Caroline Ludvigsson

Caroline Ludvigsson

Caroline Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Caroline Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Caroline Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Ludvigsson har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 114 Läs vad Caroline Ludvigsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jätte bra och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-07-15 Verifierad kund
    Noggrann, kunnig och väldigt bra på att löpande hålla oss informerade. Vi har genom åren köp och sålt 7 bostäder och lika många mäklare och Caroline Ludvigsson är den klart
    lysande stjärnan. Under helägt processen har vi känt oss trygga med henne. Caroline lyckas kombinera professionell och personlig kontakt på bästa sätt. Jag har själv varit försälljningschef i 35 år och har haft ett stort antal säljare i mina organisationer även i denna jämförelse så står hon upp som en lysande stjärnan.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Caroline är positiv och glad. Kan sin sak som mäklare, vi rekommendera henne varmt.
    Tack snälla Katarina. Vad glad jag blir för era trevliga ord. Önskar er en fin sommar! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    • Centralt - Öster
    2022-07-11 Verifierad kund
    Caroline bemötte oss alltid med positivitet och driv under vår försäljning av bostadsrätt. Det märktes tydligt att hon alltid gjorde allt hon kunde för att hjälpa oss att få vår lägenhet såld, och var alltid lätt att kontakta med alla möjliga sorters frågor. Hon gav oss trygghet i vår försäljning genom hela processen och därför rekommenderar vi henne starkt som mäklare.
    Tack snälla Max för dina fina ord. Vad glad man blir av att läsa sådant här. Ha en fin sommar! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    • Centralt - Öster
    2022-07-05 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som har gjort allt för att få vår bostad såld till bästa möjliga pris. Rekommenderar starkt!!
    Tusen tack Nellie för ett fint samarbete! Önskar er allt gott! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
  • Dennis N
    • Centralt - Nissastrand
    2022-06-13 Verifierad kund
    Caroline bidrog till att mitt köp av bostadsrätt blev mycket lyckat. Allt kändes tryggt och enkelt.
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd Dennis. Jag tror och hoppas att du kommer trivas i din nya bostad! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    • Centralt - Nissastrand
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Fick mycket gott intryck. Fick oss att känna oss trygga i ärendet.
    Tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
  • Elisabeth S
    sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Kvibille
    2022-05-08 Verifierad kund
    Caroline gav mig ett väldigt proffsigt bemötande redan från start. Jag blev väl informerad av alla detaljer och vad som krävdes av mig. Under tidens gång blev känslan, för mig, nästan som en vänskapsrelation. Caroline har kontaktat mig regelbundet under hela resan och uppdaterat mig kring hur det går och vad som händer.
    Jag kan verkligen rekommendera Carloine som mäklare, hon får 5 av 5 av mig!
    Det var verkligen roligt att höra Elisabeth! Tack snälla du för ett gott samarbete! /Caroline Caroline Ludvigsson
    • Centralt-nyatorp
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevlig och go energi! Kunnig och kompetent. Duktig på sitt jobb! Rätt kvinna på rätt plats.
    Tack Elvira för dina fina ord. Så roligt att få hjälpa er till bostadsköp! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    • Vallås
    2022-03-12 Verifierad kund
    Så bra mäklare. Positiv o glad kvinna och jobbade intensivt och snabb återkoppling ang spekulanter och annan information. Ger henne en guldstjärna
    Tack snälla Gunilla! Vad glad jag blir för dessa fina ord. Tackar för förtroendet att få hjälpa er med försäljning! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson