Alla kategorier Mäklare Jämtland Åre Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åre

Fastighetsbyrån Åre

Årevägen 109, 830 13 Åre — Visa karta

Åre är numera en levande ort, inte bara på vintern. Här finns mycket att hitta på alla tider på året och fler och fler flyttar hit permanent för att njuta av närheten till naturen.

Vi på Fastighetsbyrån har koll på bostadsmarknaden för hus, stugor och bostadsrätter i och omkring Åre. Vårt område inkluderar förutom Åre även Storlien, Mörsil, Vålådalen och Kallbygden och vi har varit verksamma här i många år.

Kom gärna förbi och dela dina tankar om boende i Åre. Vi ser fram emot att vara en del i din fastighetsaffär!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 17:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åre

• Stina F
    Stina F skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Lena, Carolina och Anna gjorde ett kanonjobb med att sälja min lägenhet!
    De var engagerade, snabba, trevliga och flexibla.
    Varma rekommendationer! //Stina Läs mer
    2017-12-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Stina F
    Tusen tack för förtroendet! Vi önskar dig en fortsatt fin vinter.

Med vänlig hälsning, Lena, Anna & Carolina
  • Ruth & Sture N
    Ruth & Sture N skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Hej Lena, Anna & Carolina!
    Tack för kvitton som kommit idag och som avslutar försäljningen av vår stuga! Tack för professionellt och vänligt bemötande och tålmodiga svar på alla frågor som vi har behövt ställa för att förstå alla turer.
    Det har känts bra att ha med er att göra! Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Fastighetsbyrån Åre/ Lena och hennes kollegor! Ett bra och engagerat bemötande under hela säljprocessen, från första mötet till fotografering, visning, budgivning och även efteråt. Vi rekommenderar dem varmt!
    Lelle och Christina Läs mer
  • Ing-Marie F
    Ing-Marie F skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Effektivt och rutinerat mäklarteam vid Åre Torg. Toppenservice med allt och perfekt fika på kontoret. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Utmärkt kunskap om den lokala marknaden. Lyhörd inför våra behov och tillmötesgående, samt ett stort engagemang. Fastighetsbyrån i Åre är den bästa mäklarfirma jag använt, både som säljare och köpare. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Mycket bra, engagerat och professionellt bemötande och agerande! Vi är så nöjda med såväl bemötande och kontakterna med Lena Sandström och hennes kollegor som hanteringen av själva försäljningen, stort tack! Vi har nu träffat dem i såväl köparrollen som säljarrollen och är lika nöjda i båda fallen! Vi kommer definitivt att vända oss till Lena igen om/när det blir aktuellt att köpa en bostad i Åre/Duved området! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Mycket trevlig service från början till själva tillträdet. Måste vara Sveriges bästa mäklare!! Läs mer
  • Torbjörn T
    Torbjörn T skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Enormt nöjd över fastighetsbyrån och Lena Sandströms försäljning av min lägenhet. Snabbt, effektivt och professionellt. Stort tack Lena! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Torbjörn T gillar detta
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Supernöjd med den hjälp jag fick av Fastighetsbyrån vid försäljningen av min bostad. Proffsigt direkt från första kontakt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Bra jobbat,sålde villan trots att den för tillfället var bortplockad från nätet. Läs mer
  • Olve A
    Olve A skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Meget servicevennlig, profesjonelt og imøtekommende meglere. Vi fikk en meget behagelig salgsprosess med deres hjelp. Raskt salg til en god pris, og all nødvendig oppfølging kom automatisk. Anbefales på det varmeste. Läs mer
  • Sören D
    Sören D skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Fungerade mycket smidigt vid försäljning trots att vi befann oss på annan ort! Tack Läs mer
    2016-09-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Sören D
    Tack tillbaka Sören och Mimmi! Det var ett nöje att samarbeta med er! Ha en fortsatt fin höst!
  • Anna
    Anna skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Jag är väldigt nöjd med mäklarens hantering av mitt husköp! Vi är supernöjda och har fått all hjälp vi kunde ha önskat oss. TOPPBETYG! Läs mer
    2016-09-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna
    Tack för det Anna! Välkommen åter!
  • Peter Ronald L
    Peter Ronald L skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Kan inte rekommendera då mäklaren frågar om köparen verkligen vill betala så mycket.
    Helt obegripligt!!!!!

¨Peter Leach Läs mer
  • Bert Olov H
    Bert Olov H skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Mycket bra bemötande och har inget annat att klaga på än priset för deras arbete Läs mer
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Åre
    En duktig mäklare, som gjorde ett gott arbete. Läs mer
  • Mimmi G
    Mimmi G skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Martin Sjögren såld ett efterlängtat fritidshus till mig, kändes proffsigt från början till slut. Återkoppla snabbt och i klarspråk.
    Ska jag i framtiden sälja något skulle Martin få hjälpa mig! /Mimmi Gustafsson, nöjd köpare Läs mer
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Martin Sjögren var påläst på objektet och engagerad och proffsig som mäklare. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Bra och proffsigt jobb av Martin Sjögren vid försäljningen av min lägenhet i Åre.

//Daniel Gustavsson Läs mer
  • Sporthotellet Å
    Sporthotellet Å skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Försäljningen av min lägenhet utfördes professionellt och smidigt av mäklare Lena Sandström. Lena var alltid tillmötesgående, hjälpsam och proffsig och jag rekommenderar Lena och Fastighetsbyrån i Åre varmt! Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Stort fång rosor till Lena Sandsträm på fastighetsbyrån i Åre.
    Mycket proffsig och effektiv.

Bengt N Läs mer
  • Arne B
    Arne B skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Rekommenderas varmt! Mycket bra service och trevlig personal. Kunde inte varit bättre. Tummen upp! Läs mer
  • Madel H
    Madel H skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Är mäklaren till för att ge tips till säljaren, för att få så högt pris som möjligt, eller till köparen, för att få så lågt som möjligt? Kände inte att jag fick något stöd/rekommendation vilken period som var mest lämpligt att sälja. Det var tack vare att jag själv hade koll på vad en tidigare etta sålts för som jag ändå fick ett hyffsat pris för min, då mäklaren värderade lägenheten till en början med 100-150 000 mindre än vad jag tyckte var ok som utgångspris. Hade jag inte haft någon koll och kört på hennes värdering hade jag aldrig fått det pris jag nu sålt för. När jag sen fått första budet och pratade med en annan mäklare på fastighetsbyrån så pratade hon mycket för att det är dumt att vänta för budet kan försvinna och nästa bud kan bli lägre. Då hade jag alltså haft budet i bara några dagar. Jag förstår att det självklart är min affär och mina egna beslut, men i det läget, så här i efterhand, hade jag önskat att mäklaren hade rått mig till att avvakta iallafall en vecka för att fundera och inte ta något förhastat beslut. Det kändes som att Fastighetsbyrån jobbade för en så snabb och lättsam affär som möjligt till deras fördel, och inte för mig som kund. Jag är inte alls nöjd med priset jag fick för lägenheten, men förstår att jag i slutändan endast har mig själv att skylla som inte tog ett andetag och väntade ett tag till för att se utvecklingen. Jag förstår också att det är svårt som mäklare att sia i framtiden och veta hur det ser ut i höst, men lite mer "fingertoppskänslatips" hade uppskattats. Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Fastighetsbyrån Åre
    Kan rekommenderas! Trevlig o mycket kunnig mäklare! Mycket god återkoppling under försäljningstiden! Läs mer
  • Robert E
    Robert E skrev om Fastighetsbyrån Åre