Tandläkarna Östermalmstorg

Tandläkarna Östermalmstorg

Ring 08-661 30 20 www.erikmallmin.se
4.5

Hos oss får du alltid träffa tandläkaren vid varje besök! Vi bedriver modern tandvård i nyrenoverade lokaler där vi utför traditionell tandvård för både vuxna och barn. Vi kan även erbjuda implantat och kosmetiska behandlingar. Välkommen!

6 omdömen om Tandläkarna Östermalmstorg

Ingrid + Åsa J
Skrev om Tandläkarna Östermalmstorg

Mycket trevligt bemötande av både Erik Mallmin och hans sköterskor. De inger förtroende av kunniget och intresse av utveckling inom sitt område, vilket uppskattas.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Petra W
Skrev om Tandläkarna Östermalmstorg

Perfektionist och proffesionell och dessutom väldigt rolig. Har gått i 10 års tid och har alltid varit mer än nöjd!

werner s

snabb, effektiv, kunnig, fräsch,

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Johanna v
Skrev om Tandläkarna Östermalmstorg

Jättebra! Trevlig klinik med fint bemötande från all personal. Utmärkt tandvård till förmånligt pris.

Janaxel O
Skrev om Tandläkarna Östermalmstorg

Erik Mallmin är en mycket professionell och kunnig tandläkare. Erik och hans sköterskor tar sig tid att förklara när man har frågor och är alltid mycket trevliga och tillmötesgående. Toppbetyg!

Staffan F
Skrev om Tandläkarna Östermalmstorg

Det har inte gjort ont eller varit obehagligt en enda gång vilket är ett bra betyg för en tandläkare. Erik är väldigt duktig och trevlig!