Caroline Ludvigsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint! Läs mer

Läs vad 90 Läs vad Caroline Ludvigsson

• Marcus N köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-05-06

Vallås
    Har köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett trevligt och bra sätt. Tydlig, saklig, informativ och hjälpsam. Hon levde upp till mina förväntningar genom de egenskaper jag nämnt. Hon kan sitt jobb helt enkelt. Läs mer
    2020-05-07 Caroline L svarar Marcus N
    Tack snälla Marcus för dina trevliga ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Laszlo B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-21

5:a
    Fyllinge
    Jag har sålt ett hus!
    Vi blev väl bemött av Carolina.
    Jag tycker att mäklaren hjälpte mig med allt som Jag hade förväntningar.

Tack Caroline Läs mer
    2020-04-21 Caroline L svarar Laszlo B
    Tack snälla Laszlo för dina trevliga ord. Önskar er allt gott! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Zao S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-20

Centralt - Öster
    Jag har köpt lägenheten från Carro också.
    Denna gången såld jag lägenheten vis Carro också.

Det var utmärkt hjälp jag fick båda gångerna!

Professionell och tydlig med alla tjänster.

Jag kan tänka mig att tipsa min familj dit också!

Det är stor grejen att man köper bostaden, måste känna sig trygg. :)

Varje år får jag två gånger utvärdering förslag också. Man håller bra koll för sin investering.

Jag är väldigt nöjd med allt. Läs mer
    2020-04-21 Caroline L svarar Zao S
    Tack snälla Zao, så roligt att du vände dig till mig igen. Tack för fina ord. Önskar dig all Lycka till med dina framtida projekt! /Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Darko M sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-03

Centralt - Nissastrand
    Köpt hus, sålt bostadsrätt,Caroline har varit outstanding från dag ett; varit på hugget hela tiden. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-04-07 Caroline L svarar Darko M
    Tack snälla Darko för dina trevliga ord! Roligt att göra affär med er och hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya! /Caroline
  • Lilly K
    Lilly K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-03

Centralt - Nissastrand
    Caroline har sålt vår lgh på Nissastrand. Det blev en lång process för vi hittade aldrig riktigt Det vi ville ha. Under dessa 1 1/2 året så har Caroline peppat, stöttat o alltid återkopplat när vi velat ha kontakt m henne. Något som jag upplevt med andra mäklare är att de är väldigt dåliga på återkoppla. Men inte vår Carro, inte!! Hon är en grym mäklare o professionell. Hon är även kunnig o lyhörd. Hon missar inget o har sten koll på ALLT! Vi är så nöjda m Carro o kommer helt klart ta hjälp av henne igen om det skulle behövas för vår del o vi kommer även rekommendera henne till folk. Go Girl, Carro💪 Läs mer
    2020-04-03 Caroline L svarar Lilly K
    Men största TACK till dessa snälla orden! Är så glad att jag fått möjlighet att hjälpa er och att ni tillslut hittade ert nya fina boende. Vilken sommar ni kommer att få där!! /Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Michelle N sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-25

Centralt - Öster
    Är mycket nöjd med Caroline. Rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja. Läs mer
    2020-03-26 Caroline L svarar Michelle N
    Tack snälla Michelle för din fina Reco. Önskar er en fin vår! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Katarina L köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-25

4:a
    Stenhuggeriet
    Köpt bostadsrätt genom Fastighetsbyrån Halmstad, trevlig påläst och saklig säljare.
    Nöjd med affären. Läs mer
    2020-03-25 Caroline L svarar Katarina L
    Tack Katarina för de trevliga orden och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Selamawit M köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-07

Centralt - Öster
    Jag köpte min första bostadsrätt genom Caroline. Hon var snabb med att svara på frågor om bostaden, och det hon inte kunde återkom hon med information efter att ha eftersökt svar.
    Försäljningen gick smidigt till även för mig som nybörjare. Hon återkom alltid snabbt när jag försökte nå henne via mejl och telefon. Läs mer
    2020-03-12 Caroline L svarar Selamawit M
    Tack snälla för dessa fina ord! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Ellinor K köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-18

Toppen mäklare! Super nöjd som köpare. Läs mer
    2020-02-18 Caroline L svarar Ellinor K
    Roligt att höra! Jag hoppas ni kommer stortrivas i nya bostaden! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Kim K köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-22

4:a
    Fyllinge
    Köpte en bostadsrätt i radhusform av Caroline och hon har hela tiden varit nåbar och behjälplig vid frågor och funderingar.

Skulle absolut rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
    2020-01-28 Caroline L svarar Kim K
    Tack snälla för dina trevliga ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles