Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 522 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• Sofie I
    Sofie I skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn är tydlig, proffsig, kunnig och går den extra milen. Jag rekommenderar Torbjörn om ni vill ha en mäklare som tar hand om er affär på bästa möjliga sätt från start till slut.
  • Reuben W
    Reuben W skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Kommer garanterat sälja med Torbjörn nästa gång med :)
  • Robin F
    Robin F skrev om Marcus Davidsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Grymt målmedveten och lyhörd! Kan starkt rekommendera.
  • Malin S
    Malin S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket trevlig och serviceminded. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Anders N
    Anders N skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anna sålde min lägenhet på Hisingen på hösten 2016.
    Innan vi valde mäklare träffade jag två andra, men valet föll på Anna eftersom hon verkade vilja jobba för kunden, och vi tilltalades av Erik Olssons konsept.
    Det gick snabbt från vårt första möte tills dess att lägenheten låg ute till försäljning. Detta kanske bidrog till att planneringen med foto, stylinghjälpen och informationsinsamlingen blev något lidande. Blev nog något telefonsamtal mer än det egentligen hade behövts.
    Väl till försäljingen gick det bra, vi hade en bra kommunikation kring de förhandsbud som inkom.
    Lägenheten såldes sedan med rekord per kvm i området och Anna skötte allt bra med säljare/köpare och papper. Jag fick ett bra helhetsintryck, och kan rekomendera henne till andra som går i säljtankar.
  • Moa W
    Moa W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Behjälplig, kunnig och mycket trevlig mäklare.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har alldeles utmärkt service och hjälp och det bästa bemötandet!
  • Jon M
    Jon M skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är jättenöjd med Michaelas insats. Väldigt bra kommunikation och säljprocessen gick utmärkt tack vare hennes kompetens. Rekommenderar verkligen henne till alla som går i säljtankar.
  • Kristoffer Å
    Kristoffer Å skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Snabba svar (även utanför vanlig arbetstid) och trevligt bemötande. Rekommenderar Michaela varmt för framtida kunder.
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Precis som jag ville att en mäklare skulle vara :)
  • David C
    David C skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian Lindberg är en driven och engagerad mäklare som gjorde allt det lilla extra för att vi som kunder skulle bli nöjda. Han var flexibel och väldigt tillmötesgående kring våra önskemål kring hur vi ville att hela försäljningsprocessen skulle gå till. Tack vare Christians lyhördhet gentemot oss som kunder kände vi oss hela tiden helt trygga och lugna i att han gjorde sitt yttersta för vår skull.
  • Isabel S
    Isabel S skrev om Claudio Agus en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Claudios fick min försäljning att kännas både snabb och smidig. Mycket trevlig och duktig på det han gör, profisionell och inte för "gåpåig" som vissa mäklare kan uppfattas.. Tillsammans fick vi sålt min lägenhet till ett mycket högre pris än vad vi räknat med. Kommer absolut rekomendera honom till vänner och bekanta.
  • Erik R
    Erik R skrev om Claudio Agus en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Grym!
    Alltid tillgänglig och hjälpte även till bär banken strulade lite, kommer aldrig byta mäklare!
  • Arvid A
    Arvid A skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket kunnig, engagerad och seriös. Bra bemötande och uppföljning på frågor.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Claudio Agus en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Claudio har varit väldigt tillgänglig vilket är bra. Han har även alltid varit positiv och noggrann med allt! Från en skala på 1 till 10, ger jag honom full pott. Kan verkligen rekommendera han!
  • Tim J
    Tim J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Snabb och smidig, en bra mäklare som visade intresse och alltid hade bra kunskap om de hon skulle sälja.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick ett positivt bemötande av Michaela och det är mycket viktigt för mig att känna att jag kan lita på den mäklare som jag anlitar. Detta uppfyllde Michaela genom att lyssna på hur jag ville att min affär skulle vara. Affären från det att vi påbörjat processen till dess att kontrakt var skrivit var mycket kort i och med att förhandsbud inkom som jag som säljare var nöjd med så kunde vi skriva kontrakt fort.
    Snygg marknadsföring och fina bilder.
  • Maria W
    Maria W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är väldigt nöjd med Michaela Löfgren och skulle verkligen rekommendera henne!
  • Nils L
    Nils L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och engagerad. Ordnade flera extravisningar.
  • Therese S
    Therese S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt tillmötesgående och lätt att få tag på, snabba svar. Michaela är ansvarsfull och ser sina kunders behov.
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt entusiastisk vilket fick mig stt känna mig trygg! Toppbetyg rätt igenom!
  • Elin G
    Elin G skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är så nöjd med mäklare Torbjörn Berglund. Han är väldigt proffsig och genuint engagerad genom hela försäljningsprocessen. Jag kan verkligen rekommendera alla att anlita Torbjörn!0
  • Niclas Å
    Niclas Å skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra och trevligt bemötande. Snabbt och enkelt utan något krångel.
  • sophia L
    sophia L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Engagerad mäklare som tog sig tid. Noggrann och informativ genom hela processen. Trevligt och eTT gott bemötande hela tiden.
  • Alexandra U
    Alexandra U skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela var mycket kompetent och förtroendegivande. Lätt att prata med och extremt bra service. Vi sålde min lägenhet till det pris jag hoppats på inom 6 dagar, hela processen mycket smidig för alla parter.
  • Shaparak Y
    Shaparak Y skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hej!
    Michael Löfgren har varit väldigt tillgänglig vilket är bra. Hon har även alltid varit positiv och noggrann med allt! Från en skala på 1 till 10, där vi betygsätter hur nöjda vi e med henne, ger vi henne fullpoäng alltså 10.
  • Christina P
    Christina P skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela Löfgren är lågmäld, diskret, tillmötesgående, snabb och effektiv. Hon har utfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet och hon är ärlig samt målinriktad.
  • Julia T
    Julia T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt nöjd! Hon var professionell och hjälpsam under hela processen från början till slut. Man blev som köpare väl bemött när man kom på visningen och hon tog sig tid åt att förklara bostaden. Lätt att prata med och hon var bra på att förklara varje steg vid köp av bostad.Toppenbra!
  • Erik M
    Erik M skrev om Roland Jiremo en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt trevlig, kunnig och serviceminded.
  • Annika A
    Annika A skrev om Roland Jiremo en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Roland var väldigt kunnig och trevlig vid försäljningen av min mammas lägenhet.
    2017-05-05 Roland J svarar Annika A
    Tack Annika! Jag är uppriktigt glad för förtroendet!
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Roland Jiremo en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Roland Jiremo är en otroligt duktig och hängiven mäklare som starkt rekommenderas. Han är trygg, lyhörd och engagerad från start till mål, Roland är fantastisk!
    2017-05-05 Roland J svarar Lena Z
    Tack Lena! Det värmer verkligen!

