Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 595 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• Mattias A
    Mattias A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 1:a i Lunden, Göteborg. Jag hade från början höga förväntningar på Christian, som han verkligen levde upp till. Tydlighet och struktur från första början tills dess att lägenheten såldes. Med ett stort engagemang och driv fick Christian till en affär som jag är mycket nöjd med. Vill sammanfatta min upplevelse som väldigt bra och rekommenderar Christian alla dagar i veckan. Läs mer
  • Mehras S
    Mehras S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd och lätt att få tag på.
    Har hög energi och är målinriktad.
    Upplevs charmig och socialt kompetent. Läs mer
  • Mia D
    Mia D skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde en lägenhet i centrum i ett område där Christian säljer många lägenheter. Jag gillade att arbeta med honom då han alltid lätt att nå, professionell och jobbar hårt! Delar med sig av hur han tänker att planering ska gå till och är inkännande och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med budet jag fick när jag sålde med Christian. Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn sålde våran 3a i Johanneberg och han levererade högt över våra förväntningar. Alltid trevlig och positiv. Nästa gång vi säljer blir det Torbjörn som får uppdraget! Läs mer
  • Klara D
    Klara D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt när han sålde vår bostad i Johanneberg, allt trots en svajig bostadsmarknad.

Engagemang, professionalism, hög ambitionsnivå, stor områdeskunskap och punktlighet kännetecknar Torbjörns arbete. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • Nina P
    Nina P skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi sålde en bostad i Linnéstaden i Göteborg under en period då det var väldigt dålig efterfrågan. Torbjörn lyckades ändå hitta ett par säljare och fick säljarna att lägga ett högre bud mot sig själva och där båda parter kom ut nöjda ur processen. Kommunikationen genom hela försäljningen var mycket god och Torbjörn var mycket tillmötesgående. Torbjörn var också den mäklare som sålde lägenheten till oss och då vi ansåg att han skötte det utmärkt även då valde vi att ta hjälp av honom vid försäljningen, kan varmt rekommendera att välja Torbjörn som er mäklare! Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Har sålt en bostadsrätt i centrala stan, 2 rok.

Christian är en mycket driven och engagerad mäklare. Han är en duktig säljare. Det märks att hans jobb är viktigt för honom. Christian är lätt att få tag på. Jag blev alltid väldigt snabbt kontaktad tillbaka om jag sökt honom. Christian är väldigt social men framför allt lättpratad vilket jag tyckte kändes väldigt bra. Jag träffade två mäklare innan min försäljning men Christian blev det självklara valet. Läs mer
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    - Snabb återkoppling.
    - Blev väl bemött. Läs mer
  • Carolina B
    Carolina B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Anlitade Christian Lindberg vid försäljning av min 30-talslägenhet.
    Christian är vad jag skulle säga ’säljig’, vilket kändes rätt i min situation. Väl anlitad för tjänsten antogs en mer personlig och lugn ton.

Fick intrycket av att slutpriset på lägenheten skulle varit högre av vad mäklaren först utlovade, men å andra sidan är det marknaden som styr priset.
    Dock gjorde Christian Lindberg att jag valde att acceptera ett bud som jag kunde känna mig nöjd med.

Min sammanfattande upplevelse av Christian är positiv. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har varit fantastisk på alla sätt vid försäljningen av vår tvåa i Gamlestaden. Han har genom hela processen funnits nära till hands och svarat på mejl och telefon så fort det funnits någon fråga. Vi lade tillsammans upp en plan för hur försäljningen skulle gå till men Christian hade alltid en plan B och plan C för alla tänkbara scenarier. Han har haft ett stort personligt engagemang men samtidigt skött allt väldigt professionellt. Det viktigaste vid försäljningen var trots allt att lägenheten såldes för ett bra pris och på den punkten så överträffade Christian våra förväntningar trots en svalare bostadsmarknad den senaste tiden.
    Vi skulle utan tvekan rekommendera Christian att sälja även nästa lägenhet åt oss. Han gjorde ett kanonjobb på alla punkter! Läs mer
  • Michaela F
    Michaela F skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela hjälpte mig nyligen med att sälja min bostadsrätt och jag är mer än nöjd. Hon är riktigt proffsig, snabb och enkel. Det har känts väldigt tryggt med Michaela genom hela försäljningsprocessen. Hon har levt upp till alla de förväntningar som jag har på en riktigt bra mäklare. Jag kan varmt rekommendera Michaela till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Att välja att sälja med Christian Lindberg på Erik Olsson rekommenderar jag alla att göra. Redan från första mötet så kändes det självklart att välja honom, med tanke på hans driv och proffsiga presentation av sin själv. Med tanke på hans behagliga sätt att bemöta människor, sociala kompetens, lyhördhet och hårt jobb under i princip alla vakna timmar på dygnet så visste jag att affären skulle ro i land.
    Min 1 a i Majorna är nu såld och jag är mer än nöjd med vad resultatet blev. Kommer definitivt jobba med honom igen / Evelina Läs mer
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vid försäljningen av min bostadsrätt anlitade jag Christian på Erik Olsson eftersom jag hört att han var en bra mäklare. Jag hade höga förväntningar som infriades. Christian är mycket affärsmässig, resultatinriktad och driven som person. Dessutom är Christian trevlig och lättsam. Läs mer
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde under sommaren min tvåa i Göteborg och kom tidigt i kontakt med Christian, vilket jag är väldigt glad för! Det var min första försäljning och jag behövde någon som kunde vägleda och stötta mig i hela processen. Christian fanns där från dag 1 och gjorde alltid sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg och att det skulle bli en bra affär. Med tanke på rådande marknadsläge blev det en tuff affär och Christian gick den extra milen och visade prov på sin skicklighet genom att ro hem en mycket lyckosam affär. Det hade aldrig gått utan Christian! Läs mer
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Supernöjd med bemötandet samt slutpriset! Allt trots kinkig bostadsmarknad.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Therese E
    Therese E skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en etta på centrala hisingen. Mycket bra bemötande från Michaela. Engagerad och ambitiös. Som jag förväntade mig. Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Jeanette Hollander en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Extremt oprofessionell och opålitligt mäklare. Trots att vi lagt sista bud och kommit överens med mäklaren om att skriva avtal och att budgivningen var avslutad så blev vi lurade bara en kort stund innan avtalet skulle skrivas på. Vi hade fått hennes ord på och bestämt tidpunkt för avtalet när mäklaren fortsatte ta emot andra bud. Vi har träffat många mäklare i vår jakt på boende men tyvärr aldrig mött en så otillförlitlig förut. Rekommenderas ej! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en del lägenheter tidigare och kan därmed jämföra mot vad andra mäklare levererat. Torbjörns arbete utmärker sig från övriga.

Professionalism, stor marknadskunskap och ett starkt driv att skapa en bra affär kännetecknar Torbjörns arbete. Jag kan varmt rekommendera honom till ert säljuppdrag. Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har sålt vår 3a i Annedal.

Bra och tydlig genomgång av processen, förväntningar, säljarens och mäklarens roll och alternativ, mm.

Christian är artig, kommunikativ, punktlig och framstår som intresserad av en god affär för såväl säljare, köpare och mäklare.

Lägenheten såldes enligt önskemål utan öppen annonsering, vilket fungerade bra.

Vi kan absolut rekommendera Christian som mäklare vid försäljning av liknande objekt. Läs mer
  • Cajsa S
    Cajsa S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Michaela har varit mycket proffsig och haft ett fantastiskt bemötande. Mycket lyhörd för mina tankar men också tydlig med sin professionella bedömning av exempelvis försäljningsläge. En varm och öppen personlighet har gjort att samarbetet flutit på bra och jag som säljare har känt mig trygg och sedd i processen. Kan varmt rekommendera Michaela till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Duktig & driven mäklare , alltid tillgänglig från början till sluten affär.
    Christian är en mäklare jag väljer om & om igen, verkligen att rekommendera! Läs mer
  • William R
    William R skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela hjälpte mig och min sambo att värdera och sälja vår lägenhet när vi beslutade oss för att flytta. Hon hade mycket bra koll på området och var närvarande och trevlig, alltid redo att svara på frågor och se till att saker blev av.

Vi har också upplevt att hon fått en bra kontakt med de som var intresserade av lägenheten, något som såklart är mycket viktigt inför försäljning.

Vi skulle absolut rekommendera Michaela till andra! Läs mer
  • John L
    John L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt bostad

Mäklaren Michaela Löfgren är trevlig, förtroende ingivande, visade tålamod när banken tog tid, och har ett professionellt uppträdande.
    Sammanfattning högsta betyg.

John Läs mer
  • Li S
    Li S skrev om Jenny Wahlström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Välj Jenny om du söker en mäklare som är engagerad, alert, flexibel och korrekt. Dessutom tillgänglig och hjälpsam på bästa sätt. Jenny är proffsig och en trygg förmedlare. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar. Läs mer
  • Marie-heléne A
    Marie-heléne A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Proffesionell, tålmodig, lyhörd, engagerad och stöttande. Otroligt att ha en sådan mäklare vid så stora och viktiga beslut som det är att såväl köpa som sälja. Kan varmt rekommendera Christian Lindberg. Läs mer
  • Dajana M
    Dajana M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde västergatan 16!
    Christian gjorde allt och lite till för att jag skulle vara nöjd! Han dessutom kunnig! Han levde upp till alla förväntningar och mer till och med! Jag är GARANTERAD återkommande kund! Sveriges snällaste och duktigaste mäklare! Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mikaela hjälpte oss sälja en trea i Lundby. Vi tog in offert från tre mäklare och valde Mikaela för att personkemin stämde bäst. Trots trögare marknad än beräknat lyckades vi sälja med vinst. Dock tog det längre tid än väntat. Ändå nöjda! Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian var en fantastisk mäklare som var med under hela processen. Han ställde upp mer eller mindre dygnet runt, och hjälpte till med allt från kontakt med hantverkare till att ge råd kring styling.

