Jimmy Armasson

Jimmy Armasson

Jimmy Armasson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Jimmy Armasson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Jimmy Armasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Jimmy Armasson har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Jimmy Armasson

Sedan starten hos Reco 2021
Ulf J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Bromsten

Ett stort tack till en seriös och ansvarsfull mäklare.

Tinna N
Spånga - Bromsten

Seriös och ansvarsfull mäklare

Alzahra Ali A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Fantastiskt proffsig mäklare!

Marcus L
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Jimmy var en seriös och driven mäklare. Gillar att ha en aktiv kommunikation under hela försäljningen. Fick oss att känna att vi kunde få så mkt som marknaden kunde ge oss.

Mia L
Vällingby Parkstad / Råcksta

En riktigt trevlig mäklare som också vågar vara modig och utmana potentiella köpare! Vi har sålt vårt radhus med Jimmy utan att ens behöva dra i gång hela processen med fotografering och öppen visning. Precis så vi föredrar att sälja!

Edibe K
Hässelby - Lövsta Allé

Bra, effektiv och informativ då vi köpte lägenheten på samma dag så kunde han lösa allt som behövdes väldigt snabbt.

Ida S
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Jimmy är vänlig, tydlig och snabb.

Elin M
Vällingby Centrum

Svarar snabbt. Tydlig. Tillmötesgående. Bra på att tillvarata både köpare och säljares intressen. Lagom på under visning.

Selamawit M
Hässelby - Lövsta Allé

Professionell, noggrann, guidar, ger känsla av trygghet!

Klara G
Hässelby - Lövsta Allé

Jimmy är trevlig och tillmötesgående. Att försäljningen tog längre tid än han trodde från början är inte hans fel. Jag skyller på Putin och riksbanken. Jämfört med andra mäklare , jag har jobbat med, är han bäst. Under de gångna 30 åren var jag tvungen att flytta fyra gånger. Så han är bäst bland fyra.