en del av Fastighetsbyrån Halmstad

4.8 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Caroline Ludvigsson

• Elin M
    Elin M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline som fastighetsmäklare var otroligt professionell, informativ och hjälpsam vid köpet av vår bostad.
    Hon levde upp till vår förväntan väldigt bra då hon med sin omtänksamhet och vänliga personlighet gjorde så vi fick fantastisk stöttning.
    2017-06-02 Caroline L svarar Elin M
    Tack Elin och Anton för denna fina Reco. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Ta hand om er! Caroline
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med den service som Caroline ger. Caroline är professionell i sitt agerande och driver processen framåt på ett målorienterat och serviceinriktat sätt.
    Hon är personlig och ger det där "lilla extra".
    2017-05-29 Caroline L svarar Katarina C
    Tack Katarina för dessa fina ord. Ett nöje att göra affär ihop med er. Önskar er en bra sommar! Caroline
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Inget att klaga på! Allt mycket bra
    2017-05-26 Caroline L svarar Christoffer K
    Tack Christoffer för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Ha en bra sommar! Caroline
  • Nguyen T
    Nguyen T skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är en glad och trevlig ung kvinna. Hon är lyhörd, väldigt hjälpsam och vill det bästa åt sina kunder.
    Det fanns så mycket saker som jag inte kan och förstå men som hon var så hjälpsam med. Saker som jag annars kunde ha gjort eller kontaktat själv men med svårigheter, har hon erbjudit att hjälpa mig med. Detta för mig är vad man kan kalla "det lilla extra".
    Jag hade inga förväntningar på mäklaren för jag visste inte vad det är som jag ska eller bör förvänta mig, men hon var en positiv överraskning.
    Jag önskar henne lycka till för framtida succéer!
    2017-05-26 Caroline L svarar Nguyen T
    Tack snälla Thu för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Glad sommar! Caroline
  • Lehna F
    Lehna F skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett mycket förtroende ingivande bemötande. En kunnig mäklare och mycket engagemang i mig som kund. Det högsta betyg till Caroline.
    2017-05-24 Caroline L svarar Lehna F
    Tack snälla Lehna för fint omdöme! Önskar dig en fin sommar! Mvh Caroline
  • Katharina P
    Katharina P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad, kunnig o mycket bra på återkoppling. Under säljtiden var tillgängligheten perfekt. Mycket nöjda med vår mäklare Caroline
    2017-05-24 Caroline L svarar Katharina P
    Tack Katharina för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack för ett bra samarbete med er! Ha en fin sommar! Mvh Caroline
  • Marija K
    Marija K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fick ett väldigt trevligt bemötande, Caroline hade en varm och positiv energi, framåt och med god kunskap inom sitt arbete.
    2017-05-23 Caroline L svarar Marija K
    Tack för de fina orden! Roligt att samarbeta med er. Önskar er en fin sommar! Mvh Caroline
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson hade ett mycket proffsigt bemötande och ingav ett stort förtroende. Hon var lugn och trygg och var alltid väl förberedd i de träffar vi hade. Jag upplevde även att Caroline hade stora kunskaper inom sin bransch och svarade kunnigt och skickligt på de frågor jag hade.

Som kund kände jag mig väldigt trygg med Caroline under hela försäljningen från början till slut. I vårt första möte förklarade hon förfarandet på ett tydligt, pedagogiskt och informativt sätt. Caroline var väldigt mån om att jag som kund skulle vara välinformerad under hela processen och återkopplade kontinuerligt var i processen vi befann oss.

Jag har efter försäljning rekommenderat Caroline till andra presumtiva kunder och kommer att fortsätta att göra det. Jag är väldigt nöjd med mitt val att ha anlitat Fastighetsbyrån Halmstad och Fastighetsmäklare Caroline Ludvigsson.
    2017-02-10 Caroline L svarar Eva-Marie L
    Tack snälla för dessa fina ord! Jätteroligt att göra affär ihop med dig. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna mig denna reco!
  • Marita E
    Marita E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och bra bemötande.sålde lgh utan visning och jag var mycket nöjd och belåten.
    2017-02-09 Caroline L svarar Marita E
    Tack för de fina orden Marita och för att du tog dig tid att lämna en kommentar!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig. Uppdaterade oss med information hela tiden. Ordningsam och hjälpsam.
    2017-02-07 Caroline L svarar Jessica N
    Tack Jessica! Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad!
Erling Miles
Evelina Johansson