Hoppas att du får en härlig vår och sommar!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Malena har ett mycket vänligt och professionellt bemötande. Hon utstrålar trygghet, kompetens & ödmjukhet och levererar precis just det.
    Är väldigt tillgänglig och informativ vilket är uppskattat både som säljare och köpare. Är supernöjd och kan varmt rekommenderas!
    2017-04-28 Malena E svarar Camilla L
    Tack Camilla för dina fina ord!
    Camilla L, Malena E gillar detta
  • Tina R
    Tina R skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket proffesionell och trevlig att arbeta med. Vi är mycket nöjda!
    2017-04-28 Malena E svarar Tina R
    Tack för ett gott samarbete, Tina!
    Malena E gillar detta
  • Leya I
    Leya I skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anlitade Torbjörn vid försäljning av min bostadsrätt.

Han är en av Göteborgs absolut bästa toppmäklare!

Professionell, effektiv och förtroendeingivande.

Mvh Leya Inci
  • Leo M
    Leo M skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En engagerad mäklare som med sitt trevliga och pålästa sätt gör dig som säljare trygg i ditt livs kanske viktigaste affär. Kan varmt rekommendera Torbjörn!
  • SONIA K
    SONIA K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ida Lassgård som är mäklare hos Erik Olsson sålde vår lägenhet på förhandsvisning. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda. Hon var driven, höll oss uppdaterade och, inte minst, hittade en kund som var villig att betala ett pris vi var väldigt nöjda med. Hon var även duktig på att ge tips kring förändringar och styling av lägenheten, vilket vi tror hade stor betydelse för försäljningen. Vi kan starkt rekommendera Ida!
  • Anna L
    Anna L skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn är proffsig. Han är väldigt ambitiös och engagerad i det han gör. Att han ger ständig återkoppling på hur affären fortlöper är också mycket uppskattat. Torbjörn är dessutom rak och enkel att ha att göra med. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vill man ha Göteborgs i särklass mest utomordentliga mäklare är det Torbjörn man ska välja. Han gav förutom ett slutpris vi var nöjda med, också service, engagemang och ständig återkoppling som är guld värt vid en lägenhetsförsäljning. När det handlar om en såpass stor affär är det viktigt att anlita någon man verkligen kan lita på, och nu har jag stött på en mäklare som verkligen lever upp till vad han lovar. Därför finns det ingen tvekan om vem som får förmedla min nästa bostad. 10/10!
  • Robin
    Robin skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Lite sent ute med omdöme men har inte orkat ta tag i det tidigare. Vi sålde en lägenhet på centrala Hisingen i oktober 2016. Det var den första egna bostaden som vi skulle sälja och därför var vi väl inget jätte svårt byte för mäklare som kunde tala för sig. Anna verkade jätte bra före (av den anledningen valde vi henne). Men det visade sig att mycket av det som sades bara var säljsnack. För det första blev vi inte riktigt helt nöjda med slutpriset, med tanke på hur mycket prat det hade varit vid vårt första möte om hur Erik Olsson Fastighetsförmedling var de som såg till att kunderna fick bäst betalt för sin bostad. Att vi inte var riktigt nöjda berodde på att lägenheten var nyrenoverad och väldigt fräsch samtidigt som lägenheter, av samma storlek och i samma område, som inte alls var lika fräscha gick för priser som inte var speciellt mycket lägre. Trots det lät Anna super nöjd med hur ''mycket'' högsta budet hamnade på när hon meddelade detta via telefon. Så där uppstod den första besvikelsen men eftersom att vi redan hade köpt ny bostad så hade vi inte tid utan det fick bli en försäljning för det slutpriset. Sedan ingick det att man skulle få hjälp av Anna med att deklarera. För detta bokade vi ett möte och jag och min sambo befann oss på Annas kontor ca 20 minuter innan avtalad tid. Men, så 10 minuter innan vi ska träffas, får jag ett sms från Anna där hon skrev och undrade om vi kunde ses en annan dag då hon var tvungen att åka iväg till en lägenhetsvisning. Förstår inte alls hur man tänker när man meddelar något sådant 10 min innan ett möte. Anna dök trots allt upp då hennes assistens fick tag på henne och kunde meddela att vi redan var på plats. Men när vi väl satt och skulle gå igenom hur vi ska deklarera (vilket var helt nytt för oss då vi aldrig gjort förr) så var hon super stressad samtidigt som hon flera gånger påpekade att hon hade bråttom till en visning och var inte alls till någon hjälp för vår del då . Det blev väldigt tydligt att hon inte längre ville lägga tid på oss då vår lägenhet redan var såld och hon redan hade fått betalt. Vi är otroligt missnöjda med hur allt hanterades! Men det är bra att veta till framtida försäljningar vilken mäklarbyrå man kan välja bort omgående.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hin var lyhörd för mina önskemål och gav bra råd och kom med idéer. Det gick bra att samarbeta och vi hade roligt. Hon är duktig och kan sina saker. Hon är engagerad och målmedveten.
    2017-01-29 Malena E svarar Ingela B
    Tack Ingela för ett fint omdöme och ett bra samarbete!
  • Johan A
    Johan A skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hela affären sköttes jättebra med Malena som mäklare.
    Hon skapade en tillit med sitt professionella agerande och kunnande inom området vilket gjorde att man hade en god kommunikation och förtroende genom hela köpet.
    2017-01-20 Malena E svarar Johan A
    Tack så mycket, Johan, jag hoppas du kommer trivas i lägenheten. Ha det bra!
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Har sålt lägenheter och hus tidigare, men inga har gått lika bra som med Torbjörn.
    Det man snabbt märker är att Torbjörn är en äkta säljare, inte bara en mäklare som kommer in i ytterligare en bostad. Utan Torbjörn identifierar vad just din bostad har för unika detaljer, för att sedan hjälpa till att stärka dessa inför försäljningen. Torbjörn är så positiv och man kan inte annat än att ha roligt och följa med på resan av att sälja sin bostad med honom.

