Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

4.7 i betyg av av 673 omdömen
På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Mån-Tor: 08:00-19:00

Anton M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt bostadsrätt med utmärkt serivce AB mäklare Läs mer
  • 2019-06-24

Marcus W skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt som har förmedlats av Christian. Jag blev trevlig och professionellt bemött och Christian var alltid tillgänglig per telefon för mina frågor och funderingar.

Rekommenderar Christian för framtida fastighetsaffärer och jag kommer själv att vända mig till honom igen för frågor om framtida bostäder. Läs mer
  • 2019-06-20

Tobias K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Pålitligt och förnuftig mäklare. Mycket nöjda! Läs mer
  • Gun P

2019-06-18

Gun P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket bra mäklare! Snabb, trevlig, serviceinriktad, förtroendeingivande och allmänt proffsig. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-13

Maya Nissrine K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David, vilken mäklare! Professionell och mycket kompetent inom sitt yrke. Dessutom har han världens tålamod. Jag kan säga att han äger marknaden och med honom kan du känna dig lugn för han vet vad han gör. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-06-11

Anna L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt lägenhet, bra bemötande och han kan sin sak. Läs mer
  • 2019-06-10

Emelie S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi anlitade Christian som mäklare för försäljning av lägenhet i Johanneberg. Vi gick in i processen med höga förväntningar på honom som mäklare och är trots det över förväntan nöjda. Alla steg i processen har flutit på bra och vi har såhär i efterhand inget vi inte varit nöjda med. Bara kommunikation, snabb respons, bra på att informera oss säljare, ger seriöst och professionellt intryck. Vi kan varmt rekommendera honom till andra bostadsrättssäljare. Läs mer
  • 2019-06-09

Selma A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi köpte en 4:a i Annedal.
    Han var jordnära med bra bemötande och i tillägg var han lättillgänglig.
    Det blev en trevlig kontraktpåskrivning. Läs mer
  • 2019-06-08

Peter T skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt bostadsrätt på Risåsgatan i Göteborg. Christian har varit väldigt bra på att ha en dialog med, oerhört informativ och trevlig. Läs mer
  • 2019-06-05

Linda R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    jag fick snabb respons och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-06-05

Johan K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David har verkligen varit en enrom hjälp genom hela försälningen av min bostad! Han är otroligt engagerad, positiv och kunnig och vill att både köpare och säljare skall gå glada ur affären. Han var rak och tydlig med vad jag kunde förvänta mig och har på ett fantastiskt sätt löst sitt uppdrag med bravur. Kommer definitivt att anlita David igen när jag skall sälja nästa gång! Läs mer
  • 2019-06-03

Ida A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David är en fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Han får en som både köpare och säljare att känna att man är i väldigt trygga händer. Definitivt den bästa mäklaren vi har haft kontakt med! Läs mer
  • 2019-05-25

Sofia D skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket proffsig och smidigt skött. Trevlig och hjälpsam under hela processen. Lätt att komma i kontakt med. Själva kontraktskrivandet var mycket pedagogiskt och proffessionellt genomfört. Det kändes enkelt och begripligt. Läs mer
  • 2019-05-25

Lavinia L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt en bostadsrätt i Majorna. Kontakten med Christian var smidig, han är jättetrevlig, hjälpsam och lösningsorienterad. Han har hjälpt oss köpare och säljare att mötas halvvägs, så att båda parter blev nöjda. Tack vare Christian engagemang och snabba agerande lyckades vi köpa ett framtida hem. Läs mer
  • 2019-05-24

Lisa E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt lägenhet 100m2 , tvåa i Göteborg . Fantastiskt bra bemötande , kändes som att han verkligen slogs för att få till en så bra affär som möjligt. Alltid tillgänglig och fixade med det mesta, även saker som låg utanför mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-17

Suzan G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har bemött mig på ett ytterst professionellt och trevligt sätt. Jag upplever att han har tagit både säljaren och mitt intresse på största allvar vilket har gjort att det kändes tryggt att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-05-16

