Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 619 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• Ann-Charlott A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en lägenhet 2 RoK i innerstaden.
    Mäklaren är en mycket engagerad person som älskar sitt arbete, är lätt att kommunicera med, oftast nåbar, väldigt resultatinriktad och socialt mycket trevlig.
    Han levde upp till mina förväntningar och utförde arbetet helt enligt överenskommelse. Läs mer
  • Hugo D skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David hjälpte oss att sälja vår tvåa. Bra och tydlig kommunikation, gav rimliga förväntningar och uppföljde dessa. Läs mer
  • Emelie J skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har sålt en 2:a i masthugget. David är mycket trevlig och jobbade hårt för att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Vi är väldig nöjda! Läs mer
  • Anders D skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag tycker David har varit bra som mäklare gällande försäljningen av min bostadsrätt.
    Han harit bra gällande visningarna. Han har varit väldigt informativ under hela tiden och alltid hållt mig underrättad när det hände något.
    Så mitt omdöme gällande hans insats som mäklare av försäljningen av min lägenhet är mycket väl godkänd.
    VH
    Anders Läs mer
  • Sinem A skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och kunde ställa upp på tex förhandsvisning som bidrog till en snabb/smidig affär.
    Det har gått att kunna samtala och ställa frågor till David och få trevliga svar. Läs mer
  • Åsa T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är jättenöjda med Michaéla och kan verkligen rekommendera henne. Professionell och mycket kompetent samtidigt som hon är väldigt trevlig och social. Hon gav oss mycket stöttning och var väldigt aktiv och närvarande under vår process.  Läs mer
  • Sanja M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och proffsig i sitt arbete. Väldigt hjälpsam vid frågor Läs mer
  • Lena E skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har sålt en 1:a på Guldheden och är mycket nöjda med Christian Lindbergs bemötande och omhändertagande av försäljningen. Påläst om föreningen inför visningen och behjälplig med att reda ut krångliga ägarförhållande. Lyckades dessutom sälja till ett mycket bra pris. Läs mer
  • MARIA A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 2:a i Majorna och Torbjörn var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Jag valde honom för att han har bra koll på området och ett driv att göra bra affärer samtidigt som han är väldigt kundorienterad och lyhörd. Jag tycker att han var precis det stöd som jag ville ha under min försäljning! Läs mer
  • Henry J
    Henry J skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt bostadsrätt i Majorna
    Bemötandet var varmt och bemötande.
    Förväntningen var att få ut det pris vi tänkte oss.
    Bra och snabb hantering av försäljningen Läs mer
  • MIMMI D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag kan varmt rekommendera Torbjörn!
    Har köpt 1 och sålt 2 lägenheter med honom och han är helt klart den bästa! Alltid glad och trevlig, lätt att få kontakt med och man känner sig lugn och trygg genom hela processen!
    Han uppfyllde våra förväntningar med råge och han är ett proffs helt enkelt!! Läs mer
  • PETER S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra kontakter å hjälp innan försäljning
    Mottaglig för att sänka sitt arvode
    Toppen i arbetet att hålla igång budgivningen
    Ett Profs helt enkelt
    Peter sandsjö Läs mer
  • NIMROD D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt 2 lgh, köpt en. Har haft kontakt m flera andra mäklare tidigare Torbjörn klart bäst! På alla områden - imponerades av varm, rak kontakt - alltid kommunikativ, hög mäklarkvalite' i hela processen! Löste problem på ett effektivt och elegant sätt! Läs mer
  • FELIX F skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn tog hand om försäljningen av min bostadsrätt i centrala Göteborg. Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Jag hade ganska höga förväntningar och krav eftersom att jag ville ha ett visst belopp för att sälja lägenheten. Torbjörn var väldigt tillmötesgående och flexibel och gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd, vilket jag också blev när försäljningen gick igenom. Jag är både tacksam och imponerad av Torbjörns insatts och tvekar inte en sekund på att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Helena L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi var mycket nöjda med Christians arbete! Lyhörd, professionell och trevlig. Höll oss ständigt uppdaterade och var alltid lätt att nå. Rekommenderas! Läs mer
  • Zlatan P skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ärlighet och transparens är något jag värdesätter väldigt mycket hos en mäklare och Torbjörn levde upp till dessa krav med råge. Han lyckades maximera försäljningspriset och detta samtidigt som han skötte allt utan att jag behövde lägga ned någon större energi. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • PONTUS L skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Otroligt professionell.
    Hade hela tiden bra dialog och Torbjörn återkopplade ofta för att hålla mig uppdaterad.
    Höll vad han lovade. Läs mer
  • Filip W
    Filip W skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har tidigare arbetat med många mäklare i Göteborg och har varit nöjd. Men Torbjörn Berglund höjde ribban till en helt ny nivå. Han är otroligt proffsig, enkel och duktig. Vi hade tajt relation genom hela processen där alla tre parter gick ur som vinnare. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag skulle sälja min lägenhet i Masthugget Göteborg och fick lyckan att få Torbjörn som mäklare. Helt fantastiks förmåga att kunna möta mig och mina önskemål, han är väldigt inkännande! Hela processen blev en jättebra upplevelse, allt gick så smidigt. Över all förväntan och topp betyg till Torbjörn! Läs mer
    2018-11-16 Torbjörn B svarar Linda B
    Tack för det orden, värmer! :-)
  • Ali A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En kundupplevelse i världsklass!

Torbjörn överträffar alla förväntningar jag hade kring affären.
    Rekommendera Torbjörn till alla som går i säljtankar och vill ha något extra.
    Jag har både köpt via Torbjörn och sålt via honom.
    Helt enkelt 10 av 10 i alla kategorier! Läs mer
    2018-11-16 Torbjörn B svarar Ali A
    Tack för det fina orden, underbart att höra att du är nöjd :-)
  • Maria M skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte en bostadsrätt ute på Hisingen. Fick ett trevlig bemötande och svar på mina frågor. Har fått mycket hjälp med de frågor jag har haft. Väldigt trevligt och bra bemötande. Har haft en trevlig köpupplevelse och är mycket nöjd! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Anton S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela har mycket framgångsrikt hjälpt mig att sälja min lägenhet både snabbt och till ett pris som jag är mycket nöjd med.
    Vi valde Michaela framför en annan mäklare då vi föredrog hennes trevliga bemötande och goda och positiva intryck.
    Allt som allt så tror jag att både Michaela, jag och min pappa tycker att försäljning har gått både snabbt och smärtfritt.
    5/5! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Anna S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick ett mycket bra och proffsigt första intryck som höll sig genom hela processen. Mäklaren var noggrann, kunnig och gav ett förtroendeingivande intryck. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en landshövdings lägenhet.
    Valde att sälja genom Christian pågrund av tryggheten jag kände under första mötet och hans tidigare erfarenheter.
    Han var proffsig åt båda håll och jag tror att även köparen kände sig lika trygg som jag säljaren gjorde. Läs mer
  • Denny W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt en etta på Bisittaregatan och har under det senaste halvåret tittat på lägenheter i Gbg östra och bjudit och analyserat och denna lägenhet ville vi gärna köpa och då fick vi ett väldigt proffsigt och angagerad bemötande av Christian
    Vi var på besök i Gbg under ett par dagar och Christian fick till ett avslut på affären väldigt fort och bra
    Med vänlig hälsning,
    Fam Wincent Läs mer
  • Peter B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en 2:a i linné. Fick verkligen en bra känsla av Christian direkt. Under hela processen så har han alltid haft en bra dialog med oss och jag upplevde att Christian gav allt för att få till en så bra försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela förmedlar en känsla av lugn och kontroll, vilket gav mig en trygghet under hela försäljningsprocessen. Hon höll mig väl informerad och gav mig en tydlig bild över risker, möjligheter och förväntningar. Jag kan starkt rekommendera att anlita Michaela som mäklare! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Anna O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela var professionel, hjälpsam, vänlig och otroligt bra på kundkontakt. Jag köpte en lägenhet av henne som jag är otroligt nöjd med. Har inget negativt att säga! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Josefine H skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi köpte en trea. Nybygge i Kallebäck. Blev bemött på ett väldigt rakt, tydligt och trevligt sätt. Det var också detta som jag hade för förväntningar så hon levde upp till dessa. Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Rebecka G skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en etta på 37 kvadrat. Såg inte fram emot försäljningsprocessen men det gick över förväntningarna bra. Michaela var lättsam och tydlig och jag fick så mycket pengar för den som jag önskat och det gick mycket smidigare och snabbare än jag kunnat drömma om. Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Mattias A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 1:a i Lunden, Göteborg. Jag hade från början höga förväntningar på Christian, som han verkligen levde upp till. Tydlighet och struktur från första början tills dess att lägenheten såldes. Med ett stort engagemang och driv fick Christian till en affär som jag är mycket nöjd med. Vill sammanfatta min upplevelse som väldigt bra och rekommenderar Christian alla dagar i veckan. Läs mer
  • Mehras S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd och lätt att få tag på.
    Har hög energi och är målinriktad.
    Upplevs charmig och socialt kompetent. Läs mer
  • Mia D skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde en lägenhet i centrum i ett område där Christian säljer många lägenheter. Jag gillade att arbeta med honom då han alltid lätt att nå, professionell och jobbar hårt! Delar med sig av hur han tänker att planering ska gå till och är inkännande och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med budet jag fick när jag sålde med Christian. Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn sålde våran 3a i Johanneberg och han levererade högt över våra förväntningar. Alltid trevlig och positiv. Nästa gång vi säljer blir det Torbjörn som får uppdraget! Läs mer
  • Klara D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt när han sålde vår bostad i Johanneberg, allt trots en svajig bostadsmarknad.

Engagemang, professionalism, hög ambitionsnivå, stor områdeskunskap och punktlighet kännetecknar Torbjörns arbete. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • Nina P
    Nina P skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi sålde en bostad i Linnéstaden i Göteborg under en period då det var väldigt dålig efterfrågan. Torbjörn lyckades ändå hitta ett par säljare och fick säljarna att lägga ett högre bud mot sig själva och där båda parter kom ut nöjda ur processen. Kommunikationen genom hela försäljningen var mycket god och Torbjörn var mycket tillmötesgående. Torbjörn var också den mäklare som sålde lägenheten till oss och då vi ansåg att han skötte det utmärkt även då valde vi att ta hjälp av honom vid försäljningen, kan varmt rekommendera att välja Torbjörn som er mäklare! Läs mer
  • Maria W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Har sålt en bostadsrätt i centrala stan, 2 rok.

Christian är en mycket driven och engagerad mäklare. Han är en duktig säljare. Det märks att hans jobb är viktigt för honom. Christian är lätt att få tag på. Jag blev alltid väldigt snabbt kontaktad tillbaka om jag sökt honom. Christian är väldigt social men framför allt lättpratad vilket jag tyckte kändes väldigt bra. Jag träffade två mäklare innan min försäljning men Christian blev det självklara valet. Läs mer
  • Emelie S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    - Snabb återkoppling.
    - Blev väl bemött. Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Carolina B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anlitade Christian Lindberg vid försäljning av min 30-talslägenhet.
    Christian är vad jag skulle säga ’säljig’, vilket kändes rätt i min situation. Väl anlitad för tjänsten antogs en mer personlig och lugn ton.

Fick intrycket av att slutpriset på lägenheten skulle varit högre av vad mäklaren först utlovade, men å andra sidan är det marknaden som styr priset.
    Dock gjorde Christian Lindberg att jag valde att acceptera ett bud som jag kunde känna mig nöjd med.

Min sammanfattande upplevelse av Christian är positiv. Läs mer
  • Daniel P skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har varit fantastisk på alla sätt vid försäljningen av vår tvåa i Gamlestaden. Han har genom hela processen funnits nära till hands och svarat på mejl och telefon så fort det funnits någon fråga. Vi lade tillsammans upp en plan för hur försäljningen skulle gå till men Christian hade alltid en plan B och plan C för alla tänkbara scenarier. Han har haft ett stort personligt engagemang men samtidigt skött allt väldigt professionellt. Det viktigaste vid försäljningen var trots allt att lägenheten såldes för ett bra pris och på den punkten så överträffade Christian våra förväntningar trots en svalare bostadsmarknad den senaste tiden.
    Vi skulle utan tvekan rekommendera Christian att sälja även nästa lägenhet åt oss. Han gjorde ett kanonjobb på alla punkter! Läs mer
  • Michaela F skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela hjälpte mig nyligen med att sälja min bostadsrätt och jag är mer än nöjd. Hon är riktigt proffsig, snabb och enkel. Det har känts väldigt tryggt med Michaela genom hela försäljningsprocessen. Hon har levt upp till alla de förväntningar som jag har på en riktigt bra mäklare. Jag kan varmt rekommendera Michaela till alla som går i säljtankar! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Evelina S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Att välja att sälja med Christian Lindberg på Erik Olsson rekommenderar jag alla att göra. Redan från första mötet så kändes det självklart att välja honom, med tanke på hans driv och proffsiga presentation av sin själv. Med tanke på hans behagliga sätt att bemöta människor, sociala kompetens, lyhördhet och hårt jobb under i princip alla vakna timmar på dygnet så visste jag att affären skulle ro i land.
    Min 1 a i Majorna är nu såld och jag är mer än nöjd med vad resultatet blev. Kommer definitivt jobba med honom igen / Evelina Läs mer
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vid försäljningen av min bostadsrätt anlitade jag Christian på Erik Olsson eftersom jag hört att han var en bra mäklare. Jag hade höga förväntningar som infriades. Christian är mycket affärsmässig, resultatinriktad och driven som person. Dessutom är Christian trevlig och lättsam. Läs mer
  • Sebastian J skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde under sommaren min tvåa i Göteborg och kom tidigt i kontakt med Christian, vilket jag är väldigt glad för! Det var min första försäljning och jag behövde någon som kunde vägleda och stötta mig i hela processen. Christian fanns där från dag 1 och gjorde alltid sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg och att det skulle bli en bra affär. Med tanke på rådande marknadsläge blev det en tuff affär och Christian gick den extra milen och visade prov på sin skicklighet genom att ro hem en mycket lyckosam affär. Det hade aldrig gått utan Christian! Läs mer
  • Tomas A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Supernöjd med bemötandet samt slutpriset! Allt trots kinkig bostadsmarknad.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Therese E skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en etta på centrala hisingen. Mycket bra bemötande från Michaela. Engagerad och ambitiös. Som jag förväntade mig. Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Lina E skrev om Jeanette Hollander en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Extremt oprofessionell och opålitligt mäklare. Trots att vi lagt sista bud och kommit överens med mäklaren om att skriva avtal och att budgivningen var avslutad så blev vi lurade bara en kort stund innan avtalet skulle skrivas på. Vi hade fått hennes ord på och bestämt tidpunkt för avtalet när mäklaren fortsatte ta emot andra bud. Vi har träffat många mäklare i vår jakt på boende men tyvärr aldrig mött en så otillförlitlig förut. Rekommenderas ej! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en del lägenheter tidigare och kan därmed jämföra mot vad andra mäklare levererat. Torbjörns arbete utmärker sig från övriga.

Professionalism, stor marknadskunskap och ett starkt driv att skapa en bra affär kännetecknar Torbjörns arbete. Jag kan varmt rekommendera honom till ert säljuppdrag. Läs mer
  • Stefan W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har sålt vår 3a i Annedal.

Bra och tydlig genomgång av processen, förväntningar, säljarens och mäklarens roll och alternativ, mm.

Christian är artig, kommunikativ, punktlig och framstår som intresserad av en god affär för såväl säljare, köpare och mäklare.

Lägenheten såldes enligt önskemål utan öppen annonsering, vilket fungerade bra.

Vi kan absolut rekommendera Christian som mäklare vid försäljning av liknande objekt. Läs mer
  • Cajsa S
    Cajsa S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Michaela har varit mycket proffsig och haft ett fantastiskt bemötande. Mycket lyhörd för mina tankar men också tydlig med sin professionella bedömning av exempelvis försäljningsläge. En varm och öppen personlighet har gjort att samarbetet flutit på bra och jag som säljare har känt mig trygg och sedd i processen. Kan varmt rekommendera Michaela till alla som går i säljtankar! Läs mer
Torbjörn Berglund
Michaela Löfgren