Jag är oerhört nöjd med Christians insats och är väldigt glad att jag inte valde någon annan! Läs mer
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Är mycket nöjd med Christian, han var oerhört engagerad under hela resans gång och höll mig uppdaterad. Även om jag hade en hög målsättning gällande slutpris så levde han upp till detta till fullo. Om ni funderar på att sälja er bostad så tveka inte en sekund på att anlita Christian, varmaste rekommendationerna från mig Läs mer
  • Afshin
    Afshin skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Let me say the final word in the beginning: Ida is the BEST realtor anyone could wish for.
    We had an excellent experience with her and she took care of everything professionally and in a precise manner. She is extremely knowledgeable, clear and straightforward, and in addition to all that, she is very charming and sociable. She was always available and answered all of our questions and addressed all of our concerns. If you are looking to sell your apartment, she is the best bet you've got. I strongly recommend her. Läs mer
  • Roula H
    Roula H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en 3rums lägenhet på Olivedalsgatan med hjälp av Christian . En mycket trevlig kille , med mycket goda kunskaper om vårt område och HSB förening, vilket jag anser är viktigt .
    Mina förväntningar var att få ut en viss summa , vilket han uppfyllde.
    En bra affär inom rimlig tid . Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Christian på Erik Olsson. Bemötandet från Christian var helt fantastiskt från första dagen. Alla förväntningar uppfylldes. Jag ville att det skulle gå smidigt, lätt och utan någon oro då jag kände att det kan vara stressande att sälja bostad och manga frågetecken som dyker upp.
    Christian var proaktiv och informativ hela tiden, det minsta lilla som dök upp som ett frågetecken det besvarade Christian med en gang genom sin höga kompetens och säkerställde att jag förstod allt. Han var tillgänglig hela tiden, effektiv, förstående, förtroendeingivande vilket var en underbar känsla och kvittot på det var att jag varje dag kännde "jag har valt den perfekta mäklaren". En helt fantastisk mäklare som rekommenderas alla dagar om året. 10 av 10 stjärnor ger jag Christian, då han verkligen levererar på alla plan! Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpt bostadsrätt. Mycket nöjd med allt bemötande! Michaela informerade oss väl om allt, hur budgivning samt försäljning gick till och vi fick ett jättebra intryck! Proffsigt och seriöst, men ändå personligt. Läs mer
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Är så nöjd med Christian, kan varmt rekommendera honom till andra om ni vill få den bästa mäklaren. Han är engagerad och lyhörd med allt och väldigt professionell. Man märker att han brinner för sitt yrke till 110% och jag kan inte vara annat än nöjd! Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Han är en mycket bra förhandlare! Läs mer
  • Farbror R
    Farbror R skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vill du ha en stjärnmäklare som levererar ska du välja Christian!
    Som de noggranna människor vi är intervjuade vi fyra olika mäklare inför vår försäljning. Konkurrensen var mycket hård men det självklara valet föll på Christian. Med hans lyhördhet, proffsighet och vinnarskalle blev vi övertygade om att han skulle kunna sälja vår lägenhet bäst av alla. Och det kunde han! Våra höga förväntningar infriades med råge och vi fick ett slutpris som vi inte hade kunna drömma om, vilket är anmärkningsvärt i denna lite skakigare marknad. Han jobbade hårt hela tiden, gick alltid att nå och hanterade vårt kontrollbehov galant. Christian är född säljare och passar som handen i handsken till mäklaruppdrag. Vi rekommenderar honom varmt till alla som vill ha en trygg och lyckad försäljning!
    /Ramin och Liv Läs mer
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi sålde våran etagelägenhet i Linné.
    Bemötandet var trevligt och familjärt och han var insatt i bostadsmarknaden i Linné. De frågor som vi hade svarade han på rakt och ärligt.
    Vi förväntade oss att få ett professionellt och kunnigt bemötande och det fick vi.
    Förutom att Kristian gjorde ett bra jobb ingav han även ett stort förtroende och ett ärligt och äkta intryck. Samt ett engagemang utöver förväntan. Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela inger förtroende och sätter upp realistiska mål som hon lever upp till. Alltid trevlig, glad och professionell. Vi som säljare är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Simon O
    Simon O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte lägenhet.
    Blev utmärkt bemött, väldigt bra kontakt med Michaéla.
    Ingen press, lätt att prata med, ingen dålig känsla alls.
    5/5, en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi köpte en bostad av Michaela. Hon är professionell, trevlig och kompentent. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Hans C
    Hans C skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela är väldigt proffesionell Läs mer
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket bra arbete med lägenheten och en bra annons på hemnet! Mycket bra jobb under budgivningen. Läs mer
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag fick ett väldigt profisionellt bemötande av Christian.
    Tydlig, rak och ärlig.
    Han lyssnar på förväntningarna man har men även så ger han inga falska förhoppningar.
    Lägenheten blev såld innan visning genom Christians kundnät.
    Smidig och bra affär med en nöjs köpare och säljare.
    BRA JOBBAT! Läs mer
  • Ann Thi V
    Ann Thi V skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ett utmärkt bemötande jag fick och uppskattade verkligen hennes kunnighet och tålamodet!
    Tack så oerhört mycket Michaela Löfgren! Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Våra upplevelse av Christian är mkt positivt. Christian levde verkligen upp till våra förväntningar med försäljningen av våran lgh. Gott bemötande med tydlig och kontinuerlig information inför visning och efter visning samt budgivning. Han lyckades göra det omöjliga möjligt för oss, rena trollkarlen. Läs mer
  • Kamran T
    Kamran T skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har ett stort engagemang i att sälja/ hitta din bostad. Han är lyhörd på dina behov och gör sitt yttersta för att säkerställa kundnöjdhet. Christian är en lösningsorienterad mäklare som du kan räkna med vid eventuella utmaningar. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är jätte nöjda med Michaela Löfgren som vår mäklare. Hon är professionell, förtroendeingivande och det känns som hon verkligen lyssnade på oss. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Hon gjorde ett toppen jobb! Väldigt professionell. Läs mer
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian överträffade alla förväntningar jag hade inför försäljningen. Trevlig, lyhörd och ambitiös mäklare som gjorde det enkelt för mig som säljare. Kommer höra av mig till Christian igen vid nästa försäljning och rekommendera honom till alla jag känner! Läs mer
Torbjörn Berglund
Michaela Löfgren