Jimmy Armasson

Jimmy Armasson

Jimmy Armasson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Jimmy Armasson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Jimmy Armasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.8. Jimmy Armasson har haft 63 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

135 omdömen om Jimmy Armasson

Sedan starten hos Reco 2021
Filiz Y
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Solhem

Trevlig, hjälpsam och tillgänglig.

Jan T

Min köpare försökte att göra upp utan mäklare under flera månader. Jag tog över och kontaktade er. Det gick fort och professionellt, vilket man skall förvänta av er. Bra. / Jan Thorén

Mattia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Väldig trevlig person som bemött mig på professionellt sätt. Har haft bra kommunikation med honom. Har varit hjälpsam.

Camilla A
Spånga - Solhem

Trevlig, seriös och ansvarsfull och kunnig mäklare. Återkopplar snabbt om man har frågor.

Albin A
Vällingby Centrum

Väl bemött. Väldigt trevlig och lätt att ha med att göra. Alltid snabb på att svara på frågor.

Aryan B
Spånga - Flysta

Lätt att göra med! Flexibel och ärlig.

UNAI L
Vällingby Centrum

Han hjälpte oss sälja vår lägenhet och sålde den till ett par som

Ulf J
Spånga - Bromsten

Ett stort tack till en seriös och ansvarsfull mäklare.

Tinna N
Spånga - Bromsten