34 rekommendationer

Caroline Ludvigsson
en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint!
Stora Torg
302 43 Halmstad — Visa karta

Vad tror Caroline att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 34 kunder tycker om Caroline Ludvigsson

• Ola H
    Ola H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bostadsrätt
    Bra och har levt upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-07-03 Caroline L svarar Ola H
    Tack Ola för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Önskar en fin sommar! Mvh Caroline
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt min lägenhet med Carolinas hjälp. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Jag är helnöjda och skulle gärna rekommendera. Läs mer
    2018-06-14 Caroline L svarar Viktoria J
    Tack snälla Viktoria för dina fina ord. Önskar dig en bra sommar! Mvh Caroline
  • Carina H
    Carina H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet med hjälp av Caroline. Toppen rakt igenom. Trevlig, noga, tydlig och tillgänglig . Så nöjd med Caroline, kunde inte haft en bättre mäklare . Läs mer
    2018-06-11 Caroline L svarar Carina H
    Tack snälla Carina för dina trevliga ord och för ett gott samarbete tillsammans med dig! Jag önskar dig en fin sommar! Mvh Caroline
  • Sara B
    Sara B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Profesdionell, trevlig, tillgänglig, tålmodig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-05-09 Caroline L svarar Sara B
    Tack Sara för ditt fina omdöme och för ett gott samarbete :) Mvh Caroline
  • Britt W
    Britt W skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande. Informativ. Kan rekommendera Caroline. Läs mer
    2018-03-14 Caroline L svarar Britt W
    Tack Britt för att du tog dig tid att lämna mig denna fina rekommendation! Mvh Caroline
  • Martin E
    Martin E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande och engagerad. Koll på allt, bra stöd och information under processens gång från Caroline.

Dock är vi inte nöjda med den säljare som hanterat våra försäljning av vårt hus. Om det är intressant så får gärna ansvarig hos er i Halmstad kontakta mig Läs mer
    2018-03-12 Caroline L svarar Martin E
    Hej Martin, Tack för de fina orden och hoppas att ni trivs i er nya bostad! Vad tråkigt att ni upplevde det så. Givetvis ber jag ansvarig kontakta dig. Allt gott /Caroline
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande och hennes stora mäklare kunskaper märktes direkt,och hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-12 Caroline L svarar Lennart N
    Hej Lennart, jag vill tacka dig varmt för de trevliga orden. Jag önskar dig all Lycka i framtiden! Mvh Caroline
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett aktivt och engagerat bemötande från start till mål. Caroline är kunnig och påläst om både bostadsrätter i allmänhet och det område där jag sålde min lägenhet.
    Bra och välplanerat genomförande av hela köpet med ett stort engagemang genom hela processen. Läs mer
    2018-03-09 Caroline L svarar Ulrica B
    Hej Ulrica, Tack snälla du för dessa fina ord! Jätteroligt att samarbeta med dig och jag önskar dig/er all lycka i framtiden! Allt gott /Caroline
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt och positiv, mycket hjälpsam. Snabba svar. Läs mer
    2018-03-09 Caroline L svarar Johanna M
    Hej Johanna, Tack för de trevliga orden. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad! Hör gärna av er när ni kommit i ordning så kommer jag gärna och kikar hur ni har det! Mvh Caroline
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är nöjd med bemötandet och hjälpen jag fått. Caroline är mycket kompetent och har koll på läget! Läs mer
    2018-01-19 Caroline L svarar Madeleine E
    Tack för de trevliga orden Madeleine! Mvh Caroline
  • Anna B
    Anna B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra!
    Engagerad mäklare som verkligen tog sig tid till att få en att känna sig trygg i köpet. Framförallt är jag tacksam att hon tänkte på mig och ringde mig direkt när objektet blev aktuellt. Hade inte affären gått så fort så hade jag och mina barn troligtvis fortfarande varit hemlösa. Läs mer
    2018-01-18 Caroline L svarar Anna B
    Hej Anna, Tack snälla för de trevliga orden. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och att vi ses i framtiden. Mvh Caroline
  • Josef K
    Josef K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jötte bra min fastighetsaffär genomfördes till full belåtenhet proffsigt jobb Läs mer
    2018-01-19 Caroline L svarar Josef K
    Tack snälla Josef. Roligt att samarbeta med dig! Mvh Caroline
  • Heike N
    Heike N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är en mycket bra och kompetent mäklare, tar sig tid och svara på frågor när som helst, alltid pigg och glad! Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Heike N
    Hej Heike, Tack för ett fint samarbete tillsammans med er samt för de fina orden som du tagit dig tid att lämna. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Pehr C
    Pehr C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är kunnig samt noggrann.
    Hon är också en klok rådgivare vilket skapar ett förtroende. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Pehr C
    Hej Pehr, Tack för detta fina omdöme. Ta hand om er så ses vi kanske i framtiden! Mvh Caroline
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket nöjd med Caroline, hon var engagerad och kunnig.
    Höll det hon lovade och återkopplade regelbundet som hon utlovat. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Elisabeth C
    Hej Elisabeth, Tack snäll för ett fint samarbete med er och för att du tog dig tid att lämna mig ett omdöme. Må väl! Mvh Caroline
  • Melisa D
    Melisa D skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline var jätte snäll och en professionell mäklare, då allt med köp är nytt för mig så tycker jag att hon gjorde sitt jobb galant. Rekommenderar henne verkligen till alla. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Melisa D
    Tack Melisa för dessa fina ord. Jag hoppas vi ses i framtiden! Mvh Caroline
  • Anders B
    Anders B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är ung skärpt mäklare som jobbar på proffsigt sätt !
    Bra på att ge besked och hålla kunden informerad om statusen på försäljningen !
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Anders B
    Hej Anders, Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme. Ta hand om er så hörs vi i framtiden! Mvh Caroline
  • Christer R
    Christer R skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ja från första stunden så kände jag ett förtroende för Caroline. Hon gav ett bra och säljande intryck, utan att det var påfrestande "bilförsäljarsnack", om jag kan uttrycka mig så. Lugnt, enkelt, öppet och hon gav mig en trygghet att lita på henne och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Christer R
    Hej Christer, Tack för de fina orden! Roligt att samarbeta med dig. Ta hand om dig! Mvh Caroline
  • Sirkka C
    Sirkka C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Total bedömning sammantaget som väntat.
    Uppdraget utfördes tillfredställande.
    Har inget att jämföra med eftersom jag inte
    anlitat mäklare p¨å 35 år. Läs mer
    2017-08-31 Caroline L svarar Sirkka C
    Hej Sirkka, Tack för dina trevlig ord! Mvh Caroline
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jättebra återkoppling på hur läget hela tiden låg till under budgivningen vilket var väldigt uppskattat. Läs mer
    2017-08-30 Caroline L svarar Sanna J
    Tack för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Mvh Caroline
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superbra på alla sätt rakt igenom Läs mer
    2017-08-30 Caroline L svarar Patrik O
    Tack Patrik! Önskar dig allt gott. Mvh Caroline
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline var en fantastisk mäklare på alla sätt och vis. Trevlig, prossesionell och tyldig.
    Hon gjorde allt väldigt enkelt för oss vilket underlättade massvis.
    Vi är väldigt nöjda och skulle mer än gärna anlita eller rekommendera henne igen och för andra. Läs mer
    2017-08-29 Caroline L svarar Gabriella D
    Hej Gabriella, Tack snälla för de fina orden! Roligt att samarbeta med er. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson är en fantastisk människa och en utomordentlig mäklare. Jag och min sambo har ett enormt förtroende för henne då hon var öppen och ärlig gällande allt under vår pågående bostadsaffär. Tack vare henne har vi nu flyttat in i vårt drömhem och vi kan inte beskriva med ord hur tacksamma vi är för den service och det engagemang som hon visat. Jag skulle vilja råda alla som ska köpa eller sälja bostad att anlita henne, för en bättre mäklare går omöjligt att finna! Läs mer
    2017-08-28 Caroline L svarar Josefine E
    Hej Josefine, Tack snälla du för de fina orden. Det värmer! Det har för mig varit ett nöje att jobba också med er. Jätteroligt att höra att ni trivs så bra i er nya bostad. Jag önskar er all lycka i framtiden, och vem vet - vi ses kanske igen! Mvh Caroline
  • Stjepan P
    Stjepan P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillgänglig, Trevlig och väldigt noggran. Har bra koll på allt och erbjuder bra tips. Största fördelen är ändå tillgängligheten och hjälpen vid stora som små funderingar och frågor man har. Läs mer
    2017-08-28 Caroline L svarar Stjepan P
    Hej Stjepan, Tack för de fina orden och för ett gott samarbete med er! Önskar er en fortsatt bra höst så hörs vi vidare framöver. Mvh Caroline
  • Elin M
    Elin M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline som fastighetsmäklare var otroligt professionell, informativ och hjälpsam vid köpet av vår bostad.
    Hon levde upp till vår förväntan väldigt bra då hon med sin omtänksamhet och vänliga personlighet gjorde så vi fick fantastisk stöttning. Läs mer
    2017-06-02 Caroline L svarar Elin M
    Tack Elin och Anton för denna fina Reco. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Ta hand om er! Caroline
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med den service som Caroline ger. Caroline är professionell i sitt agerande och driver processen framåt på ett målorienterat och serviceinriktat sätt.
    Hon är personlig och ger det där "lilla extra". Läs mer
    2017-05-29 Caroline L svarar Katarina C
    Tack Katarina för dessa fina ord. Ett nöje att göra affär ihop med er. Önskar er en bra sommar! Caroline
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Inget att klaga på! Allt mycket bra Läs mer
    2017-05-26 Caroline L svarar Christoffer K
    Tack Christoffer för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Ha en bra sommar! Caroline
  • Nguyen T
    Nguyen T skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är en glad och trevlig ung kvinna. Hon är lyhörd, väldigt hjälpsam och vill det bästa åt sina kunder.
    Det fanns så mycket saker som jag inte kan och förstå men som hon var så hjälpsam med. Saker som jag annars kunde ha gjort eller kontaktat själv men med svårigheter, har hon erbjudit att hjälpa mig med. Detta för mig är vad man kan kalla "det lilla extra".
    Jag hade inga förväntningar på mäklaren för jag visste inte vad det är som jag ska eller bör förvänta mig, men hon var en positiv överraskning.
    Jag önskar henne lycka till för framtida succéer! Läs mer
    2017-05-26 Caroline L svarar Nguyen T
    Tack snälla Thu för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Glad sommar! Caroline
  • Lehna F
    Lehna F skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett mycket förtroende ingivande bemötande. En kunnig mäklare och mycket engagemang i mig som kund. Det högsta betyg till Caroline. Läs mer
    2017-05-24 Caroline L svarar Lehna F
    Tack snälla Lehna för fint omdöme! Önskar dig en fin sommar! Mvh Caroline
  • Katharina P
    Katharina P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad, kunnig o mycket bra på återkoppling. Under säljtiden var tillgängligheten perfekt. Mycket nöjda med vår mäklare Caroline Läs mer
    2017-05-24 Caroline L svarar Katharina P
    Tack Katharina för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack för ett bra samarbete med er! Ha en fin sommar! Mvh Caroline
  • Marija K
    Marija K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fick ett väldigt trevligt bemötande, Caroline hade en varm och positiv energi, framåt och med god kunskap inom sitt arbete. Läs mer
    2017-05-23 Caroline L svarar Marija K
    Tack för de fina orden! Roligt att samarbeta med er. Önskar er en fin sommar! Mvh Caroline
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson hade ett mycket proffsigt bemötande och ingav ett stort förtroende. Hon var lugn och trygg och var alltid väl förberedd i de träffar vi hade. Jag upplevde även att Caroline hade stora kunskaper inom sin bransch och svarade kunnigt och skickligt på de frågor jag hade.

Som kund kände jag mig väldigt trygg med Caroline under hela försäljningen från början till slut. I vårt första möte förklarade hon förfarandet på ett tydligt, pedagogiskt och informativt sätt. Caroline var väldigt mån om att jag som kund skulle vara välinformerad under hela processen och återkopplade kontinuerligt var i processen vi befann oss.

Jag har efter försäljning rekommenderat Caroline till andra presumtiva kunder och kommer att fortsätta att göra det. Jag är väldigt nöjd med mitt val att ha anlitat Fastighetsbyrån Halmstad och Fastighetsmäklare Caroline Ludvigsson. Läs mer
    2017-02-10 Caroline L svarar Eva-Marie L
    Tack snälla för dessa fina ord! Jätteroligt att göra affär ihop med dig. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna mig denna reco!
  • Marita E
    Marita E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och bra bemötande.sålde lgh utan visning och jag var mycket nöjd och belåten. Läs mer
    2017-02-09 Caroline L svarar Marita E
    Tack för de fina orden Marita och för att du tog dig tid att lämna en kommentar!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig. Uppdaterade oss med information hela tiden. Ordningsam och hjälpsam. Läs mer
    2017-02-07 Caroline L svarar Jessica N
    Tack Jessica! Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad!
Erling Miles
Evelina Johansson