminärt schema överlämnas i samband med installationstart så att det går att få förståelse för vad som ska hända när. Läs mer
    2018-03-21 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Gabriella V
    Hej Gabriella!

Tyvärr uppstod förseningar i samband med ingrävning från borrhål till husfasad vilket påverkade vår ursprungliga installationsplan, där verkar kommunikationen med dig inte varit den bästa. Vi ber om ursäkt för detta. Vi tackar för din feedback då vi aktivt jobbar för en bättre kommunikation i alla led.

• Johan T skrev om Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Kanonbra service! Vi hade ett problem med vår luftvärmepump och de skickade ut en person samma dag som kollade anläggningen. Läs mer
  • Ellika M
    Ellika M skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Överlag nöjda tror vi - värmen inte helt igång ännu (ca 1 knappt dygn efter) : Men nya pannan låter mer än den gamla (dåligt) . Installatörerna var lite som "piff o puff" en glad och en arg. Den arga skällde ut oss (kunden) för att vi byggt om vårt kök fel?! Finns ju tusen andra sätt att kommunicera det till någon som precis köpt en panna för 60 000 kr :( . än att vara arg och skälla.Helt uppenbart har vi ju inte gjort det för att reta upp honom utan i god tro att det var rätt.
    Annars tyckte vi att att IQS vara snabba och löste vårt problem med värmen snabbt. Puff (den arga installatören) behöver jobba lite på sitt kundbemötande. Läs mer
    2018-03-06 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Ellika M
    Hej Ellika!

Tack för din recension.
    Det är möjligt att den nya värmepumpen har ett annorlunda ljud än er föregångare.
    Ett ljud kan tolkas väldigt olika från person till person och i vissa fall kan ett annorlunda ljud uppfattas som sämre, tyvärr.
    Vår målsättning är att varje kundupplevelse ska vara positiv.
    Vi ser detta som en möjlighet att förbättra oss och hoppas att värmepumpen ger bra värme nu och i många år framöver.

P.S. Puff har fått ta del av informationen.

• Klas R skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Bra supportavdelning. Seriöst bemötande. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Andreas H skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Trevlig säljare. Saknar dock helheten med intrimning av pumpen samt genomgång o instruktioner. Detta får man tydligen köpa in på annat håll. Spillvattnet går rakt ut på golvet o är inte dragit ner i golvbrunnen som på den pump som stod där. Resultatet är ständigt vårt betonggolv. Påtalat detta o mailat, men ingen respons. Läs mer
    2018-04-10 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Andreas H
    Hej Andreas!

Vi har försökt nå dig över mail och telefon en tid nu för att reda ut situationen.
    Ring oss gärna på vårt växelnummer 08-588 671 50.

• Adam J skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Toppen, Energikomfort utförde sitt arbete utmärk.
    Adam Läs mer
  • Raoul S
    Raoul S skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Trevligt bemötande och kompetenta installatörer.

Ett företag jag kan rekommendera mina bekanta. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Birgitta W skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket gott bemötande av installatören och vad jag förstår väl utfört arbete Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Mohamad R skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    väldigt bra och positivt. Bra jobbat och allt gick enligt planen och förväntningar. Ordning & reda på deras arbete & utförande. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • jonas l skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Rekommenderar starkt Björn Tollerz. En riktig serviceman! Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Rainer H skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket mycket bra 👍👍👍👍👍det måste vara helt tillräkligt med mycket bra Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Niklas S skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Funkade bra. Trevlig personal. Läs mer
  • Reza M skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Bengt B skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Allt gick enligt plan.
    (Minst 30 tecken vill ni tydligen ha, men ni får nöja er med ca 30) Läs mer
  • Irma K
    Irma K skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket bra bemötande och engagemang från företagets sida. Väl genomfört installation och information och uppföljning!

Mycket nöjd! Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Johan T skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket bra samarbete. Alltid snabba att svara. Och levererar vad dom utlovat.
    100 % nöjd. Läs mer
  • Sofie Ö
    Sofie Ö skrev om Service en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Har idag haft nöjet att få en luftpump installerad o en annan servad av detta bolag!!
    Från kontakt för bokning till att arbetet utfördes har allt flutit på helt friktionsfritt och från min sida bedömt som snabbt och proffisionellt utfört.
    Sofie ”Ingarö” Läs mer
  • Jim O skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Installationen gick bra, men förklaringarna på hur man skulle handha maskinen, t.ex. ställa in temperatur, var inte så pedagogiska.

Det vore bra med en hemsida, informationshäfte el. dyl. som man skullle kunna använda i efterhand. Läs mer
    2017-08-09 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Jim O
    Hej Jim!

Tack för din recension.
    Vi strävar hela tiden efter att ha nöjda kunder.
    En sak vi aktivt jobbar med är att göra handhavandeinstruktionen så pedagogisk som möjligt.
    IVT har en söksida där man hittar hjälpsamma dokument: https://www.ivt.se/kunskap/dokument-manualer/
    I ditt fall söker man på "IVT Vent 202" och väljer användarhandledning.
    Jag kommer även att posta användarhandledningen i pappersform hem till er idag.
    Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på 08-588 671 50.

• Kristina L
    Kristina L skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Bra med en kontaktperson som jag hade förtroende för. Jag har också blivit uppringd och fått frågan hur det går. Lite otur med grävningen som fick göras om pga läckage och att fiber kabeln grävdes av. Ingen tv/internet på ett par veckor. Hur värmen blir under vintern får visa sig. Läs mer
    2017-08-11 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Kristina L
    Hej Kristina!

Tack för din recension.
    Vad kul att du fått förtroende för oss och din kontaktperson Björn Tollerz.
    Att fiberkabeln grävdes av berodde på att fiberleverantören lagade fiberkabeln för ca 2 år och grävde därefter inte ner den efter tidigare upprättad karta.

• Leif E skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Kundtjänsten helt ok. Dock ingav installatörerna inget förtroende. Uppvisade viss osäkerhet vid installationen. Hade förväntat mig en genomgång av funktion och inställningsmöjligheter men lämnades med rekommendationen "rör ingenting". Sökte få svar om varmvattentemperaturen och ev. bakterietillväxt med dessvärre svävande genmälen. Det hål man gjorde i garagetaket lämnades till mig att åtgärda. Läs mer
  • Dan S skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Fint bemötande både av kundtjänst, säljare och montörer. Serviceinriktat och snabb leverans. Dock en hel del besvär med mindre läckage som det krävde flera insatser för att komma till rätta med. Läs mer
    2017-08-07 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Dan S
    Hej Dan!

Tack för din recension.
    Efter två besök lyckades vi åtgärda läckaget och nu hoppas vi att det fungerar klanderfritt.
    Om det uppstår problem så är det bara att du hör av dig till vår serviceavdelning.

• Lars S skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Det var snabb och bra service vid beställning och utförande.
    Proffsig installation vid angiven tidpunkt. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Torbjörn L skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Stressig installation . Det första som sades var att detta kommer aldrig att gå utan att såga upp taket i badrummet. Detta var fel. Det var inga problem. Efter två veckor kom första felmeddelande från pannan, den slutade fungera. Jag har tagit ledigt från mitt jobb otaliga gånger innan denna panna fungerade . Hade lust att begära skadestånd av alla problem men orkade inte. Efter installationen var dessutom ljudnivån oacceptabel. Blev lovad ngn form av ljudisolering som inte kom. Kommer inte att rekommendera mina vänner, grannar efter detta. Hasse var dock den enda som begrep ngt vid denna installation . Mvh/ T Larsson . Tele 0733-648 350 Läs mer
  • Ann-Catherine S skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Det känns som om det var ganska länge sedan nu, julen 2015. Men jag var imponerad över hur allt flöt på med en massa folk som gjorde olika saker. Jag är mycket positiv.

Det tog lite lång tid emellan nya pannan installerades tills bergvärmen kopplades på men det berodde på julhelg och inget som spelar roll. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • John & Margareta B skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Jag tycker inte att installatören tog sig tid att förklara maskinen för mig. Han verkade jäktad. Än idag vet jag inte hur jag ska hantera den. Känns inte bra. Läs mer
    2017-06-20 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar John & Margareta B
    Hej John och Margareta!

Tack för er recension.
    Jag ber att vår serviceavdelning kontaktar er för att boka upp en kostnadsfri handhavandeinstruktion då det verkar ha uteblivit i ert fall.

Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Johan Ö skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Jag har enbart god erfarenhet av IQS Energi Komfort AB, både vid installation av anläggningen och vid service. Det som skall göras blir också gjort. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Björn E skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Bra medarbetare och installationen skedde på kort tid och alla saker har fungerat perfekt. Skulle ha behövt en personlig genomgång efter någon månad för att kunna ställa in saker själv och lära sig utrustningen själv. Läs mer
    2017-06-15 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Björn E
    Hej Björn!

Tack för din recension.
    Jag ber att vår serviceavdelning kontaktar dig för att boka upp en kostnadsfri handhavandeinstruktion då det verkar ha uteblivit i ditt fall.

