Erssons

Fruängstorget 6, 129 52 Hägersten — Visa karta

Botanisera bland havets läckerheter på Erssons Fisk, Deli, restaurang, catering, lunch och vinbar i Sickla Köpkvarter och Fruängen. Här hittar du fisk, skaldjur, röror och delikatesser.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Erssons

• Erik E
    Erik E skrev om Erssons
    Beställde en pastasallad med kyckling, fick en med 1 kyckling bit och massa salami, gnällde, fick en ny med 2 kycklingbitar i och massa salami, varför inte döpa om salladen till pasta salami sallad istället... Uselt. Detta har hänt massor av gånger, och denna SÖLIGA personal, vad hittar dom dessa, tar ju hur långt tid som hellst att få sin mat även om det inte är kö..USELT.. Dessutom överpris på maten.. väljer numera andra bättre matställen i närheten..
  • Anders E
    Anders E skrev om Erssons
    Mycket god mat i övre lunchprissegmentet.
    Personalen jobbar i snigelfart (Fruängen) vilket skapar långa köer, delvis utomhus i svinkylan. Man får intrycket att man vill ha lång kö och därför inte prioriterar snabb service.
  • emelie w
    emelie w skrev om Erssons
    trevlig atmosfär och väldigt god mat! ett tips är laxen med honung..
  • Robert O
    Robert O skrev om Erssons
    Riktigt bra ställe. Jättegod mat. Gillar man fisk så har man hittat rätt. Här har dom riktigt goda sallader, pajer, och fiskrätterna är underbara. Om ni har vägarna förbi Fruängen Centrum eller Sickla Centrum så måste ni testa på Erssons !
    // Robban (Semlan)
    2009-02-02 Representant för Erssons Fisk & svarar Robert O
    Hej!

Alltid kul med beröm, vi kämpar på lite extra efter dina fina ord. / erssonsgänget

Fruängstorget 6, 129 52 Hägersten