Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 535 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• Mikael O
    Mikael O skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och lyhörd mäklare som gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min bostad. Läs mer
  • Alpesh Kanji V
    Alpesh Kanji V skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela L var väldigt bra eftersom hon var ofta tillgänglig samt hörde av sig snabbt tillbaka. Väldigt tålmodigt med det frågor som blev tillställda små som stora. Eftersom det här var mitt första bostadsköp.

Med vänlig hälsning// Alpesh.V Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En mycket bra mäklare! God social kompetens och mycket bra lokalkännedom. Läs mer
  • Sepideh K
    Sepideh K skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian Lindberg är super trevlig kille med otroligt engagemang. Mycket professionell mäklare med proffsigt bemötande och snabba svar vid frågor. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Anton W
    Anton W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian är en toppenkille och en grym mäklare på alla sätt. Lyhörd och tydlig i all kommunikation och alltid tillgänglig för frågor eller information för mig som säljare. Lyckades med en toppennotering i vår förening med försäljningsrekord! Kan starkt rekommendera Christian. Läs mer
  • Felicia B
    Felicia B skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En varm och inlyssnande person som verkligen gjorde allt för att kunna vara till så bra hjälp som möjligt för oss genom hela processen. Michaela fick oss att känna oss lugna och trygga genom en annars väldigt stressig process. Hennes bemötande och serviceanda slog våra förväntningar med hästlängder. Läs mer
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anna sålde vår 3:a hösten 2017 mitt i en vacklande bostadsmarknad. Anna var trygg i sitt bemötande mot oss säljare, som givetvis var nervösa pga marknaden. Vi fick ändå till ett bra slutpris och vi är väldigt nöjda att vi anlitade Anna. Kan varmt rekommendera Anna. Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Socialt kompetent, driven och lyhörd Läs mer
  • Filip K
    Filip K skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket professionell på alla punkter. Något jag uppskattade var tillgängligheten och att alltid känna mig uppdaterad på vad som hände med min bostad. Dessa punkter i samband med god kännedom av området ledde till en lyckad försäljning.

Kan absolut rekommendera Michaéla. Läs mer
  • Johannes F
    Johannes F skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande vilket ledde till en smidig affär. Mäklaren levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Moa J
    Moa J skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är mycket nöjda på alla rätt med Marlena. Läs mer
    Malena E gillar detta
  • Johan M
    Johan M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian skötte min lägenhetsförsäljning exemplariskt. Han vägledde mig genom försäljningens alla steg och var alltid trevlig, positiv och lätt att komma i kontakt med! Det märks att Christian älskar sitt jobb och brinner för det han gör. Jag kommer garanterat att anlita Christian vid kommande försäljningar och även rekommendera mina vänner och familj att göra det samma. Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    C är en målinriktad och seriös mäklare med kundens bästa för ögonen. Vår affär gick smidigt att genomföra och all administration etc genomfördes mycket effektivt av C Läs mer
  • Sofie I
    Sofie I skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn är tydlig, proffsig, kunnig och går den extra milen. Jag rekommenderar Torbjörn om ni vill ha en mäklare som tar hand om er affär på bästa möjliga sätt från start till slut. Läs mer
  • Reuben W
    Reuben W skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Kommer garanterat sälja med Torbjörn nästa gång med :) Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Marcus Davidsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Grymt målmedveten och lyhörd! Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket trevlig och serviceminded. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anna sålde min lägenhet på Hisingen på hösten 2016.
    Innan vi valde mäklare träffade jag två andra, men valet föll på Anna eftersom hon verkade vilja jobba för kunden, och vi tilltalades av Erik Olssons konsept.
    Det gick snabbt från vårt första möte tills dess att lägenheten låg ute till försäljning. Detta kanske bidrog till att planneringen med foto, stylinghjälpen och informationsinsamlingen blev något lidande. Blev nog något telefonsamtal mer än det egentligen hade behövts.
    Väl till försäljingen gick det bra, vi hade en bra kommunikation kring de förhandsbud som inkom.
    Lägenheten såldes sedan med rekord per kvm i området och Anna skötte allt bra med säljare/köpare och papper. Jag fick ett bra helhetsintryck, och kan rekomendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Moa W
    Moa W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Behjälplig, kunnig och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har alldeles utmärkt service och hjälp och det bästa bemötandet! Läs mer
  • Jon M
    Jon M skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är jättenöjd med Michaelas insats. Väldigt bra kommunikation och säljprocessen gick utmärkt tack vare hennes kompetens. Rekommenderar verkligen henne till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Kristoffer Å
    Kristoffer Å skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Snabba svar (även utanför vanlig arbetstid) och trevligt bemötande. Rekommenderar Michaela varmt för framtida kunder. Läs mer
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Precis som jag ville att en mäklare skulle vara :) Läs mer
  • David C
    David C skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian Lindberg är en driven och engagerad mäklare som gjorde allt det lilla extra för att vi som kunder skulle bli nöjda. Han var flexibel och väldigt tillmötesgående kring våra önskemål kring hur vi ville att hela försäljningsprocessen skulle gå till. Tack vare Christians lyhördhet gentemot oss som kunder kände vi oss hela tiden helt trygga och lugna i att han gjorde sitt yttersta för vår skull. Läs mer
  • Isabel S
    Isabel S skrev om Claudio Agus en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Claudios fick min försäljning att kännas både snabb och smidig. Mycket trevlig och duktig på det han gör, profisionell och inte för "gåpåig" som vissa mäklare kan uppfattas.. Tillsammans fick vi sålt min lägenhet till ett mycket högre pris än vad vi räknat med. Kommer absolut rekomendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Erik R
    Erik R skrev om Claudio Agus en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Grym!
    Alltid tillgänglig och hjälpte även till bär banken strulade lite, kommer aldrig byta mäklare! Läs mer
  • Arvid A
    Arvid A skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket kunnig, engagerad och seriös. Bra bemötande och uppföljning på frågor. Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Claudio Agus en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Claudio har varit väldigt tillgänglig vilket är bra. Han har även alltid varit positiv och noggrann med allt! Från en skala på 1 till 10, ger jag honom full pott. Kan verkligen rekommendera han! Läs mer
  • Tim J
    Tim J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Snabb och smidig, en bra mäklare som visade intresse och alltid hade bra kunskap om de hon skulle sälja. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick ett positivt bemötande av Michaela och det är mycket viktigt för mig att känna att jag kan lita på den mäklare som jag anlitar. Detta uppfyllde Michaela genom att lyssna på hur jag ville att min affär skulle vara. Affären från det att vi påbörjat processen till dess att kontrakt var skrivit var mycket kort i och med att förhandsbud inkom som jag som säljare var nöjd med så kunde vi skriva kontrakt fort.
    Snygg marknadsföring och fina bilder. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är väldigt nöjd med Michaela Löfgren och skulle verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Nils L
    Nils L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och engagerad. Ordnade flera extravisningar. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt tillmötesgående och lätt att få tag på, snabba svar. Michaela är ansvarsfull och ser sina kunders behov. Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt entusiastisk vilket fick mig stt känna mig trygg! Toppbetyg rätt igenom! Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är så nöjd med mäklare Torbjörn Berglund. Han är väldigt proffsig och genuint engagerad genom hela försäljningsprocessen. Jag kan verkligen rekommendera alla att anlita Torbjörn!0 Läs mer
  • Niclas Å
    Niclas Å skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra och trevligt bemötande. Snabbt och enkelt utan något krångel. Läs mer
  • sophia L
    sophia L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Engagerad mäklare som tog sig tid. Noggrann och informativ genom hela processen. Trevligt och eTT gott bemötande hela tiden. Läs mer
  • Alexandra U
    Alexandra U skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela var mycket kompetent och förtroendegivande. Lätt att prata med och extremt bra service. Vi sålde min lägenhet till det pris jag hoppats på inom 6 dagar, hela processen mycket smidig för alla parter. Läs mer
  • Shaparak Y
    Shaparak Y skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hej!
    Michael Löfgren har varit väldigt tillgänglig vilket är bra. Hon har även alltid varit positiv och noggrann med allt! Från en skala på 1 till 10, där vi betygsätter hur nöjda vi e med henne, ger vi henne fullpoäng alltså 10. Läs mer
  • Christina P
    Christina P skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela Löfgren är lågmäld, diskret, tillmötesgående, snabb och effektiv. Hon har utfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet och hon är ärlig samt målinriktad. Läs mer
  • Julia T
    Julia T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt nöjd! Hon var professionell och hjälpsam under hela processen från början till slut. Man blev som köpare väl bemött när man kom på visningen och hon tog sig tid åt att förklara bostaden. Lätt att prata med och hon var bra på att förklara varje steg vid köp av bostad.Toppenbra! Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Roland Jiremo en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Väldigt trevlig, kunnig och serviceminded. Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Roland Jiremo en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Roland var väldigt kunnig och trevlig vid försäljningen av min mammas lägenhet. Läs mer
    2017-05-05 Roland J svarar Annika A
    Tack Annika! Jag är uppriktigt glad för förtroendet!
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Roland Jiremo en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Roland Jiremo är en otroligt duktig och hängiven mäklare som starkt rekommenderas. Han är trygg, lyhörd och engagerad från start till mål, Roland är fantastisk! Läs mer
    2017-05-05 Roland J svarar Lena Z
    Tack Lena! Det värmer verkligen!

Hoppas att du får en härlig vår och sommar!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Malena har ett mycket vänligt och professionellt bemötande. Hon utstrålar trygghet, kompetens & ödmjukhet och levererar precis just det.
    Är väldigt tillgänglig och informativ vilket är uppskattat både som säljare och köpare. Är supernöjd och kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-04-28 Malena E svarar Camilla L
    Tack Camilla för dina fina ord!
    Camilla L, Malena E gillar detta
  • Tina R
    Tina R skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket proffesionell och trevlig att arbeta med. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2017-04-28 Malena E svarar Tina R
    Tack för ett gott samarbete, Tina!
    Malena E gillar detta
  • Leya I
    Leya I skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anlitade Torbjörn vid försäljning av min bostadsrätt.

Han är en av Göteborgs absolut bästa toppmäklare!

Professionell, effektiv och förtroendeingivande.

Mvh Leya Inci Läs mer
  • Leo M
    Leo M skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En engagerad mäklare som med sitt trevliga och pålästa sätt gör dig som säljare trygg i ditt livs kanske viktigaste affär. Kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • SONIA K
    SONIA K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ida Lassgård som är mäklare hos Erik Olsson sålde vår lägenhet på förhandsvisning. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda. Hon var driven, höll oss uppdaterade och, inte minst, hittade en kund som var villig att betala ett pris vi var väldigt nöjda med. Hon var även duktig på att ge tips kring förändringar och styling av lägenheten, vilket vi tror hade stor betydelse för försäljningen. Vi kan starkt rekommendera Ida! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn är proffsig. Han är väldigt ambitiös och engagerad i det han gör. Att han ger ständig återkoppling på hur affären fortlöper är också mycket uppskattat. Torbjörn är dessutom rak och enkel att ha att göra med. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer! Läs mer
Torbjörn Berglund
Linda Bundsen