en del av Fastighetsbyrån Halmstad

4.7 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

Läs vad 3 användare tycker om Caroline Ludvigsson

• Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson hade ett mycket proffsigt bemötande och ingav ett stort förtroende. Hon var lugn och trygg och var alltid väl förberedd i de träffar vi hade. Jag upplevde även att Caroline hade stora kunskaper inom sin bransch och svarade kunnigt och skickligt på de frågor jag hade.

Som kund kände jag mig väldigt trygg med Caroline under hela försäljningen från början till slut. I vårt första möte förklarade hon förfarandet på ett tydligt, pedagogiskt och informativt sätt. Caroline var väldigt mån om att jag som kund skulle vara välinformerad under hela processen och återkopplade kontinuerligt var i processen vi befann oss.

Jag har efter försäljning rekommenderat Caroline till andra presumtiva kunder och kommer att fortsätta att göra det. Jag är väldigt nöjd med mitt val att ha anlitat Fastighetsbyrån Halmstad och Fastighetsmäklare Caroline Ludvigsson.
    2017-02-10 Caroline L svarar Eva-Marie L
    Tack snälla för dessa fina ord! Jätteroligt att göra affär ihop med dig. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna mig denna reco!
  • Marita E
    Marita E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och bra bemötande.sålde lgh utan visning och jag var mycket nöjd och belåten.
    2017-02-09 Caroline L svarar Marita E
    Tack för de fina orden Marita och för att du tog dig tid att lämna en kommentar!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig. Uppdaterade oss med information hela tiden. Ordningsam och hjälpsam.
    2017-02-07 Caroline L svarar Jessica N
    Tack Jessica! Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad!
Evelina Johansson
Erling Miles