Deedar Hadi

Deedar Hadi

Deedar Hadi är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Deedar Hadi har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Deedar Hadi har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.7. Deedar Hadi har haft 14 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

25 omdömen om Deedar Hadi

Rasmus S
Köpte sitt hus med hjälp av Deedar Hadi en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Trevligt bemötande, tog sig tid och snabba puckar.

Johan H
Sålde sitt hus med hjälp av Deedar Hadi en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Engagerad, tillgänglig och flexibel.

Dina G
Hässelby Norra Villastad

trevligt bemötande, kunnig i sin sak, vänligt i förklaring, övertygande i köpet, noga med hur man kan gå framåt och ansvarsfull i arbetet. Hon försöker gottgöra förväntningarna på en professionell sätt till kunden(för oss i detta fal) och är med inte varken före eller efter.

Hiwa G
Hässelby Norra Villastad

Hon är kunnig, övertygande, vänligt och ärligt. Hon handlar med ansvar och försöker täppta alla hål så att allt ska gå vidare och säkrare

Fadim Ö
Vällingby - Kälvesta

Bästa Mäklaren Allt gick så smidigt jätte nöjd Stort tack för hjälpen Rekommenderar STARKT DIDAR DU ÄR BÄST

Alex L
Hässelby Södra Villastad

Deedvar var väldigt trevlig och enkel att kommunicera med. Hon tog sig extra tid för 2 spontana förhandsvisningar för oss innan vi kunde ta vårt beslut och var enkel att kontaka i hela köpprocessen

Behrooz S
Hässelby Norra Villastad

Jätte nöd med henne. Hon är informativ, skapar förtroende hos kunden, kan sitt område, kommer ihåg kunden som tidigare var på besök samt kundens önskemål.

Horriyeh H
Hässelby Norra Villastad

Hej! Väldigt fint & lugnt bemötande. Deedar är en duktig & sak kunnig person som gör att kunden känner sig- sedd & trygg. Vi har fått bra & all nödvändiga info som behövs för vår del. Deedar är en mycket duktig & trovärdig fastighetsmäklare 👍

Johan P
Hässelby Norra Villastad

Engagerad och med personligt bemötande och kunnig. Bidrog till en bra och snabb försäljning.

Thomas Lars-Åke E
Hässelby Södra Villastad

Deedar har varit väldigt engagerad och drivande och jobbar dygnet runt, även på helger, för sina kunder. Hon kan branschen och var lyhörd för våra önskemål. Hon gav aldrig upp trots en väldigt svår marknad. Hon är positiv och alltid lika trevlig att ha att göra med.