Caroline Ludvigsson

Caroline Ludvigsson

Caroline Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Caroline Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Caroline Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Ludvigsson har haft 0 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint!

Läs vad 92 Läs vad Caroline Ludvigsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Centralt
    2021-02-26
    Trevlig, kunnig och fick oss att känna att vi var viktiga samt att hon förmedlade fakta på ett förtroendeingivande sätt. Mycket nöjd med denna mäklare.
    Tack snälla för dina fina ord och för att du tog dig tiden att lämna mig en reco. Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    2020-06-15
    Jag har köpt en bostadsrätt
    Jag har blivit mycket väl bemött
    Fick erbjudande om att titta före visning och fick gott om tid att titta på lägenheten
    Carolin är mycket bra och tillmötesgående!
    Vad roligt att höra. Tack för dina fina ord! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    • Vallås
    2020-05-06
    Har köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett trevligt och bra sätt. Tydlig, saklig, informativ och hjälpsam. Hon levde upp till mina förväntningar genom de egenskaper jag nämnt. Hon kan sitt jobb helt enkelt.
    Tack snälla Marcus för dina trevliga ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Fyllinge
    2020-04-21
    Jag har sålt ett hus!
    Vi blev väl bemött av Carolina.
    Jag tycker att mäklaren hjälpte mig med allt som Jag hade förväntningar.

Tack Caroline
    Tack snälla Laszlo för dina trevliga ord. Önskar er allt gott! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    2020-04-20
    Jag har köpt lägenheten från Carro också.
    Denna gången såld jag lägenheten vis Carro också.

Det var utmärkt hjälp jag fick båda gångerna!

Professionell och tydlig med alla tjänster.

Jag kan tänka mig att tipsa min familj dit också!

Det är stor grejen att man köper bostaden, måste känna sig trygg. :)

Varje år får jag två gånger utvärdering förslag också. Man håller bra koll för sin investering.

Jag är väldigt nöjd med allt.
    Tack snälla Zao, så roligt att du vände dig till mig igen. Tack för fina ord. Önskar dig all Lycka till med dina framtida projekt! /Caroline Caroline Ludvigsson
    • Centralt - Nissastrand
    2020-04-03
    Köpt hus, sålt bostadsrätt,Caroline har varit outstanding från dag ett; varit på hugget hela tiden. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade.
    Tack snälla Darko för dina trevliga ord! Roligt att göra affär med er och hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya! /Caroline Caroline Ludvigsson
  • Lilly K
    • Centralt - Nissastrand
    2020-04-03
    Caroline har sålt vår lgh på Nissastrand. Det blev en lång process för vi hittade aldrig riktigt Det vi ville ha. Under dessa 1 1/2 året så har Caroline peppat, stöttat o alltid återkopplat när vi velat ha kontakt m henne. Något som jag upplevt med andra mäklare är att de är väldigt dåliga på återkoppla. Men inte vår Carro, inte!! Hon är en grym mäklare o professionell. Hon är även kunnig o lyhörd. Hon missar inget o har sten koll på ALLT! Vi är så nöjda m Carro o kommer helt klart ta hjälp av henne igen om det skulle behövas för vår del o vi kommer även rekommendera henne till folk. Go Girl, Carro💪
    Men största TACK till dessa snälla orden! Är så glad att jag fått möjlighet att hjälpa er och att ni tillslut hittade ert nya fina boende. Vilken sommar ni kommer att få där!! /Caroline Caroline Ludvigsson
    2020-03-25
    Är mycket nöjd med Caroline. Rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja.
    Tack snälla Michelle för din fina Reco. Önskar er en fin vår! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    • Stenhuggeriet
    2020-03-25
    Köpt bostadsrätt genom Fastighetsbyrån Halmstad, trevlig påläst och saklig säljare.
    Nöjd med affären.
    Tack Katarina för de trevliga orden och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    2020-03-07
    Jag köpte min första bostadsrätt genom Caroline. Hon var snabb med att svara på frågor om bostaden, och det hon inte kunde återkom hon med information efter att ha eftersökt svar.
    Försäljningen gick smidigt till även för mig som nybörjare. Hon återkom alltid snabbt när jag försökte nå henne via mejl och telefon.
    Tack snälla för dessa fina ord! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson