Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 633 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• 2019-02-15

Niklas B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Extremt påläst om närområdet och föreningarna! Läs mer
  • 2019-02-13

Viktor A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En mycket bra försäljningsprocess. Christian får en att känna att man är i trygga händer från start till mål. Läs mer
  • 2019-02-06

Stefan N skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick bra hjälp och det jag hoppades på att få för min gamla lägenhet. Dvs. jag kan rekommendera Michaéla Löfgren. Ha en bra dag! Läs mer
  • 2019-02-05

Dennis L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket proffsig och driven med kunden i fokus! Läs mer
  • 2019-01-31

Fredrik L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet med Christians hjälp.
    Christian är oerhört proffesionell och kunnig. Alltid bra svar på våra frågor.
    Vi nådde vårt försäljningsmål och är oerhört nöjda med resultatet.
    Vi träffade Christian under sensommaren när vi var på jakt efter en lägenhet. När vi sen skulle sälja kände vi att det var självklart vilken mäklare som vi skulle kontakta! Läs mer
  • Rebecca R

2019-01-29

Rebecca R skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en lägenhet i kviberg.
    Mäklaren har varit toppen från start till slut, vi Fick sålt lägenheten för mer än förväntat och Vi är så glada att vi valde Christian som mäklare. Vi skulle välja honom om och om igen om vi hade kunnat. Läs mer
  • 2019-01-25

Mikael S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian sålde vår lägenhet som är 92 m2 på Västergatan 4A
    Christian var mycket noggrann och pålitlig som person. Han var otroligt engagerad och motiverad när han sålde vår lägenhet. Det var enkelt att få tag på Christaian och han återkopplade hela tiden hur det gick under hela försäljningsprocessen. Våra förväntningar på Christian var att intre stressa igenom en försäljning utan göra det på ett lugnt och metodiskt sätt och få ut så mycket pengar som möjligt för lägenheten. Vi tycker Christian lyckades med detta och det kände tryggt hela tiden med Christian och vi är så nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-01-24

Malin S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Seriöst bemötande, lyhört och god kommunikatör. Lätt att få förtroende för och lätt att prata med. Svarar alltid och snabbt. Ger realistiska förväntningar på försäljningen och upplever att han även har god kontakt med de olika spekulanterna Läs mer
  • 2019-01-14

Per O skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en bostadsrätt i centralt läge i Göteborg. Läs mer
  • Malin F

2019-01-13

Malin F skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt en lägenhet i Göteborg.Christian gav från första stund ett mkt bra och positivt intryck.
    Han var tydlig,trygg,vänlig och verkade mkt kompetent.
    Jag kommer gärna samarbeta med honom igen. Läs mer
  • 2019-01-11

Martin S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela hjälpte oss sälja trea vid Kvillebäcken i Göteborg. Hon var behjälplig med alla våra frågor och fixade extravisningar när så behövdes. Satte oss säljare i en bra position i alla lägen. Trevlig och bra på alla sätt! Läs mer
  • 2019-01-10

Sofie E skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg.

Michaela har varit mycket trevlig och tillmötesgående.
    Det gick snabbt för mig att köpa lägenheten, vilket förmodligen har inneburit mycket jobb för henne.
    Allt har gått smidigt och jag känner mig mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-09

Peter L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte en trea i Göteborg. Väldigt nöjd med både tillgänglighet och bemötande, som var mycket bra och rimligt även under svårare frågor och budgivning. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-21

Niclas C skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian är en engagerad mäklare som har lagt ner otroligt mycket energi på att få min lägenhet såld. Tycker om att han sätter sig in i varenda detalj, både vad det gäller förening och lägenheten. Han ägnar mycket tid till varje köpare.
    En annan sak jag blev överraskad över var hur många spekulanter han fick tag i som inte kom ifrån Hemnet. Jag är mycket nöjd med Christians insats och skulle välja honom igen. Läs mer
  • 2018-12-18

Ann-Charlott A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en lägenhet 2 RoK i innerstaden.
    Mäklaren är en mycket engagerad person som älskar sitt arbete, är lätt att kommunicera med, oftast nåbar, väldigt resultatinriktad och socialt mycket trevlig.
    Han levde upp till mina förväntningar och utförde arbetet helt enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2018-12-10

Hugo D skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David hjälpte oss att sälja vår tvåa. Bra och tydlig kommunikation, gav rimliga förväntningar och uppföljde dessa. Läs mer
  • 2018-12-10

Emelie J skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har sålt en 2:a i masthugget. David är mycket trevlig och jobbade hårt för att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Vi är väldig nöjda! Läs mer
  • 2018-12-10

Anders D skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag tycker David har varit bra som mäklare gällande försäljningen av min bostadsrätt.
    Han harit bra gällande visningarna. Han har varit väldigt informativ under hela tiden och alltid hållt mig underrättad när det hände något.
    Så mitt omdöme gällande hans insats som mäklare av försäljningen av min lägenhet är mycket väl godkänd.
    VH
    Anders Läs mer
  • 2018-12-10

Sinem A skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och kunde ställa upp på tex förhandsvisning som bidrog till en snabb/smidig affär.
    Det har gått att kunna samtala och ställa frågor till David och få trevliga svar. Läs mer
  • 2018-12-09

Åsa T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är jättenöjda med Michaéla och kan verkligen rekommendera henne. Professionell och mycket kompetent samtidigt som hon är väldigt trevlig och social. Hon gav oss mycket stöttning och var väldigt aktiv och närvarande under vår process.  Läs mer
  • 2018-12-06

Sanja M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och proffsig i sitt arbete. Väldigt hjälpsam vid frågor Läs mer
  • 2018-12-06

Lena E skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har sålt en 1:a på Guldheden och är mycket nöjda med Christian Lindbergs bemötande och omhändertagande av försäljningen. Påläst om föreningen inför visningen och behjälplig med att reda ut krångliga ägarförhållande. Lyckades dessutom sälja till ett mycket bra pris. Läs mer
  • 2018-11-23

MARIA A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 2:a i Majorna och Torbjörn var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Jag valde honom för att han har bra koll på området och ett driv att göra bra affärer samtidigt som han är väldigt kundorienterad och lyhörd. Jag tycker att han var precis det stöd som jag ville ha under min försäljning! Läs mer
  • Henry J

2018-11-22

Henry J skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt bostadsrätt i Majorna
    Bemötandet var varmt och bemötande.
    Förväntningen var att få ut det pris vi tänkte oss.
    Bra och snabb hantering av försäljningen Läs mer
  • 2018-11-19

MIMMI D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag kan varmt rekommendera Torbjörn!
    Har köpt 1 och sålt 2 lägenheter med honom och han är helt klart den bästa! Alltid glad och trevlig, lätt att få kontakt med och man känner sig lugn och trygg genom hela processen!
    Han uppfyllde våra förväntningar med råge och han är ett proffs helt enkelt!! Läs mer
  • 2018-11-19

PETER S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra kontakter å hjälp innan försäljning
    Mottaglig för att sänka sitt arvode
    Toppen i arbetet att hålla igång budgivningen
    Ett Profs helt enkelt
    Peter sandsjö Läs mer
  • 2018-11-18

NIMROD D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt 2 lgh, köpt en. Har haft kontakt m flera andra mäklare tidigare Torbjörn klart bäst! På alla områden - imponerades av varm, rak kontakt - alltid kommunikativ, hög mäklarkvalite' i hela processen! Löste problem på ett effektivt och elegant sätt! Läs mer
  • 2018-11-18

FELIX F skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn tog hand om försäljningen av min bostadsrätt i centrala Göteborg. Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Jag hade ganska höga förväntningar och krav eftersom att jag ville ha ett visst belopp för att sälja lägenheten. Torbjörn var väldigt tillmötesgående och flexibel och gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd, vilket jag också blev när försäljningen gick igenom. Jag är både tacksam och imponerad av Torbjörns insatts och tvekar inte en sekund på att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • 2018-11-18

Helena L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi var mycket nöjda med Christians arbete! Lyhörd, professionell och trevlig. Höll oss ständigt uppdaterade och var alltid lätt att nå. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-16

Zlatan P skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ärlighet och transparens är något jag värdesätter väldigt mycket hos en mäklare och Torbjörn levde upp till dessa krav med råge. Han lyckades maximera försäljningspriset och detta samtidigt som han skötte allt utan att jag behövde lägga ned någon större energi. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2018-11-16

PONTUS L skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Otroligt professionell.
    Hade hela tiden bra dialog och Torbjörn återkopplade ofta för att hålla mig uppdaterad.
    Höll vad han lovade. Läs mer
  • Filip W

2018-11-16

Filip W skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har tidigare arbetat med många mäklare i Göteborg och har varit nöjd. Men Torbjörn Berglund höjde ribban till en helt ny nivå. Han är otroligt proffsig, enkel och duktig. Vi hade tajt relation genom hela processen där alla tre parter gick ur som vinnare. Läs mer
  • Linda B

2018-11-16

Linda B skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag skulle sälja min lägenhet i Masthugget Göteborg och fick lyckan att få Torbjörn som mäklare. Helt fantastiks förmåga att kunna möta mig och mina önskemål, han är väldigt inkännande! Hela processen blev en jättebra upplevelse, allt gick så smidigt. Över all förväntan och topp betyg till Torbjörn! Läs mer
    2018-11-16 Torbjörn B svarar Linda B
    Tack för det orden, värmer! :-)
  • 2018-11-16

Ali A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En kundupplevelse i världsklass!

