Enskede Värdshus AB

Enskede Värdshus AB

www.enskedevardshus.se
2.3

Enskede Värdshus - Konferens, catering, fester, middagar, evenemang, julbord, lunch, bröllop, festvåning

7 omdömen om Enskede Värdshus AB

Hamid M
Skrev om Enskede Värdshus AB

Väldigt dyr ställe för lunch , så där service , man tycker att dricka ska ingå i lunch för 165 kr, man får 250 mm kolsyra vatten för 30 kr.!!!!!!! man får stå väldigt länge innan man bli placerad , detta är inte bra under lunch tid de flesta är stressade under lunch timmen , väldigt kladdiga salt och peppar kvarn. det är god mat men inte så mycket godare som det kostar och servicen !! kommer aldrig åka dit.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Thomas S
Skrev om Enskede Värdshus AB

Trevligt att kunna sitta i en trädgård och äta. Fredag kväll väldigt mycket folk ! upp till 100 gäster samtidigt ibland

Kent J
Skrev om Enskede Värdshus AB

Mycket dålig service och bemötande. Hit kommer vi aldrig mer. Maten var dock godkänd.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Jonas I
Skrev om Enskede Värdshus AB

Bra mat och prisvärt vinpaket drack vi, fint ställe!

Eric J
Skrev om Enskede Värdshus AB

De har mycket fin salad-bar till lunch.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Sirke
Skrev om Enskede Värdshus AB

Mycket trevlig miljö, men tyvärr mycket dålig service. Man får vänta på maten i evigheter och personalen är på gränsen till otrevliga. Som kund får man "ursäkta att vi stör" känslan... Väldigt höga priser för mat som är halvbra! Mycket synd, det skulle kunna vara mångas favorit ställe speciellt på somrarna med tanke på den trevliga terassen och inredningen. För mej räcker det efter 5 gånger...jag har verkligen väntat på att det ska ske någon förbättring!

Josefine G
Skrev om Enskede Värdshus AB

Ikväll var tredje gången jag var på Enskede värdshus, och det var varit lika usel varje gång. Servicen är så dålig att man borde få betalt för att gå hit. Det tog en evighet att få menyer och när vi väl fick dem trillade det ut lösa blad, någon fick den upp och ned och en fick ingen meny alls, bara vinlistan. När beställningen togs upp var servitören mycket noga med vem som beställde vad och var denna person satt. Detta hade de dock ingen koll på när förrättsbestick skulle delas ut eller när maten väl kom. Vi...

Nikke L och Fredrik L gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang