Linn Lindblad

Linn Lindblad

Linn Lindblad är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Linn Lindblad har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Linn Lindblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Lindblad har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

52 omdömen om Linn Lindblad

Susanne F
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Mäklaren Linn har varit reko och vänlig Hon har många kontakter och huset blev sålt ganska fort. Kanske kunde hon varit lite mer tillmötesgående gentemot de personer( säljarna) som inte kan mycket om husförsäljning, deras känslor och olika åsikter sinsemellan

Mathias N
Hässelby Södra Villastad

Kunnig trevlig positiv väldigt ödmjuk en bra person som vi varmt rekommenderar.

Lisa Matilda N
Hässelby Södra Villastad

Strålande bemötande. Proffsig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Proffsig!!

Jonathan A
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Vi kände stor tillit till Linn under hela processen. Hon skötte allt professionellt, höll oss informerade och hjälpte till med allt vi behövde.

Svar från Linn Lindblad

Tack Jonathan. NI var snabba med era önskemål och ni förmedlade en trygghet och redo att köpa huset vilket säljaren såklart fick info om så vi kunde få till en snabb affär vilket gynnar alla parter. Säljaren glad och köparen glad. Hälsningar Linn Lindblad

Lars M
Hässelby Södra Villastad

Väldigt engagerad mäklare! Stort driv, kunnig och full koll på området. Mycket bra stöd till mig som säljare under försäljningsprocessen med fotografering, besiktning m.m. Snabb försäljning till ett bra pris!

Svar från Linn Lindblad

Tack för fint omdöme. Själva processen blev extra snabb då jag redan hade spekulanter som fick möjlighet att komma på förhandsvisning. Spekulanterna var klara med finansiering och de resulterade i budgivning kort efter visning och signering redan veckan efter visningen. Nu önskar jag dig lycka till med ditt nya hus. Hälsningar Linn

Maria Ä
Hässelby Norra Villastad

Bra engagemang Tydlig med vad som händer i nästa steg. Snabb på återkoppling.

Svar från Linn Lindblad

Hej Tusen tack för fint omdöme. Ni har varit supersnabba i era förberedelser och gjort att processen blev snabb och smidig och belöning gavs för ert arbete- endast två visningar behövdes vilket är väldigt lite i dessa tider :-) Bra samarbete ger ett lyckat resultat! Hälsningar Linn Lindblad

Enoch A
Hässelby Norra Villastad

Linn Lindblad was excellently and exceptionally professional in both "her relationship" with us in terms of respect, politeness, patience, kindness and in "the actual proceeding" with us in terms of an overwhelming documentation of the contract, presentation, clarity and general understanding to close the sales and buying of our home at Asplövsgränd 62.

Svar från Linn Lindblad

Hi Thank you so much. Appreciating your honesty and absolute positive energy. Looking forward to visit you in the house! Kind regards Linn Lindblad

Marita A
Vällingby - Kälvesta

Vi har bara goda erfarenheter av Linn, från första mötet då vi fick en tydlig genomgång av hela processen tills att vi träffade köparna och skrev. Linn har varit tillgänglig för frågor och återkoppling och lyhörd för våra önskemål. Och varit positiv och uthållig på en trög marknad som förutsatt ganska mycket arbete!

Svar från Linn Lindblad

Hej Vi fick känna av en ganska trög marknad, men också möjlighet att få lära känna varandra vilket jag uppskattar i säljprocessen. Vi kämpade på tillsammans och till slut hittade vi rätt köpare som verkligen älskar ert hus. Tack för att ni hela tiden var positiva och tillmötesgående med flexibilitet i visningar mm. Nu får nu njuta av ert nya boende. Hälsningar Linn Lindblad

VERONICA S
Vällingby - Kälvesta

Vi är så nöjda med vår kontakt med Linn. Hon har varit så tålmodig och professionell i vår något utdragna köpprocess!

Svar från Linn Lindblad

Hej Veronica, Ni kändes så rätt för huset och säljarna hade verkligen sagt att de ville att jag hittade en köpare som värdesatte huset på samma sätt som de har gjort under alla dessa åren. Ni kommer stormtrivas här. Vi ses snart på tillträdet. Hälsningar Linn

Anders L
Vällingby - Kälvesta

Proffsig från start till mål, målmedveten och samtidigt trevlig - bra kombi!

Svar från Linn Lindblad

Tack Anders för fint omdöme och samarbete! Så glad att jag fick hjälpa både dig och din blivande sambo att sälja och att processen löpte på snabbt och smidigt då ni båda var väldigt engagerade och målmedvetna! Vi träffades ju först på visningar och har varit så roligt att få följa er husletarresa. Ser fram emot att få besöka er i ert nya hus. Vi ses snart på tillträdet! Hälsningar Linn Lindblad