Sålde precis 2st lägenheter med Torbjörn och vi kan inte vara något annat än nöjda från start till slutet. En perfekt säljare om du vill ha extra bra betalt ifrån din försäljning.
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har under årens lopp sålt sex bostadsrätter varav de två senaste med Torbjörn Berglund. Jag kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd med det arbete han lagt ner och att min nästa försäljning kommer ombesörjas av honom. Han är enkel att ha att göra med och är duktig på att kommunicera information om hur affären fortlöper. Han har ett brett kontaktnät vilket han använder flitigt för att rekrytera potentiella köpare även utanför Hemnet. Sammantaget är min uppfattning att det arvode jag betalt är väldigt lågt i relation till vad jag fått. Det arbete han läger ned i kombination med två lyckade försäljningar har gjort mig mer än nöjd.

Ps. Jag har även rekommenderat Torbjörn till en vän som också blev mycket nöjd med sin försäljning och som kommer att återkomma när det är dags att sälja igen.
  • Anna A
    Anna A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag hade äran att ha Torbjörn Berglund som mäklare då jag sålde min första lägenhet. Torbjörn gav direkt ett mycket ambitiöst intryck vilket han upprätthöll genom hela försäljningsprocessen. Han var dessutom alltid närvarande och tvekade inte med att hjälpa till med det där "lilla extra" som är ovärderligt för en säljare. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn som mäklare!
  • Malin L
    Malin L skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn har sålt både min lägenhet och min sambos! Från start till slut har han varit totalt grym! Alltid superglad och trevlig, alltid snabb på att återkoppla och en stor respekt både mot oss som säljare och våra köpare! Det var en fröjd att samarbeta med honom, även för mig som inte direkt hade nerver av stål inför min bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn!
  • Johan G
    Johan G skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en lägenhet jag haft länge med Torbjörn i somras och blev såpass nöjd att han fick sälja min nuvarande lägenhet nu i oktober också.
    Hela processen gick smidigt och jag kände mig alltid delaktig i alla steg. Det förklarades på rätt sätt (som en vanlig människa förstår) och Torbjörn lyssnade på mina önskemål.
    Torbjörn redogjorde även för frågor som uppstod under visningarna och vad han svarade.
    Jag och min sambo kan varmt rekommendera Torbjörn som mäklare, både för sälj och köp.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Caroline Elgestad en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Suverän service, vi kunde inte varit nöjdare!!
    2016-10-26 Caroline E svarar Magnus H
    Hej Magnus! Vad roligt att höra, stort tack!
  • Anders
    Anders skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Gick på en visning som hon höll i. Varit på ca 15 visningar och kan säga att detta var ett skämt!

Så otroligt oprofessionell! En förvirrad mäklare utan känsla för service och ett falskt leende som bara ser klienten som pengar och inget annat.

Akta er för henne!
    2016-09-08 Anna F svarar Anders
    Hej Anders, det var väldigt tråkigt att höra då jag har fått fin respons från mina visningar från spekulanterna. Jag lägger stor vikt vid att vara noga påläst och ta tid för alla. Jag uppskattar mitt jobb som mäklare just för att jag tycker om mötet med människor. Min drivkraft är att göra mina köpare såväl som säljare nöjda, där de båda parterna efter var försäljning får lämna ett omdöme om mig. På en skala från 1-10 där 10 är bäst har jag ett genomsnitt från båda parter på 9,72. Det är jag oerhört stolt över och jobbar envetet med att höja det.
    Jag kan säga att det där leendet var genuint. Jag älskar mitt jobb.

Jag undrar också vilken visning du kan ha varit så missnöjd med? Den senaste jag hade var oerhört populär. Vi var fyra personer på plats från Erik Olsson, jag samt två visningsvärdar och en kock som delade ut snittar på uteplatsen. alla verkade oerhört nöjda? Innan dess hade jag visning innan min semester och jag upplevde samma sak där, och ingen hette Anders?
    2016-09-26 Anders svarar Anna F
    Hej Anna,

Intressant svar, ännu mer intressant är det att du ANMÄLER min recension till RECO och ber om att ta ner den. Hoppsan, är det så Anna Friman får bra betyg på denna sida tro? Genom att anmäla alla negativa (realistiska) kommentarer?

Jag köper inte riktigt argumentet om att du bryr dig om ditt jobb eller klienter för den delen. Det som kanske är mest intressant är att när ni ändå är fyra (4) representanter från företaget, Erik Olsson, hur kommer det sig att ni är så duktiga på att lägga upp massa reklamskyltar på stolpar, vägar m.m. Men inte lika duktiga på att ta ner dom?

Om du nu verkligen älskar ditt jobb och har respekt för vår miljö och samhälle. Så tar du ditt samhällsansvar och ser till att DU/ni inte skräpar ner. Det är väl det minsta ni kan göra om allt annat ändå går så bra och trevligt till under visningen med massa snittar - som du så stolt nämner.

och NEJ - svara inte med att inga skyltar finns kvar långt efter att ni är klara med era/dina visningar. Både du och jag vet att det inte stämmer.

Igen - NEJ - kommentera inte att du/ni måste ha "missat" någon skylt. Då dessa finns framför dina ögon på de områden/gator du/ni arbetar på varje dag är det totalt ologiskt att ni kan missa era egna orangea skyltar.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Parham G
    Parham G skrev om Linda Bundsen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt flertals bostäder, och träffat väldigt många mäklare genom åren, men aldrig en lika professionell och karismatisk mäklare som Linda. Det är med stor glädje som jag nu skriver denna rekommendation, eftersom denna rekommendation har sin grund i ett mycket lyckat samarbete med Linda och samtidigt inneburit en stor framgång och lyckad försäljning av min bostad i Lorensberg, Göteborg.

Efter två misslyckade försök att sälja med Svensk Fastighetsförmedling och en annan relativt välkänd mäklare, bestämde jag, efter noggrann granskning av totalt 3 nya toppmäklare i innerstaden, att överlämna försäljningen till Linda. En anledning var att jag hade följt lindas tidigare försäljningar och noterat att Linda Bundsen från Erik Olsson hade lyckats knäcka många försäljningsrekord i närområdet.

Till alla som letar efter en mäklare med låg mäklararvode rekommenderar jag att ni omgående letar vidare efter en annan mäklare. Linda har varit mycket dyr, och inte nog med det fick jag även betala 40 000 kr för att styla min bostad. Men hon är verkligen värd vartenda öre till den som vågar vinna! Och leta vidare om ni vill ha en mäklare som ni vill bestämma över, då jag med all mitt kontrollbehov fick helt lämna över kontrollen till Linda. Vill ni anlita en mäklare som vet exakt vad hon gör, kör sitt eget race, och gör det som en världsstjärna, slå henne en pling.

Efter våra samtal insåg jag att allt verkligen spelade roll för henne, och att hon var enormt kompetent, ambitiös, karismatisk och professionell. De allra flesta mäklare jag har träffat på visningar och haft över hos mig för att presentera sig själva har känts som riktiga nybörjare jämfört med Linda, rent av som småbarn jämfört med henne, fastän de på pappret har visat sig vara goda mäklare med många lyckade försäljningar. Linda spelar i en helt annan liga och säljer sina bostäder till helt andra priser. Hon visste vilken stylist som passade min bostad bäst av väl beräknade analyser och stylisten lyckades verkligen trolla med min lägenhet. Linda visste exakt vilken tidpunkt jag skulle ut med lägenheten, väntade ut utgångspriset till sista sekunden för att väl avväga mot marknaden och andra konkurrerande bostäder ute, visade sig ha god kontaktnät och än bättre övertalningsförmåga, vet exakt vad och hur hon ska säga och inte säga till en köpare, vet till och med var mina möbler är köpta ifrån (och mycket mer!) och lyckades slutligen slå föreningsrekordet och förvåna alla min bekanta samt många skeptiska grannar!

Sanningen är att jag inte skriver detta eftersom jag bryr mig om andra säljare. I själva verket vill jag att hon förblir min egna lilla skatt och hemlighet. Däremot är jag skyldig Linda att skriva om henne då hon verkligen förtjänar mycket beröm och framgång. Evig tacksam Linda för att du var så professionell och underbar att arbeta med!
  • Olle
    Olle skrev om Linda Bundsen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Linda tog på bästa sätt hand om hela processen från styling till försäljning. Har absolut förtroende för Linda som var snabb och tydlig i sin återkoppling och som jobbade 110% för att sy ihop affären med bästa möjliga utfall – både för säljare och köpare.
    Med en lokal marknadskännedom utöver det vanliga så vet hon exakt vad potentiella köpare söker och kan på så sätt marknadsföra lägenheten till rätt klientel och till rätt pris.
Torbjörn Berglund
Linda Bundsen