Jimmy Solkarin

Jimmy Solkarin

Jimmy Solkarin är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Jimmy Solkarin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 606 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Solkarin har haft 68 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

606 omdömen om Jimmy Solkarin

Sedan starten hos Reco 2015
Stavros M
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Jimmy acts very professional and to the point. He is swift with communication and all requests. We spent enough time explaining the contract and various details to me. I had an excellent experience with the process.

Christoffer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Centrum

Hela processen kändes trygg från första möte till försäljning och Jimmy hjälpte mig få till en fantastisk styling. Ingen fråga var för dum och alla steg förklarades. Kontakten kändes personlig och varm.

Sizar M
Hässelby Norra Villastad

Jimmy var en mycket informativ mäklare och mån om att allt skulle bli rätt. Han informerade både oss och säljarna om allting inför visningen, var väldigt tillgänglig och svarade otroligt fort under hela processen. I samband med kontraktsskrivningen gick han igenom punkt för punkt mycket noggrant och svarade på alla frågor vi hade. Rekommenderar Jimmy starkt, 5/5 utan tvekan!

Mizgin G
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Solhem

Han gör det lilla extra och han inger ett gott förtroende. Han är alltid tillgänglig när jag haft frågor och funderingar. Jag får också bra hjälp med att hitta ny bostad.

Amelie J
Vällingby Centrum

Professionell och trevlig. Vi har känt oss trygga genom processen som knöts ihop med bravur. Kan starkt rekommendera denna mäklare.

Naiby B
Vällingby Parkstad / Råcksta

Jimmy Solkarin is a good broker

Thomas S
Hässelby Norra Villastad

Snabb och enklare affär med bra resultat.

Zsófia Sarolta N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Hans kunskap, professionellt bemötande och tålamod var mycket imponerande!

Saman Khajebahri M
Vällingby Centrum

Jimmy är en mycket professionell förmedlare. Jag rekommenderar honom till dig som söker efter en problemfri upplevelse.

Saba T
Vällingby Centrum

Jimmy har varit väldigt kompetent och effektiv. Tack vare honom gick hela processen väldigt smidigt. Han är extremt tydlig i all kommunikation och alltid tillgänglig när jag behövde ställa frågor. (Tack Jimmy)