Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 582 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• Anton H
    Anton H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Duktig & driven mäklare , alltid tillgänglig från början till sluten affär.
    Christian är en mäklare jag väljer om & om igen, verkligen att rekommendera! Läs mer
  • William R
    William R skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela hjälpte mig och min sambo att värdera och sälja vår lägenhet när vi beslutade oss för att flytta. Hon hade mycket bra koll på området och var närvarande och trevlig, alltid redo att svara på frågor och se till att saker blev av.

Vi har också upplevt att hon fått en bra kontakt med de som var intresserade av lägenheten, något som såklart är mycket viktigt inför försäljning.

Vi skulle absolut rekommendera Michaela till andra! Läs mer
  • John L
    John L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt bostad

Mäklaren Michaela Löfgren är trevlig, förtroende ingivande, visade tålamod när banken tog tid, och har ett professionellt uppträdande.
    Sammanfattning högsta betyg.

John Läs mer
  • Li S
    Li S skrev om Jenny Wahlström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Välj Jenny om du söker en mäklare som är engagerad, alert, flexibel och korrekt. Dessutom tillgänglig och hjälpsam på bästa sätt. Jenny är proffsig och en trygg förmedlare. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar. Läs mer
  • Marie-heléne A
    Marie-heléne A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Proffesionell, tålmodig, lyhörd, engagerad och stöttande. Otroligt att ha en sådan mäklare vid så stora och viktiga beslut som det är att såväl köpa som sälja. Kan varmt rekommendera Christian Lindberg. Läs mer
  • Dajana M
    Dajana M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde västergatan 16!
    Christian gjorde allt och lite till för att jag skulle vara nöjd! Han dessutom kunnig! Han levde upp till alla förväntningar och mer till och med! Jag är GARANTERAD återkommande kund! Sveriges snällaste och duktigaste mäklare! Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mikaela hjälpte oss sälja en trea i Lundby. Vi tog in offert från tre mäklare och valde Mikaela för att personkemin stämde bäst. Trots trögare marknad än beräknat lyckades vi sälja med vinst. Dock tog det längre tid än väntat. Ändå nöjda! Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian var en fantastisk mäklare som var med under hela processen. Han ställde upp mer eller mindre dygnet runt, och hjälpte till med allt från kontakt med hantverkare till att ge råd kring styling.

