Linn Lindblad

Linn Lindblad

Linn Lindblad är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Linn Lindblad har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Linn Lindblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Lindblad har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

62 omdömen om Linn Lindblad

Peter B
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Vi är jättenöjda med Linns arbete vid försäljningen av vår villa. Vi har verkligen uppskattat Linns ärlighet, trygghet och hjälpsamhet under hela processen. Huset såldes innan öppen visning vilket gjorde det bekvämt för vår situation. Vi vill verkligen rekommendera Linn om ni ska sälja ert hus.

Sandra W
Hässelby Norra Villastad

Linn är lyhörd, tillgänglig och professionell. Vi är jättenöjda. Har både köpt och sålt hus med Linn.

Svar från Linn Lindblad

Hej Tusen tack för fint omdöme. Det gick supersnabbt för er att köpa och troligtvis ännu snabbare att sälja. En spekulant på förhand räcker ibland för att få rekordpris. Nu ses vi snart på tillträdet, Ha en fantastisk sommar! Hälsningar Linn

Nanthida G
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Hon är så hjälpsam och har förståelse.

Svar från Linn Lindblad

Hej Det var en omtumlande process för er, pga av många husvisningar. Till slut hittade ni detta hus och visade framfötterna och ville komma på förhandsvisning- Ni var målmedvetna och lätta att kommunicera med. Nu får ni snart flytta in i ert drömhus Hälsningar Linn

Victor W
Hässelby Norra Villastad

Lyhörd, professionell och medmänsklig. En mäklare som verkligen lyssnar på dina behov, agerar med hög kompetens och värme, och som du kan lita på genom hela processen.

Svar från Linn Lindblad

Hej Det är kunder som ni som gör att jag älskar mitt jobb. Fokuserade och vill kommunicera och jobbar med ärlighet och känslor. Nu hoppas jag att ni kommer trivas i ert nya fantastiska hus. Hälsningar Linn

Charlotta E

Kunnig och serviceinriktad mäklare

Svar från Linn Lindblad

Hej Charlotta, Kul att få lära känna dig i denna process. Allt gick snabbt och smidigt och alla parter nöjda och glada. Ha en fin sommar! Hälsningar Linn

Ann-sofi S
Hässelby Norra Villastad

Vi blev så väl omhändertagna av Linn hon har fortlöpande informerat oss om alla steg och hur intresset varit kring vårt hus. Försäljningen gick snabbt och vi fick ett bra pris. Rekommenderar Linn varmt då hon har ett stort kunnande och erfarenhet.

Svar från Linn Lindblad

Hej Ni var tålmodiga då det krävdes några extra visningar. Men tålamod från säljare och mäklare gör processen bra och tillslut hittade jag helt fantastiska köpare som kommer ta väl hand om ert livsverk. Hälsningar Linn

Barbro Elisabet P
Hässelby Norra Villastad

Mycket bra genom hela processen Hon levde upp till och över alla våra förväntningar Vi har fått svar på våra frågor hitintills och vi känner oss trygga med henne samt att hon släpper inte oss förrän allt är klart.

Svar från Linn Lindblad

Hej Tusen tack för fina ord. Självklart, jag kommer såklart finnas tillhands så länge ni behöver support. Hälsningar Linn

Daniela P

Vi hade verkligen tur som stötte på Linn när vi köpte vårt hus! Hela processen gick oerhört smidigt, tack vare hennes expertis och professionella uppträdande. Linn är en fantastisk mäklare och en otroligt trevlig person att ha att göra med. Vi har fått enbart utmärkta råd från henne och kan varmt rekommendera henne till alla som funderar på att köpa eller sälja sin bostad. Tusen tack, Linn!

Svar från Linn Lindblad

Hej Daniela. Ni var helt enkelt fantastiska att ha att göra med. Och ni var tydliga med att ni ville köpa huset. Processen var smidig för alla, både köpare och säljare och ni hade klart med lånelöfte och mäklare för eran bostad. Både köpare och säljare - och mäklare nöjda! Hälsningar Linn

Oscar W
Vällingby Parkstad / Råcksta

Förtroendegivande, saklig, omtänksam och överlag en väldigt professionell och skicklig mäklare. Mycket nöjd med vår försäljning där Linn skötte hela processen och säkrade ett slutresultat som var långt över förväntan. Tack Linn!

Svar från Linn Lindblad

Hej Oscar! Ni gjorde mycket av resan själva. Tog seriöst på uppgiften och mina råd som jag gav. En förhandsvisning och två spekulanter som budade mot varandra gjorde att ni fick rekordpris i en väldigt tuff marknad. Tack för ert engagemang och att ni lät mig styra processen. Hälsningar Linn

Liviu Marcian P
Hässelby Norra Villastad

Mycket nöjd med upplevelsen. Linn var uppmärksam och kunnig. Efter att avtalet undertecknades såg hon till att vi var informerade om resten av processen och hon hjälpte till att kommunicera med banken också. Högt rekommenderad.

Svar från Linn Lindblad

Hej Tack själva. Ni var förberedda och proffsiga själva i er kontakt med mig. Förväntningarna från er sida var konkreta och att ni älskade huset och att det var precis vad ni letat efter. Ni kommer att stormtrivas i ert nya hus. Vi ses snart på tillträdet. Hälsningar Linn