Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Odinsgatan 2, 411 11 Göteborg — Visa karta

På Erik Olsson tror vi inte det är slumpen som avgör en bostadsförsäljning. Istället tror vi att en fastighetsmäklare som gör sitt yttersta i varje detalj och en försäljningsprocess i många, väl övervägda, steg är det som gör skillnad. Det är det som gör att du med oss kan få Bäst Betalt i din stad!

Vårt team här i Göteborg är stort och det finns med all säkerhet en mäklare som passar dig och ditt objekt. Alla har vi olika kvaliteter och specialiteter för att kunna möta olika försäljare och köpare på Göteborgs bostadsmarknad.

Kontakta oss för att boka in ett möte eller en kostnadsfri värdering av din fastighet!
Mån-Tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 657 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

• 2019-05-17

Suzan G skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har bemött mig på ett ytterst professionellt och trevligt sätt. Jag upplever att han har tagit både säljaren och mitt intresse på största allvar vilket har gjort att det kändes tryggt att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-05-16

Jonas F skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David Lundgren har hjälpt oss att sälja vårt radhus och vi har bara goda saker att säga om hans arbete och bemötande. Mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-14

Karin S skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Kompetent och förtroendeingivande mäklare! Kändes tryggt att sälja! Läs mer
  • 2019-05-09

Anders N skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra bemötande inget hetsande. Gällde köp av BR. Läs mer
  • 2019-05-06

Johan F skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Tveklöst den bästa mäklare jag stött på.
    - Lugn
    - Saklig
    - Trovärdig
    - Kunnig Läs mer
  • Johannes V

2019-05-04

Johannes V skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ärlig och mycket trevlig mäklare, långt ifrån klichéebilden av yrkesrollen. De förändringar och renoveringar i föreningen och intilliggande sliten fastighet han beskrev som kommande i framtiden har mycket riktigt inletts nu, det var alltså inte något tomt säljsnack. Tycker även att processen var tydlig och bra och kontakten mellan oss som köpare och säljaren förmedlades på ett föredömligt sätt. Skulle definitivt kunna anlita Christian i framtiden för en försäljning. Läs mer
  • 2019-04-25

Domenico M skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Tydlig, effektiv, pålitlig och engagerad mäklare. Bäst! Läs mer
  • Karin L

2019-04-22

Karin L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 2a i Kviberg med hjälp av Christian och är så nöjd med samarbetet. Christian har varit otroligt engagerad från första mötet, han är varm och ödmjuk samtidigt som han är en mycket bra försäljare. Han ser detaljer i lgh, kunnig på marknaden och lyhörd till mina idéer samtidigt som han kommer med bra råd. Jag har känt mig så trygg med Christian och han levererade verkligen under hela processen, även i dessa lite svåra tider på marknaden lyckas han sälja min lgh på två veckor till ett väldigt bra pris. Helt enkelt en kanonbra mäklare som jag absolut skulle anlita igen. Läs mer
  • 2019-04-16

Marie-Louise H skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en lägenhet på 67 kvm.
    David var lyhörd, tålmodig men också rak och tydlig i sin kommunikation.
    Noggrann och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-10

Henrik U skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket nöjd med Christians insats då han sålde vår bostadsrätt. Professionell, strategisk och höll oss väl informerade genom hela processen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-04-10

Emma P skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Effektiv och trevlig. Proffsig hantering av ärendet. Läs mer
  • 2019-04-06

Eva-Mari K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Besviken att vår mäklare inte tog upp vikten av att teckna en säljaransvarsförsäkring( mot dolda fel). Nu har problemet uppstått och vi har fått jätteproblem! Varken besiktningsfirman som hon rekommenderade eller mäklaren tog upp detta. Detta har fått stora ekonomiska påföljder för oss som säljare. Läs mer
  • 2019-04-05

Kenny R skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har sålt min lägenhet på Kungshöjd och han har varit mycket engagerad i att få den såld Läs mer
  • 2019-03-31

Pontus L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde precis min lägenhet i Vasastan med Christian, och är grymt nöjd. Alla mina förväntningar gick i uppfyllelse och mycket mer. Kan starkt rekommendera Christian, inte träffat någon mäklare som är så engagerad och driven. Han håller det han lovar! 10/10 Läs mer
  • 2019-03-18

Jessica C skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålde en 2a i Krokslätt. Mäklaren var kunnig och engagerad. Jag är nöjd med hela processen och slutpriset. Läs mer
  • 2019-03-18

Malin L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian har sålt min lägenhet. Han var väldigt tillmötesgående och förstående vad gällde mina önskemål och uppfyllde mina krav. Jag kan varmt rekommendera Christian som er mäklare. Läs mer
  • 2019-03-18

Niklas S skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Duktig, kunnig och professionell mäklare. Bra klientbemötande och delaktig och hjälpsam i alla steg av köp av bostad. Läs mer
  • 2019-03-16

Fabian D skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Efter att ha träffat honom bara på en visning visste han exakt vad jag ville ha och löste en snabb och smärtfri affär. Som gynnade alla parter. Läs mer
  • 2019-02-27

Madelene J skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Proffesionellt och trevlig. Snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-02-27

Edward B skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt bemötande av David. Affären gick snabbt och smidigt och utan några problem. Sammantaget väldigt bra jobbat. Läs mer
  • 2019-02-25

Madiha W skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt hus. David är trevlig, duktig och professionell i sitt arbete. Det har kännts tryggt och vända sig till David när man haft frågor. Att köpa hus har varit ett stort steg för oss men med Davids hjälp har det gått smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-02-25

Henrik J skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Försäljningen skedde snabbt och smidigt, mäklaren höll mig uppdaterad under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-25

Jan Fredrik J skrev om David Lundgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande och driv genom hela försäljningsprocessen, noggrann och tar sig tid att prata.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-18

Lotta S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt lägenhet. Tycker vi fått det stöd vi förväntade oss att få och att Michaela varit tillgänglig och återkopplat till oss under processens gång, med svar på frågor och hållit oss uppdaterade med senaste info kring försäljningen! Vi känner oss nöjda över att vi valde Michaela! Läs mer
  • 2019-02-15

Niklas B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Extremt påläst om närområdet och föreningarna! Läs mer
  • 2019-02-13

Viktor A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En mycket bra försäljningsprocess. Christian får en att känna att man är i trygga händer från start till mål. Läs mer
  • 2019-02-06

Stefan N skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick bra hjälp och det jag hoppades på att få för min gamla lägenhet. Dvs. jag kan rekommendera Michaéla Löfgren. Ha en bra dag! Läs mer
  • 2019-02-05

Dennis L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Mycket proffsig och driven med kunden i fokus! Läs mer
  • 2019-01-31

Fredrik L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet med Christians hjälp.
    Christian är oerhört proffesionell och kunnig. Alltid bra svar på våra frågor.
    Vi nådde vårt försäljningsmål och är oerhört nöjda med resultatet.
    Vi träffade Christian under sensommaren när vi var på jakt efter en lägenhet. När vi sen skulle sälja kände vi att det var självklart vilken mäklare som vi skulle kontakta! Läs mer
  • Rebecca R

2019-01-29

Rebecca R skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en lägenhet i kviberg.
    Mäklaren har varit toppen från start till slut, vi Fick sålt lägenheten för mer än förväntat och Vi är så glada att vi valde Christian som mäklare. Vi skulle välja honom om och om igen om vi hade kunnat. Läs mer
  • 2019-01-25

Mikael S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian sålde vår lägenhet som är 92 m2 på Västergatan 4A
    Christian var mycket noggrann och pålitlig som person. Han var otroligt engagerad och motiverad när han sålde vår lägenhet. Det var enkelt att få tag på Christaian och han återkopplade hela tiden hur det gick under hela försäljningsprocessen. Våra förväntningar på Christian var att intre stressa igenom en försäljning utan göra det på ett lugnt och metodiskt sätt och få ut så mycket pengar som möjligt för lägenheten. Vi tycker Christian lyckades med detta och det kände tryggt hela tiden med Christian och vi är så nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-01-24

Malin S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Seriöst bemötande, lyhört och god kommunikatör. Lätt att få förtroende för och lätt att prata med. Svarar alltid och snabbt. Ger realistiska förväntningar på försäljningen och upplever att han även har god kontakt med de olika spekulanterna Läs mer
  • 2019-01-14

Per O skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en bostadsrätt i centralt läge i Göteborg. Läs mer
  • Malin F

2019-01-13

Malin F skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har köpt en lägenhet i Göteborg.Christian gav från första stund ett mkt bra och positivt intryck.
    Han var tydlig,trygg,vänlig och verkade mkt kompetent.
    Jag kommer gärna samarbeta med honom igen. Läs mer
  • 2019-01-11

Martin S skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Michaela hjälpte oss sälja trea vid Kvillebäcken i Göteborg. Hon var behjälplig med alla våra frågor och fixade extravisningar när så behövdes. Satte oss säljare i en bra position i alla lägen. Trevlig och bra på alla sätt! Läs mer
  • 2019-01-10

Sofie E skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg.

Michaela har varit mycket trevlig och tillmötesgående.
    Det gick snabbt för mig att köpa lägenheten, vilket förmodligen har inneburit mycket jobb för henne.
    Allt har gått smidigt och jag känner mig mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-09

Peter L skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Köpte en trea i Göteborg. Väldigt nöjd med både tillgänglighet och bemötande, som var mycket bra och rimligt även under svårare frågor och budgivning. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-21

Niclas C skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Christian är en engagerad mäklare som har lagt ner otroligt mycket energi på att få min lägenhet såld. Tycker om att han sätter sig in i varenda detalj, både vad det gäller förening och lägenheten. Han ägnar mycket tid till varje köpare.
    En annan sak jag blev överraskad över var hur många spekulanter han fick tag i som inte kom ifrån Hemnet. Jag är mycket nöjd med Christians insats och skulle välja honom igen. Läs mer
  • 2018-12-18

Ann-Charlott A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt en lägenhet 2 RoK i innerstaden.
    Mäklaren är en mycket engagerad person som älskar sitt arbete, är lätt att kommunicera med, oftast nåbar, väldigt resultatinriktad och socialt mycket trevlig.
    Han levde upp till mina förväntningar och utförde arbetet helt enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2018-12-10

Hugo D skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    David hjälpte oss att sälja vår tvåa. Bra och tydlig kommunikation, gav rimliga förväntningar och uppföljde dessa. Läs mer
  • 2018-12-10

Emelie J skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har sålt en 2:a i masthugget. David är mycket trevlig och jobbade hårt för att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Vi är väldig nöjda! Läs mer
  • 2018-12-10

Anders D skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag tycker David har varit bra som mäklare gällande försäljningen av min bostadsrätt.
    Han harit bra gällande visningarna. Han har varit väldigt informativ under hela tiden och alltid hållt mig underrättad när det hände något.
    Så mitt omdöme gällande hans insats som mäklare av försäljningen av min lägenhet är mycket väl godkänd.
    VH
    Anders Läs mer
  • 2018-12-10

Sinem A skrev om David Olsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och kunde ställa upp på tex förhandsvisning som bidrog till en snabb/smidig affär.
    Det har gått att kunna samtala och ställa frågor till David och få trevliga svar. Läs mer
  • 2018-12-09

Åsa T skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi är jättenöjda med Michaéla och kan verkligen rekommendera henne. Professionell och mycket kompetent samtidigt som hon är väldigt trevlig och social. Hon gav oss mycket stöttning och var väldigt aktiv och närvarande under vår process.  Läs mer
  • 2018-12-06

Sanja M skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Trevlig och proffsig i sitt arbete. Väldigt hjälpsam vid frågor Läs mer
  • 2018-12-06

Lena E skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi har sålt en 1:a på Guldheden och är mycket nöjda med Christian Lindbergs bemötande och omhändertagande av försäljningen. Påläst om föreningen inför visningen och behjälplig med att reda ut krångliga ägarförhållande. Lyckades dessutom sälja till ett mycket bra pris. Läs mer
  • 2018-11-23

MARIA A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 2:a i Majorna och Torbjörn var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Jag valde honom för att han har bra koll på området och ett driv att göra bra affärer samtidigt som han är väldigt kundorienterad och lyhörd. Jag tycker att han var precis det stöd som jag ville ha under min försäljning! Läs mer
  • Henry J

2018-11-22

Henry J skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt bostadsrätt i Majorna
    Bemötandet var varmt och bemötande.
    Förväntningen var att få ut det pris vi tänkte oss.
    Bra och snabb hantering av försäljningen Läs mer
  • 2018-11-19

MIMMI D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag kan varmt rekommendera Torbjörn!
    Har köpt 1 och sålt 2 lägenheter med honom och han är helt klart den bästa! Alltid glad och trevlig, lätt att få kontakt med och man känner sig lugn och trygg genom hela processen!
    Han uppfyllde våra förväntningar med råge och han är ett proffs helt enkelt!! Läs mer
  • 2018-11-19

PETER S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra kontakter å hjälp innan försäljning
    Mottaglig för att sänka sitt arvode
    Toppen i arbetet att hålla igång budgivningen
    Ett Profs helt enkelt
    Peter sandsjö Läs mer