Jonas F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David Lundgren har hjälpt oss att sälja vårt radhus och vi har bara goda saker att säga om hans arbete och bemötande. Mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-14

Karin S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Kompetent och förtroendeingivande mäklare! Kändes tryggt att sälja! Läs mer
  • 2019-05-09

Anders N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra bemötande inget hetsande. Gällde köp av BR. Läs mer
  • 2019-05-06

Johan F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Tveklöst den bästa mäklare jag stött på.
    - Lugn
    - Saklig
    - Trovärdig
    - Kunnig Läs mer
  • Johannes V

2019-05-04

Johannes V skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ärlig och mycket trevlig mäklare, långt ifrån klichéebilden av yrkesrollen. De förändringar och renoveringar i föreningen och intilliggande sliten fastighet han beskrev som kommande i framtiden har mycket riktigt inletts nu, det var alltså inte något tomt säljsnack. Tycker även att processen var tydlig och bra och kontakten mellan oss som köpare och säljaren förmedlades på ett föredömligt sätt. Skulle definitivt kunna anlita Christian i framtiden för en försäljning. Läs mer
  • 2019-04-25

Domenico M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Tydlig, effektiv, pålitlig och engagerad mäklare. Bäst! Läs mer
  • Karin L

2019-04-22

Karin L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 2a i Kviberg med hjälp av Christian och är så nöjd med samarbetet. Christian har varit otroligt engagerad från första mötet, han är varm och ödmjuk samtidigt som han är en mycket bra försäljare. Han ser detaljer i lgh, kunnig på marknaden och lyhörd till mina idéer samtidigt som han kommer med bra råd. Jag har känt mig så trygg med Christian och han levererade verkligen under hela processen, även i dessa lite svåra tider på marknaden lyckas han sälja min lgh på två veckor till ett väldigt bra pris. Helt enkelt en kanonbra mäklare som jag absolut skulle anlita igen. Läs mer
  • 2019-04-16

Marie-Louise H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en lägenhet på 67 kvm.
    David var lyhörd, tålmodig men också rak och tydlig i sin kommunikation.
    Noggrann och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-10

Henrik U skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket nöjd med Christians insats då han sålde vår bostadsrätt. Professionell, strategisk och höll oss väl informerade genom hela processen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-04-10

Emma P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Effektiv och trevlig. Proffsig hantering av ärendet. Läs mer
  • 2019-04-06

Eva-Mari K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Besviken att vår mäklare inte tog upp vikten av att teckna en säljaransvarsförsäkring( mot dolda fel). Nu har problemet uppstått och vi har fått jätteproblem! Varken besiktningsfirman som hon rekommenderade eller mäklaren tog upp detta. Detta har fått stora ekonomiska påföljder för oss som säljare. Läs mer
  • 2019-04-05

Kenny R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har sålt min lägenhet på Kungshöjd och han har varit mycket engagerad i att få den såld Läs mer
  • 2019-03-31

Pontus L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde precis min lägenhet i Vasastan med Christian, och är grymt nöjd. Alla mina förväntningar gick i uppfyllelse och mycket mer. Kan starkt rekommendera Christian, inte träffat någon mäklare som är så engagerad och driven. Han håller det han lovar! 10/10 Läs mer

Jessica C skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en 2a i Krokslätt. Mäklaren var kunnig och engagerad. Jag är nöjd med hela processen och slutpriset. Läs mer

Malin L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har sålt min lägenhet. Han var väldigt tillmötesgående och förstående vad gällde mina önskemål och uppfyllde mina krav. Jag kan varmt rekommendera Christian som er mäklare. Läs mer

Niklas S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Duktig, kunnig och professionell mäklare. Bra klientbemötande och delaktig och hjälpsam i alla steg av köp av bostad. Läs mer
  • 2019-03-16

Fabian D skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Efter att ha träffat honom bara på en visning visste han exakt vad jag ville ha och löste en snabb och smärtfri affär. Som gynnade alla parter. Läs mer
  • 2019-02-27

Madelene J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Proffesionellt och trevlig. Snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-02-27

Edward B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt bemötande av David. Affären gick snabbt och smidigt och utan några problem. Sammantaget väldigt bra jobbat. Läs mer

Madiha W skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt hus. David är trevlig, duktig och professionell i sitt arbete. Det har kännts tryggt och vända sig till David när man haft frågor. Att köpa hus har varit ett stort steg för oss men med Davids hjälp har det gått smidigt och enkelt. Läs mer

Henrik J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Försäljningen skedde snabbt och smidigt, mäklaren höll mig uppdaterad under hela processen. Läs mer

Jan Fredrik J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande och driv genom hela försäljningsprocessen, noggrann och tar sig tid att prata.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-18

Lotta S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt lägenhet. Tycker vi fått det stöd vi förväntade oss att få och att Michaela varit tillgänglig och återkopplat till oss under processens gång, med svar på frågor och hållit oss uppdaterade med senaste info kring försäljningen! Vi känner oss nöjda över att vi valde Michaela! Läs mer
  • 2019-02-15

Niklas B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Extremt påläst om närområdet och föreningarna! Läs mer
  • 2019-02-13

Viktor A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En mycket bra försäljningsprocess. Christian får en att känna att man är i trygga händer från start till mål. Läs mer
  • 2019-02-06

Stefan N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick bra hjälp och det jag hoppades på att få för min gamla lägenhet. Dvs. jag kan rekommendera Michaéla Löfgren. Ha en bra dag! Läs mer
  • 2019-02-05

Dennis L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket proffsig och driven med kunden i fokus! Läs mer
  • 2019-01-31

Fredrik L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet med Christians hjälp.
    Christian är oerhört proffesionell och kunnig. Alltid bra svar på våra frågor.
    Vi nådde vårt försäljningsmål och är oerhört nöjda med resultatet.
    Vi träffade Christian under sensommaren när vi var på jakt efter en lägenhet. När vi sen skulle sälja kände vi att det var självklart vilken mäklare som vi skulle kontakta! Läs mer
  • Rebecca R

2019-01-29

Rebecca R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en lägenhet i kviberg.
    Mäklaren har varit toppen från start till slut, vi Fick sålt lägenheten för mer än förväntat och Vi är så glada att vi valde Christian som mäklare. Vi skulle välja honom om och om igen om vi hade kunnat. Läs mer
  • 2019-01-25

Mikael S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian sålde vår lägenhet som är 92 m2 på Västergatan 4A
    Christian var mycket noggrann och pålitlig som person. Han var otroligt engagerad och motiverad när han sålde vår lägenhet. Det var enkelt att få tag på Christaian och han återkopplade hela tiden hur det gick under hela försäljningsprocessen. Våra förväntningar på Christian var att intre stressa igenom en försäljning utan göra det på ett lugnt och metodiskt sätt och få ut så mycket pengar som möjligt för lägenheten. Vi tycker Christian lyckades med detta och det kände tryggt hela tiden med Christian och vi är så nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-01-24

Malin S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Seriöst bemötande, lyhört och god kommunikatör. Lätt att få förtroende för och lätt att prata med. Svarar alltid och snabbt. Ger realistiska förväntningar på försäljningen och upplever att han även har god kontakt med de olika spekulanterna Läs mer
  • 2019-01-14

Per O skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en bostadsrätt i centralt läge i Göteborg. Läs mer
  • Malin F

2019-01-13

Malin F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt en lägenhet i Göteborg.Christian gav från första stund ett mkt bra och positivt intryck.
    Han var tydlig,trygg,vänlig och verkade mkt kompetent.
    Jag kommer gärna samarbeta med honom igen. Läs mer

Bästa mäklarna i Göteborg:

Ewa D Ewa D tycker: