Fastighetsbyrån Götene

Fastighetsbyrån Götene

• BadgeEightYears
Llama 0511-590 60 Compartir

About company

I Götene finns det många vackra platser att bo på! Här har du berget Kinnekulle, en lång kust längs Vänern och massor av skog och grönska. Med goda kommunikationer till jobb och utbildning är det få saker som fattas. Mitt i Götene på Annagatan 2 hittar du oss på Fastighetsbyrån. Om du är påväg att flytta hit eller kanske härifrån...

421 omdömen om Fastighetsbyrån Götene

Sedan starten hos Reco 2013

Philip V
Vendió su apartamento con ayuda de Fastighetsbyrån Götene
Götene Tätort

Mäklaren var tillmötesgående och ville i första hand att vi som säljare skulle bli nöjda. Då vi inte bor i staden som vi sålde lägenheten i längre så kunde vi göra mycket digitalt. Jag kommer att rekommendera fastighetsbyrån till andra.

Chenqi S
Skara Tätort

Calle är hjälpsam, kunnig och pålitlig, detta underlättar hela processen. Han är alltid tillgänglig. Just han är kunnig och tillgänglig verkar verkligen vare en vinnande kombination.

Milena G
Kinnekulle

The experience was very personal and really good. Thank a lot, Gustav.

Thank you MIlena, much appreciated for your review! /Gustav

Mia N
Kinnekulle

Gustav är fantastisk. Saklig, noggrann & lyhörd. Har bemött oss köpare på ett mycket bra sätt.

Svar från Gustav Fällström

TACK så mycket Mia, fint att höra att ni upplever mig bra och att det fungerat bra! Vänliga hälsningar Gustav

Margareta B
Kinnekulle

Gustaf är alltid välkomnande o positiv, både när han visat upp bostäder vi tittat på och nu när han varit säljare av våra fastigheter. Han är uppmärksam och ser alla ”kunder”. Dessutom kunnig, tar reda på svar på alla våra frågor. Han känns lagom mycket personlig utan att vara påträngande. Vi har känt oss trygga med honom som mäklare, upplevt att han både framhäver positiva saker men också påpekar brister i objekten han säljer. Kort sagt: vi är supernöjda med Gustaf som vår mäklare!

Svar från Gustav Fällström

Uppskattar Era fina ord, och tycker det är roligt att fått vara med er i olika roller - dels som spekulant och dels som säljare, många år som vi setts blir det när man räknar ihop! Glad att ni får "sälja med hjärtat" som ni sa, överlåtelser är mer än bara pengar även om det är viktigt, till era köpare som ni bedömt blir bra som nya ägare. Skickar också med att jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende! /Gustav Fällström

Eric J
Skara Tätort

Mycket trevlig och kunnig mäklare, pedagogisk och förklarar exempelvis kontrakt mycket bra

Niclas L
Skara Tätort

Bra bemötande, villig att förhandla kring överenskommelsen.

Katarina L
Skara Tätort

Mycket tillmötesgående och inlyssnande.

Kenneth W

Intresserad lyhörd kunnig .///////////////////////////

Sune N
Skara Tätort

Proffsig, kunnig, trevlig och fick en att känna sig trygg med försäljningen när marknaden är som den är. Han levde helt klart upp till våra förväntningar och vi är nöjda.

Petra N
Österäng & Årnäs

Jag har fått all info jag behöver för mitt husköp och vet att jag alltid kan kontakta Gustav om några frågor skulle komma upp.

Caroline P
Götene Tätort

Han är en riktig bra mäklare! Vi är mycket nöjda!

Svar från Gustav Fällström

Tack Caroline för detta! Jag är glad att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas bra i nya huset! /Gustav Fällström

Pernilla D
Escribió sobre Gustav Fällström parte de Fastighetsbyrån Götene

Köpte hus av Gustav. Han är proffsig och personlig i alla led - visning, budgivning och affär. Dessutom snabb på att besvara de frågor som uppkommit i efterhand.

Gustav F gillar detta
Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från Gustav Fällström

Tack Pernilla för vänliga ord! Jag har bara positivt att säga om dig och hela affären och hoppas du/ni ska trivas länge! /Gustav Fällström

Sara Majbritt Ingegärd H
Skara Tätort

Trevlig och tillmötesgående. Ringt och kollat att allt har varit bra.