• Lena K
    Lena K skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Det blev IQS Energi Komfort AB då jag haft kontakt med dem tidigare gällande byte och modernisering av 30 år gammal utrustning. Säljaren som kom ut, gav en offert på helt fel utrustning först men återkom med ny offert på en helt annan utrustning senare när jag ifrågasatt om jag verkligen behövde det han offererat. Det skiljde ca 30000 kr mellan offerterna. Kändes inte som han var helt säker på sin sak.
    Installation av utrustning skulle ske i samråd med de som byggde om min tvättstuga (där den skulle stå). Inte mycket till samråd mer än via mig. Det gamla plockades bort och ny ventilation sattes in, tycker bemötandet till mina frågor kring den nya utrustning kontra den gamla, var väldig arrogant. När de sedan skulle koppla in den nya utrustningen var byggfirman där och diskussionen som fördes var allt annat än trevlig och kundorienterad (jag var på plats). Ena installatören var rent ut sagt okunnig i sina uttalanden och försökte tala om att jag inte behövde det jag fått levererat. Den andre (samma som varit där första gången) var fortfarande bara arrogant. Märkligt bemötande. Dessvärre är det inte många leverantörer på marknaden, så kanske det är OK att vara styva i korken.
    Men utrustningen fungerar i alla fall och det är ju väldigt bra. Läs mer
    2017-06-15 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Lena K
    Hej Lena,

Tack för din recension.
    Vid tidpunkten då säljaren offererade dig en ny värmepump så var det inte självklart vad som kunde ersätta din gamla frånluftsvärmepump 250/550 som enbart producerar varmvatten och har elradiatorer som uppvärmning. Förvirring uppstod eftersom ersättningsvärmepumpen nyligen tagits ur produktion. Säljaren offererade dig en frånluftsvärmepump IVT Vent 202 som vanligen jobbar mot ett vattenburet värmesystem men som har möjligheten att kopplas till enbart varmvattendrift. Den lösningen är dock ca 30 000 kr dyrare än att bara installera en varmvattenberedare och kanalfläkt.
    Vi tar tillvara på kritiken du gett oss vad gäller våra installatörers kundbemötande och drar lärdom av detta.
    Jag hoppas att du trots allt är nöjd med IQS Energi Komfort i helhet som installatör.

IQS Energi Komfort AB (publ)
  • Göran K skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Väligt bra bemötande samt snabb servic Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Ann-Kristin W skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Allting fungerade perfekt. Alla inblandade var helt I synk och jättetrevliga. Sen att rörmokaren städade efter sig var helt enkelt toppen och oväntat. Senare var det uppföljning. Så jag var supernöjd och allting har fungerat perfekt. Nu har jag I emellantiden sålt mitt hus och flyttat. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Magdalena S skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Fick tyvärr en värmepump av ny modell som bullrar, efter ett helt år av klagomål och utlovad ny värmepump fick vi den befintliga korrekt uppgraderad och därmed bättre, dock ej samma låga ljudnivå som den tidigare pumpen. Läs mer
    2017-06-12 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Magdalena S
    Hej Magdalena,

Tack för din recension.
    Bullret berodde på ett konstruktionsfel hos tillverkaren och som åtgärdades i efterhand med ett kompletterande ljuddämpnings-kit.
    Problemet med bullret är permanent åtgärdat fr.o.m. slutet på 2015 i form av en reviderad version av värmepumpen.
    Jag beklagar att värmepumpen inte fungerade på bästa sätt från början men hoppas att du trots allt är nöjd med IQS Energi Komfort som installatör.

IQS Energi Komfort AB (publ)
  • Bertil C skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Installationen gjordes 2002 av Garpco Energi Komfort AB och fungerar fortfarande bra med bra service av IQS Energi Komfort AB. Läs mer
    Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Elisabet B skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Vi är nöjda med installationen av vår värmepump och ger den högsta betyg, 5 Läs mer
  • Per H skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Mycket bra men saknar uppföljning! Läs mer
    2017-06-09 Energikomfort – En del av SENS-gruppen svarar Per H
    Hej Per!

Tack för din recension.
    Vanligtvis gör vi en överlämning och handhavande instruktion med våra kunder i samband med installation.
    Jag ber att vår serviceavdelning kontaktar dig för att boka upp en kostnadsfri sådan eftersom den uteblivit i ditt fall.

Energikomfort – En del av SENS-gruppen gillar detta
  • Stefan Ö skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Allt funkade bra, kom när dom skulle och gjorde det dom skulle med ett bra slutresultat Läs mer
  • Erik E skrev om Installation en del av Energikomfort – En del av SENS-gruppen
    Proffsigt och trevligt bemötande samt en bra installation av en ny värmepanna/frånluftsvärmepump. Läs mer

TILLVERKARVÄGEN 16, 187 66 Täby