Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 563 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• Simon O
    Simon O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte lägenhet.
    Blev utmärkt bemött, väldigt bra kontakt med Michaéla.
    Ingen press, lätt att prata med, ingen dålig känsla alls.
    5/5, en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi köpte en bostad av Michaela. Hon är professionell, trevlig och kompentent. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Hans C
    Hans C skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela är väldigt proffesionell Läs mer
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket bra arbete med lägenheten och en bra annons på hemnet! Mycket bra jobb under budgivningen. Läs mer
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag fick ett väldigt profisionellt bemötande av Christian.
    Tydlig, rak och ärlig.
    Han lyssnar på förväntningarna man har men även så ger han inga falska förhoppningar.
    Lägenheten blev såld innan visning genom Christians kundnät.
    Smidig och bra affär med en nöjs köpare och säljare.
    BRA JOBBAT! Läs mer
  • Ann Thi V
    Ann Thi V skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ett utmärkt bemötande jag fick och uppskattade verkligen hennes kunnighet och tålamodet!
    Tack så oerhört mycket Michaela Löfgren! Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Våra upplevelse av Christian är mkt positivt. Christian levde verkligen upp till våra förväntningar med försäljningen av våran lgh. Gott bemötande med tydlig och kontinuerlig information inför visning och efter visning samt budgivning. Han lyckades göra det omöjliga möjligt för oss, rena trollkarlen. Läs mer
  • Kamran T
    Kamran T skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har ett stort engagemang i att sälja/ hitta din bostad. Han är lyhörd på dina behov och gör sitt yttersta för att säkerställa kundnöjdhet. Christian är en lösningsorienterad mäklare som du kan räkna med vid eventuella utmaningar. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är jätte nöjda med Michaela Löfgren som vår mäklare. Hon är professionell, förtroendeingivande och det känns som hon verkligen lyssnade på oss. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hon gjorde ett toppen jobb! Väldigt professionell. Läs mer
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian överträffade alla förväntningar jag hade inför försäljningen. Trevlig, lyhörd och ambitiös mäklare som gjorde det enkelt för mig som säljare. Kommer höra av mig till Christian igen vid nästa försäljning och rekommendera honom till alla jag känner! Läs mer
  • Sinisa C
    Sinisa C skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ett bemötande som är i sin egna klass! Mäklaren gör ett väl genomfört arbete. Med sitt engagemang, energi och lyhördhet når har upp till mina förväntningar. En mäklare som jag kan rekommendera starkt. En mäklare som gör sitt bästa för att tillmöte gå säljarens mål och förväntningar. Läs mer
  • Ramin K
    Ramin K skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian och Torbjörn på Erik Olsson var helt grymma att ha och göra med. Vill man sälja bostad i Linné så rekommenderas de två starkt! Läs mer
  • Foto Norden AB
    Foto Norden AB skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Oerhört engagerad och hårt arbetande. Gör allt för att dig som säljare. Ger sig aldrig. Han sålde vår lägenhet i Linnéstaden/Göteborg 150.000kr över utgångspris, trots svalare marknad. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Rosemarie L
    Rosemarie L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian Lindberg rekommenderar jag varmt. Är mycket nöjd med en ytterst proffsig försäljning av min lägenhet Christian gav mig en trygghet och i en kreativ och positiv anda lyckades han sälja trots att marknaden var skakig.
    Bra gjort!! Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mäklaren har gjort ett mycket bra arbete . Läs mer
  • Arman I
    Arman I skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaelas insats var jag väldigt nöjd med. Från början av vårt första möte till försäljning. Både som en vass och duktig mäklare men även ödmjuk och förstående. Blev alltid uppdaterad vilket gav mig känslan av lugn. Jag kan starkt rekommendera Michaela! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En oerhört trevlig och engagerad person där kemin stämde direkt. En enkel person att tycka om både som mäklare och människa. Skötte hela processen med tålamod och engagemang. 10/10! Läs mer
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Tillgänglig. Jobbar hårt och trevlig. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela är proffsig i sitt bemötande, förtroendeingivande och driven, vilket resulterar i en mycket bra försäljning. Toppbetyg! Läs mer
  • Agnes N
    Agnes N skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag hade en ovanlig sits där Michaela var mäklare för en likadan lägenhet som skulle säljas på samma tid. Michaela representerade oss båda på absolut bästa sätt, det kändes tryggt och jag var nöjd med priset jag fick. Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag fick ett väldigt bra och hjälpsamt bemötande av Michaela.