Jag är oerhört nöjd med Christians insats och är väldigt glad att jag inte valde någon annan! Läs mer
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Är mycket nöjd med Christian, han var oerhört engagerad under hela resans gång och höll mig uppdaterad. Även om jag hade en hög målsättning gällande slutpris så levde han upp till detta till fullo. Om ni funderar på att sälja er bostad så tveka inte en sekund på att anlita Christian, varmaste rekommendationerna från mig Läs mer
  • Afshin
    Afshin skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Let me say the final word in the beginning: Ida is the BEST realtor anyone could wish for.
    We had an excellent experience with her and she took care of everything professionally and in a precise manner. She is extremely knowledgeable, clear and straightforward, and in addition to all that, she is very charming and sociable. She was always available and answered all of our questions and addressed all of our concerns. If you are looking to sell your apartment, she is the best bet you've got. I strongly recommend her. Läs mer
  • Roula H
    Roula H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en 3rums lägenhet på Olivedalsgatan med hjälp av Christian . En mycket trevlig kille , med mycket goda kunskaper om vårt område och HSB förening, vilket jag anser är viktigt .
    Mina förväntningar var att få ut en viss summa , vilket han uppfyllde.
    En bra affär inom rimlig tid . Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Christian på Erik Olsson. Bemötandet från Christian var helt fantastiskt från första dagen. Alla förväntningar uppfylldes. Jag ville att det skulle gå smidigt, lätt och utan någon oro då jag kände att det kan vara stressande att sälja bostad och manga frågetecken som dyker upp.
    Christian var proaktiv och informativ hela tiden, det minsta lilla som dök upp som ett frågetecken det besvarade Christian med en gang genom sin höga kompetens och säkerställde att jag förstod allt. Han var tillgänglig hela tiden, effektiv, förstående, förtroendeingivande vilket var en underbar känsla och kvittot på det var att jag varje dag kännde "jag har valt den perfekta mäklaren". En helt fantastisk mäklare som rekommenderas alla dagar om året. 10 av 10 stjärnor ger jag Christian, då han verkligen levererar på alla plan! Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt bostadsrätt. Mycket nöjd med allt bemötande! Michaela informerade oss väl om allt, hur budgivning samt försäljning gick till och vi fick ett jättebra intryck! Proffsigt och seriöst, men ändå personligt. Läs mer
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Är så nöjd med Christian, kan varmt rekommendera honom till andra om ni vill få den bästa mäklaren. Han är engagerad och lyhörd med allt och väldigt professionell. Man märker att han brinner för sitt yrke till 110% och jag kan inte vara annat än nöjd! Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Han är en mycket bra förhandlare! Läs mer
  • Farbror R
    Farbror R skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vill du ha en stjärnmäklare som levererar ska du välja Christian!
    Som de noggranna människor vi är intervjuade vi fyra olika mäklare inför vår försäljning. Konkurrensen var mycket hård men det självklara valet föll på Christian. Med hans lyhördhet, proffsighet och vinnarskalle blev vi övertygade om att han skulle kunna sälja vår lägenhet bäst av alla. Och det kunde han! Våra höga förväntningar infriades med råge och vi fick ett slutpris som vi inte hade kunna drömma om, vilket är anmärkningsvärt i denna lite skakigare marknad. Han jobbade hårt hela tiden, gick alltid att nå och hanterade vårt kontrollbehov galant. Christian är född säljare och passar som handen i handsken till mäklaruppdrag. Vi rekommenderar honom varmt till alla som vill ha en trygg och lyckad försäljning!
    /Ramin och Liv Läs mer
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi sålde våran etagelägenhet i Linné.
    Bemötandet var trevligt och familjärt och han var insatt i bostadsmarknaden i Linné. De frågor som vi hade svarade han på rakt och ärligt.
    Vi förväntade oss att få ett professionellt och kunnigt bemötande och det fick vi.
    Förutom att Kristian gjorde ett bra jobb ingav han även ett stort förtroende och ett ärligt och äkta intryck. Samt ett engagemang utöver förväntan. Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela inger förtroende och sätter upp realistiska mål som hon lever upp till. Alltid trevlig, glad och professionell. Vi som säljare är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Simon O
    Simon O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte lägenhet.
    Blev utmärkt bemött, väldigt bra kontakt med Michaéla.
    Ingen press, lätt att prata med, ingen dålig känsla alls.
    5/5, en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi köpte en bostad av Michaela. Hon är professionell, trevlig och kompentent. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Hans C
    Hans C skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela är väldigt proffesionell Läs mer
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket bra arbete med lägenheten och en bra annons på hemnet! Mycket bra jobb under budgivningen. Läs mer
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag fick ett väldigt profisionellt bemötande av Christian.
    Tydlig, rak och ärlig.
    Han lyssnar på förväntningarna man har men även så ger han inga falska förhoppningar.
    Lägenheten blev såld innan visning genom Christians kundnät.
    Smidig och bra affär med en nöjs köpare och säljare.
    BRA JOBBAT! Läs mer
  • Ann Thi V
    Ann Thi V skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ett utmärkt bemötande jag fick och uppskattade verkligen hennes kunnighet och tålamodet!
    Tack så oerhört mycket Michaela Löfgren! Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Våra upplevelse av Christian är mkt positivt. Christian levde verkligen upp till våra förväntningar med försäljningen av våran lgh. Gott bemötande med tydlig och kontinuerlig information inför visning och efter visning samt budgivning. Han lyckades göra det omöjliga möjligt för oss, rena trollkarlen. Läs mer
  • Kamran T
    Kamran T skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har ett stort engagemang i att sälja/ hitta din bostad. Han är lyhörd på dina behov och gör sitt yttersta för att säkerställa kundnöjdhet. Christian är en lösningsorienterad mäklare som du kan räkna med vid eventuella utmaningar. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är jätte nöjda med Michaela Löfgren som vår mäklare. Hon är professionell, förtroendeingivande och det känns som hon verkligen lyssnade på oss. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hon gjorde ett toppen jobb! Väldigt professionell. Läs mer
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian överträffade alla förväntningar jag hade inför försäljningen. Trevlig, lyhörd och ambitiös mäklare som gjorde det enkelt för mig som säljare. Kommer höra av mig till Christian igen vid nästa försäljning och rekommendera honom till alla jag känner! Läs mer
  • Sinisa C
    Sinisa C skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ett bemötande som är i sin egna klass! Mäklaren gör ett väl genomfört arbete. Med sitt engagemang, energi och lyhördhet når har upp till mina förväntningar. En mäklare som jag kan rekommendera starkt. En mäklare som gör sitt bästa för att tillmöte gå säljarens mål och förväntningar. Läs mer
  • Ramin K
    Ramin K skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian och Torbjörn på Erik Olsson var helt grymma att ha och göra med. Vill man sälja bostad i Linné så rekommenderas de två starkt! Läs mer
  • Foto Norden AB
    Foto Norden AB skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Oerhört engagerad och hårt arbetande. Gör allt för att dig som säljare. Ger sig aldrig. Han sålde vår lägenhet i Linnéstaden/Göteborg 150.000kr över utgångspris, trots svalare marknad. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Rosemarie L
    Rosemarie L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian Lindberg rekommenderar jag varmt. Är mycket nöjd med en ytterst proffsig försäljning av min lägenhet Christian gav mig en trygghet och i en kreativ och positiv anda lyckades han sälja trots att marknaden var skakig.
    Bra gjort!! Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mäklaren har gjort ett mycket bra arbete . Läs mer
  • Arman I
    Arman I skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaelas insats var jag väldigt nöjd med. Från början av vårt första möte till försäljning. Både som en vass och duktig mäklare men även ödmjuk och förstående. Blev alltid uppdaterad vilket gav mig känslan av lugn. Jag kan starkt rekommendera Michaela! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En oerhört trevlig och engagerad person där kemin stämde direkt. En enkel person att tycka om både som mäklare och människa. Skötte hela processen med tålamod och engagemang. 10/10! Läs mer
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Tillgänglig. Jobbar hårt och trevlig. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela är proffsig i sitt bemötande, förtroendeingivande och driven, vilket resulterar i en mycket bra försäljning. Toppbetyg! Läs mer
  • Agnes N
    Agnes N skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag hade en ovanlig sits där Michaela var mäklare för en likadan lägenhet som skulle säljas på samma tid. Michaela representerade oss båda på absolut bästa sätt, det kändes tryggt och jag var nöjd med priset jag fick. Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag fick ett väldigt bra och hjälpsamt bemötande av Michaela.

