Jimmy Armasson

Jimmy Armasson

Jimmy Armasson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Jimmy Armasson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Jimmy Armasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.8. Jimmy Armasson har haft 63 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

139 omdömen om Jimmy Armasson

Sedan starten hos Reco 2021
Michelle A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Trevlig, tillmötesgående och lättsam. Kände mycket tillit för honom under hela processen och fick vad jag ville ha för min lägenhet!

Niklas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Jimmy är lyhörd och ödmjuk. ”Mecklare” kan vara dryga och krängiga, men Jimmy tog tid på sig att lyssna in vad jag letade efter och vad som var viktigt för mig. Snabbt och proffsigt utan att stressa. Jag är väldigt nöjd med min nya bostad och köpet med Jimmy.

Pernilla H
Vällingby Centrum

Bra bemötande och kommunikation, lätt att få svar på frågor och funderingar. Rekommenderas

Fredrik Ö
Vällingby Centrum

Trevlig, rak och ständigt lättillgänglig,

Filiz Y
Spånga - Solhem

Trevlig, hjälpsam och tillgänglig.

Jan T

Min köpare försökte att göra upp utan mäklare under flera månader. Jag tog över och kontaktade er. Det gick fort och professionellt, vilket man skall förvänta av er. Bra. / Jan Thorén

Mattia L
Vällingby Parkstad / Råcksta

Väldig trevlig person som bemött mig på professionellt sätt. Har haft bra kommunikation med honom. Har varit hjälpsam.

Camilla A
Spånga - Solhem

Trevlig, seriös och ansvarsfull och kunnig mäklare. Återkopplar snabbt om man har frågor.

Albin A
Vällingby Centrum

Väl bemött. Väldigt trevlig och lätt att ha med att göra. Alltid snabb på att svara på frågor.

Aryan B
Spånga - Flysta

Lätt att göra med! Flexibel och ärlig.