Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Caroline Ludvigsson
Caroline Ludvigsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint! Läs mer

Läs vad 42 kunder tycker om Caroline Ludvigsson

• Martin Å sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick otroligt fin hjälp av Caroline, som är väldigt proffsig, kunnig och trevlig. Vi fick det stöd och den hjälp vi förväntade oss och mer därtill! På resan från idé om att sälja till genomförd försäljning har det varit väldigt tryggt att ha Caroline med som vår mäklare. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-21 Caroline L svarar Martin Å
    Tack snälla Martin! Verkligen en bra start på dagen att få läsa dessa fina ord! Hälsa familjen! /Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Anders S sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde tillsammans med min bror en bostadsrätt. Vi uppfattade Caroline som noggran, kunnig, seriös och trevlig. Affären gick snabbt och Caroline var mycket hjälpsam under processen. Läs mer
    2018-11-20 Caroline L svarar Anders S
    Tack Anders för dina trevliga ord. Roligt att höra att ni är nöjda och ett nöje att arbeta tillsammans med er! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Marita H köpte sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt en bostadsrätt i Halmstad , hon var jättetrevlig !! Jag blev alla gånger väldigt bra bemött och hon hjälpte mig med alla frågor och undringar , helt enkelt en fantastisk mäklare !! Läs mer
    2018-11-19 Caroline L svarar Marita H
    Tack snälla Marita för denna fina Reco. Kanske springer vi på varandra en dag i den "nya staden"?! Ta hand om er! / Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Peter Z sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Upplever Caroline som engagerad och kunnig. Hon brinner för att få till det där lilla extra som behövs för att få till en affär. Hon har en plan och kör på den i samråd med säljare. Delaktigheten finns där! Läs mer
    2018-10-01 Caroline L svarar Peter Z
    Tack Peter för dessa trevliga ord! Önskar dig Lycka till i nya bostaden! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Cecilia L köpte sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av min pappa, fick ett jättebra och trevligt bemötande från Caroline och blev positivt överraskad! Läs mer
    2018-09-19 Caroline L svarar Cecilia L
    Hej Cecilia, Tack snälla du för denna fina Reco. Nu är det snart dags för inflytt :) Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Carina B köpte sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej
    Har köpt en bostadsrätt, som Caroline har hjälpt mig med. Mycket nöjd med all hjälp jag har fått, även när hon var ledig ställde hon upp och hjälpte mig.
    Sedan har hon skrivit till mig efter affären var klar och undrar hur det går för mig, mycket uppskattat. Trevlig och hjälpsam o lätt att prata med, mycket nöjd.
    Carina B. Läs mer
    2018-09-13 Caroline L svarar Carina B
    Tack snälla Carina för dessa trevliga ord. Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas du får en fin höst i din nya bostad! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Eva P köpte sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2-rumslägenhet på Nissastrand, Halmstad
    Bra, mycket bra bemötande, bra kontakt under hela processen
    Caroline levde mycket väl upp till våra förvåntningar

Nu är vi glada lägenhetsinnehavare och tackar för bra service! Läs mer
    2018-09-12 Caroline L svarar Eva P
    Tack snälla Eva för dessa trevliga ord! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin höst i er nya bostad! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Alemsah S sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Pålsbovägen 8.
    De bra, mycke bra elle så. Läs mer
    2018-09-11 Caroline L svarar Alemsah S
    Tack för ett gott samarbete och roligt att ni är nöjda! Mvh Caroline
  • Ola H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bostadsrätt
    Bra och har levt upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-07-03 Caroline L svarar Ola H
    Tack Ola för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Önskar en fin sommar! Mvh Caroline
  • Viktoria J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt min lägenhet med Carolinas hjälp. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Jag är helnöjda och skulle gärna rekommendera. Läs mer
    2018-06-14 Caroline L svarar Viktoria J
    Tack snälla Viktoria för dina fina ord. Önskar dig en bra sommar! Mvh Caroline