Erfarenheter jag har av många andra mäklare är att de är väldigt stressiga och gjort att jag som köpare inte kände mig trygg. Därför kändes det väldigt bra när jag istället träffade Michaela och fick samarbeta med henne. Hon har varit väldigt lugn och trygg genom hela affären, vilket har gjort att allt har känts bra för mig. Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Professionell. Kreativ. Tar intiativ. Vänlig Läs mer
  • Ola S
    Ola S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian gjorde ett bra arbete och jobbade på ett förtroendegivande sätt med både mig som säljare, men även med köparna vilket utmynnade i en rimlig prisnivå på objektet jag sålde. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är otroligt nöjd med Michaelas jobb. Hon sålde min lägenhet på nolltid och överträffade mina förväntningar vad gäller utfallet av försäljningen - trots en lite orolig marknad. Profesionell, kompetent, handlingskraftigt och trevlig som person. Jag kan varmt rekommendera Michaela om ni letar efter en mäklare. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Riktigt proffsigt bemötande från första mötet till signerat köpeavtal. Alltid anträffbar och mycket flexibel för våra önskemål. En mycket bra mäklare. Läs mer
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela har skött sitt uppdrag på ett mycket proffsigt sätt och vi vill ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Julia Z
    Julia Z skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela var en fantastisk mäklare! Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och lyhörd mäklare som gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min bostad. Läs mer
  • Alpesh Kanji V
    Alpesh Kanji V skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela L var väldigt bra eftersom hon var ofta tillgänglig samt hörde av sig snabbt tillbaka. Väldigt tålmodigt med det frågor som blev tillställda små som stora. Eftersom det här var mitt första bostadsköp.

Med vänlig hälsning// Alpesh.V Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En mycket bra mäklare! God social kompetens och mycket bra lokalkännedom. Läs mer
  • Sepideh K
    Sepideh K skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian Lindberg är super trevlig kille med otroligt engagemang. Mycket professionell mäklare med proffsigt bemötande och snabba svar vid frågor. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Anton W
    Anton W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian är en toppenkille och en grym mäklare på alla sätt. Lyhörd och tydlig i all kommunikation och alltid tillgänglig för frågor eller information för mig som säljare. Lyckades med en toppennotering i vår förening med försäljningsrekord! Kan starkt rekommendera Christian. Läs mer
  • Felicia B
    Felicia B skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En varm och inlyssnande person som verkligen gjorde allt för att kunna vara till så bra hjälp som möjligt för oss genom hela processen. Michaela fick oss att känna oss lugna och trygga genom en annars väldigt stressig process. Hennes bemötande och serviceanda slog våra förväntningar med hästlängder. Läs mer
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anna sålde vår 3:a hösten 2017 mitt i en vacklande bostadsmarknad. Anna var trygg i sitt bemötande mot oss säljare, som givetvis var nervösa pga marknaden. Vi fick ändå till ett bra slutpris och vi är väldigt nöjda att vi anlitade Anna. Kan varmt rekommendera Anna. Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Socialt kompetent, driven och lyhörd Läs mer
  • Filip K
    Filip K skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket professionell på alla punkter. Något jag uppskattade var tillgängligheten och att alltid känna mig uppdaterad på vad som hände med min bostad. Dessa punkter i samband med god kännedom av området ledde till en lyckad försäljning.

Kan absolut rekommendera Michaéla. Läs mer
  • Johannes F
    Johannes F skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande vilket ledde till en smidig affär. Mäklaren levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Moa J
    Moa J skrev om Malena Ek en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är mycket nöjda på alla rätt med Marlena. Läs mer
    Malena E gillar detta
  • Johan M
    Johan M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian skötte min lägenhetsförsäljning exemplariskt. Han vägledde mig genom försäljningens alla steg och var alltid trevlig, positiv och lätt att komma i kontakt med! Det märks att Christian älskar sitt jobb och brinner för det han gör. Jag kommer garanterat att anlita Christian vid kommande försäljningar och även rekommendera mina vänner och familj att göra det samma. Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    C är en målinriktad och seriös mäklare med kundens bästa för ögonen. Vår affär gick smidigt att genomföra och all administration etc genomfördes mycket effektivt av C Läs mer
  • Sofie I
    Sofie I skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn är tydlig, proffsig, kunnig och går den extra milen. Jag rekommenderar Torbjörn om ni vill ha en mäklare som tar hand om er affär på bästa möjliga sätt från start till slut. Läs mer
  • Reuben W
    Reuben W skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Kommer garanterat sälja med Torbjörn nästa gång med :) Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Marcus Davidsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Grymt målmedveten och lyhörd! Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket trevlig och serviceminded. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Anna Friman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anna sålde min lägenhet på Hisingen på hösten 2016.
    Innan vi valde mäklare träffade jag två andra, men valet föll på Anna eftersom hon verkade vilja jobba för kunden, och vi tilltalades av Erik Olssons konsept.
    Det gick snabbt från vårt första möte tills dess att lägenheten låg ute till försäljning. Detta kanske bidrog till att planneringen med foto, stylinghjälpen och informationsinsamlingen blev något lidande. Blev nog något telefonsamtal mer än det egentligen hade behövts.
    Väl till försäljingen gick det bra, vi hade en bra kommunikation kring de förhandsbud som inkom.
    Lägenheten såldes sedan med rekord per kvm i området och Anna skötte allt bra med säljare/köpare och papper. Jag fick ett bra helhetsintryck, och kan rekomendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Moa W
    Moa W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Behjälplig, kunnig och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har alldeles utmärkt service och hjälp och det bästa bemötandet! Läs mer
  • Jon M
    Jon M skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag är jättenöjd med Michaelas insats. Väldigt bra kommunikation och säljprocessen gick utmärkt tack vare hennes kompetens. Rekommenderar verkligen henne till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Kristoffer Å
    Kristoffer Å skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Snabba svar (även utanför vanlig arbetstid) och trevligt bemötande. Rekommenderar Michaela varmt för framtida kunder. Läs mer
Torbjörn Berglund
Michaela Löfgren