Zaid Jarjes

Zaid Jarjes

Zaid Jarjes är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Zaid Jarjes har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Zaid Jarjes har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.7. Zaid Jarjes har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

35 omdömen om Zaid Jarjes

Lilian C
Köpte sitt hus med hjälp av Zaid Jarjes en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Svarar alltid vilken tid du än hör av dig, trevlig och tillmötesgående

Hülya D
Sålde sitt hus med hjälp av Zaid Jarjes en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Spånga - Sundby

Jätte nöjd. Superbra mäklare som hjälpte mig sälja mitt hus. Alltid tillgänglig!

Garip G
Spånga - Sundby

En fantastisk mäklare! Zaid var väldigt professionell och informativ. Vi är supernöjda och kommer att använda oss av honom igen vid behov, och även rekommendera våra nära och kära att använda sig av honom. Mvh GG

Evin G
Spånga - Sundby

Toppen mäklare! Kunde svara på alla frågor vi haft och varit tillgänglig varje gång vi undrat över något. Utförde ett toppen jobb och vi är super nöjda!

Elias Y
Hässelby Norra Villastad

Mkt bra mäklare. Hjälpsam, pålitlig. Rekommenderas!

Tony H
Hässelby Norra Villastad

En trevlig mäklaren som har kunskap av marknaden, området och har kämpat på med visning efter visning för att sälja vårt hus i dessa svåra tider. Mvh Tony

Sara Erika S
Hässelby Norra Villastad

Han är bäst och trevlig kille!

Sara B
Hässelby Norra Villastad

Väldigt bra mäklare, super engagerad och service minded!

Mohammed S
Hässelby

Zaid är en skicklig förhandlare. Det passar väl in i hans yrke som mäklare. Hans styrka är att vara välinformerad/påläst om objekten han jobbar med, men också om området. Dessutom har han goda kontakter som kan hjälpa till med allt som hör till husköp, från lån till styling/städning. Vill du ha en snabb säljprocess, kan han vara rätt för dig! Jag baserar dock här mitt betyg på huset vi sålde. Eftersom vi inte riktigt kom upp till det värderade priset.

Tomas W
Hässelby

Smidigt hanterad affär, tydlig med information och trevligt bemötande