Christian Göransson

Christian Göransson

Christian Göransson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Christian Göransson har varit registrerad mäklare sedan 2004-04. Christian Göransson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.6. Christian Göransson har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

113 omdömen om Christian Göransson

Sedan starten hos Reco 2014
Faniel Z
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingbyhöjden

Tog sig tid och svarade på de frågor vi hade. Trevlig och tillgänglig. Som helhet en bra upplevelse.

Svar från Christian Göransson

Hej, och tack för de fina orden! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert nya hus. Tveka inte att höra av er med eventuella frågor eller funderingar som dyker upp.

Bongbong C
Vällingby Parkstad / Råcksta

Christian is a recommended agent.

Svar från Christian Göransson

Thank You Bongbong! I really hope you´ll enjoy Your new house.

Konstantin R
Vällingby Parkstad / Råcksta

Duktig, trevlig, kunnig och saklig. God bemötande!

Svar från Christian Göransson

Stort tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med.

Anders W
Vällingby Parkstad / Råcksta

Fick en bra känsla direkt. Han har varit tillmötes gående när det gäller visningarna med datum och tider. Förklarat bra på frågor under visning. Rekommenderar honom.

Svar från Christian Göransson

Tack Anders! Alltid roligt att höra att så trevliga kunder som ni är nöjda :)

Greta W
Vällingby Parkstad / Råcksta

Skulle rekommendera Christian! Hjälpsam, lyhörd och lätt att få tag på! Gjorde husaffärer så enkel! Toppenbra mäklare!

Svar från Christian Göransson

Tack för din fina rekommendation! Sen är det alltid extra roligt när riktigt trevliga kunder är nöjda. Hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert nya hus. Ha en fortsatt bra sommar!

Eric S
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Rutinerat och professionellt arbete

Svar från Christian Göransson

Tack för de fina orden Eric! Med ett så fint hus och trädgård var det ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen!

Cecilia I
Spånga - Sundby

Tillgänglig och tillmötesgående. Trevlig, lättsam och kunde svara på alla våra frågor genom hela processen.

Svar från Christian Göransson

Vad roligt att höra att ni är nöjda, och hoppas att ni trivs bra i nya huset!

Björn B
Spånga - Sundby

Köpte ett parhus till fast pris.

Huseyin D
Köpte en tomt med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Jag tycker han är best på sitt jobb

Svar från Christian Göransson

Tack för fina ord! Det ska bli riktigt spännande att se när huset är färdigbyggt, det är ju en helt fantastiskt fin tomt!

Johanna K
Hässelby Norra Villastad

Köpt bostad. Mäklaren ordnade snabbt en privat visning som gjorde att vi kunde köpa vårt kommande hem. Otroligt tillmötesgående, professionell och varm människa. Precis en sådan person man vill ha när man gör sitt livs affär.

Svar från Christian Göransson

Hej Johanna, och stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas utmärkt i ert nya, fina hus uppe på höjden. Tveka inte att återkomma om det är något annat jag kan hjälpa till med.