Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gällivare

Fastighetsbyrån Gällivare

Box 164, 982 22 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Gällivare! Här har du ett nystartat kontor, med mäklare som brinner för att sätta igång verksamheten här i området. Fastighetsbyrån är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi har massor av erfarenhet när det kommer till branschen och vet precis hur du ska få den bästa affären.

Vare sig du är ute efter en lägenhet, en villa eller ett fritidshus här i Gällivare kan du vända dig till oss. Vi är affärsmässiga och anpassar oss efter dina speciella önskemål. Varmt välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gällivare

• Hans N
    Hans N skrev om Fastighetsbyrån Gällivare
    Bra bemötande. Kunnig personal. Rätt pris.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Fastighetsbyrån Gällivare
    Gäller fastighetsbyrån Gällivare med mäklare Stig Öhlund ett riktigt dåligt intresse från mäklarens sida
    2013-04-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jenny H
    Hej Jenny, vad tråkigt att ni har den känslan. Om detta är något ni kände under försäljningsprocessen hade det varit fint om ni tog upp det vid något tillfälle så att vi evt. kunde göra saker annorlunda.

I och med att vi enligt vår syn har haft en god dialog under processen(dock vissa svårigheter att få tag i varandra då vi ringt om varann) så känns det extra tråkigt. Ni har självklart varit viktiga kunder.

Box 164, 982 22 Gällivare