Caroline Ludvigsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint! Läs mer

Läs vad 90 Läs vad Caroline Ludvigsson

• Daniel R köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-22

Söndrums Kyrkby
    Köpte en lägenhet som Caroline förmedlade. Trevligt bemötande och snabba, enkla beslut.

Mycket nöjd med Caroline som mäklare. Läs mer
    2020-01-28 Caroline L svarar Daniel R
    Tack Daniel för dina trevliga ord! Jag hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten. Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-20

3:a
    Centralt
    Proffsig , hjälpsam trevlig tillmötesgående. Vi har fullt förtroende för Caroline och rekommenderar henne gärna till andra kunder Läs mer
    2020-01-20 Caroline L svarar Per S
    Tack snälla för dessa trevliga ord! Roligt att få samarbeta med er! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Annika H köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-17

Centralt - Nissastrand
    Jag har köpt en bostadsrätt. Caroline hade ett fantastiskt trevligt bemötande och jag är väldigt nöjd med henne som min mäklare! Läs mer
    2020-01-20 Caroline L svarar Annika H
    Tack snälla Annika för dina fina ord! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Lennart S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-21

Köp av bostadsrätt
    Perfekt
    Kommer att anlita henne mera vilken mäklarfirma hon än är vid
    Rekommendera henne till vänner och bekanta
    Mycket service inriktad Läs mer
    2020-01-07 Caroline L svarar Lennart S
    Tack snälla för dina fina ord, det värmer att höra. Jag hoppas ni kommer att trivas! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Gunnel S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-20

Centralt - Nissastrand
    Köpte lägenhet från Thailand fick absolut bäst tänkbara hjälp från Caroline, hjälpte till med allt, fixade så vår dotter som reste ner till Halmstad med en extra visning
    Bättre mäklare finns inte, vi rekommenderar henne till alla Läs mer
    2020-01-07 Caroline L svarar Gunnel S
    Tack Gunnel för dina trevliga ord. Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med processen. Jag hoppas ni kommer att trivas på er nya adress! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Matina D sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-05

Centralt - Öster
    Sålde en tvårumslägenhet på Laholmsvägen 24 där min son bott. Han har skött de flesta kontakter med Caroline.
    De kontakter jag haft med Caroline är enbart positiva.
    Caroline har varit mycket tillmötesgående och informerat kontinuerligt hela vägen.
    Professionell och ärlig vilket jag uppskattar. Läs mer
    2019-12-05 Caroline L svarar Matina D
    Tack Matina för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack snälla för dina trevliga ord! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-19

Centralt - Öster
    *Vi har sålt en bostadsrätt.
    *Bemötandet kunde inte bli bättre. Trevlig och lättillgänglig
    *mäklaren var över förväntan.

Vi är me rän nöjda. Säljande av våran bostad gick snabbt och lätt. Vi fick svar på alla frågor och funderingar

Fem av fem stjärnor Läs mer
    2019-11-19 Caroline L svarar Frida L
    Tack snälla Frida för dessa trevliga ord. Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med allt! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Ilda M köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-05

Centralt - Öster
    Halmstads bästa mäklare. Sålde vår lgh med ett stort engagemang. Hon var förberedd och påläst om området och försäljningen, hon va hjälpsam till l110% hon var ärlig och ville verkligen göra den bästa försäljningen . Vi va trygga med henne och är supernöjda med våran försäljning. Tack 🙏🏻 Läs mer
    2019-11-05 Caroline L svarar Ilda M
    Tack snälla Ilda för dessa fina ord! Så roligt att samarbeta med er. Jag ser framemot ett fortsatt samarbete hela vägen in i mål! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Lars M sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-05

Centralt - Nissastrand
    Jag har sålt en lägenhet. Jag blev mycket positivt bemött och Caroline var lugn och tydlig med förutsättningarna inför försäljningen. Resultatet av försäljningen var mycket positivt och var långt över mina förväntningar.
    Caroline är en trevlig och social mäklare på "rätt" nivå. Inte för mycket på. Så här långt är jag mycket nöjd även om allt inte är klart ännu. Läs mer
    2019-11-05 Caroline L svarar Lars M
    Tack Lars för dina trevliga ord. Roligt att höra att du är nöjd med allt såhär långt. All lycka till i framtiden! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Alf S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-03

Centralt - Nissastrand
    Caroline är professionell och förtroende ingivande. Vi har nyligen anlitat henne för andra gången och hon lever verkligen upp till förväntningarna. Jag kan varmt rekommendera Caroline. Läs mer
    2019-11-04 Caroline L svarar Alf S
    Tack snälla Alf för dina trevliga ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles