Josef Gubrail

Josef Gubrail

Josef Gubrail är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Josef Gubrail har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Josef Gubrail har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 194 omdömen med ett betyg på 4.9. Josef Gubrail har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

194 omdömen om Josef Gubrail

Sedan starten hos Reco 2020
Ola F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Josef har hjälpt mig vid ett par tillfällen ang fastighetsaffärer. Josef är glad, trevlig och seriös. På enkelt, smidigt och tydligt sätt lotsade han mig och köparen till en, för oss båda, lyckad affär. Jag skulle inte tveka att anlita Josef igen. Ola Falk, Hässelby

Karin Elisabet S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Strand

Josef är mycket trevlig och har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela bostadsköpet. Jag rekommenderar honom varmt.

Ida J
Hässelby - Lövsta Allé

En super seriös och professionell Mäklare som gör sitt yttersta för att hjälpa till på bästa sätt. Fick sålt vår bostad under inflationen 2023. Jätte nöjd med Josef och extremt tacksam kommer definitivt rekommendera och anlita i framtiden om så.

Anna E
Spånga - Solhem

Josef är en kunnig och professionell mäklare. Han är trevlig och omtänksam i sitt bemötande och han jobbar hårt för att försäljningen ska bli så bra som den kan bli. Jag rekommenderar honom varmt. /Anna

Sara A
Hässelby Strand

Mycket trevligt och positiv som person. Han är en mäklare som ser till att det blir en affär

Dilman S
Hässelby Strand

Josef är en framstående mäklare som är skicklig på att förstå och möta kundernas behov. Med gedigen erfarenhet och expertis inom bostadsmarknaden, är han känd för att leverera en professionell och personlig service som gör att varje affär går smidigt och tillfredsställande.

Alexander M
Hässelby Gård

Josef är en engagerad och driven mäklare med bra insats, Professionell, alltid tillgänglig. Jag är väldigt nöjd med harns arbete. kan varmt rekommendera honom.

Hilmer Lars Olavi M
Vällingby Centrum

Jag upplevde Josef som en väldigt kunnig och driven mäklare. Han var väldigt förstående och bra på sitt jobb.

Simon Alf Robert W
Vällingby Centrum

Ett otroligt engagemang. Rekommenderas verkligen!

Elin Katarina Charlotta A
Vällingby - Råcksta Trädgårdsstad

Hela processen med Josef kändes proffsig, trygg och enkelt! En engagerad och kunnig mäklare. Skulle definitivt rekommendera varmt till andra.