Fastighetsbyrån Ekerö

Fastighetsbyrån Ekerö

• BadgeTenYears
Llama 08-564 109 80 Compartir

About company

Här på Ekerö bor du nära city, men med känslan av att vara på landet. Med sagolikt vacker natur året om, mängder av sevärdheter och ett rikt kultur- och fritidsliv har Ekerö något för alla. Funderar du på att flytta ut hit till Ekerö har du säkert mängder av frågor och funderingar. Vi på Fastighetsbyrån har koll på smidigaste...

465 omdömen om Fastighetsbyrån Ekerö

Sedan starten hos Reco 2013

Leif Urban N
Ekerö Helgö

Proffsigt och rakt på sak under hela förloppet

Artan I
Compró su apartamento con ayuda de Katarina Lind parte de Fastighetsbyrån Ekerö
Ekerö Tätort

Korrekt, hjälpsam och pålitlig. Rekommenderas.

Hans Olof Tobias B
Ekerö Jungfrusund

Väldigt bra bemötande och kämpade för att skapa en bra och smidig affär för alla.

Hans L
Compró su apartamento con ayuda de
Färingsö Stenhamra

En mycket trevlig och kunnig mäklare.

Henrik H
Ekerö Gällstaö

Professionell och lyhörd från start till slut. Kan varmt rekommendera Katarina.

Stefan I
Ekerö Helgö

Katarina gjorde en affär möjlig på ett enkelt och smidigt sätt. Från start till mål var det 1,5 vecka inklusive allt. Katarina såg till att det skapades möjligheter och mötte upp till 100% trots att det var mitt i allas semestrar. /Stefan I

Svar från Katarina Lind

Tack Stefan och Helen för mycket god kontakt! Så kul att ni förvärvade det fantastiskt livsglada huset. Känns som att ni kommer att trivas mycket bra där. En perfect match helt enkelt:-)

Malin Tenita Renuka E
Ekerö Helgö

Bra kommunikation och mycket professionell.

Svar från Katarina Lind

Tack Tenita för mycket bra samarbete! Du är alltid på topp:-)Roligt att få jobba tillsammans med dig och förmedla din fina fastighet.

Malin A
Ekerö Lundhagen

Katarina har varit mycket tillmötesgående och smidig genom hela budgivningen och kontraktsskrivningen. Trevligt och professionellt bemötande!

Jan Stefan Christer B
Ekerö Sandudden

Mycket proffsigt arbetssätt och trevligt bemötande. Ställer alltid upp lite extra om kund önskar.

Ann Christine W
Ekerö Sandudden

Trevlig, tydlig, informativ och effektiv i sin mäklarroll.

Svar från Katarina Lind

Tack Anki för ett mycket bra samarbete! Det är bara att gratulera köparna som får ta över ett så fint hus som ert:-)

Lars K
Färingsö

Mycket bra bemötande, regelbunden rapportering samt utomordentlig kommunikation och dialog under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda. Lasse o Monica

Emma H
Ekerö Älvnäs

Sandra är en supertrevlig och duktig mäklare som man får ett bra förtroende för! Hon är kunnig och ser till att både säljare och köpare har det bra. Kan verkligen rekommendera henne!

David Gustav C
Ekerö Älvnäs

Vi köpte bostad av Sandra och hela processen har varit smidig. Sandra har varit tydlig och svarat på de frågor vi har haft. Kan varmt rekommendera Sandra!

Patrik B
Vendió su apartamento con ayuda de
Ekerö Munsö

Jag har både köpt bostad genom Sandra och anlitat henne för att sälja en bostad och är mer än nöjd! En fantastisk mäklare jag varmt kan rekommendera.

Teri Lee E
Färingsö Kungsberga

Trevlig, noggrann. Kommunikationen under tiden sköttes effektivt. .

Sven Gunnar P
Ekerö Sandudden

Kunnig, lyhörd och mycket trevlig. Bra koll på marknaden. Kan rekommenderas.

Emma H
Ekerö Jungfrusund

Katarina är en superduktig mäklare som man får ett stort förtroende för och som hjälpt oss så bra med både köp och sälj. Hon är väldigt personlig och har hjälpt oss väldigt bra i båda processerna. Kan verkligen rekommendera att både köpa och sälja med henne!

David Gustav C
Ekerö Jungfrusund

Katarina är alltid tillgänglig, har bra svar på våra frågor samt mycket god lokalkännedomen på Ekerö. Vi har båda köpt och sålt via Katarina. Katarina är en toppenmäklare, från start till slut och vi kan varmt rekommendera Katarina.

Rolf K
Färingsö

VI ÄR MYCKET NÖJDA MED SANDRA SOM SÅLDE FRITIDSHUSET HON HAR ETT MYCKET TREVLIGT BEMÖTANDE, ÄR VÄLDIGT SNABB MED ALLT OCH VISADE PROFESSIONELL HANTERING AV FÖRSÄLJNINGEN VI LÄMMNAR VÅRA BÄSTA REKOMMENDATIONER FÖR SANDRA

Pernilla L
Ekerö Helgö

Hej Ok Tre tummar av fem möjliga Trevlig dag Dock hade ej säljare gjort de de lovat vid försäljningen

Lars Magnus K
Ekerö Älvnäs

Bra och lyhörd mäklare. Väldigt behaglig försäljning.

Magnus D
Färingsö

Fint bemötande, affären genomfördes mycket smidigt och enkelt.

Curt Erik E
Ekerö Närlunda

Mycket bra bemötande, snabb och effektiv. Har svar på alla frågor och lätt att få kontakt med under hela processen.

Erik L

Proffsig, ärlig och väldigt smidig att ha att göra med. 10/10

Lisa Eva C
Vendió su casa con ayuda de Katarina Lind parte de Fastighetsbyrån Ekerö

Katarina är enormt professionall I sitt bemötande. Det har varit ett lättsamt och smidigt samarbete. Och hon har varit mycket flexibel. Jag är så tacksam för att jag hade Katarina som min mäklare.

Eva W
Ekerö Tätort

Katarina är professionell ut i fingertopparna. Hon är lyhörd, kunnig, erfaren, kan ta folk, är mycket förtroendeingivande och mån om kvalitén i leveransen. Tillmötesgående och snabb i responsen från från första kontakten. Hon levererar allt jag kan önska från en mäklare.

Nyckelby F
Adelsö

Enligt önskemål Förväntningar måste vara att få huset sålt till ett önskat pris. Go tjej som vet vad hon håller på med

Zanna L
Compró su casa con ayuda de Katarina Lind parte de Fastighetsbyrån Ekerö

Bra bemötande och bra återkoppling!

Magnus D
Ekerö Tätort

Bra bemötande, bra upplägg på försäljningen. Väldigt tillmötesgående för spekulanters olika krav på t ex extra visningar, Proffsig och trevlig. Vi fick ett bra pris trots en skakig marknad

Zuhoor Y
Ekerö Tätort

Jag rekommenderar Per-Martin, han var väldigt ärlig, tydlig, flexibel och stöttade oss med snabb återkoppling och snabb affärer.

Alaa A
Ekerö Tätort

Förmåga att hantera, utmärkt erfarenhet, seriös affär, allt är uträknat, Punktlighet. Tack Per-Martin.

Marie R
Ekerö Tätort

Professionell och kunnig mäklare med lång erfarenhet. Bra på att ge oss information och hålla oss uppdaterade.

Robert B
Färingsö Kungsberga

Trevligt bemötande och jag kan rekommendera honom

Henrik R
Ekerö Lundhagen

Vi är jättenöjda med Katarinas arbete. Kunnig, påläst och engagerad.

Svar från Katarina Lind

Tack snälla och tack för ett mycket gott samarbete. Hoppas kunna få bidra även i ert kommande köp av nytt boende:-)

Robert S
Färingsö Kungsberga

Proffesionellt kundbemötande, flexibel, håller tidsplanen och delar med sig bra råd och tips till både säljare och köpare. Har stor grad av empati och förståelse.

Nabiha B
Färingsö Kungsberga

Ett bra bemötande, bra service, håller tidsplan enligt det som han presenterade vid första mötet, återkopplar om planerna behövde justeras sista minuten och har stor empati och känsla att ge extra service utan att be om något tillbaks. Professional, flexibel och service mindre till högsta grad.

Bengt Gunnar H
Färingsö

Vi, Vanda och jag, blev väldigt väl bemötta av Katarina. Hon var personlig, responsiv, kreativ och lätt att ha att göra med. Vi hade roligt tillsammans med Katarina. Visningarna och försäljningen gick väldigt smidigt och resulterade i ett pris som låg precis där vi ville att det skulle landa. Vi kan rekommendera Katarina Lind å det varmaste.

Svar från Katarina Lind

Tack själva för ett fantastiskt fint samarbete. Många roliga skratt, ni är för härliga. Hoppas vi får anledning att samarbeta igen. Varmaste tack för rekommendationen.

Johannes L
Ekerö Sandudden

Stadig och tydlig genom hela processen. Rutinerad i kontakt med spekulanter. Bra bemötande och ärligt upplägg.

Inger B
Färingsö Kungsberga

Trevlig saklig pålitlig upplevde vi honom Däremot fanns små felaktiga uppgifter i broschyren

Oskar S
Ekerö Munsö

Fantastisk kundkontakt och väldigt hjälpsam. Snabb och konkret i sitt arbete och get snabb återkoppling. Kommer vid tillfälle att starkt rekommendera Per som mäklare!

Frida E
Ekerö Närlunda

Ger Per-Martin 10/10 poäng! Tillgänglig, trevlig, tydlig och oerhört professionell. Väldigt enkel att prata med. Gjorde att vårt husköp gick smidigt och vi kände oss trygga genom hela processen. Har bara gott att säga om honom!

Håkan B
Ekerö Närlunda

Per-Martin gjorde ett mkt bra jobb med vår husförsäljning. Vi är mkt nöjda med allt.

Hanna W
Ekerö Närlunda

Proffsigt bemötande och hantering av förberedelser, marknadsföring och genomförande av affären.

Hampus E
Ekerö Närlunda

Trevlig, transparent och förtroendeingivande - har bara positivt att säga om Per-Martin och vi kommer rekommendera honom i framtiden.

Lena N
Ekerö Gällstaö

Kunnig, seriös och snabb Infriade våra förväntningar på en rutinerad mäklare Mycket nöjd, tack

Maria M
Vendió su apartamento con ayuda de
Ekerö Tätort

Per-Martin har gjort ett i alla avseenden utmärkt arbete. Vår försäljning gick väldigt smidigt och Per-Martin var mycket professionell, lyhörd och hjälpsam under processen. Utöver detta fick vi även input gällande köpet av vårt nya boende vilket var mycket värdefullt. Sammanfattningsvis är han en mäklare som gör det lilla extra och som vi varmt rekommenderar.

Stig Bertil N
Ekerö Gällstaö

Mycket trevlig o seriös med hela upplägget med försäljningen av Gällsta bygränd 9 Vi är så nöjda med Katarina hon är bäst. Mvh Stig Nordström Lena Nordström

Helena H
Färingsö

Lyhörd ödmjuk och proffesionell.

Katja K
Ekerö Sandudden

Katarina har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Hon reagerade väldigt snabbt och tog hand om hela processen som ett riktig proffs. Kommunikationen och informeringen har fungerat väldigt bra. Vi har varit väldigt nöjda att vi valde henne som mäklare och kan varmt rekommendera henne.

Maria A
Ekerö Munsö

Sandra har varit ett stöd i hela försäljningen. Hon är professionell och följer upp och återkopplar hela tiden. Alltid trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera henne.