Josefine F
Vendió su apartamento con ayuda de Gustav Fällström parte de Fastighetsbyrån Götene

Har bara blivit bra bemötta, han känns intresserad och villig att hjälpa till, svarar på frågor och guidar en så det blir bra och känns rätt. Bara positivt, rekommenderas som mäklare både vid köp och försäljning.

Svar från Gustav Fällström

Tackar Josefine! VI har haft koll på både köp- och säljmarknaden ett tag och lyckades bra med allt tycker jag. /Gustav

Helena Erna Maria S
Skara Syd - Landsbygd

Mycket trevlig, lyhörd, hjälpsam, saklig och ingen ”onödig” information, plus att det aldrig var några bekymmmed nåt. Kändes helt enkelt toppen och man kunde lämna över ansvaret och veta att han hade koll.

Ursula S
Skara Öst - Landsbygd

Mycket bra! Kunnig och lyhörd mäklare. Jag blev rekommenderad att kontakta C L för min husförsäljning och jag kommer i min tur göra likadant.

Ann-Mari Birgitta F

Mycket stora förväntningar Mycket bra

Christina A
Hällekis

Väldigt bra bemötande. Jag ville ha svar på mina frågor och det fick jag. Jag är jättenöjd med min försäljning av lägenhet, Gustav har stöttat mig och har funnits där när jag har haft frågor.

Svar från Gustav Fällström

Jag tackar för detta Christina. Skönt att försäljningen gick bra och att du och köparen är nöjda med affären! /Gustav

Jan W
Lundsbrunn

Saklig och rutinerad mäklare mycke bra 😀

Svar från Gustav Fällström

Tackar för de vänliga orden och hoppas nya huset ska bli bra! /Gustav

Davor M
Compró su casa con ayuda de Gustav Fällström parte de Fastighetsbyrån Götene

Vill avsluta affärer och bistår både säljare och köpare med relevant information. Svarar dygnet runt för kundens räkning.

Svar från Gustav Fällström

Tack Davor för detta, uppskattar att du upplevt det som en bra affär! /Gustav

Mira B
Compró su apartamento con ayuda de Gustav Fällström parte de Fastighetsbyrån Götene
Götene Tätort

Gustav är trevlig, lättsam , bra påläst, lugn utan stress

Tack Mira för förtroendet! /Gustav

Cristina S
Skara Väst - Landsbygd

Varit tillmötesgående o agerat snabbt o bra.

Prawet K
Götene Tätort

Hjälpsam, trevlig och snabb på att hjälpa dig

Tack Prawet för ditt omdöme! /Gustav

Adrian V
Götene Tätort

Helt underbar människa! Positiv och insatt i sitt jobb som mäklare! Kommer verkligen rekommendera honom!

Svar från Gustav Fällström

Wow, tack så mycket, Adrian! Roligt att jag gav ett positivt intryck, men ännu roligare och glad att det blev ett köp för Er! Hälsningar Gustav

Irene B
Skara Tätort

Bra bemötande. Och trevlig o hjälpsam

Herbert J

Mycket trevligt och tillmötesgående

Tack, och detsamma, Herbert! mvh Gustav

Sandra G
Skara Väst - Landsbygd

Han var super bra! Duktig, kunnig, trevlig.

Jonny J
Götene Tätort

Kunnig Trevlig Lättillgänglig Rekommenderar honom GÄRNA till andra kunder Allt har fungerat JÄTTEBRA! Vi är mycket nöjda.

Lena O
Lundsbrunn

Bra bemötande, bedömningen fastigheten stämde bra. Plus är att han känner området så väl. Jag är mycket nöjd med resultatet.

Hjärtligt tack Lena! Jag är också nöjd med försäljningen! /Gustav Fällström

Ingvar J
Skara Öst - Landsbygd

Vi är mycket nöjda med Calle. Bra bemötande hela tiden.

Mikael R
Götene Tätort

Mycket aktiv, hjälpsam och proffsig.

Tackar Mikael! Skönt med en smidig affär för dig och köparen! /Gustav

Hans M
Skara Tätort

Bra bemötande. Han var alldeles utmärkt.

elisabeth o
Vendió su casa con ayuda de Calle Lövgren parte de Fastighetsbyrån Skara

Calle är en mäklare som lyssnar och ser. Det var viktigt för mig när jag skulle sälja ett gammalt vackert hus som jag älskar. Han arbetar proffsigt och lugnt därför kände jag mig aldrig orolig eller stressad. Ni är i trygga händer om ni väljer Calle Lövgren som er mäklare.

Fredrik A
Hällekis

Gustav är en trevlig hjälpsam mäklare med sunda resonemang krig försäljning , han är även väldigt trevlig som person som vi fick starkt förtroende för vid vår försäljning

Svar från Gustav Fällström

Tack Fredrik för Ditt fina omdöme, glad att Ni är nöjda och att allt gått så smidigt! /Gustav

Katarina A
Hällekis

Ett trevligt o engagerat bemötande. Varit mycket hjälpsam o tillgänglig. Bästa rekommendationer!!!!

Tack snälla Katarina för detta!/Gustav

Christian T
Skara Tätort

Då jag inte är färdig med mitt köp än så Vill jag inte bedöma Calle på nuvarande tid punkt

Arvid B
Lundsbrunn

Fantastisk mäklare, höga förväntningar av en så populär mäklare Hela husförsäljningen har gått hur smidigt som helst, bara bra upplevelse vid försäljning

Tack Arvid för ett fint omdöme! Kul att affären blev så bra. /Gustav

Mikaela H
Götene Tätort

Den bästa mäklaren i götene.bjuder på sig själv,lätt att prata med och ringer alltid upp när han ser att han har missat samtal. skulle rekomendera Gustav alla dagar i veckan🙂

Svar från Gustav Fällström

Tack Mikaela, uppskattar dina ord! Det känns bra för mig att du känner dig nöjd och att jag kunnat svara upp till dina förväntningar!/Gustav

Linus J
Götene Tätort

Denna mäklare vet hur man pratar med kunder och är mycket lyhörd och tillmötesgående! Han är tillgänglig vid frågor och funderingar och han sätter alltid kunden i första rum! En mycket bra mäklare som jag gärna rekommenderar till andra som har funderingar kring försäljning!

Svar från Gustav Fällström

Tack så mycket Linus! Jag tycker det är roligt att resan gått bra för samtliga i affären! /Gustav

Ibrahim A
Götene Tätort

Grym mäklare, alltid tillgänglig och svarar snabbt. Tack vare Gustav så blev det en enkel och snabb försäljning.

Tack Ibrahim för detta! Trevligt att jobba med dig!/Gustav

Mikael J
Skara Väst - Landsbygd

På det hela väldigt nöjd med Calles arbete.

Carina Hillevi T
Hällekis

Trevligt sätt. Första gången jag säljer hus. Fick input och information vid första mötet och väldigt smidig att ha att göra med. Steg för steg gicks det igenom vad som sker vid en försäljning. Vad gör jag och vad sköter han. Hur bra som helst . Inga som helst problem, lätt att få tag i om man hade frågor. En lyckad affär mycket tack vare Calle.

Rolf S
Götene Tätort

Är nöjd, blev bra och trevligt bemöt Fått den hjälp jag behövt

Kul Rolf att höra att Du är nöjd med min insats! /Gustav Fällström

Henny H
Skara Tätort

Vi är jättenöjda och har bara gott att säga om Calle!

Björn A
Skara Tätort

Han var trevlig och informerade alltid oss när saker hände.

Victor L
Götene Tätort

Världens bästa mäklare, snygg mustasch med!

Tack Victor, så ska det låta! Även vad beträffar min mustasch! ;) /Gustav

Christoffer A
Hällekis

Det va en riktigt bra mäklare att få när det va första köpet på en lägenhet

Svar från Gustav Fällström

Hedersamt och kul att få vara med på Er första bostadsaffär! /Gustav

Sofia A
Hällekis

Kunnig, seriös och en person man känner att man kan lita på. Mån om att både säljare och köpare är nöjda!

Svar från Gustav Fällström

Uppskattar dina ord och att jag uppfattas att jag finns till för er båda! /Gustav

Ingemar P
Götene Tätort

Ett bra bemöttand och trevlig ocd kunig

Tack Ingemar för dina vänliga ord och samarbetet. /Gustav