Torbjörn överträffar alla förväntningar jag hade kring affären.
    Rekommendera Torbjörn till alla som går i säljtankar och vill ha något extra.
    Jag har både köpt via Torbjörn och sålt via honom.
    Helt enkelt 10 av 10 i alla kategorier! Läs mer
    2018-11-16 Torbjörn B svarar Ali A
    Tack för det fina orden, underbart att höra att du är nöjd :-)
  • 2018-11-14

Maria M skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte en bostadsrätt ute på Hisingen. Fick ett trevlig bemötande och svar på mina frågor. Har fått mycket hjälp med de frågor jag har haft. Väldigt trevligt och bra bemötande. Har haft en trevlig köpupplevelse och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-11-12

Anton S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela har mycket framgångsrikt hjälpt mig att sälja min lägenhet både snabbt och till ett pris som jag är mycket nöjd med.
    Vi valde Michaela framför en annan mäklare då vi föredrog hennes trevliga bemötande och goda och positiva intryck.
    Allt som allt så tror jag att både Michaela, jag och min pappa tycker att försäljning har gått både snabbt och smärtfritt.
    5/5! Läs mer
  • 2018-11-09

Anna S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick ett mycket bra och proffsigt första intryck som höll sig genom hela processen. Mäklaren var noggrann, kunnig och gav ett förtroendeingivande intryck. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-02

Fredrik S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en landshövdings lägenhet.
    Valde att sälja genom Christian pågrund av tryggheten jag kände under första mötet och hans tidigare erfarenheter.
    Han var proffsig åt båda håll och jag tror att även köparen kände sig lika trygg som jag säljaren gjorde. Läs mer
  • 2018-11-02

Denny W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt en etta på Bisittaregatan och har under det senaste halvåret tittat på lägenheter i Gbg östra och bjudit och analyserat och denna lägenhet ville vi gärna köpa och då fick vi ett väldigt proffsigt och angagerad bemötande av Christian
    Vi var på besök i Gbg under ett par dagar och Christian fick till ett avslut på affären väldigt fort och bra
    Med vänlig hälsning,
    Fam Wincent Läs mer
  • 2018-10-27

Peter B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en 2:a i linné. Fick verkligen en bra känsla av Christian direkt. Under hela processen så har han alltid haft en bra dialog med oss och jag upplevde att Christian gav allt för att få till en så bra försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Karin L

2018-10-26

Karin L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela förmedlar en känsla av lugn och kontroll, vilket gav mig en trygghet under hela försäljningsprocessen. Hon höll mig väl informerad och gav mig en tydlig bild över risker, möjligheter och förväntningar. Jag kan starkt rekommendera att anlita Michaela som mäklare! Läs mer
  • 2018-10-17

Anna O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela var professionel, hjälpsam, vänlig och otroligt bra på kundkontakt. Jag köpte en lägenhet av henne som jag är otroligt nöjd med. Har inget negativt att säga! Läs mer
  • 2018-10-17

Josefine H skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi köpte en trea. Nybygge i Kallebäck. Blev bemött på ett väldigt rakt, tydligt och trevligt sätt. Det var också detta som jag hade för förväntningar så hon levde upp till dessa. Läs mer
  • 2018-10-16

Rebecka G skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en etta på 37 kvadrat. Såg inte fram emot försäljningsprocessen men det gick över förväntningarna bra. Michaela var lättsam och tydlig och jag fick så mycket pengar för den som jag önskat och det gick mycket smidigare och snabbare än jag kunnat drömma om. Läs mer
  • 2018-10-09

Mattias A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 1:a i Lunden, Göteborg. Jag hade från början höga förväntningar på Christian, som han verkligen levde upp till. Tydlighet och struktur från första början tills dess att lägenheten såldes. Med ett stort engagemang och driv fick Christian till en affär som jag är mycket nöjd med. Vill sammanfatta min upplevelse som väldigt bra och rekommenderar Christian alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2018-10-08

Mehras S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd och lätt att få tag på.
    Har hög energi och är målinriktad.
    Upplevs charmig och socialt kompetent. Läs mer
  • 2018-10-05

Mia D skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde en lägenhet i centrum i ett område där Christian säljer många lägenheter. Jag gillade att arbeta med honom då han alltid lätt att nå, professionell och jobbar hårt! Delar med sig av hur han tänker att planering ska gå till och är inkännande och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med budet jag fick när jag sålde med Christian. Läs mer
  • Alexander H

2018-10-04

Alexander H skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn sålde våran 3a i Johanneberg och han levererade högt över våra förväntningar. Alltid trevlig och positiv. Nästa gång vi säljer blir det Torbjörn som får uppdraget! Läs mer
  • 2018-10-04

Klara D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt när han sålde vår bostad i Johanneberg, allt trots en svajig bostadsmarknad.

Engagemang, professionalism, hög ambitionsnivå, stor områdeskunskap och punktlighet kännetecknar Torbjörns arbete. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • Nina P

2018-10-04

Nina P skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi sålde en bostad i Linnéstaden i Göteborg under en period då det var väldigt dålig efterfrågan. Torbjörn lyckades ändå hitta ett par säljare och fick säljarna att lägga ett högre bud mot sig själva och där båda parter kom ut nöjda ur processen. Kommunikationen genom hela försäljningen var mycket god och Torbjörn var mycket tillmötesgående. Torbjörn var också den mäklare som sålde lägenheten till oss och då vi ansåg att han skötte det utmärkt även då valde vi att ta hjälp av honom vid försäljningen, kan varmt rekommendera att välja Torbjörn som er mäklare! Läs mer
Torbjörn Berglund
Michaela Löfgren