Erfarenheter jag har av många andra mäklare är att de är väldigt stressiga och gjort att jag som köpare inte kände mig trygg. Därför kändes det väldigt bra när jag istället träffade Michaela och fick samarbeta med henne. Hon har varit väldigt lugn och trygg genom hela affären, vilket har gjort att allt har känts bra för mig. Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Professionell. Kreativ. Tar intiativ. Vänlig Läs mer
  • Ola S
    Ola S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian gjorde ett bra arbete och jobbade på ett förtroendegivande sätt med både mig som säljare, men även med köparna vilket utmynnade i en rimlig prisnivå på objektet jag sålde. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är otroligt nöjd med Michaelas jobb. Hon sålde min lägenhet på nolltid och överträffade mina förväntningar vad gäller utfallet av försäljningen - trots en lite orolig marknad. Profesionell, kompetent, handlingskraftigt och trevlig som person. Jag kan varmt rekommendera Michaela om ni letar efter en mäklare. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Riktigt proffsigt bemötande från första mötet till signerat köpeavtal. Alltid anträffbar och mycket flexibel för våra önskemål. En mycket bra mäklare. Läs mer
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela har skött sitt uppdrag på ett mycket proffsigt sätt och vi vill ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Julia Z
    Julia Z skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela var en fantastisk mäklare! Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och lyhörd mäklare som gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min bostad. Läs mer
  • Alpesh Kanji V
    Alpesh Kanji V skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela L var väldigt bra eftersom hon var ofta tillgänglig samt hörde av sig snabbt tillbaka. Väldigt tålmodigt med det frågor som blev tillställda små som stora. Eftersom det här var mitt första bostadsköp.

Med vänlig hälsning// Alpesh.V Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En mycket bra mäklare! God social kompetens och mycket bra lokalkännedom. Läs mer
Torbjörn Berglund
Michaela Löfgren